Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pkp.

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Modele MaSzynowe w TD2.
« dnia: 03 Marca 2016, 12:24:06 »
Nie wiem, czy to coś wniesie, ale symulator docelowo ma być płatny:
Cytuj
Will it be free?

No. It’s what puts food in our bellies, as well as the multiplayer servers running after all ;) We are considering a free demonstration mode though.
(za http://traindriver.pukekotech.co.nz/index.php/faq/)
Czy więc darmowa robota wielu ludzi od tak sobie zostanie wykorzystana w płatnej grze? Fakt, robią to zagraniczni ludzie, ale należy się chociażby pytanie o zgodę, żeby wykorzystać to w płatnym symulatorze. Jeśli robię offtop, przepraszam.
Chłopie czytanie ze zrozumieniem się kłania płacisz za priorytet w dostępie do serwera, reszta na forum td2.
Szkoda, bo jeśli tak dalej pójdzie to przeniosą cały tabor do TD2 i zostaniemy z niczym. Ludzie przejdą do nich bo prawdę mówiąc jest popyt na MULTIPLAYER. I będzie tak, że umrzemy śmiercią naturalną tracąc ludzi, chęci i pomysły.
Mam wrażenie że to forum to już jest jakieś zgromadzenie które czerpie moc i satysfakcje z użytkowników i choćby jedna możliwość straty członków doprowadza przewodniczących do szaleństwa.
Na koniec, pytam się jaka konkurencja może się wywiązać miedzy 2 darmowymi projektami
Ekologiczna??
Konkurencja – jedna z antagonistycznych interakcji międzypopulacyjnych, w której dwie populacje tego samego lub różnych gatunków, zazwyczaj o podobnych wymaganiach środowiskowych, rywalizują o tę samą niszę ekologiczną. Dochodzi do współzawodnictwa o ograniczone zasoby środowiska, np. o pożywienie, miejsce do życia. W wyniku tego oddziaływania obie populacje tracą.

,a może Ekonomiczna
Konkurencja (łac. concurrentia 'biec razem' w rozumieniu współzawodnictwa czy rywalizacji) – mechanizm, za pomocą którego wszyscy uczestnicy procesu gospodarowania na poszczególnych rynkach dążą do osiągnięcia jak największych korzyści. Przykładowo producenci i sprzedawcy konkurują o kupujących, konsumenci konkurują o dobra, przedsiębiorcy o czynniki wytwórcze, pracownicy o miejsca pracy.

Cytaty zaciągnięte z Wikipedii.
Wystarczy. Kolejnych zapalników do ostrej wymiany zdań zdecydowanie nie potrzebujemy. Proszę stonować, bo to do niczego dobrego nie prowadzi.
Pedrosiasty

2
Płynnie działa pomijając fakt że jeden rdzeń mi się gotuje. I raczej będę musiał zainwestować w chłodzenie cieczą bo wiatrak zaczyna tłuc się w niebo głosy.
Fakt uruchamiając symulator na ubuntu przez wine sytuacja wygląda trochę lepiej bo większość rdzeni zaczyna chodzić ale wydajność raczej spada. Jedno ale gdyby każdy kto chciałby wykorzystać wielordzeniowca musiał instalować linuxa a później uruchamiać symulator przez niego to chyba coś nie teges oczywiście ubuntu osobiście używam i sobie chwale.

3
Radeon hd7850 2Gb.

Równoważnik należy zakończyć kropką.
Benek

4
Co do obsługi wielu rdzeni, u mnie w czasie symulacji obciążenie procesora rozkłada się na wszystkie rdzenie, pisałem już o tym wiele lat temu.
Ciekawa teoria ale ja ci powiadam że to tylko teoria albo twoje tezy wyssane z palca. Odpalam maszynę na windows 7 procesor amd fx-8350 i jak że inną prawdę od twojej wskazuje menadżer zadań dowody poniżej.

Ra dziękuje za szczerą odpowiedź.

5
2. Czemu MaSzyna jest tylko na przestarzałą architekturę x86? Dlaczego nie jest dostosowana do ekranów dotykowych?
Ja się zastanawiam czemu nikt nie odpowiedział na pierwszą części pytania tylko każdy skupił się na ekranie dotykowym.
Po za tym na twoim miejscu postawił bym jeszcze pytanie " Dlaczego maszyna nie obsługuje wielordzeniowych procesorów?".

6
Forum / Torrent z Paczką Maszyny
« dnia: 23 Marca 2014, 20:30:06 »
Witam dziś doszedłem do wniosku, trzeba wprowadzić parę poprawek na stronie w dziale download.
Byłem u kolegi, chciał ściągnąć paczkę z symulatorem siedzę tak zanim na krześle no i nigdzie nie mogę znaleźć odnośnika do paczki, na forum też linka nie znalazłem, dopiero dogłębna analiza strony rozjaśniła sytuacje.
No i teraz wnioski:
1.Na stronie jest mało dobitnie a praktycznie w ogólne nie zaznaczone że download posiada tak jakby drugą strone do której żeby się dostać trzeba zjechać specjalnie do samego dołu i kliknąć na słabo oznaczony odnośnik.

