Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Milek7

Strony: [1]
1
Bocznica / zażółć gęślą jaźń
« dnia: 03 Października 2019, 14:02:07 »
Identyfikator wątku: zażółć gęślą jaźń
Minimalny czas testów do: 2019-10-10 14:02.
Czas testów w przypadku braku komentarzy: 2019-10-17 14:02.
Plik: https://eu07.pl/userfiles/22158/info.txt-r6.zip
Lista plików:   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2019-10-03 14:04:06 .....           20           20  info.txt
Zawartość info.txt:
Cytuj
żażółć gęślą jaźń 1
Wiadomość wygenerowana automatycznie

2
Bocznica / zażółć gęslą jaźń 2
« dnia: 03 Października 2019, 13:51:57 »

3
Bocznica / zażółć gęślą jaźń 2
« dnia: 03 Października 2019, 13:50:32 »

4
Bieżące Symulatorowe / Niezgodności trainsetów z textures.txt
« dnia: 16 Sierpnia 2019, 00:16:44 »
skin not found: 104e-044, vehicle type: pkp/ep09_v1/104e_5
skin not found: 301db-155, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 301db-180, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 301db-188, vehicle type: pkp/sp45_v1/301db
skin not found: 303e-ep-tv-422, vehicle type: pkp/303e_v1/303e-ep-tv-ic
skin not found: 303e-ep-zez-374, vehicle type: pkp/303e_v1/303e-ep-zez
skin not found: 401ra_1, vehicle type: pkp/zaes_v1/406ra
skin not found: 406ra_dec4, vehicle type: pkp/zaes_v1/401ra
skin not found: 4e-116-hist, vehicle type: pkp/4e_v1/4e
skin not found: 6634284-2, vehicle type: pkp/falns_v1/440v
skin not found: 6dg-101, vehicle type: pkp/6dg_v1/6dg
skin not found: b9nopuvz_8470031-6, vehicle type: pkp/111arow_v1/111arow_iv
skin not found: en57-1051ra, vehicle type: pkp/en57_v1/6baii
skin not found: en57-1051rb, vehicle type: pkp/en57_v1/6bbii
skin not found: gbkkss1, vehicle type: pkp/gbs_v1/gbkkss
skin not found: sm03-268, vehicle type: pkp/sm03_v1/2ls150
vehicle type not found: pkp/su45_v2/301d-1

Dobrze by było gdyby ktoś (najlepiej z dostępem do repo) to poprawił.

5
Publikacje / MaSzyna 19.08
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 21:39:40 »
Zapraszamy do zapoznania się z ostatnim wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 19.08! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na początek sierpnia 2019 roku.
Jest to patch zawierający zmiany w rewizjach 3702-4216.
Paczka zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.



Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać paczkę bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

6
Publikacje / MaSzyna 19.04
« dnia: 06 Kwietnia 2019, 01:54:59 »

Zapraszamy do zapoznania się z ostatnim wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 19.04! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na początek kwietnia 2019 roku.
Jest to patch zawierający zmiany w rewizjach 3413-3701.
Paczka zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.



Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać paczkę bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

7
Bocznica / tttest
« dnia: 26 Lutego 2019, 22:40:11 »
gerge gdbgge dgdgd

8
Bieżące Symulatorowe / MaSzyna na Steam
« dnia: 23 Lutego 2019, 19:12:55 »
W celu rozwiania plotek:
Przygotowujemy MaSzynę do wydania na platformie Steam, oczywiście jako produkt całkowicie darmowy.
Dostępne będą wersje dla systemu Windows i Linux.

Zastąpi to obecny sposób wydań poprzez instalatory dociągające paczki różnicowe, a będą dostępne dwie drogi instalacji Symulatora:
- na platformie Steam, z cyklicznymi autoaktualizacjami
- cyklicznie na eu07.pl będą pojawiać się zrzuty aktualnego stanu paczki w formacie zip (bez wbudowanej metody autoaktualizacji)

Mam nadzieję że udostępnienie MaSzyny na Steam ułatwi aktualizację paczki, i zmniejszy ilość problemów z jej instalacją.

Proces przygotowywania wydania potrwa jeszcze kilka miesięcy.

9
Publikacje / MaSzyna 19.01
« dnia: 20 Stycznia 2019, 23:50:24 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 19.01! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na styczeń 2019 roku.
Jest to paczka całościowa na stan r3413.
Paczka zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.



Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać paczkę bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

10
WWW / Wyłączony upload
« dnia: 22 Grudnia 2018, 23:16:57 »
Upload czasowo wyłączony bo serwer się zapchał.
Przywrócony.

