Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - djkubek

Strony: [1]
1
Bieżące kolejowe / Nowy symulator w technikum
« dnia: 30 Marca 2020, 15:44:14 »

2
Bieżące kolejowe / Pendolino Warszawa-Gdańsk 200km/h
« dnia: 15 Stycznia 2020, 12:09:47 »
PKP się pochwaliło testem prędkości w miniony weekend.

https://kurier-kolejowy.pl/aktualnosci/35624/pendolino-w-drodze-do-gdanska-z-predkoscia-200km-na-godzine.html

Ktoś wie na jak długim dystansie jest te 200km/h możliwe?

3
Trasy / l053_południe wykolejenie towarowego AI
« dnia: 12 Stycznia 2020, 23:45:42 »
Coś na przeciwległym torze (chyba w okolicach Swoszowic) wykoleja towarowy i robi korek na całej linii.
https://eu07.pl/userfiles/20378/foto-Adnotacja-2020-01-12-230307.jpg
Nie ma to o dziwo wpływu na przeciwległą linię i udaje mi się dojechać do końca ale mijam sznurek stojących pod semaforami.

Zauważyłem też że okienko debugera nie zbiera informacji o pracujących urządzeniach, zwłaszcza z EN57-608ra
https://eu07.pl/userfiles/20378/foto-Adnotacja-2020-01-12-211.jpg
https://eu07.pl/userfiles/20378/foto-Adnotacja-2020-01-12-222.jpg

Jechałem na najnowszym scn z repo i exe eu07-x64_200111

http://eu07.pl/userfiles/20378/errors.txt
http://eu07.pl/userfiles/20378/log.txt

4
Pomoc doraźna / l053 cargo part2 problem z et41
« dnia: 25 Grudnia 2019, 22:40:11 »
Zepsułem podczas misji lokomotywę? To zamierzone uszkodzenia lokomotywy? Czy to z nią coś nie tak?

Po dojechaniu z piachem do stacji końcowej i podpięciu się pod puste węglarki zaczynają się przeboje.
Po wielu kombinacjach w ustawieniu nastawnika, wreszcie pozwala mi przejść z jednej kabiny do drugiej (ale wielokrotnie dochodzę do silników i mnie cofa) po czym okazuje się, że w panelu nie działają wskaźniki napięć silników i silniki chyba też i tak naprawdę to pcha mnie zespolony człon z tyłu.

Jakoś dojeżdżam do Sandomierza, tu staję na STOP na wjeździe do Sandomierza i znowu przeboje z ruszeniem, bo znika całkowicie napięcie w całej lokomotywie.
Znowu cudem udaje mi się ją uruchomić, jadę dalej i kończę za stacją, odpinam się od składu, przejeżdżam kilka rozjazdów i lokomotywa zdycha całkiem.

Wychodzę, patrzę na dach a tu wszystkie oprócz jednego pantografu wyglądają jak połamane, z tym jednym nie udaje mi się już uruchomić silników.

5
Kończy się przebudowa stacji Kraków Główny.
Najważniejszy etap – wprowadzenie nowoczesnego systemu sterowania ruchem pociągów.
Operacja rozpocznie się w nocy z 29 na 30 listopada i potrwa 2 tygodnie. Do nowego systemu muszą być włączone 83 rozjazdy – ważne elementy linii kolejowej, na których przejeżdżający pociąg zmienia tor.
W związku z pracami konieczne będą zmiany w funkcjonowaniu stacji Kraków Główny – szczegóły w materiale. Z odcinka dowiecie się też, co umożliwi nowy system.

Film ze szczegółami od PKP:

6
Bieżące kolejowe / Mniej trąbienia na kolei
« dnia: 28 Listopada 2019, 11:19:36 »
Jak informuje Kurier Kolejowy:
"
Minister Infrastruktury podpisał nowelizację rozporządzenia w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji – w zakresie stosowania sygnału Rp 1 „Baczność”.

Zgodnie z dotychczasowymi przepisami w tym zakresie, maszyniści pociągów byli zobowiązani podawać sygnał Rp 1 „Baczność” przed każdym przejazdem kolejowo-drogowym, niezależenie od kategorii przejazdu, związanej z rodzajem wyposażenia przejazdu w urządzenia zabezpieczające. Skutkowało to stale narastającą liczbą skarg mieszkańców okolic linii kolejowych na uciążliwy hałas powodowany podawaniem przez maszynistów pociągów sygnału Rp 1 „Baczność” przed przejazdami kolejowo-drogowymi.

Nowelizacja zakłada, że maszyniści pociągów nie będą podawać sygnału Rp 1 „Baczność” przed najlepiej zabezpieczonymi przejazdami kolejowo-drogowymi, czyli wyposażonymi w półsamoczynny lub samoczynny system przejazdowy zabezpieczający całą szerokość przejazdu i powiązany z urządzeniami stacyjnymi lub uzależniony od nich, z wyjątkiem spostrzeżenia przez maszynistów sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa.

Na początek nowe przepisy obejmą ponad 750 przejazdów kolejowo-drogowych, natomiast w związku z realizacją inwestycji ujętych w Krajowym Planie Kolejowym liczba przejazdów kolejowo-drogowych, które obejmą nowe przepisy, będzie się sukcesywnie zwiększać.

–  Najważniejszym  celem tej zmiany jest poprawa standardu życia jak największej liczbie mieszkańców okolic skrzyżowań dróg kołowych z liniami kolejowymi poprzez sukcesywne eliminowanie uciążliwego hałasu trąbiących pociągów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa na tych skrzyżowaniach – powiedział wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel.
Rozporządzenie wejdzie w życie po upływie 6 miesięcy od dnia ogłoszenia.
"
Tekst źródłowy:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/35370/maszynisci-pociagow-nie-beda-trabic-przed-najlepiej-zabezpieczonymi-przejazdami-kolejowo-drogowymi.html

7
Trasy / Problem z EP09 w Drawinowie powrotnym
« dnia: 09 Lipca 2011, 17:28:01 »
Jak wracam z Włodowic EP09 i ruszam z Grabówka lub grabówka wsi - już nie pamiętam. To nagle boksują mi koła, wywala nadmiarowy i lokomotywa chyba jest do kasacji albo coś nie tak z jej zachowaniem bo po tym fakcie zatrzymuje się, wciskam n, próbuję ruszyć i po kilku sekundach odpada wyłącznik szybki, włączam go Shift+m i znowu odpada i tak w kółko...coś źle robię czy z grą coś nie halo?

Strony: [1]