Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Kipek von Chojna

Strony: [1] 2
1
Inne niekolejowe / Prośba o pomoc w stworzeniu siatki bryły.
« dnia: 19 Grudnia 2010, 18:10:49 »
Witam.
Mam gorącą prośbę. Czy któryś z użytkowników obeznanych w 3DS lub innym programie mógłby pomóc mi w zadaniu na uczelnię? Chodzi o to, by zrobić (na szybko) lub podać wskazówki jak mogę uzyskać siatkę bryły, którą mógłbym potem przenieść do Corela? Chodzi mi konkretnie o ostrosłup na podstawie pięciokąta i walec. Wysokość: min. 20 cm, max. 30 cm. Podstawa: (baza) max. 17 cm. Za wszelką pomoc będę niezmiernie wdzięczny. Odpowiedzi proszę kierować na PM.
Pozdrawiam.

2
Bocznica / Odp: Wypadek w Białymstoku
« dnia: 13 Listopada 2010, 09:43:33 »
[OT]
Jak podaje rzecznik Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku, nieopodal miejsca zdarzenia znajdowała się hodowla krów, które były zamknięte w oborze zagrożonej podpaleniem. Akcja zabezpieczająca się powiodła. Żadna krowa się nie spaliła - wszystkie się utopiły.
[/OT]

To miało być w stylu rotfl? Jeżeli tak, to poprosimy o coś z krótszą brodą.
Quark-t

3
Pomoc w tworzeniu / .inc latarni - gdzie szukać?
« dnia: 09 Listopada 2010, 00:09:27 »
Witam.
Może jestem nieogarnięty trochę, ale podpowiedzcie mi proszę, gdzie mam szukać .inc latarni oświetleniowych? Chodzi mi głównie o typy "T" ze światłem "sodowym" (pomarańczowe). Jak wstawiać je w 3DS? Dokopałem się tylko do modeli .t3d w katalogach symulatora, ale nie bardzo rozumiem w jaki sposób wstawiać model za pomocą skryptu (bez .inc). Chciałbym - a raczej konieczne bym widział - jakieś urozmaicenie na tworzonej przeze mnie trasie, coby nie było zbyt monotonnie.
Pozdrawiam.

4
Inne niekolejowe / Proszę, Porsche!
« dnia: 23 Października 2010, 02:05:27 »
http://allegro.onet.pl/911-carrera4-4x4-98000km-model-2000-cena-okazyjna-i1272016790.html
Są chętni? Interesujące. W razie czego, temat można zboczni(c/k)ować.
Pozdrawiam i polecam.
Froncz Piotrewski.

5
Inne niekolejowe / Nowy projekt 4E
« dnia: 19 Października 2010, 02:27:20 »
Jak w temacie, chociaż nie dotyczy lokomotywy: http://www.motors.romet.pl/pl/news/art71.html
Polecam i pozdrawiam.
Froncz Piotrowski.

6
http://biznes.onet.pl/pkp-intercity-zwalnia-zeby-zarobic,18493,3728090,3045147,92,1,news-detal

Ciekawy jestem skąd będą zwolnienia? Z warsztatów utrzymania taboru, z drużyn konduktorskich i trakcyjnych, manewrowi i ustawiacze? Przecież nie z administracji i związków!

7
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 27 Września 2010, 18:53:56 »
Znalazłem to w necie. Jak było to przepraszam. ;) Ale nadaje się do tego działu.


Zgodnie z tytułem wątku zamieszczamy tu śmieszne screeny. Ty podałeś link do filmu, jest inny wątek specjalnie na filmy. Załącznik był poniżej pasa. Bocznica.
Krzysiek626