11
Publikacje / MaSzyna 18.12
« dnia: 05 Grudnia 2018, 22:37:46 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 18.12! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na grudzień 2018 roku.
Jest to pacz zawierający zmiany w rewizjach 3104-3246.
Instalator nadaje się zarówno do instalowania na czysto do pustego folderu, jak i aktualizacji paczki 18.03/18.05/18.06/18.07/18.10, wtedy wystarczy tylko wybrać folder z istniejącą paczką i instalator automatycznie ją wykryje

Pacz zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.



Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać patch bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

12
Publikacje / MaSzyna 18.10
« dnia: 11 Października 2018, 19:57:28 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 18.10! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na październik 2018 roku.
Jest to pacz zawierający zmiany w rewizjach 2885-3103.
Instalator nadaje się zarówno do instalowania na czysto do pustego folderu, jak i aktualizacji paczki 18.03/18.05/18.06/18.07, wtedy wystarczy tylko wybrać folder z istniejącą paczką i instalator automatycznie ją wykryje

Pacz zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.


Lista zmian
Wątek do zgłaszania problemów - https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30988.0.html

Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać patch bezpośrednio przez torrent celem seedowania.



Linki do poprawionych exe w przypadku paczki zainstalowanej przed 13 października:
32bit: https://stuff.eu07.pl/1810HF86.zip
64bit: https://stuff.eu07.pl/1810HF64.zip

13
Na warsztacie / Tłumaczenia opisów scenerii i składów
« dnia: 11 Sierpnia 2018, 22:43:23 »
Jakby ktoś chciał przetłumaczyć na angielski opisy scenerii i składów:
Chciałem postawić coś na naszym serwerze z oauth, ale :effort:, wrzuciłem narazie na jakiś serwis
https://poeditor.com/join/project/gaHTaVHPN6

(w rainstedzie będzie później ficzer żeby ładować tłumaczenia z scn)

14
Publikacje / MaSzyna 18.07
« dnia: 02 Sierpnia 2018, 23:45:49 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 18.07! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na lipiec 2018 roku.
Jest to pacz zawierający zmiany w rewizjach 2822-2884.
Instalator nadaje się zarówno do instalowania na czysto do pustego folderu, jak i aktualizacji paczki 18.03/18.05/18.06, wtedy wystarczy tylko wybrać folder z istniejącą paczką i instalator automatycznie ją wykryje

Pacz zawiera dodatkowo eksperymentalny plik wykonywalny eu07_gl33.exe. EXE GL3.3 posiada wiele znanych błędów, proszę nie zgłaszać usterek dotyczących wyglądu graficznego, jedynie te z całkowitym zawieszeniem symulatora.


Lista zmian
Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać patch bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

Wątek do zgłaszania błędów.

15
Bieżące Symulatorowe / Ulepszony renderer - Materiały
« dnia: 04 Lipca 2018, 13:56:35 »
W ulepszonym rendererze właściwiości materiałów (ambient, diffuse, specular) wylatują z t3d/e3d. Wpis "Map: none" w t3d nie będzie miał sensu, bo jak to, model bez materiału?
Plik materiału .mat jako najważniejsze podaje shader którego użyć.
Do tego wpisy textureX definiują jakie tekstury podpiąć do shadera.
Do shadera można też podać dodatkowe parametry, czyli w praktyce właściwości oświetlenia do których nie jest przypięta żadna tekstura lub jako mnożniki wartości w teksturze. Proponuję w param1 definiować kolor, a w param2 mnożniki właściwości: ambient, diffuse, specular, emission.
W takiej konwencji dla przykładu materiału z mapami diffuse, normal, i reflection będzie to wyglądać tak:
shader: bp_diffuse_normal_reflection
texture1: coś_d
texture2: coś_n
texture3: coś_r
param1: 1.0 1.0 1.0 1.0
param2: 1.0 1.0 0.3 0.0
A na przykład dla materiału bez tekstury (głównie autka):
shader: bp
param1: 0.8 0.8 0.0
param2: 1.0 1.0 0.1 0.0

To planuję zaimplementować w rendererze, ale może ktoś ma jakieś sugestie co trzeba zmienić.

edit1:
Przeniesiona zostanie też obsługa opacity z submodelu pod klucz opacity: w .mat

edit2:
ze zmianami na wiki: https://wiki.eu07.pl/index.php/Materia%C5%82y_-_Pliki_.mat

