Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Hani7

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 28 Grudnia 2022, 14:53:32 »
Eh, ja rozumiem że stare karty są, no, stare ale bez przesady.

Dla przykładu moja specyfikacja to i5-3350P, 16GB RAM DDR3 i GTX 760 i spokojnie wystarcza do gry. Wrzucam jeszcze moje ustawienia graficzne. Jedyne problemy są czasem jak się zoomuje w niektórych miejscach, bo wtedy się renderuje więcej obiektów. Sam powiedział że ma i5 pierwszej generacji i tutaj jest problem, a nie w karcie. Dla przykładu można na necie zobaczyć jak sobie radzi 780ti wraz z nowym prockiem i3-12100F w nowych grach. Niektórych to może zszokować, ale karta sobie radzi nawet z nowymi grami. Więc zamiast namawiać na kolejną wymianę karty, to trzeba wymienić procesor w tym przypadku.

RTX3070 i w trybie pełnym obraz rozmazany wie ktoś dlaczego? Będę wdzięczny

proszę wstawić log txt. Z dowolnej scenerii. Nawet z td.
Matek123

Wydzielam do nowego wątku.


2
Jakoś tak nerwowo tu ostanio :(

Post nic nie wnosi.
Bocznica.
Benek

3
Tabor kolejowy / Utrzymanie mocy i efekty bocznikowania w spal-ele
« dnia: 08 Października 2018, 15:06:14 »
Witajcie, na exe 181003 pod klawiszem F12 sprawdziłem siłę pociagową pojazdów spalinowych - SU46, SU45, ST44, SM42. Mam takie wrażenie, żę fizyka tych pojazdów jest trochę "oszukana". Bo o ile np w ET22 w pozycji "S" kiedy zadamy bocznikowanie to siła pociągowa rośnie i to znacznie, W w/w spalinowych bocznikowanie wogóle nie wpływa na siłę pociągową, jedynie włączone ogrzewanie w SU45/46 przy 100 km/h zmiejsza siłę o 10kN. W SM42 przy załączeniu boczika zgodnie ze sztuką prąd rośnie o 400A i nawet turbina inaczej gwiżdze, a siła pociągowa nic. W SU45/46 i ST44 załączanie bocznikowania jest wyrażane kontrolkami, skokami prądu, a siła pociągowa nic. Bocznikowanie w pojazdach spalinowych , żeby w całym zakresie prękości wykorzystać moc silnika i siłę pociągową. W rzeczywistości na płaskim terenie SM42 przy 800t brutto można rozpędzić do 60 km/h w MaSzynie nie ma takiej możliwości. SU46 przy 550t brutto nawet przy załączonym ogrzewaniu 100km/h na płaskim terenie osiągała. ST44 przy 1750t  brutto też można 70 km/h jechać i też w MaSzynie na misji L053 poranek ST44 przy brutto 1680t co najwyżej 55km/h.

Strony: [1]