Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Anrej

Strony: [1] 2 3
1
Pomoc doraźna / Zapis pliku log.txt
« dnia: 10 Sierpnia 2017, 13:36:09 »
Plik log.txt jest nadpisywany przy zapisywaniu. nie jest to dobre rozwiązanie. Brak możliwości powrotu do wcześniejszych plików. W pliku eu07.ini jest linika:
multiplelogs no         // (no) zapisywanie logów do katalogu /logs/ bez nadpisywania po każdym uruchomieniu symulacjiTylko że zmieniając na yes zapisuje do katalogu logs pliki errors.txt. Nie przyporządkowując do lokomotywy, jest tyko czas powstania. W przypadku plików log.txt ni się nie zmienia. Nie dałoby się to zmienić? 

2
Bocznica / Odp: Otoczenie.
« dnia: 04 Sierpnia 2017, 08:06:06 »
To ja mam testować wszystkie scenerie i wszystkie lokomotywy? Po drugie widzimisię, że coś zalewasz.

3
Pomoc doraźna / Instalacja MaSzyny 2017-07-17
« dnia: 02 Sierpnia 2017, 16:49:12 »
Potrzebny jest zainstalowany program do archiwizacji 7-Zip, nie jakiś tam WinRar.
Z strony http://eu07.pl/pobierz/post/maszyna-1707 ściągamy aplikację MaSzyna1707.exe.
Tworzymy katalog w którym będzie zainstalowany symulator. Nie jest to nakładka na starszą wersję.
Uruchamiamy aplikację MaSzyna1707.exe, otwiera się okienko.

Wpisujemy folder docelowy i klikamy Dalej. Otwiera się okienko z opcjami wyboru.

Instalator sam rozpozna wersję systemu i zaznaczy odpowiednie opcje. Zostawiamy wszystko domyślnie i klikamy Zainstaluj. Otwiera się okienko instalatora.

Możemy śledzić proces instalacji. W czasie instalacji pojawią się dwa monity. Czy zezwalasz aplikacji air.exe na zmiany i czy zezwalasz aplikacji VC_redistx64.exe na zmiany. W obu przypadkach klikamy na Tak. Symulator jest zainstalowany.

Są w nim dwa archiwa bin_x64.zip i bin_x86.zip, ale nie trzeba nic rozpakowywać. Gdyż pogrzebne pliki są zainstalowane. Uruchamiamy aplikacje Rainsted.exe , pojawiają się trzy aplety.

W każdym aplecie klikamy OK. Otwiera się okno aplikacji.

W przypadku zaznaczenia biblioteki dla EXE Milek, pojawi się aplet.

Biblioteka taka jest w systemie, należy ją skopiować do katalogu głównego MaSzyny.

4
Bocznica / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 12 Kwietnia 2017, 20:02:14 »
Tylko czemu jakaś kukła ma służyć. Co ja będę mu przez ramię patrzył na szlak, bo mnie widok zasłoni.

Wyraźnie komentarz bez zainteresowania tematem i pobrania dodatku. Bocznica. @Stele

5
Bocznica / Odp: Aplikacja do liczenia cyfry samokontroli
« dnia: 23 Listopada 2016, 07:26:54 »
Numer EVN posiada 12 cyfr. Wiedziałeś o tym?
Wiem, tylko że aplikacja którą zapodałem do tego NIE służyła, służyła do - jak już wyżej napisałem - obliczania cyfry samokontroli lokomotyw czeskich i niemieckich.

Twoja aplikacja niestety nie potrafi tego zrobić. 1:1.