16
Na warsztacie / Shaderowe exe do testów
« dnia: 16 Lipca 2018, 01:14:29 »
Drugie podejście do shaderowego exe, po, uh, roku czasu.
Wymagane OpenGL 3.3.

https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/228/artifacts
wypakować exe i folder z shaderami do folderu shaders a nie luzem do roota!
wywalić e3d skydome_stars (użyć t3d)
dodać textures/stars.mat z zawartością shader: stars
dodać textures/sky/stratus.mat z texture1 teksturą chmur i shader: clouds
dodać textures/colored.mat z zawartością shader: colored
dodać textures/invalid.mat z zawartością shader: invalid

przetestować
Są to testy techniczne exe, czyli czy się nie wysypuje i nie ma kaszanki na ekranie. Walorów artystycznych brak, więc informacje że prześwietlone, przepalone, niedoświetlone mnie obecnie nie interesują.
Dokumentacja .mat i shaderów na wiki.

obecnie nie działa wyświetlanie ciał niebieskich i pickowanie w scenerii

17
Publikacje / MaSzyna 18.06
« dnia: 30 Czerwca 2018, 21:48:22 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 18.06! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na czerwiec 2018 roku.
Jest to pacz zawierający zmiany w rewizjach 2684-2821.
Instalator nadaje się zarówno do instalowania na czysto do pustego folderu, jak i aktualizacji paczki 18.03/18.05, wtedy wystarczy tylko wybrać folder z istniejącą paczką i instalator automatycznie ją wykryje



Lista zmian
Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać patch bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

18
Bieżące Symulatorowe / Wersja OpenGL
« dnia: 25 Czerwca 2018, 18:05:43 »
Shaderowe exe wraca niedługo, taka ankieta żeby się dowiedzieć jaką wersję można wymagać i jakie optymalizacje z wyższych wersji jest sens obsługiwać i ktokolwiek je zauważy.
(PS: określanie wersji na podstawie pierwszej linijki loga w przypadku niektórych sterowników może dać zaniżone wyniki)

19
Publikacje / MaSzyna 18.05
« dnia: 23 Maja 2018, 17:52:20 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 18.05! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na maj 2018 roku.
Jest to pacz zawierający zmiany w rewizjach 2519-2684.
Instalator nadaje się zarówno do instalowania na czysto do pustego folderu, jak i aktualizacji paczki 18.03, wtedy wystarczy tylko wybrać folder z istniejącą paczką i instalator automatycznie ją wykryje





Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać patch bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

20
Bocznica / test.zip
« dnia: 07 Maja 2018, 00:05:17 »
Minimalny czas testów do dnia 2018-05-14 00:05.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2018-05-21 00:05.

Plik o rozmiarze 156 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/22158/test.zip

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2018-05-06 23:35:16 .....            6            6  test.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                                     6            6  1 files, 0 folders


Wiadomość wygenerowana automatycznie

21
Publikacje / MaSzyna 18.03
« dnia: 31 Marca 2018, 23:49:04 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 18.03! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na koniec marca 2018 roku.
Paczka całościowa przedstawia stan repozytorium na rewizję 2519

Wątek do zgłaszania problemów - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,30337.new.html


Osoby posiadające szybki upload i chcące wesprzeć nasz serwer, mogą pobrać paczkę bezpośrednio przez torrent celem seedowania.

22
Pomoc doraźna / MaSzyna 18.03 - problemy
« dnia: 31 Marca 2018, 23:48:29 »
Wątek założony w celu zgłaszania nieprawidłowości zaobserwowanych w MaSzynie w wydaniu 18.03.

Proszę pamiętać o:
  • dokładnym opisie problemu (jaką lokomotywę uruchamiasz, na jakiej scenerii, co się dzieje);
  • w przypadku crashy i błędów graficznych, informacji o konfiguracji sprzętowej (procesor, pamięć karta graficzna i wersja sterowników do niej – szczególnie ta informacja jest cenna);
  • pliku log.txt, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w katalogu głównym symulatora; UWAGA! Należy sprawdzić, czy w starterze Rainsted zaznaczona jest opcja Zapisywanie przebiegu symulacji w "log.txt"; znajdziesz ją w zakładce "Ustawienia"; log musi być z uruchomienia, w którym wystąpił błąd (nie generuj pliku log na innej, działającej scenerii, i w przypadku korzystania z innego taboru, tylko po to, żeby był); Jeśli błąd dotyczy nie podania jakiegoś sygnału lub utknięcia AI na szlaku, należy ustawić kamerę w/obok takiego pojazdu i wcisnąć F3 by wyświetliły się czerwone informacje diagnostyczne.
  • w przypadku crashy pliku .dmp; jeżeli się nie wygenerował poinformować o tym
  • w przypadku podmiany składów, pliku $sceneria.scn, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w folderze scenery;
  • ewentualnie screenie obrazującym problem (przypominamy o Regulaminowym umieszczaniu screenów); Na screenie powinny być wyświetlone informacje diagnostyczne spod F3, czyli stan błędnie zachowującego się pojazdu, lub współrzędne miejsca z błędnie umieszczonymi obiektami.
Wiadomości raportujące błędy, a będące nieprzydatne do ich lokalizacji/usunięcia, będą przenoszone na bocznicę. Zgłaszanie błędów w starszych wydaniach MaSzyny lub takich, których rozwiązanie znajduje się w readme będzie nagradzane przez moderację.