8
Inne niekolejowe / Problem z komputerem/3DSMax/Użytkownikiem?
« dnia: 22 Września 2010, 18:47:32 »
Witam Szanownych Państwa, tutaj Kapitan Problem.
Bawiąc się w 3DSMax (tworząc scenerię) nie mogę utworzyć terenu za pomocą narzędzia Delanuay Mesh. Na IRCu Bombardier zwrócił uwagę, że może to być spowodowane atrybutem folderu eu07 w scripts programu, czyli "tylko do odczytu". Sprawdziłem - rzeczywiście. Tworzenie modeli (wiadukty, słupy, inne pierdółki) działa normalnie. Ok. ISDR podesłał mi wcześniej plik DelanuayExp.ms (ten sam co był w paczce ze skryptami), więc rację ma chyba Bombardier. Tutaj zaczynają się schody. Za nic nie mogę zmienić atrybutu folderu! Wygląda tak, jak na 1. obrazku. Odznaczam, potwierdzam. Po daniu na 'właściwości' po chwili - nie ma zmiany. Co więcej - nie mogę usunąć 'eu07' ze 'scripts'! Najpierw system pyta: "czy na pewno chcesz..."? Potwierdzam z jako administrator - "kontynuuj". Po czym wyskakuje obrazek nr 2. Na komputerze jest tylko jedno konto, które siłą rzeczy musi mieć uprawnienia Administratora. Co jest nie w porządku? Dodam, że o ile mogę wywalić z 'eu07' - do kosza - pliki skryptów, to nie mogę usunąć folderu A i bmp. Co ciekawe mogę zmienić atrybuty dla całego folderu 3DS - tylko nie dla tych plików. Sakorius doradził total commander - nie działa. Ktoś na innym forum doradził program - unlocker. Bez efektu. Co robić? Bo wrzodów dostaję powoli. Ostatni plik to listener 3DS.
Pozdrawiam.

9
Poszukuję, chcę zrobić / Rozjazd krzyżowy pojedyńczy.
« dnia: 16 Września 2010, 15:14:16 »
Witam pp. Użytkowników.
Poszukuję wątko-tytułowego rozjazdu. Czy ktoś pokusiłby się o stworzenie takowego? A może jest gdzieś dostępny? Przeszukałem forum, ale informacji na tego typu rozjazdu nie znalazłem. Przy okazji (żeby nie zakładać nowego wątku) chciałbym spytać, czy można przy tworzeniu scenerii ustawić teksturę szyn dla rkpd, tak - żeby wyglądał, jakby ruch prowadzony był częściej w którymś (wybranym) kierunku. Zmienianie tekstury na _used, _unused, _rused.
Gdyby moderator uznał, że zły dział proszę o przeniesienie do innego.
Pozdrawiam.

10
Bieżące kolejowe / Jak mogę sobie "nostalgnąć" POZNAŃ 89/93?
« dnia: 08 Września 2010, 23:58:07 »
Jak w temacie, bo: na obecnym VISTA "nie bangla". Kilka niezrozumiałych komunikatów i zamknięcie. Próba uruchomienia w trybie zgodności też nic nie dała. "Protipy" od specjalistów?
Pozdrawiam.

PS. Monitor cos koło 40 cali (żona używa w pracy grafika).

11
Bieżące kolejowe / Nocne pytanie o prędkość
« dnia: 07 Września 2010, 03:35:33 »
Dlaczego lokomotywy luzem jeżdżą wolniej, niż wskazuje na to ich VTech? Czyżby chodziło o "stawanie dęba" (kiedyś była dyskusja na ten temat)? Ostatnio miałem przyjemność trzymać w łapkach jakieś wydanie SRJP i tak: EU07 jako "luzak" ma 100 kph, podczas gdy ze składem (po który jedzie) - liniowe 120 kph. Symulacja SRJP nie wykazała utrudnień ruchowych - "nabieganie"  na pociąg poprzedzający. --> Ostatni poprzedzający dojeżdża do stacji przeznaczenia L. 24 minuty wcześniej (odcinek/szlak wolny bez S1), zanim L. opuści stację początkową.
Pozdrawiam.

12
Bieżące kolejowe / Szukam reportażu...
« dnia: 04 Września 2010, 16:15:20 »
... o maszynistach i wypadkach z samobójcami. Nie chodzi o "Egzekutorów". Brali w nim udział maszyniści szczecińscy(?). Produkcja z lat 90, TVP3 o. Sz-n. Czy ktoś kojarzy i ma dostęp?

