Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - werner

Strony: [1]
1


Cytuj
"Niestety" lok może przejść chyba 4 NG (co 5mln km każda). Więc nie sądzę by chcieli przez NG skrócić jej żywotność właśnie o te 5mln km z powodu rozwalonego czoła. Może wezmą czoło od jakiegoś trupa.
Zresztą znasz na pewno powiedzenie, że " Polak potrafi" :D.

Pozdrawiam :).


5mln km? Chyba 500tyś? Na SU jest 400tyś na SM 250tyś bodaj. Czyżby na elektrowozy były aż takie kilometrówki?

2
Nie spotkałem się z terminem "naprawa awaryjna". Instrukcja o utrzymaniu i eksploatacji pojazdów trakcyjnych mówi o przeglądach kontrolnych, okresowych, okresowych dużych, naprawach głównych, naprawach modernizacyjnych. Oczywiście mogę się mylić, ale na 90% nie ma pojęcia naprawa awaryjna. I tak na moją logikę lokomotywa po takim zderzeniu powinna przejść naprawę główną, aby wykluczyć wszelkie możliwe uszkodzenia jakichkolwiek podzespołów, które mogłyby rzutować na dalsze bezpieczne jej użytkowanie.

3
LOTOS daje ok.3800 na rękę hotele, pokój w Gdańsku, ale czasem trzeba być i rewidentem i  manewrowym... oczywiście nie ma tego w obowiązkach i większość składów planowanych na manewrowanie ma obsadę manewrowych i rewidentów, ale jak jaki wagon w trasie rozwali to albo kwitniesz i czekasz na decyzję albo kombinujesz sam.
Jak inni nie wiem, ale czy to dużo za 5 dni w tygodniu poza domem. U przewoźnika PKP Cargo się tyle nie narobisz, a maszynista ma w zależności od stażu ok. 2300 - 3600 jeśli chodzi o mój rejon, bo słyszałem że w innych to i po 4500 mają, kto wie...

4
Bocznica / Wydzielone z "Jazda w kabinie elektrowozu"
« dnia: 12 Kwietnia 2008, 22:38:44 »
Nie wydaje mi się aby Toruń jeździł aż do Olsztyna, jeśli nie był to maszynista z Iławy to musiał być z Olsztyna. Toruń maks. do Jabłonowa Pom. i Iławy poc. prowadzi, a jeśli chodzi o pośpieszne to o maszyniści z Olsztyna lub Iławy po nie do Torunia lub Inowrocławia jadą lub w Iławie się zmieniają. Szczerze to jeszcze nie widziałem maszynisty z Torunia w Iławie.

Można to chyba napisać odrobinę staranniej?
Wydzielam
Akvin

5
Stała trochę w CMUT Olsztyn (do kwietnia), gdzie ją troszkę podreperowano, aby na hol sie nadała i pojechała do naprawy głównej, ale nie wiem gdzie. Tak że wróci na tory niedługo. Niedługo w PKP to jest pół roku około.

Strony: [1]