Prosimy nie zgłaszać w wątku problemów wynikających z nieprawidłowej instalacji paczki, bądź własnych w niej modyfikacji!

Przed napisaniem wiadomości prosimy przeczytać plik informacyjny readme.html i poszukać w nim rozwiązania swojego problemu.


Ewidentne braki w funkcjonowaniu pojazdów, oskryptowaniu scenerii, o których jesteś przekonany, że nie leżą po twojej stronie klawiatury, proszę zgłaszać bezpośrednio w BUGTRACKERZE PACZKI CAŁOŚCIOWEJ. Tu mają dużą szansę zaginąć.



Jeżeli ktoś instalował przed 1.04.2018 22:00 to jest poprawka dźwiękowa exe v2:
32bit: https://stuff.eu07.pl/1803HF86.zip
64bit: https://stuff.eu07.pl/1803HF64.zip
+ poprawka pythona przed 14:45:
https://stuff.eu07.pl/1803HF.zip



23
Bieżące Symulatorowe / Ostateczne uporządkowanie originów tekstur
« dnia: 17 Lutego 2018, 17:00:32 »
Wracam do tematu który właściwie nie jest bardzo problematyczny, ale gryzie mnie wewnętrznie. W ostatnim czasie exe zaczęło respektować origin TGA, więc uporządkowało się origin tablic relacyjnych, ale pozostaje dalej kwestia DDS. OpenGL przechowuje tekstury w konwencji origin dolny-lewy, jednak kontener DDS klasycznie przechowuje origin górny-lewy, i tak jest obsługiwany zwykle przez narzędzia, zapis, podgląd miniaturek. Obecnie exe wyciąga bezpośrednio dane z DDS i puszcza to na opengl oczekujący danych z odwrotnym originem, więc w celu poprawnej orientacji tekstury musi być vflip. Moja propozycja jest taka że poprawiamy w exe wewnętrzy flip, tak aby poprawnie odczytywało DDS z konwencją górny-lewy. Zakładając że flipuje się z prędkością 600MB/s, a przeciętna sceneria może mieć 250MB tekstur to całkowite spowolnienie wczytywania to jakieś 0.4 sekundy. Wada oczywiście taka że wszystkie unoffy trzymane w DDS będą wymagać flip, bo źle się załadują.
Co z tym robimy?

24
Publikacje / Patch 18.01
« dnia: 04 Lutego 2018, 20:08:17 »

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem Symulatora "MaSzyna" - MaSzyna 18.01! Prezentuje stan prac nad Symulatorem na koniec stycznia 2018 roku.
Pacz obejmuje rewizje (włącznie) 1930-2160, 2162, 2164 (zmodyfikowany), 2165-2167, 2169-2190, 2194-2199, 2201-2204, 2206-2213.
Dołączone exe od Milek7 oparte na tmj 180122, zbudowane na VS2017.

Wątek do zgłaszania problemów - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,30152.0.html

25
Na warsztacie / Zastąpienie eventów językiem skryptowym
« dnia: 29 Sierpnia 2017, 00:53:42 »
Obecny system eventów jest dość prymitywny i zrobienie na nim bardziej złożonych scenariuszy wymaga okropnych konstrukcji z kaskadami multiple. Zamiast próbować rozszerzać do używalności składnię tego co już jest, planuję użyć pełnego języka skryptowego.
Z prostych do zabudowania w symulatorze języków jest Lua lub Squirrel. Mimo że składniowo Squirrel jest zdecydowanie bardziej ogarnięty (Lua ma kilka bzdur, takich jakich begin..end, czy numerowanie tablic od 1), stawiałbym na Luę 5.1 ze względu LuaJIT, które ma świetne C FFI co znacząco ułatwi tworzenie bindingów w exe, jak i kompilator JIT co znacząco poprawi wydajność kodu (i o ile w przypadku eventów to jest bez znaczenia, to w przyszłości planuję też na luę przepiąć pythonowe wyświetlacze).
Oczywiście nie przepiszemy wszystkich scenariuszy w jeden dzień na skrypty, więc zostaną one doczepione do istniejącego systemu eventów - skrypty będą mogły rejestrować eventy które będą normalnie widoczne przez stary system, a także wywoływać stare eventy.

