1
Pomoc doraźna / Problem ze wstawianiem drzew przez skrypt w 3dsie
« dnia: 05 Listopada 2013, 20:23:49 »
Witam, Szukałem czegoś na ten temat i nic nie znalazłem dlatego zakładam ten temat.
Próbowałem, do scenerii linii 11 wstawić drzewa, no i udało się ale... eksportując scenerię i odpalając symulator zastałem same gołe modele, czyli po prostu białe płachty na krzyż. Szybko sam ustaliłem, że w skrypcie są źle nazwane tekstury (?) (na początku każdej nazwy widnieje #) a nawet podane są ścieżki do tekstur, których nie ma, np. "plants/#buk1". Co z tym zrobić? Dopasować wszystko do skryptu, czyli pozmieniać nazwy i lokalizacje? Jeśli gdzieś problem już był poruszany, przepraszam za niedopatrzenie.
Próbowałem, do scenerii linii 11 wstawić drzewa, no i udało się ale... eksportując scenerię i odpalając symulator zastałem same gołe modele, czyli po prostu białe płachty na krzyż. Szybko sam ustaliłem, że w skrypcie są źle nazwane tekstury (?) (na początku każdej nazwy widnieje #) a nawet podane są ścieżki do tekstur, których nie ma, np. "plants/#buk1". Co z tym zrobić? Dopasować wszystko do skryptu, czyli pozmieniać nazwy i lokalizacje? Jeśli gdzieś problem już był poruszany, przepraszam za niedopatrzenie.