Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - EU07-331

Strony: [1]
1
Witam!

Dawno nie było mnie na tym forum i tak samo dawno dłużej nie bawiłem się "maszyną".
Troszkę się pobawiłem, jeżdżąc EU07 i doszedłem do kilku wniosków (od razu zaznaczam, że nie chcę się wymądrzać, tylko dzielę się spostrzeżeniami wychodząc z założenia, iż symulator powinien jak najlepiej oddawać rzeczywistość):

I. przy uruchamianiu lokomotywy - jeśli załączymy hebelki przetwornicy + sprężarki przed zamknięciem WSa i dopiero potem go zamkniemy to zaczną one pracować. W rzeczywistości nie jest to możliwe. Poza tym sprężarka uruchamia się równocześnie - w realu po załączeniu hebelka przetwornicy trzeba chwilę odczekać. Jeśli zrobi się to równocześnie, zadziała przekaźnik nadmiarowy sprężarki
II. przy wyborze wysokiego zakresu prądu - działa on na I układzie, jednak, żeby przejść na drugi układ musimy ręcznie zmienić zakres prądu na niski - w innym razie nie będziemy mieli II układu
III. jeśli chodzi o status lokomotywy po uszkodzeniu silników - w "maszynie" puszcza WS, w realu (o ile nie trafi się jakiś prewet) powinien zadziałać tylko przekaźnik różnicowy
IV. po odłączeniu w maszynowni grupy silników (shift+e) lokomotywa wolniej się rozpędza, nawet na II układzie - natomiast w realu po odłączeniu grupy mamy do dyspozycji mułowaty rozruch tylko na I układzie.
V. moim (i nie tylko zdaniem) zbyt głośne są odgłosy zaworu FV4a. Fakt - na wielu lokomotywach (szczególnie ET22) faktycznie dosyć głośno spuszcza powietrze, jednak jest wiele lokomotyw, na których tylko cichutko sobie syczy. Myślę, że tak było by przyjemniej.
VI. w symulatorze przy hamowaniu zaworem FD1 jest głośny dźwięk powietrza. Natomiast w rzeczywistości przy hamowaniu nim właściwie jest cicho, natomiast przy powrocie w "luz" jest dosyć głośny dźwięk powietrza.
VII. przy hamowaniu zaworem FV4a możemy nacisnąć przycisk "poślizg" (enter) - wtedy w cylindrach hamulcowych lokomotywy powinno zwiększyć się ciśnienie, dohamowując ją

Póki co to tyle moich uwag - jeszcze raz proszę, żeby nie traktować tego jako wymądrzania się, tylko jako zbiór uwag - mam nadzieję, że uda się je wdrożyć.

Pozdrawiam,
Marcin Purc

2
Bocznica / Wydzielone z "Nowości 2008 by Sakorius - Profeta - EU05"
« dnia: 27 Kwietnia 2008, 21:54:24 »
Piękne modele! Gratuluję i trzymam kciuki!

http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3317.msg30468.html#msg30468
Powyżej masz odnośnik, jak nie poskutkuje to zastosujemy kurację wyciszającą.
Bocznica
/ Żuk


3
Tabor kolejowy / Fotki EP07-1051 na tekstury...
« dnia: 27 Kwietnia 2008, 21:37:37 »
Czy ktoś chce zrobić z nimi coś dobrego?:) Chętnie się podziele, bo tekstur nie umiem robic:)
Pozdrawiam!

4
Bocznica / EU07-512itd.
« dnia: 21 Lutego 2006, 19:43:39 »
Witam wszystkich na forum.
Mam pytanko-skąd mogę ściągnąć lokomotywy EU07-512, EP07-450 i EP07-479?
Pozdrawiam!

Strony: [1]