Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - trzecia_bateria

Strony: [1]
1
Pomoc w tworzeniu / Maszyna i materiały z Substance Painter
« dnia: 12 Stycznia 2025, 18:55:34 »
Czołem załogo. Mam model (dajmy na to, że to jakże potrzebny, dekoracyjny budynek), elegancko maluje go w Substance, eksportuje tekstury przy użyciu dostępnego tutaj na forum presetu, podpinam je do pliku MAT, odpalam Maszynę, wrzucam model i... Kicha.  W Substance wygląda super, w samej grze cały świeci się jak lustro (a to nie jedyny problem).

Postępowałem wedle tego filmu:


Eksport daje trzy tekstury, jak na filmie podpiąłem je pod shader "normalmap_specgloss". Wybrałem zły shader? Pobieżnie przejrzałem pliki MAT z paczki i generalnie nie widziałem, żeby przy budynkach było używane coś innego niż sama tekstura diffuse. Czy w ogóle jest więc sens na obecnym exe (a sprawdzałem i na oficjalnym jak i na unoffowym exe z Bieszczad) bawić się w extra efekty?

Strony: [1]