Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MAN

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Kolejarz - tworzenie rozkładu
« dnia: 13 Grudnia 2018, 15:25:58 »
Witam odświeżyłem trochę swoje archiwum z grami i znalazłem "kolejarz-a" po kilku dniach grania stworzyłem nową fikcyjną stację "mikołajki" zrobiłem w niej też przebiegi ale nie radze sobie z tworzeniem rozkładu i moje pytanie brzmi czy ktoś zrobi rozkład lub pomoże mi w tym?

Pomoże ktoś w z dobyciu programu erozkład?

2
Pomoc doraźna / Problem z pobieraniem plików.
« dnia: 22 Kwietnia 2009, 00:15:28 »
Witam.
już kilka razy próbowałem pobrać te paczki z symkiem:
paczka1.7z.001,52428800,BE6C0D92,2008-01-12 12:28:53
paczka1.7z.002,52428800,DB6C3C11,2008-01-12 12:28:53
paczka1.7z.003,52428800,88F95E9C,2008-01-12 12:28:53
paczka1.7z.004,52428800,64DFF14A,2008-01-12 12:28:53
paczka1.7z.005,52428800,3C1A5277,2008-01-12 12:28:53
paczka1.7z.006,35218057,16C6ADCC,2008-01-12 12:28:53

i wciąż występuje z nimi problem a mianowicie mają uszkodzone archiwa, mogę dodać że już szósty raz pobrałem te paczki i nadal jest ten problem. Czy mogę prosić o ponowne ich umieszczenie na serwerze rapida lub ich poprawienie.

3
Bocznica / Wielka proźba
« dnia: 20 Kwietnia 2009, 21:40:54 »
Czy może ktoś odnowa umieścić Paczki calosciowe chronologiczne , gdyż obecne mają uszkodzone archiwa.

Na początek naucz się prawidłowo pisać słowo "proźba" i popracuj nad swoją pisownią, a dopiero później umieszczaj nowe wątki na forum.
Szkoła nie nauczyła pisowni? EU07.pl nauczy!
Bocznica
/ Żuk

4
Bocznica / Dla poszukujących sterowniki
« dnia: 07 Czerwca 2007, 13:28:49 »
tu macie link gdzie możecie pobrać plik z sterownikami do karty graficznej  GEFORCE4 MX 440 dla karty o rozmiarze pamięci 64 MB



http://www.mediafire.com/?cyjdcyjsxft

5
Uruchamianie Symulatora / Problem z uruchomieniem symka
« dnia: 29 Kwietnia 2007, 16:37:10 »
Jak chcę włączyć symka to dostaje komunikat o błędzie:
"wystąpił problem z aplikacją Eu07 Rail vechicle Simulator program i zostanie ona zamknięta"

a sygnatura błędu:
AppName: eu07.exe    Appver: 1,0,9,2  Modname: nvoglnt.dll
Modver: 6,14,10,9371  Offset: 001dfae6

Problem zaczoł się p formacie dysku , ale wszystko wgrywałem jak kiedyś i dobrze wszystko chodziło. Mam nowe exe.

Proszę o pomoc.
podam jeszcze log.txt

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
GeForce4 MX 440/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.7
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

6
Tabor / Problem z doczepianiem składu
« dnia: 13 Lutego 2007, 16:09:29 »
Witam, mam problem z doczepianiem składów na wszystkich trasach jakie są w eu07-424. Próbowałem na kilka sposobów z wewnątrz kabiny i zewnątrz jej. Przy doczepianiu składu starałem się podjechać delikatnie i dociskając do lokomotywe do wagonów, ale tak żeby ich nie przesunąć.
Proszę pomuście mi rozwiązać ten problem.

Strony: [1]