No i w tym wątku prosiłbym o opinię oraz życzenia funkcjonalności (ponad te dostępne już w eventach) które mają pojawić się w skryptowym API.

26
Bocznica / Odp: Programy na użytek symulatora.
« dnia: 14 Stycznia 2014, 18:17:59 »
Hmm, może bym mógł zrobić jakiś prosty automat.
Tylko przydałby się dokładny przykład działania i jakiś opis.
Oczywiście niczego nie obiecuję ;) (czyt. szanse wykonania bardzo małe)

Reg. obowiązki 16.
Skoro niczego nie obiecujesz, to po co piszesz taki post? Bocznica.
Benek

27
U mnie nie działa. Jak uruchamiam pokazuje okienko z napisem 16%. Pokazuje liste plików "Raport z instalacji", ale guziki Instaluj paczkę itp. są zablokowane.

Skoro się wyjaśniło, to przeczyszczę wątek.
Rozi

28
Mam MaSZynę 01.13, jedyne co zmieniłem to pobrałem patcha i scenerię zwierzyniec_tlk. Miałem problem z szarą kabiną ale podane na forum rozwiązanie z convertmodels 6 pomogło. Uruchamiam scenariusz zwierzyniec_tlk bez zmian pogody i składu. Uruchamiam lokomotywę, luzuję hamulec, daję SHIFT+1 (tak jak pisze w opisie misji) i wykonuje się test radio-stopu. Luzuję hamulec i czekam na Ms2. przejeżdżam kawałek, trafiam na Ms1. Czekam kilkanaście sekund i pojawia się Ms2 z tyłu(w radiu coś gadają że można na perony czy coś). Jadę , o ile dobrze interpretuje położenia tarcz manewrowych to nie dotyczą mojego toru. Wjeżdżam na pusty peron i słyszę "zwolnij" a po chwili "zatrzymaj się". Zdaje mi się że tu już jest coś nie tak bo o ile dobrze zrozumiałem opis misji to pilot ma mówić dopiero po doczepieniu się do składu i wciśnięciu SHIFT+2. Po 3-4 minutach dostaję sygnał zastępczy, ale on kieruje już na szlak, a ja nie mam składu. Co robić? Może mam poczekać dłużej jak będzie zastępczy? Czy może zignorowałem jakieś Ms1(z tego co widziałem to nie dotyczyły mojego toru)? Log i $SCN w załączniku. Jak coś to w logu jeszcze pojechałem na sygnał zastępczy żeby się upewnić że kieruje mnie na szlak. Scenerie próbowałem przejść 2 razy.

edit:
w wątku dotyczącym kabiny na scenerii pojawił się post:
Cytat: gruha_EU
Kabina to jedna. Mi w czasie manewrów wajcha przełożyła pod lokiem i zamiast pod skład pojechałem od razu w perony ;/;/;/
Więc być może ten sam problem.

29
Bocznica / Wyłączenie symulatora
« dnia: 06 Lutego 2013, 15:36:38 »
Nie wiem czy dobry dział, jak nie to proszę o przeniesienie.
Otóż w paczce Maszyna 01.13 nie da się wyjść z symulatora za pomocą F10. Po naciśnięciu pokazuje się komunikat, ale wciśnięcie y przełącza mi jakiś guzik w kabinie i zamyka komunikat.

Bocznica.
Rozi

30
Pomoc doraźna / "Manewrowanie" na stacjach
« dnia: 05 Lutego 2013, 14:53:12 »
Witam.
Wiem że moje pytanie jest banalne ale nigdzie nie znalazłem na nie odpowiedzi.
Chodzi o to, jak manewrować na stacjach?
Na przykład l053_cargo_part1. Mamy tam "manewrujemy i podłączamy się do stonki". Ale jak mam dojechać do SM42, skoro stoi kilka torów dalej? Mam przełączać zwrotnice czy jak?

Strony: [1]