13
Bieżące Symulatorowe / Pomalutku, po kryjomu myszka...
« dnia: 03 Września 2010, 18:38:11 »
... "wspina mi się w górę". O ile LPM daje mi widok wyśrodkowany, to po kilkudziesięciu sekundach widzę już tylko górę przedniej szyby i sufit. LPM po raz wtóry, daje "powrót wzroku na właściwe miejsce" po czym historia się powtarza. Ki diabeł? Myślałem, że to częste łupanie piwem o blat, ale chyba nie to. Biurko stoi prosto. Trzęsienia ziemi w Szczecinie nikt nie zanotował. W czym więc może być problem? W przeglądarce nie zanotowałem podobnych uchybień.

14
Bieżące kolejowe / Wózki typu Wegmann w wagonach?
« dnia: 01 Września 2010, 00:35:06 »
"Konstrukcja i eksploatacja wagonów kolejowych", Maciej Janiak, Adam Kalinkowski, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1979.
Cytuj
W importowanych z Jugosławii wagonach restauracyjnych i sypialnych są stosowane wózki typu Wegmann, z prowadzdeniem zestawów kołowych na wahaczach. Wózki te mają odsprężynowanie pierwszego stopnia w postaci poziomo usytuowanych sprężyn śrubowych. Odsprężynowanie drugiego stopnia składa się także ze sprężyn śrubowych.

Mam pytanie: czy ktoś kojarzy jakiego typu były to wagony i czy jeszcze się zachowały? Jeśli tak to gdzie stacjonują? Czy ktoś posiada zdjęcia? Jakoś nie mogę sobie przypomnieć, czy kiedykolwiek widziałem wagon na takich wózkach, a zaciekawiło mnie to.

Gdyby ktoś chciał, mogę podrzucić spis treści ww. książki i ewentualnie na życzenie interesujące rozdziały.
Pozdrawiam i polecam. ;)

Zmoderowano. Proszę pisać normalną czcionką.
Krzysiek626

15
Bocznica / Odp: PROBLEM Z odłączaniem składów od LOKA
« dnia: 24 Sierpnia 2010, 17:17:07 »
Mnie osobiście wątek pachnie tym ...

Podzielam Twoje zdanie, bocznica.
Krzysiek 626.

16
Witam. Mam problem dotyczący efektu "zebry" na taborze i bramkach trakcyjnych co ilustruje obrazek nr1. Zgodnie z zaleceniami (po przekopaniu forum) zainstalowałem sterowniki Omega zamiast Nvidia (pomysł zdaje się Mutopompki)- aby uzyskać większy FPS i działa! Ale efekt uboczny jaki jest - każdy widzi. Co radzicie? Kombinowałem z głębią kolorów w symku 16/32. Nie ma różnicy...
Przy okazji pochwalę się płytami przejazdowymi (a co!) ;)
Polecam i pozdrawiam: Kipek von Chojna

17
Skąd jest ten efekt "zebry" na teksturach? Podobny jest na słupach bramek trakcyjnych... Zgodnie z radami - po przekopaniu forum (zdaje się pomysł Mutopompki)  - zmieniłem stery Nvidii na Omega i skoczył mi FPS. Tego bowiem chciałem konkretnie, a efekt uboczny jaki jest - każdy widzi. Zawsze mogę udawać, że wszystko jest ok, ale czy trzeba? Kombinowałem z głębią kolorów symka 16/32 bit. Nie daje to rezultatu. Co radzicie?
Screeny:
1. Problem
2. Radosna twórczość (przy okazji posta). A co, pochwale się płytami przejazdowymi ;)

18
Artykuł do przeczytania - link poniżej. Myślę, że chodziło raczej o zwrotnice...
http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Dzieci-ciely-kabel-siekiera-Mogly-zginac,wid,12483176,wiadomosc.html

19
Pomoc w tworzeniu / Wysypywanie się skryptu 3DS
« dnia: 12 Lipca 2010, 16:26:59 »
Witam.
Przeszukałem tematy o skryptach i nie mogę znaleźć odpowiedzi na pytanie: dlaczego wyskakuje błąd podczas odpalania skryptu main.ms?
Ścieżka gdzie umieszczone najnowsze (?) skrypty to: .../3DSmax7/scripts/eu07 - więc powinno teoretycznie działać.
Komunikat błędu: --Runtime error: fileIn: can't open file -- ../3DSmax7/Scripts/EU07/CreateIncRandomTree.ms
Po tym wczytwanie skryptu wisi.
Jakieś sugestie?
Pozdrawiam.