6
Symulator / ET22-2000
« dnia: 16 Listopada 2016, 01:11:54 »
Ostatnio tak z ciekawości zainteresowałem się lokomotywą ET22-2000. Wprawdzie w żadnej scenerii nie występuje, ale postawiłem ją na TD.
Nie rozumiem dlaczego nastawnik kierunkowy jest na pozycji "d", skoro domyślnie powinien być na pozycji neutralnej. Dla mnie jest to dyskomfort. Monitor można włączyć, już po włączeniu baterii. Sterowanie nastawnikiem jazdy. Ustawiam kolejno "-", "=", "+", lokomotywa rusza i przyspiesza. Po zejściu nastawnika jazdy na pozycję "=". Prędkość się zmniejsza a powinna być utrzymana na ustalonej. Jeszcze nie zrozumiale jest ustalenie prędkości zadanej, nie wiadomo, jak tego dokonać. Ciekawe jak włączyłem sygnał na semaforze S10, prędkość zadana ustaliła się na 100km/godz..   

7
Inne niekolejowe / Android 3,2 - błąd pobierania aplikacji
« dnia: 01 Marca 2016, 00:07:00 »
Mam tablet z Androidem 3,2. Przywróciłem go do ustawień początkowych i mam problemy z instalacją aplikacji z Sklep Google Play. Ustawiam synchronizację w tle, co jest wymagane. Jestem zalogowany do Sklepu Google Play, próbuję pobrać, zaktualizować aplikację. Wyskakuje:
Błąd podczas pobierania aplikacji.
Nie udało się pobrać aplikacji.

Próbuję dalej, pojawia się aplet:
Nie udało się pobrać aplikacji z powodu błędu podczas pobierania z serwera.
Wystąpił bład [RPC:S-7:AEC-7 PCKQ-2WTG-WGUMI]

Powtarzam jest błąd: [RPC:S-7:AEC-7 YTUK-J7N5-XM7T6]
I tak błąd zawsze zaczyna się od: [RPC:S-7:AEC-7]
Instalacja z serwera Samsung Apps, działa bez problemu. Były problemu z aktualizacją aplikacji Market do Sklep Google Play, ale jakoś nie wiem jak zaskoczyło.
Zaktualizować do wyższej wersji Androida, nie można, bo to już wiekowy tablet. Przed przywróceniem działał prawidłowo.
 

8
Bieżące kolejowe / PKP Cargo nowe lokomtywy
« dnia: 23 Września 2015, 22:22:59 »
PKP Cargo kupi 15 nowych lokomotyw "Vectron" wielosystemowych produkcji Siemensa. Zakupione lokomotywy mają prowadzić pociągi PKP Cargo w Polsce i sześciu innych krajach Unii Europejskiej. Dzięki temu przejazd z Niemiec do Węgier przez Polskę, Czechy i Słowację może być realizowany przy wykorzystaniu jednej lokomotywy. W przetargu startował też polski Newag. Niestety w jego ofercie byłu tylko lokomotywy obsługujące korytarz Polska - Niemcy.
http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/pkp-cargo-kupi-15-lokomotyw-wielosystemowych-od-siemensa,579679.html
Może coś przybliżycie, jakie to lokomotywy.

9
Bocznica / Odp: Zgłaszanie chęci przesiadki przez obsadę pociagu.
« dnia: 25 Sierpnia 2015, 22:49:33 »
Czemu to obsada pociągu ma się przesiadać? Dawniej przy niektórych pociągach w rozkładzie była adnotacja "pociąg nie czeka na stacjach węzłowych na pociągi opóźnione". Jak tego nie było, czekał, aż opóźniony przyjedzie.

"Czemu to obsada pociągu ma się przesiadać?"
A kto o to pytał? Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, to lepiej nic nie pisz.
Benek

10
Bocznica / Odp: Nie mogę " odpalić " żadnej maszyny.
« dnia: 30 Kwietnia 2015, 23:49:02 »
Witam. Mam problem z odpaleniem jakiejkolwiek maszyny w misjach. Pobrałem pełną paczkę z kwietnia, która widnieje na stronie i postępuję zgodnie z instrukcją jaka podana jest do ruszenia lokomotywą. Bez skutecznie. Po opisanych nowych procedurach startowych z pantografami, żaden się nie podnosi do góry. Podnieść mogę wtedy, kiedy załączam baterie. I tu też jest problem bo prawidłowo powinienem zbić sygnał dźwiękowy. U mnie nie działa.  Gdy już pantograf wisi na linii, Woltomierz WN pokazuje napięcie, a próby załączenia shift + n są ze skutkiem negatywnym. Co robić ?
Jakbyś przeczytał dokładnie dział sterowanie w pliku readme w katalogu głównym, to byś tych problemów niemiał. Co to jest shift + n? Niema czegoś takiego.

