Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - eu07-001

Strony: [1] 2
1
Baza infrastruktury / Modele HD HQ autorstwa eu07-001
« dnia: 10 Września 2012, 19:17:12 »
Witajcie. Ogólnie to nie lubię się rozpisywać, więc przejdę do rzeczy.

Przedstawiam Wam model opuszczonej nastawni w Czachówku Wschodnim, posiadający 990 trójkątów. Autorem zdjęć jest macius5991.
http://eu07.pl/userfiles/4273/nast_cw1_1.7z



Model mostu drogowego ceglanego. Długość 32m, 1726 trójkątów. Autorem zdjęć jest piotpal. Szczegóły w info.txt.
http://eu07.pl/userfiles/4273/mostdrogceg32.7z
Model, przez to, że jest niesymetryczny (dla ułatwienia jego wstawiania), nie wspiera nowych skryptów.

2
Na warsztacie / Sprzęg orczykowy
« dnia: 19 Sierpnia 2011, 17:03:29 »
Witam. Z nudów zrobiłem w gmax sprzęg orczykowy na koleje o prześwicie 750mm. Wszystkie elementy mają łącznie 1539 poly. Brakuje jeszcze sprzęgu transporterowego oraz wężyków. Co o nim sądzicie? Mam wymodelować jeszcze sprężynę co jest w środku?

3
Symulator / Znaczenie stałych dtrack
« dnia: 26 Stycznia 2011, 19:43:07 »
Niedawno natrafiłem na plik mover.pas na kopii starej strony - http://eu07.pl/misc.
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co oznaczają poszczególne wartości?
   dtrack_railwear=2;
   dtrack_freerail=4;
   dtrack_thinrail=8;
   dtrack_railbend=16;
   dtrack_plants=32;
   dtrack_nomove=64;
   dtrack_norail=128;

4
Symulator / Event lights - czy mogę dać * ?
« dnia: 22 Października 2010, 14:11:05 »
Jak w temacie. Czy mogę zrobić coś takiego:
Cytuj
event swiatlo lights 0 lampka8 1 * endevent

5
Publikacje / Przejscia kategorii E.
« dnia: 28 Sierpnia 2010, 12:05:58 »
Witam.
Przygotowalem dla was przejscia kategorii E w dwoch paczkach: pierwsza to gotowe przejscia, a druga to czesci, jakby ktos chcial zrobic bardziej zlozone przejscia, ktorych nie ma w pierwszej paczce.

Pierwsza paczka: przejscia: jednotorowe duze; jednotorowe male; dwutorowe duze; dwutorowe male; jednotorowe male z zejsciem z peronu na lewo; jednotorowe male z zejsciem z peronu na prawo; dwutorowe z peronem w srodku, zejscie na lewo i na prawo.

http://eu07.pl/userfiles/4273/przejsciakatE_1-2t_DDS.7z

Druga paczka: czesci przejsc: guma na torach jednotorowa; guma na torach dwutorowa; korytarz; zejscie z peronu na lewo; zejscie z peronu na prawo; zejscie z peronu obustronne.

Paczka wymaga pierwszej paczki z teksturami. W zalaczniku jest instrukcja jak ustawiac czesci, aby nie bylo dziur.

http://eu07.pl/userfiles/4273/przejsciakatE_1-2t_czesci.rar

6
Witam.
Jak w temacie. Poszukuję kogoś, kto zrobiłby mi podsypkę pod zwrotnicę Rz-41.594m-500-1:12, rozjazd krzyżowy(taki co jest m.in. na Zwierzyńcu) oraz kozioł oporowy.(też taki co jest na Zwierzyńcu) Oczywiście przyjmuję tylko w inc.
W rozjeździe krzyżowym proszę o podanie wymiarów zwrotnic i torów łączących, a w koźle oporowym też o wymiary torów i czy dać vis czy unvis.

Na downloadzie znalazłem taki plik: http://eu07.pl/download/2008/286m-rozjazdy.rar
Byłbym wdzięczny za wyeksportowanie wszystkich tych zwrotnic do inc na punkcie 0 (bo żywcem z scn to mogę przepisać ale nie będzie się obracało), oraz (opcjonalnie) za zrobienie rozjazdu Rpj-33.23-600/300 (tory na jedną stronę lewa i prawa).

