1
Bocznica / Problem po formacie
« dnia: 15 Kwietnia 2011, 14:09:42 »
Witam, mam problem z Paczką 2009 otóż, robiłem wczoraj format kompa, przed formatem owa paczka działała bez zarzutów. Jednak wczoraj doznałem porażki iż ściągnąłem PC2009 z SP1 i wszystkimi poprawkami, exe 120, grafike mam ATI Radeon X1250 a jak wcześniej wyczytałem że w EXE.113 i 120 błąd w tych kartach został wyeliminowany. No więc uruchamiam scenerię o nazwie TD i... MaSzyna się sypie zawsze w tym samym momencie. Podaję fragment loga:
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds
zawsze na tym pliku pojawia się błąd i program się wyłącza. Wersja moich sterowników to 8.12.
Proszę o pomoc.
Umieszczamy cały plik log.txt w załączniku.
libertyn89
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds
zawsze na tym pliku pojawia się błąd i program się wyłącza. Wersja moich sterowników to 8.12.
Proszę o pomoc.
Umieszczamy cały plik log.txt w załączniku.
libertyn89