Reg. zakazy 10, obowiązki 11a.
Nie ma czegoś takiego jak niema, niemiał.
Wyciszam. Miałeś wystarczająco dużo czasu, by zapoznać się z Regulaminem. Bocznica.
Benek

11
Bocznica / Odp: Zrodla symulatora
« dnia: 06 Kwietnia 2015, 21:23:32 »
Z Borland C++Builder 6 skompiluje?

12
Tabor kolejowy / EP09 - schemat ideowy obwodów rozrządu
« dnia: 13 Stycznia 2015, 23:56:57 »
Przypadkowo natrafiłem na EP09 - schemat ideowy obwodów rozrządu. Postanowiłem się podzielić.

13
Bocznica / Odp: Instalacja kontrolera sata 3 pciexpress na pci?
« dnia: 21 Grudnia 2014, 02:14:06 »
Nie jest jeszcze nic stracone. Na płycie głównej są sloty PC-express-16x, PC-express-8x i PC-express-1x. Karta graficzna pracuje na z dwóch pierwszych. Zakupiony przez ciebie kontroler podłączany jest do slotu PC-express-1x. Różnią się one długością. Najlepiej to podaj jaka jest płyta główna.

Reg. zakazy 10.
Użytkownicy raportują Twoją wypowiedź. Co to znaczy Karta graficzna pracuje na z dwóch pierwszych? Proszę poprawić i czytać wiadomości przed ich wysłaniem.
Benek

To znaczy, że kartę graficzną montuje się do slotu PC-express-16x, jak jest jedna. Jak są dwie to montuje się do slotu PC-express-16x i PC-express-8x

Nie ma konstrukcji na z. Nie poprawiłeś, dopisałeś zdanie bez kropki. Prosiłem, byś czytał wiadomości przed wysłaniem, to zabiera dosłownie kilka sekund. Bocznica.
Benek


14
Bocznica / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 12 Grudnia 2014, 00:25:46 »
Przecież inne składy też maja toalety z obiegiem zamkniętym. To gdzie są wypróżniane? Lokomotywownią macierzystą dla Pendolino jest Warszawa Grochów i tam musi wrócić. Teraz tak, Pendolino wyjeżdża z lokomotywowni. Jaką trasę przejedzie, aż wróci do lokomotywowni?

Reg. zakazy 12.
Wiadomość raportowana. Przedostatnie zdanie wygląda na niedokończone, niepierwszy raz Ci się to zdarza. Bocznica.
Benek

15
Bocznica / Wydzielone z: Animacje nawrotnika
« dnia: 05 Grudnia 2014, 23:45:09 »
Tylko ja mam pytanie. Czy dyskusja jest o nawrotniku czy o nastawniku? Należałoby pisać o nastawniku.

16
Symulator / Uruchomienie SR61
« dnia: 16 Listopada 2014, 17:03:28 »
Szynobus ten nie występuje na żadnej scenerii, ale w symulatorze jest, wpis:
node -1 0 SR61-002 dynamic PKP\SN61_V1 SR61-002 SR61  0 headdriver 0 0 enddynamicUruchamiamy:
Key pressed: [D] - ustawiamy nawrotnik do jazdy do przodu.
Key pressed: [Num+] - nastawiamy nastawnik na 1 pozycję.
Key pressed: [Shift]+[M] - uruchamiamy silnik.
Key pressed: [Num+] - po uruchomieniu silnika, przestawiamy pozycję na następną pozycję.
Key pressed: [Shift]+[X] - uruchamiamy przetwornicę, po chwili sprężarka ładuje zbiornik główny powietrzem do 8,0 barów.
Key pressed: [Num4] - przestawiamy zawór maszynisty na pozycję "jazda", ciśnienie w przewodzie głównym zostaje ustalone na poziomie 5,0 barów, ale w cylindrze hamulcowym nadal jest 2,8 bary i się nie zmienia.
Key pressed: [Num6] - wyluzowanie lokomotywy, ale ciśnienie w cylindrze hamulcowym się nie zmienia, nadal jest 2,8 bary.
Key pressed: [Num5] - hamowanie służbowe, w przewodzie głównym następuje spadek ciśnienia, ale w cylindrze hamulcowym się nie zmienia.
Key pressed: [Num4] - ustawienie zawory na pozycję "jazda".
Ciekawe, że na bliźniaczym SN61 wszystko działa dobrze?
Do czego w SR61 służy pantograf, jak nie można go podnieść?