7
Symulator / Condition propability w multiple - co wpisać?
« dnia: 10 Stycznia 2010, 16:45:56 »
Jak w temacie. Co należy wpisać w pogrubionym miejscu? W ogóle tego typu event jest gdzieś używany?
Cytuj
event wlacz_tarcze_przej multiple 0 none top_1234n_on condition propability endevent

8
Infrastruktura kolejowa / W27 i W16 na posterunku odgałęźnym
« dnia: 12 Grudnia 2009, 20:58:07 »
Witam.
Mam taki problem, otóż jak ustawić wskaźniki W27 i W16 na posterunku odgałęźnym.
Posterunek wygląda tak jak w załączniku. Czerwony zielony i niebieski to linie kolejowe, szary to peron.
1. W27 stawiać jednostronne przy każdym wyjeździe czy dwustronne przy tylko dwóch wyjazdach?
2. W16 stawiać przy tarczach ostrzegawczych do wjazdowego czy To wjazdowego wystarczy?
Pozdrawiam.

9
Trasy / Problem z eng/most2-30+30m.inc
« dnia: 19 Listopada 2009, 18:52:43 »
W w/w pliku segmenty w srodkowej czesci mostu sa tylko po zewnetrznej stronie, a powinny byc tez po wewnetrznej. Jak to naprawic?

10
Tabor / Wpis do Ls60 - jak nazwac?
« dnia: 14 Listopada 2009, 12:45:46 »
Witam.
Pobralem sobie SM_pack vol 1 i 2 i nie moge wstawic Ls60 do scenerii. Zielone napisy zatrzymuja sie na poprzednim pojezdzie i symek nie chce czytac nastepnego. Ls40 i Koef 2 rozgryzlem, trzeba je wpisywac jako SM03. Jednak jak wpisze Ls60 jako Ls60 lub SM03 to pojawia sie w/w sytuacja.
Wpisy:
node -1 0 ls60-157 dynamic pkp\ls60 ls60-157 Ls60 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 sm03-180 dynamic pkp\ls60 ls60-157 Ls60 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Przy tych obu wpisach nie chce go czytac.
Jaki powinien byc prawidlowy wpis? Prosze o pomoc.
Pozdrawiam.

11
Rainsted / Starter Ra vs STV.
« dnia: 23 Października 2009, 21:04:48 »
Mam sobie scenerię Elektrownia_dobre.scn i gdy odpalam ją przez starter Ra 1.0.43.1647, symek wysypuje się zaraz po starcie: unrecognized command: rail_screw_rused2.bmp, rozbroiło mnie, więc odpaliłem przez STV - tym razem zawiesiło się na Ground init OK. Czym to jest spowodowane, że w starterze zawiesza się zaraz po starcie, a w STV pod koniec?

12
Mam parę pytań dotyczących semafora kształtowego i świetlnej to nastepnego semafora.

Wjazdowy - A, wyjazdowy - B, sz - SzA, tarcza ToB.

1.Gdy semafor A wskazuje sr1, tarcza ToB jest w stanie spoczynku (wygaszona) Prawda/Fałsz
Jeżeli prawda:
2.Gdy semafor A wskazuje sz, tarczę ToB należy włączyć Prawda/Fałsz
Jeżeli prawda:
3.Gdy semafor A wskazuje sz, tarcza ToB powinna wskazywać os1, niezależnie od sygnalu na następnym semaforze Prawda/Fałsz

Pozdrawiam, eu07-001

13
Trasy / Maxdistance dla dróg.
« dnia: 05 Października 2009, 17:32:13 »
Otóż mam taki problem. Jeden nasyp mapowany z grass.bmp i rockmossy1.tga znika z odległości ~1200m, a drugi niezależnie z czego mapowany z ~550m. W obu nasypach drogi mają po ok. 100m, maxdistance jest ustawiony na -1. 550 m to za mało gdyż jak zniknie, widać jeszcze podsypkę, co wygląda badziewnie. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam, eu07-001.

EDIT:
Problem rozwiązany. Tyczy się to szerokości drogi (razem z TexSlope) ; mała szerokość - mała widoczność, duża szerokość - duża widoczność.
Temat do zamknięcia.

Zamykam.
Krzysiek626

14
Bocznica / Przejścia kategorii E
« dnia: 07 Października 2009, 18:15:29 »
Witam. Mam dla was przejście kategorii E na jeden i na dwa tory.
Jakby ktoś nie wiedział jak to wygląda: http://www.transportszynowy.pl/rogatkae1.html
Wpisy:
include pkp/przejazd1tkate.inc przejazd1 0 0 0 0 tor1 gumaprz end
include pkp/przejazd2tkate.inc przejazd2 0 0 20 0 tor2 tor3 dechyprzejd end
Link: ..............................


