Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MarcinW

Strony: [1]
1
Na warsztacie / MoverC# - Unity3d
« dnia: 18 Czerwca 2015, 05:45:38 »
Czy ktoś chciałby się pobawić fizyką MaSzyny w Unity3d (c#)? Używam jej w moim projekcie, chociaż jest jeszcze mocno niekompletna, z 2004 roku i tylko do eu07 + 111a, niemniej jakoś działa i da się jechać.

Jeśli tak, to tu są źródła projekciku do testowania fizyki i generalnie obsługi pojazdów (kabina, dźwięki), który można skompilować i uruchomić w unity.
http://td2.marcinw.eu/misc/mover.cs_test.7z
Kod projektu jest prawie żywcem wyciągnięty z mojego głównego projektu, tylko bardzo mocno okrojony ze zbędnych rzeczy (jak tory, trakcja, obsług sieci itp.). Bywalcy poznają pewnie starą kabinę i stary model eu07 z MaSzyny, które sobie używam dla testów.

Jak to odpalić?
1. Ściągnąć wersję darmową unity i zainstalować
https://unity3d.com/get-unity/download?ref=personal
2. Otworzyć w unity powyższy projekt (trzeba pokazać katalog, gdzie rozpakowaliśmy)
3. Otworzyć scenę cab_eu07.unity w projekcie
4. Wcisnąć przycisk 'play'
5. Odhamować i jechać ;)

Planuję ewentualnie doprowadzić tę fizykę do aktualnego MaSzynowego stanu. Gdyby ktoś chciał w tym pomóc, pobawić się w obsługę innego pojazdu albo wręcz użyć tego do zrobienia własnego projektu, to zapraszam :)

Dzięki Queuedowi i jego pracy nad przepisaniem fizyki na C++
https://github.com/Q424/maszyna/tree/neo/maszyna
powinno być to znacznie prostsze :)

Przy okazji mam nadzieję, że dzięki dostępności dla każdego, którą zapewnia Unity3d (śmiem twierdzić, że zmiana czegoś w kodzie jest tutaj prostsza, niż edycja MaSzynowych scenerii w maxie), więcej ludzi będzie chciało pogrzebać w źródłach i zrobić coś własnoręcznie :)

Strony: [1]