20
Bieżące kolejowe / Położenie rękojeści hamulca - jak?
« dnia: 28 Kwietnia 2010, 23:13:45 »
Jak prawidłowo powinienem mieć ustawioną rękojeść hamulca zasadniczego (pociągu) przy jeździe lokomotywą luzem?
A: odcięty (za napełnieniem uderzeniowym) (, i 9)
czy
B: jazda (4)

Hamujemy oczywiście hamulcem dodatkowym (bo niby działa sprawniej niż zasadniczy podczas jazdy luzem) ?

Pozdrawiam.

(Z rozpędu może zły dział. Jeśli moderator uzna, za właściwe, proszę o przeniesienie do działu "Pomoc doraźna" i skasowanie tej linijki)

21
Bieżące Symulatorowe / 4E-004
« dnia: 16 Kwietnia 2010, 18:18:27 »
Ktoś szykuje się do wypuszczenia 4E-004 w barwach PTKiGK? W internecie natknąłem się na paczkę ze zdjęciami idealnymi na tekstury.

(myślę, że to dobry dział)

22
Bieżące kolejowe / Droga przebiegu na "Sz" ?
« dnia: 13 Stycznia 2010, 18:41:22 »
Widziałem ostatnio taką sytuację, że na stację wjeżdżał pociąg, a na semaforze przy torze w kierunku przeciwnym do wjazdu pociągu wyświetlony był Ms2. Jak się okazało dyżurny przyjął pociąg na "Sz". Powiedział mi, że to "Ms2" - to utwierdzenie drogi przebiegu. Ok.
Pytania:
1. Czy to jest standardowa procedura?
2. Czy po wjeździe pociągu trzeba rozwiązać drogę przebiegu manewrowego zrywając plomby na przyciskach pulpitu?
3. Jeżeli 2 = Tak, to ktoś z zabezpieczenia musi być ciągle przy dyżurnym, czy tylko "rano przyjdzie i założy" ?

Pozdrawiam.

23
Bocznica / Kochajmy pkPIC
« dnia: 10 Listopada 2009, 18:00:58 »
Dowcip miesiąca:
Dzisiaj: ok. 13.00
Przychodze do biura. Pani kadrowa:
"A co pan? Dzisiaj nie ma wypłaty. Nie mamy pieniędzy. Może w czwartek będzie."

...

Aha...
 :]

KOCHAJMY PKP IC!

(musiałem to z siebie wyrzucić...)

Bocznica.
ZiomalCl

 Zaśmiecanie forum.
ZiomalCl

24
Inne niekolejowe / Problem z kartą dźwiękową i grafiki
« dnia: 09 Listopada 2009, 00:05:34 »
Szalom!
Po długich wahaniach wybrałem ten dział forum. Panowie (i Panie) problem dotyczy dźwięku jak w temacie. Za każdym razem kiedy właczam kompa nie mam dźwięku i muszę na nowo instalować sterowniki, przy czym loteria następuje w momencie uruchomienia (bo musi się zrestartować system). Po restarcie dźwięk jest lub nadal go nie ma! Płyta Asus P5VD2-MX czy coś w ten deseń... Program (?) - sterowniki to Soundmax. Druga rzecz grafika: GeForce 7200LE czy coś takiego. Najnowsze sterowniki a na linii 61 max to 14 fps. Co radzicie - aj waj...
Pozdrawiam.

25
Witam.
Dawno mnie tu nie było, bo i czasu mało skoro ciągle w drodze jestem. Mam problem... No właśnie i nie wiem z czym. Rzecz tyczy się tworzenia scenerii w 3DS i wstawianiem semaforów kształtowych oraz z przejazdami typu zrób to sam.