17
Bocznica / Odp: Sygnalizacja taboru podczas postoju w nocy
« dnia: 12 Listopada 2014, 00:02:13 »
Przecież lokomotywa tak samo jak samochód ma światła długie, mijania i postojowe. Jak wymija pociąg jadący z przeciwka, lub wjeżdża na peron, przełącza na mijania by nie oślepiać. Na postoju używa świateł postojowych. Górny reflektor służy do powitań. Jak z przeciwka jedzie pociąg, to miga górnym światłem.

Reg. zakazy 12.
Bocznica.
Benek

18
Bieżące kolejowe / Baza kolejowa
« dnia: 09 Listopada 2014, 22:35:17 »
Co z stroną Baza kolejowa? Od kilku dni wyświetlany jest czarny screen i słychać melancholijną piosenkę.

Przywracam część sensownych wiadomości z bocznicy.
Benek

19
Nigdzie nienapisane, że to był EN57. Jeden z komentarzy:
Cytuj
A zdjęcie do artykułu z przemyskiego peronu. :)
Nic nienapisane o problemie maszynisty. Czy może opuścić kabinę bez zabezpieczenia. Co by było jakby wszedł ktoś. kto by potrafił uruchomić. A nie huczne próbował uruchomić pociąg.

Miałem zamiar to poprawić, ale jest tyle błędów, że to idzie od razu na bocznicę. Poczytaj sobie, co to jest znak zapytania.
Bocznica.
Rozi

20
Bocznica / Odp: Maszynista zauważył 5-letnie dziecko na torach.
« dnia: 12 Czerwca 2014, 00:35:50 »
5-letni Mateusz bawił się na torach kolejowych. Uratował go maszynista, który w porę dostrzegł dziecko i zatrzymał pociąg. – Maluch uciekł babci, a ta nie zdążyła go złapać – tłumaczy Dawid Marciniak z biura prasowego KWP w Poznaniu.
http://www.tvn24.pl/maszynista-zauwazyl-5-letnie-dziecko-na-torach-zdazyl-wyhamowac,438392,s.html
Przecież taki pięciolatek nie był świadomy zagrożenia, oczywiście ze mu się podobało w lokomotywie. to jest takie bajerowanie. Dzieciak jej (babci) uciekł i od razu zawiadomiła rodziców (jak to rozumieć?). Ojciec natychmiast powiadomił policję. Sytuacja taka mogła się zdarzyć, jeśli mieszkają w pobliżu torów, przecież babcia widziała w którym kierunku się udał.
A jak mój ojciec uratował życie bezdomnemu radiostopem jadąc w nocy , który spał tak, że nadjeżdżający  już pociąg z naprzeciwka by go zmielił, to TVN siedzi cicho... Maszynista wykazał się pełnym opanowaniem. Oby więcej takich szczęśliwych zakończeń.
Samego mnie interesuje, dlaczego o pewnych wydarzeniach w mediach jest a o pewnych nie ma. Mógł powiadomić TVN.

