1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Potencjalne zmiany w zarządzaniu projektem
« dnia: 13 Stycznia 2024, 20:36:01 »Niestety bez edytora WYSIWYG ten projekt nie bedzie sie rozwijal. Dobrze pamietam ile czasu zajelo mi budowanie trasy Pludry - Sidra X lat temu w 3dsMax.Wbudowany "edytor" w exe nie spelnia tej funkcji chocby przez brak mozliwosci zapisania stanu, czy potrzeba dodatkowo konwertowac cos w Excelu....Jest potrzebny edytor , chocby taki jak do OR czy TD2 , bez tego nowe scenerie beda sie pojawiac raz na 5 lat....
Fantazje: ponieważ kręcę się wokół tematu edytora, chciałem użyć renderera/engine. Ten jest mocno powiązany z elementami symulatora, co też trzeba byłoby nieco ruszyć. Myślałem też o hot reloading, ale to wymagałoby zmiany sposobu wczytywania danych (parser) oraz wprowadzenia drzewa obiektów (hot reload wybranej gałęzi lub pojedynczych węzłów - ściśle związane z tym jak tworzone są pliki z danymi, szczególnie scn). Z tyłu głowy wisi refaktoryzacja buttonow/gauges, o której gadane było z rok temu i roboty miało być na dwa lata.
EDIT: Dotarłem w końcu do paczki z Galicją. Jestem pod wrażeniem tego projektu, talentu i zawziętości Twórców. Po instalacji oczywiście nie działa, a oprócz customowego exe win-only czas wczytywania się jest kosmiczny. Tzn. jeszcze niczego nie udało mi się wczytać, więc oglądam sobie screeny i filmiki na YT. Dopisałbym do listy fantazji jakiś level streaming.
Paczka z Galicją wczytuje sie u mnie 1.5h ... potrzeba mega cierpliwosci aby sobie na niej pojezdzic... Mnie sie udalo ja odpalic i mega szacun dla autorow za ogrom wlozonej w nia pracy.