Mam sk12-sz.inc. po wstawieniu i wyeksportowaniu jest ok. Jak włączam symka to wyskakuje kochane ABNORMAL... w czym rzecz?

Problem z przejazdami pojawia się już na etapie wstawiania modelu np. rogatki. Wyskakuje okienko jakiegoś błędu skryptów? Po czym "niby" jest wstawiony model, ale przy uruchomieniu symulatora ABNORMAL...

Sugestie jakieś ? Będę wdzięczny za pomoc.

26
Pomoc w tworzeniu / Szerokość drogi - problem z tworzeniem.
« dnia: 27 Stycznia 2008, 12:52:05 »
Witam.
Używając nowych skryptów, które są genialne w prostocie obsługi, próbuję stworzyć drogę na przejeździe. Kłopot w tym, że nawet jeśli wisuję szerokość drogi 12 m, to i tak w scenerii ma ona szerokość chyba 5 metrów jak nie mniej. Co zrobić z tym fantem? Gdzie jest błąd? Poza tym, żadnych błędów na razie nie ma.
Pozdrawiam.

27
Trasy / Poszukuję napędów elektrycznych do zwrotnic.
« dnia: 05 Grudnia 2007, 14:39:21 »
Jak w temacie. Szukajka nie wykazuje niczego szczególnego, poza postem PEKAPa w temacie o rezonatorze, gdzie zamieszczony jest screen. Czy są takie rozjazdy gdzieś dostępne? Mam już dosyć latarni na zwrotnicach.

28
Na głównej stronie, w tutorialach do tworzenia scenerii był kiedyś dokument, w którym opisane były komendy dla AI. Coś w stylu wyłącz silnik, zmień czoło, stój... Ma ktoś do tego dostęp? Po przekopaniu się przez szukajkę doszedłem tylko do scenery.doc. Czy ktoś posiada może tamten dokument, o którym mówiłem?

29
Niech będzie pochwalony Symulator EU07.

Trzy sprawy według ważności:

Sprawa nr 1.
Mam problem z... no właśnie nie wiem z czym?
Próbuję reaktywować swój projekt Kipkowo. Problem polega na tym, że za każdym razem kiedy próbuję podpatrzeć co spłodziłem, wyświetla się uroczy komunikat w Windowsie: program wykonał blablabla... aplikacja zostanie zamnknięta blablabla...

W czym rzecz? Zwłaszcza że trasy już gotowe (!) odpalają się bez problemu. Jakby to pomogło, to proszę:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce 7300 LE/PCI/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
2.0.3
Supported Extensions:
GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_clear_tag GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery sky definition
skj_day1.t3d
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\4e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-007.bmp
OK
skj_day1.t3d
init
Loading - text model: models\skj_day1.t3d
Loading - texture: textures\ozonesky_day1.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: eu07-007
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\kabina-eu07-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przel_ham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\dost_sil.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\rozruch.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\bocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec_pom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\tlo_kabiny.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/tacho.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07inne.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wlacznik_swiatla.tga
OK
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga
OK
Player train init OK

O co może chodzić?

Sprawa nr 2.

Poszukuję skryptu z drzewkami "na przyciskach", a nie wklepywane. Było coś takiego....

Sprawa nr 3.
W czym mógłbym podglądać pliki .tex ?

Na razie tyle...
Pomożecie?

30
Pomoc doraźna / Wieszanie się komputera
« dnia: 28 Listopada 2006, 11:34:36 »
Niby nic ciekawego, ale po wyjściu z symulatora (F10), wiesza mi się komputer. Nie chce mi się za każdym razem restartować, gdy chcę zrobić podgląd tego co mi 3DSmax uczynił... Jaka może być tego przyczyna?

WindaXP Home, 1024 RAM, Pentium 4 3GHz, GeForce7300

Exe - 664KB, utworzony 10 listopada 2006

Pytanie poza konkursem, dlaczego nie działa szukajka i podgląd tematów od ostatniej wizyty, tylko wyskakuje jakiś DEBUG MODE? ;)


Pzdr. K.

Strony: [1] 2