Reg. zakazy 10, 12, obowiązki 11a.
Zdanie rozpoczynamy wielką literą, idziesz na łatwiznę i cytujesz zbyt dużo, a powinieneś przyciąć cytat. Poza tym Twój post nic nie wnosi. A pytanie typu jak rozumieć to, że babcia zawiadomiła rodziców, gdy dziecko uciekło, jest czystym spamem — każdy normalny człowiek by tak zrobił. Bocznica.
Benek


21
Bocznica / Odp: Fotografowanie na terenie lokomotywowni
« dnia: 28 Maja 2014, 00:27:07 »
Ale co to jest? Weszliśmy z kolegą na temat lokomotywowni, jakiś Bolek nam pozwolił. Przecież to jest zakład pracy, na którym osoby postronne nie powinny przebywać. Przecież w każdej lokomotywowni jest naczelnik, można się zapytać, gdzie jest biuro naczelnika.

Takie twierdzenie już padło.
Benek

22
Bocznica / Odp: krzyżowa2 - S1 przed Krzyżową
« dnia: 19 Marca 2014, 23:31:28 »
Ale opisujesz to w dziale "Pomoc doraźna". Czyli masz problem i potrzebujesz pomocy.
Czyżby tutaj też jakiś skład nie mógł zostać ruszony przez exe?
Możliwe, że coś straciło zasilanie na skutek nieprawidłowego rozwieszenia sieci trakcyjnej.
Wyrwane z kontekstu. Zdanie poprzednie:
Cytuj
Podobna sytuacja była w scenerii l053-sluzba-1-night, gdzie z Psiego Pola nie chciała się ruszyć drezyna ale podmieniając ją na SM42 wszystko działa prawidłowo.

Reg. zakazy 12.
Benek

23
Bocznica / Plik !kasuj_txt_dat.bat
« dnia: 22 Lutego 2014, 22:27:45 »
Skopiowałem plik !kasuj_txt_dat.bat do katalogu physicslog. Gdyż nowe exe tam zapisuje pliki dat lokomotyw.

Gratulujemy umiejętności wykonywania operacji na plikach. Skoro nie potrzebujesz jednak pomocy (a przynajmniej ja tego nie potrafię dostrzec w tej wiadomości), to po co piszesz w dziale "Pomoc doraźna"?
Bocznica.
Quark-t

24
Bocznica / Odp: Licencja maszynisty , ustawiacz i wymagania...
« dnia: 22 Lutego 2014, 22:00:20 »
Cześć
Mam pytanie, czy w wieku 27/28 lat warto robić licencję maszynisty? Człowiek w takim wieku nie jest już za stary?
Panowie, lepiej się orientujecie, jakie wymagania trzeba spełnić aby zostać ustawiaczem czy rewidentem? Średnie ogólnokształcące wystarczy czy trzeba być raczej po technikum/zawodówce?
Pozdrawiam
Co to za zaśmiecanie forum i oczekiwanie odpowiedzi na forum. Niełaska udać się do spółki kolejowej zatrudniającej maszynistów i dopytać. Jak ja chciałem być maszynistą, poszedłem do lokomotywowni i kazali złożyć podanie. A nie pytałem się na forum. Zawsze możesz iść do policealnej lub pomaturalnej szkoły kolejowej.

Jeśli uważasz, że ktoś narusza regulamin, to użyj przycisku "Zgłoś do moderatora". W innym przypadku, to Ty zaśmiecasz forum i powinieneś zostać za to ukarany.
adsim