REWIZOR

15
Infrastruktura kolejowa / Strzała od To trzystawnej - wymiary.
« dnia: 19 Września 2009, 15:28:57 »
Jak w temacie. Potrzebuję wymiarów strzały do to 3-stawnej oraz na jakiej wysokości jest umieszczona itp... Informacje jak i plany mile widziane.

16
Publikacje / Tekstura Eamosa.
« dnia: 13 Września 2009, 16:45:01 »
Witam.
Mam dla Was teksturę Eamosa 82 51 594 1631-2 St.Mac. Medyka CL Przemyśl.
Autorem zdjęć jest dila en57.
Link: http://eu07.pl/userfiles/4273/Eamos1_1.rar
Przykładowy wpis do scn: node -1 0 eamos1 dynamic pkp\eamos eamos2.tga 401z1 0 nobody 0 0 enddynamicPozdrawiam.

17
Bocznica / Eamos1.rar
« dnia: 23 Sierpnia 2009, 19:08:14 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-08-30 19:08.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-09-06 19:08.

Plik o rozmiarze 1166652 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/4273/Eamos1.rar

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2009-08-23 19:00:10 ....A          473          213  info.txt
2009-08-23 18:59:12 ....A      2407067      1166156  dynamic/pkp/eamos/EAMOS2.tga
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               2407540      1166369  2 files, 3 folders

Cytat: info.txt
Eamos 82 51 594 1631-2:
Autorem zdjęc jest dila en57 za co mu serdecznie dziękuje. Autorem tekstury jestem ja - eu07-001

Wpisy do scenerii:

node -1 0 eamos1 dynamic pkp\eamos eamos2.tga 401z1 0 nobody 0 0 enddynamic
node -1 0 eamos1 dynamic pkp\eamos eamos2.tga 401z1 0 nobody 0 30 coal enddynamic
node -1 0 eamos1 dynamic pkp\eamos eamos2.tga 401z1 0 nobody 0 30 gravel enddynamic
node -1 0 eamos1 dynamic pkp\eamos eamos2.tga 401z1 0 nobody 0 30 sand enddynamic

Wiadomość wygenerowana automatycznie

18
Trasy / Problem z dwustawną To kształtową.
« dnia: 03 Sierpnia 2009, 18:50:31 »
Witam.
Niedawno w mojej scenerii ustawiłem To kształtowe, jednak przy testowaniu ich napotkałem dziwny błąd.
Gdy w eventach wpiszę pole_ToA_od2 tarcza pole_ToB obraca się razem z tarczą ToA, ale gdy wpiszę pole_ToB_od2, obraca się tylko tarcza ToB.
Wpisy:
include;tk1.inc;pole_ToA;2.30971;0;1140.3902;180;ToA;;end
include;tk1.inc;pole_ToB;-6.93913;0;1140.3902;180;ToB;;end
event keyctrl01 multiple 0.0 none pole_Toa_od1 endevent
event keyctrl02 multiple 0.0 none pole_Toa_od2 endevent

19
Pomoc w tworzeniu / Problem ze zmapowaniem modelu
« dnia: 27 Lipca 2009, 13:36:14 »
Witam.
Niedawno zacząłem tworzyć proste modele z box-ów w notatniku. Wszystko dot. mapowania obliczam w systemowym kalkulatorze. Ale mimo iż wpisy mam takie //---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: slup
Anim: false
Ambient: 150.0 150.0 150.0
Diffuse: 200.0 200.0 200.0
Specular: 100.0 100.0 100.0
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: wiatanatablodj-1.bmp
MaxDistance: 900
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 24
8
-0.125 -0.125 0.0 0.828125 0.265625
0.125 -0.125 0.0 0.8671875 0.265625
0.125 -0.125 5.5 0.8671875 0.953125

8
0.125 -0.125 5.5 0.8671875 0.953125
-0.125 -0.125 5.5 0.828125 0.953125
-0.125 -0.125 0.0 0.828125 0.265625

16
0.125 -0.125 0.0 0.828125 0.265625
0.125 0.125 0.0 0.8671875 0.265625
0.125 0.125 5.5 0.8671875 0.953125

16
0.125 0.125 5.5 0.8671875 0.953125
0.125 -0.125 5.5 0.828125 0.953125
0.125 -0.125 0.0 0.828125 0.265625

32
0.125 0.125 0.0 0.828125 0.265625
-0.125 0.125 0.0 0.8671875 0.265625
-0.125 0.125 5.5 0.8671875 0.953125

32
-0.125 0.125 5.5 0.8671875 0.953125
0.125 0.125 5.5 0.828125 0.953125
0.125 0.125 0.0 0.828125 0.265625

64
-0.125 0.125 0.0 0.828125 0.265625
-0.125 -0.125 0.0 0.8671875 0.265625
-0.125 -0.125 5.5 0.8671875 0.953125

64
-0.125 -0.125 5.5 0.8671875 0.953125
-0.125 0.125 5.5 0.828125 0.953125
-0.125 0.125 0.0 0.828125 0.265625
W symulatorze wygląda to tak [zał1]
Tyle że to ma się mapować od około 34 piksela od góry a nie od zera.
Czy coś źle obliczyłem? Czy tak to już jest i muszę zmienić mapowanie?
Pozdrawiam.

