7
« dnia: 23 Września 2012, 00:49:50 »
Witam. Pracuję jako pomocnik w PKP Cargo i porównując działanie lokomotyw w symulatorze i realu zauważyłem kilka istotnych błędów. W lokomotywach 181/182 dźwignie sprężarek nie poruszają się jak powinny. Myślę że skoro wszystkie inne dźwignie poruszają się normalnie, to zrobienie tych dwóch nie stanowiło by problemu. Poza tym, w prawdziwej skodzie po zejściu nastawnikiem do zera wał kułakowy musi dojść do zera, natomiast w symulatorze od razu jest 0 pozycja. Należało by to poprawić, ponieważ odbiera to cały romantyzm jazdy skodą. W ET-22 hebelek podtrzymania wyłącznika szybkiego jest ustawiony na pozycję wyłączony, natomiast w momencie wyłączania ws porusza się do góry(na pozycję podtrzymanie WS załączone) i z powrotem opada. Należało by to poprawić, ponieważ jest to kardynalny błąd(jeżeli dążymy do pełnego realizmu symulatora). W ET-22-2000 jest skopane całe sterowanie. Przede wszystkim nastawnik w 2000 steruje TEMPOMATEM a nie pozycjami. Pozycje są wrzucane automatycznie, bez żadnej ingerencji maszynisty. Poza tym nastawnik w 2000 działa IMPULSOWO(jak w Traxxie) a nie ciągle. Na razie tyle, jak zauważę coś jeszcze to dopiszę. Żaden z tych błędów nie wymaga większych prac, więc myślę że dało by się je dość szybko poprawić.