25
Symulator / Obsługa zaworu maszynisty hamulca zespolonego
« dnia: 17 Lutego 2014, 00:46:02 »
Obsługa hamulca niepraktyczna i nie funkcjonalna.
[num. 2] - powoduje obniżenie ciśnienia w przewodzie głównym do 4,6bara i w cylindrze hamulcowym ciśnienie 1,3bara. Przy 1 stopniu hamowania ciśnienie w przewodzie głównym powinno być 4,5bara.
[num. 5] - powoduje obniżenie ciśnienia w przewodzie głównym do 3,4bara i w cylindrze hamulcowym ciśnienie 4,2bara. Jest to spadek ciśnienia większy niż przy hamowaniu pełnym. Przy pełnym hamowaniu obniża się ciśnienie w przewodzie głównym do 3,5bara.
[num. 8] - powoduje obniżenie ciśnienia w przewodzie głównym do 2,8bara, ciśnienie w cylindrze hamulcowym jest takie samo 4,2bara.
Co jak chcemy obniżyć ciśnienie w przewodzie głównym do 4,0bara? Wprawdzie można użyć [num. 3], ale tutaj jest 0,8bara spadku w czasie 1sek. Czyli spadek ciśnienia o 1,0bar uzyskuje się w czasie 1,25sek. Niech ktoś tak naciśnie [num. 3] aby uzyskać spadek o 1,0bar.
Przy prowadzeniu składu towarowego 4800 ton brutto, długości 864m ma to znaczenie.
node -1 0 ET22-647 dynamic PKP\ET22_V2 201E-647 201E  0 headdriver 3.BGNN 0 enddynamic
node -1 0 a40069 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-23 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a56362 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-24 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a16457 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-27 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a59081 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-29 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a53038 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-31 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a57924 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-34 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a19075 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-38 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a16914 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-48 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a33206 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-60 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a46727 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-22 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a40069 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-23 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a56362 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-24 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a16457 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-27 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a59081 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-29 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a53038 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-31 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a57924 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-34 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a19075 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-38 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a16914 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-48 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a33206 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-60 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a26026 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-61 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a55094 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-62 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a11595 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-67 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a33966 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W7-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a48307 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-533-7509-2 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a46547 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-1 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a46304 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-2 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a12015 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-30 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a47396 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-32 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a40079 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-34 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a26947 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-36 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a1829 dynamic PKP\EAOS_V1 401W 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a2733 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-25 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a9398 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-39 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a7033 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-55 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a3357 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W2-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a1809 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W6-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a8304 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W8-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a6102 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-35 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a562 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-21 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a773 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-50 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a46727 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-22 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a26026 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-61 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a55094 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-62 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a11595 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-67 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a33966 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W7-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a48307 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-533-7509-2 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a12015 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-30 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a47396 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-32 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a40079 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-34 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a26947 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-36 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a1829 dynamic PKP\EAOS_V1 401W 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a2733 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-25 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a9398 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-39 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a7033 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-55 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a3357 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W2-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a1809 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W6-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a8304 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-W8-N 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a6102 dynamic PKP\EAOS_V1 412W-35 412W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a562 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-21 401W  0 nobody 3.BGNF 57 coal enddynamic
node -1 0 a773 dynamic PKP\EAOS_V1 401W-50 401W  0 nobody 0.BGNF 57 coal enddynamic
Przy takim składzie nie można stosować odhamowania stopniowego, tylko pełne. Czyli nie można zwiększać ciśnienia w przewodzie głównym, jak się za bardzo obniży.

26
Bocznica / Wydzielone z: Powtórka z Pragi - 27we i EN57-AKM
« dnia: 12 Lutego 2014, 00:13:55 »
Przecież ogólna zasada jest, na odstępie może znajdować się tylko jeden pociąg. Instrukcja dokładnie określa, kiedy może być jazda na widoczność i zasady. Tylko pociąg towarowy może przejechać sygnał S1 bez zatrzymania, jeśli jest wskaźnik W22. W innym przypadku można wjechać na zajęty tor. Jeśli semafor wyświetla sygnał wątpliwy. Także w przypadku gdy semafor nie wyświetla sygnału zezwalającego, wówczas po zatrzymaniu może ruszyć.

Wprowadzasz zamieszanie. A wynika to z tego, że niepoprawnie piszesz zdania. Co to w ogóle za zdanie?
Cytuj
Jeśli semafor wyświetla sygnał wątpliwy.
Może wypadałoby je dokończyć?
Cytuj
Tylko pociąg towarowy może przejechać sygnał S1 bez zatrzymania, jeśli jest wskaźnik W22. W innym przypadku można wjechać na zajęty tor.
To w końcu tylko towarowy może przejechać S1 bez zatrzymania, a w innym przypadku można wjechać na tor zajęty?
Anrej, Twoje posty wyglądają tak, jakbyś kopiował treści z różnych źródeł i nie czytał swoich postów przed wysłaniem. Bocznica.
Benek