20
Tabor / Szukam tekstury biało żółto czerwonej bonanzy.
« dnia: 09 Kwietnia 2009, 12:45:55 »
Jak w temacie, szukam biało-żółto-czerwonej bonanzy autorstwa @EP08-015. Niestety linki dostępne na jego stronie nie działają.

21
Tabor / Nie wczytywanie się modeli.
« dnia: 29 Listopada 2008, 16:54:36 »
Modele mi się nie wczytują.Np. SN61, do którego ostatnio zrobiłem teksturę (co prawda tandetną) i chcąc ją przetestować wstawiłem ją do scenerii (tak jak każdy co robi tekstury) .Odpalam, patrzę i myślę ... coś długo się wczytuje, więc wyłączyłem.
Patrzę do loga, i ... załadował się tylko ST44 ! (ustawiony jako lokomotywa startowa) Podobnie jest z innymi lokomotywami m.in.Ty2,ST43,Lxd2...

Exe 735kb, sceneria CiepliceM.
Kawałek loga:

Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\st44_new\ST44-859.tga
OK
i w tym momencie log się urywa.

Wpisy do scn.
trainset none smstart 0 0
node -1 0 St44-859 dynamic pkp\st44_new st44-859.tga st44 0 headdriver 0 0 enddynamic
endtrainset
trainset none track02 0 0
node -1 0 SN61-184 dynamic pkp\sn61 sn61-184 sn61 0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset

Nie wiem co dalej robić.Nie mogę prawie nic zobaczyć w symku.
Pozdrawiam,Eu07-o0O1.

22
Pomoc w tworzeniu / Jak poprawić odwrotne kręcenie się kół?
« dnia: 07 Listopada 2008, 09:33:39 »
Witam.
Jak w temacie ,proszę pomóżcie mi jak poprawić odwrotne kręcenie się kół za pomocą notatnika.(o ile się da)
Chciałbym usunąć ten błąd w Ty2 ,gdyż w tym loku bardzo to widać.
POzdro,euO7-o0O1

23
Publikacje / Z Gdańskiej szopy: Eamos i dwa ryflaki.
« dnia: 20 Października 2008, 18:23:41 »
Witam!
1.Przedstawiam Wam ryflaka i eamosa w malowaniu PKP ENERGETYKI.
Zdjęcia: dolmio89

1.1.Do eamosa:
To zmieniłem/dodałem :
Ładunek: piasek (wcześniej był,ale fatalny)
Wpisy:
node -1 0 eamos_1 dynamic PKP\Eamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 eamos_2 dynamic PKP\Eamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 41 coal enddynamic//pełny, węgiel
node -1 0 eamos_3 dynamic PKP\Eamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 52 gravel enddynamic//pełny, kamyczki
node -1 0 eamos_4 dynamic PKP\Eamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 3 43 ore enddynamic//pełny, to coś czerwone
node -1 0 eamos_5 dynamic PKP\Eamos Eamos_energetyka.tga 401z1 0.0 nobody 0 48 sand enddynamic//pełny, piasek
Screeny: , ,
Ilośc kolorów:120161

1.2.Do ryflaka:
To zmieniłem/dodałem :
Niestety tylko linijki "Map:" w t3d.
Wpisy:
node -1 0 Bh_1 dynamic PKP\Bh Bh_energetyka.tga 101a 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 Bh_2 dynamic PKP\Bh Bh_energetyka.tga 101a 0.0 nobody 3 5 passengers enddynamic//pełny, pasażerowie
node -1 0 Bh_3 dynamic PKP\Bh Bh_energetyka2.tga 101a 0.0 nobody 3 0 enddynamic//pusty
node -1 0 Bh_4 dynamic PKP\Bh Bh_energetyka2.tga 101a 0.0 nobody 3 7 passengers enddynamic//pełny, pasażerowie
Screeny: ,
Ilośc kolorów 1:206732
Ilośc kolorów 2:139774


