Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - pirek2

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Kuroniow
« dnia: 20 Października 2006, 20:57:05 »
Witam

Jakis czas temu zabralem sie za tworzenie wlasnej traski. W zalozeniu mial to byc  duzy wezęł z kilkoma przystankami oraz stacjami. Plany oczywiscie bardzo ambitne. Jednak w pewnym momencie sprawdzilo sie to czego sie spodziewalem. Mianowicie nastąpił pewienspadek fps. Przemyslalem wtedy wszytko i postanowilem, ze jednak tworzenie takiej trasy do obecnej wersji maszyny nie ma sensu. Poprosilem zatem o udostepnienie edytora "widmo", o ktorym wiele slyszelismy. Nie bede pisal jaka uzyskalem odpowiedz. Powiem tylko, ze "jezeli chcecie to sobie poszukajcie".

W zwiazku z malymi problemami zwizanymi ze zlosliwoscia rzeczy martwych, czesc trasy ulegla skasowaniu.

Chcialbym udostepnic jedna z pierwszych wersji. Wlasciwie to nic szczegolnego tam nie ma. Nie chcialbym jednak aby plik ten istnial tylko na moim dysku bo sam wiem jak cieszylem sie z kazdego dodatku do maszyny. Moze komus sie przyda??

Wykorzystalem w niej kilka elementow z Bałtyku, zatem ta paczka jest
wymagana.


http://hyperupload.com/download/02bdf1d588/kuroniow.rar.html

Komentarze mile widziane.

Pozdrawiam

2
Bocznica / Nowe trasy. Czy jest sens?
« dnia: 26 Sierpnia 2006, 13:34:28 »
Witam.

Od jakiegos czasu grzebie troszke przy trasie do starej wersji Maszyny. Powstał juz kilkukilometrowy szlak z jednym podg i zaczątkiem stacji. Plany mam bardzo ambitne.
Czym dalej jednak tym większe problemy zauważam z wydajnościa grafiki. I zastanawiam się nad sensem mojej pracy.

Rozwiązaniem ma byc podobno Maszyna 2
Jak jednak tworzyć trasy pod nową wersję kiedy wszystko co z nią związane okryte jest pewną  tajemnicą i przeznaczone dla grona "VIP??" .

Na programowaniu nie znam się zupełnie, a tworzenie tras jest tym w czym  mógłbym pomóc. Wiem, ze istnieje  "edytor tras" i raz po raz pojawiają się na forum screeny z tras tworzonych przy jego pomocy.

Może by tak więc chociaż edytor udostępnić??

3
Pomoc w tworzeniu / 3dsmax-teren
« dnia: 18 Maja 2006, 21:50:08 »
Witam

Od jakiegos czasu pracuję nad stworzeniem własnej scenerii i niedawno natrafilem na problem, którego niestety sam nie jestem w stanie rozwiązać. Mianowicie chodzi głównie o tworzenie nasypu na podjeździe.
Kierując się tym co napisał MCzapkie w swoim helpie, nie potrafię tego zrobic. Do stworzenia nasypu, który ma wzratsać razem z podjazdem kształtuje poziomice (stworzone kopiując tor wzrastajaćy i odpowiednieo obnizone) oraz dodaję poprzeczne linie. Następnie delanuay mesh i teksturowanie. To co otrzymuję niestety nie może być nazwane poprawnym nasypem.

Pamiętam, że bardzo ciekawie wyglądały nasypy chociażby w Jelitkowie, czy też w Bałtyku (wersja magistralna). Czy macie zatem jakieś porady, bądź moglibyście opisać sposób jak z tym sobie poradzić?? Mam tutaj na myśli szczegółowe funkcje 3dsmax.

Czy w 3dsmax możliwe jest coś w stylu wyciągnięcia po ścieżce?? Z góry dzięki za odpowiedź


--
Pozdrawiam
Michał Nawrot

http://bana.xt.pl
http://bana.rail.pl

4
Pomoc w tworzeniu / Krzyżowy max ??
« dnia: 19 Kwietnia 2006, 11:34:44 »
Witam

Czy ma ktoś może plik max z krzyżowym do wstawienia w 3Dsmaxa i rozjazdy o promieniu 1200 i 500 ??

Bo to co wyszuykalem w archiwum forum to zazwyczaj juz zdjete z serwerow.

Strony: [1]