27
Bocznica / Pociagi Kolei Śląskich przekroczą granice województwa
« dnia: 30 Stycznia 2014, 22:23:38 »
Województwo śląskie wraz z innymi województwami tworząc Południową Grupę Zakupową, zakupiły 19 elektrycznych zespołów trakcyjnych Impuls. Pierwsze 6 składów ma być dostępne w drugiej połowie 2014r. Ze względu na charakter umowy tabor ma jeździć głównie na trasach łączących województwa; Kielce - Częstochowa, Kielce - Katowice i Katowice - Kraków. Połączenia te mają realizować Koleje Śląskie i Przewozy Regionalne.

Koleje Śląskie wyjadą poza województwo?

Bocznica.
adsim

28
Bocznica / Nie dojedziemy pociągiem do Zakopanego
« dnia: 30 Stycznia 2014, 23:06:01 »
Ze względu na budowę zbiornika wodnego Świnna Poręba. Od marca do czerwca, a potem od września aż do grudnia linia kolejowa Sucha Beskidzka - Zakopane zostanie wyłączona z ruchu. Turyści jadący pod Tatry dojadą tylko do Krakowa. Wybudowany zostanie nowy odcinek 8,5km między Stryszowem i Suchą Beskidzką, dotychczasowy znajdzie się pod wodą. W grudniu 2013r zakończona została budowa pierwszego mostu o długości 234m i wysokości 27m. W tym roku ma być ukończony drugi most nad rzeka Skawą w Zembrzycach. Most będzie miał długość 400m i będzie najdłuższy w Małopolsce. Był brany pod uwagę objazd, ale z powodu złego stanu torów na trasie Żywiec - Sucha Beskidzka nie jest możliwa.
Zakończenie przekładania linii kolejowej przy zbiorniku wodnym Świnna Poręba planowane jest na grudzień przyszłego roku.

Od marca do Zakopanego nie dojedziesz pociągiem

Twój post został raportowany jako spam. Proszę przestać wysyłać takie informacje. Ostrzeżenie.
Benek


29
Bocznica / Przetarg na przeglad okresowy Flirtów
« dnia: 30 Stycznia 2014, 22:41:34 »
Urząd marszałkowski województwa śląskiego ogłosił przetarg na przegląd  i naprawę czterech flirtów, należących do olei Śląskich.
Prace obejmą m.in. pomalowanie pudeł i kabin czołowych pojazdów, wykonanie powłok lakierniczych, naprawę lub wymianę osłon po uszkodzeniach mechanicznych na podwoziu wagonów oraz dostawę i montaż w pojazdach cyfrowych kamer.
Przewidywany koszt przeglądu  i naprawy ok. 12mln zł.

Naprawa flirtów

Twój post został raportowany. Wiadomość jak każda inna, w dodatku jest nieestetyczna i zawiera błędy. Bocznica.
Benek

30
Bocznica / Wydzielone z: Sygnalizatory na TD
« dnia: 22 Stycznia 2014, 00:08:51 »

  Dodano: 21 Stycznia 2014, 18:33:46
A, nie pojawił się. Po prostu spojrzałem na zły semafor, ale tu nasuwa się kolejny problem. Światło świeci, ale powtarzacze wskazują światło pomarańczowe z białym. Próbowałem z wpisem s2, s3 oraz s4, ale to nic nie dało. Proszę o pomoc.

  Dodano: 21 Stycznia 2014, 18:43:04
Przepraszam, że tak spamuję, ale zrobiłem kolejny event z takim samym wpisem, tyle że zamiast "keyctrl05" napisałem "keyctrl06" oraz zamiast "s2" wpisałem "s1" i nie działa.
Masz dwa semafory i nie widzisz co wskazują, tylko inni mają główkować. Jak semafor domyślnie wskazuje sygnał s1 i wpiszesz do eventu s1, to co się ma zmienić?

Treść wiadomości którą cytujesz wskazuje na cel tego eventu. Wiadomość zbędna (Regulamin, zakazy 12).
Quark-t


Strony: [1] 2 3