2.Przyjme zdjęcia na tekstury:
2.1.Wagonów towarowych:
Eaos,Eans,Eams,Eamos,Eas,Es---Gags,Gbs---Flls,Falns
2.2.Wagonów osobowych:
Adu,Bd,Bi/Ci/BCi,WRbd,WLABd,Bh 43A,Bh 101A,Bh 120A,Bipa/Bhp
2.3.Lokomotyw spalinowych:
SM03,SM31 (Na stary model),Ls40,Ls60,SU46
2.4.EZT:
EN57/71,EW58
2.5.SZT:
SN61,SN81,SA109,SA101/121,SA102/111


3.W jaki sposób będe pracował:
3.1.Informuję na forum że na warsztacie mam jakiś pojazd.
3.2.Wy wytykacie błędy ( ! dotyczące tekstur lub linijki "Map:" ! ), lub (i) nadsyłacie zdjęcia potrzebne do zrobienia projektu.
3.2.1. !!! Proszę nie pisac "Koleś zmień mapowanie" ,gdyż ja z mapowaniem nic wspólnego nie mam. !!!
3.3.Próbuję zrobic jak najwięcej z tych zdjęc.
3.4.Wypuszczam to na forum.


4.UWAGI
Podziękowania dla: dolmio89, GIMPa, Texture Makera i mnie.

LINK: http://HTTP://eu07.pl/userfiles/4273/eamos_ryflack.rar
Dziękuję za uwagę.

24
Inne niekolejowe / Problem z cyfrakiem.
« dnia: 11 Sierpnia 2008, 14:03:48 »
Dzisiaj wybrałem się na foty.Nie było by w tym nic dziwnego,prawda?Ale gdy fociłem sobie EW58 aparat napisał: "Karta pamięci jest pełna.Czy chcesz zapisywać zdjęcia na pamięci wbudowanej?" Odpowiedziałem tak,bo chciałem dokończyć focenie.Dziwne,bo ok.10 min temu pisało ,że mogę zrobić jeszcze 735 zdjęć.
Sprzęt:
Kodak Easy Share Z885 Zoom Digital Camera
Karta pamięci Kingston 2GB

Proszę jak najszybciej o pomoc, gdyż 14-stego lub 15-stego jadę na Żuławy zobaczyć jeżdzącą tam wąskotorówkę.
Pozdro, eu07-001.

25
Bocznica / Odp: Made by GłowaWojtas Dziś: >>EU07-498<<
« dnia: 28 Lipca 2008, 21:49:52 »
To jest najładniejsza z twoich wszystkich tekstur. Wiesz dlaczego :)

To jest post, który przenoszę na bocznicę. Wiesz dlaczego :)

Andrzej.

26
Bocznica / Czy można robić zdjęcia lokomotyw ze stacji?
« dnia: 30 Maja 2008, 15:34:37 »
Jak w temacie.Czy mogę robić zdjęcia na tekstury z peronu? (chodzi o sokistów),
Czy nie wyjdzie mi to bezkarnie?

27
Bocznica / EP07-1067
« dnia: 18 Maja 2008, 16:10:13 »
Witam!
Jak przeglądałem galerie kolejowe znalazłem zdjęcie EP07-1067.Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie jej wygląd.
http://www.nadodrze.strefa.pl/galeria_stacji/lokomotywy/elektryczne/slides/78.htm
Jak widać ma dwie szyby,spłaszczone reflektory i połówkowe pantografy.
Gdyby ktoś miał zdjęcia tej lokomotywy niech pisze.
Pzdr.eu07-001

28
Bocznica / Tekstury domowej roboty.
« dnia: 07 Lutego 2008, 19:16:40 »
Witam!
Pierwszą teksturą jest wagon Es.Proszę przeczytać plik ridmi.txt wewnątrz paczki.
<---------- TU będą moje tekstury.
Screen jest w folderze Galeria,zaś link w folderze Download.
Komentować!

Pozdrawiam, eu07-001

29
Bocznica / Program konwertujący do *.tex
« dnia: 07 Lutego 2008, 13:16:43 »
Jakiś czas temu widziałem w downloadzie program konwertujący tekstury z *.bmp do *.tex.Niestety po reinstalce symka nie mogłem do niego znaleźdź linka.(Ktoś usunął)Wcześniej ściągałem go z downloadu pod nazwą "TexConv" .Jeśli ktoś ma do niego linka niech napisze o tym tutaj.

Pozdrawiam ,eu07-001

30
Bocznica / Wydzielone z " Ls60"
« dnia: 10 Stycznia 2008, 14:01:31 »
Proszę: http://hyperupload.com/download/0217534755/ls60.rar.html

Zdjęcia nie są moje. (znalazłem w internecie na stronce lhs-u)


Strony: [1] 2