Wstawić u góry strony informacje i odnośnik do drugiej części.

2. Uważam że paczka z symulatorem jest tak ważnym plikiem że zasługuje w download zawsze na 1 miejsce albo umieścić z boku tam gdzie maszynowe gadzety i archiwum odnośnik do niej.

Proszę przeanalizować opisaną prze zemnie sytuacje i zastosować odpowiednie działania naprawcze.
Dziękuje i pozdrawiam.

7
Na warsztacie / Odp: Zapowiedzi Wydziału Promocji
« dnia: 06 Grudnia 2011, 19:06:24 »
Dziś prezentujemy Wam zapowiedź nowego projektu - scenerii obejmującej na chwilę obecną linie kolejowe: nr 99 Zakopane - Chabówka i nr 98 Chabówka - Sucha Beskidzka. Nad trasą pracuje nasz forumowy kolega @pekap. Sceneria wykonana jest z dużą precyzją, m.in. dzięki dokładnemu odwzorowaniu terenu oraz dużej ilości odtworzonych charakterystycznych budynków i elementów infrastruktury występujących na w.w liniach.
Poniżej prezentujemy pierwszą porcję screenów z nowej trasy.

Wątek umarł, odklejam. Teraz wszystko na Facebook'a idzie.
Rozi

8
Bieżące kolejowe / Odp: Ostatnie wyjazdy pociągów ŚZPR.
« dnia: 09 Grudnia 2012, 19:47:46 »
Kto jest własnością źródła? O czym Ty bredzisz? Wiesz w ogóle jak wygląda finansowanie przewozów wojewódzkich?

Ja nie bredzę kolego EU07-483 szacunek to podstawa ja widzę przejawy chamstwa,ale to moje osobiste odczucie.
Przeanalizuj moją wypowiedź i to kto założył KŚ to się dowiesz że właścicielem jest województwo śląskie.
Widzę że masz wiedzę na temat finansowania przewozów zapewne inną od mojej więc będę wdzięczny jak mi ją wyłożysz.

Nie "u wieże" - sama cena wynajmu TRAXX-ów jest tak z kosmosu, że głowa mała. No i jednostka ZAWSZE będzie tańsza w dostępie do infry, niż 'szynobus' w postaci ET22+1B.

To już wyżej wyjaśnili.

9
Bieżące kolejowe / Odp: Ostatnie wyjazdy pociągów ŚZPR.
« dnia: 09 Grudnia 2012, 18:42:35 »

Nie zostały. Jadąc z Wadowic do Andrychowa lub Kęt (wszystkie 3 miasta leżą w Małopolsce i województwie małopolskim) muszę kupić bilet Kolei Śląskich. Nie tak miało być:
Cytuj
Będziemy mieli unię biletową, więc pasażerowie nie będą musieli kupować różnych biletów - obiecuje Matusiewicz.

A jaki bilet chciałeś kupić? Do uni biletowych to wszyscy zainteresowani muszą wyrazić chęć współpracy. Skoro nie ma uni biletowej to już wiesz dla czego.


10
Bieżące kolejowe / Odp: Ostatnie wyjazdy pociągów ŚZPR.
« dnia: 09 Grudnia 2012, 17:56:26 »
Ale to chyba normalne skorą są własnością tego źródła? Przecież od początku tak było jak KŚ powstało. U wież mi że to w stosunku do tego co PR doiło za jazdę to pikuś.

11
Bieżące kolejowe / Odp: Ostatnie wyjazdy pociągów ŚZPR.
« dnia: 09 Grudnia 2012, 17:11:58 »
A Kolejom Śląskim życzę, by udało im się osiągnąć chociaż poziom Przewozów Regionalnych - jak do tej pory mamy do czynienia ze sporymi, kilkudziesięciominutowymi opóźnianiami, nieogrzewanymi wagonami i składami typu ET22 i jeden wagon. Dziś niedziela, sajgon zacznie się jutro.

Mogę poznać źródło twoich informacji?
Teraz KŚ będą monopolistą - więc mogą kłaść "lagę" na wszystko i też cisnąć z pasażera ile się da.
Przypominam że Koleje Śląskie są spółką własność województwa śląskiego to nie jest Zosia samosia Przewozy Regionalne które były finansowane przez podatników. Tego typu patologie zostały wyeliminowane.
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=98124551&postcount=6216
Malucha mogli dać :D
A to akurat był podsył po 4 pasażerów bo autokar zdechł.
 

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 20 Listopada 2012, 22:29:11 »
Teraz wszedłem na ubuntu to coś szwankuje ten program ale jakiś syf tam teraz jest. Swego czasu tam tylko nasze kanały były a teraz nawet tego nie ma.

13
Bieżące Symulatorowe / Odp: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 20 Listopada 2012, 22:20:39 »
Dokładnie tak samo przepisałeś hasło jak w pierwszym poście?

14
Bieżące Symulatorowe / Odp: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 20 Listopada 2012, 22:11:08 »
Albo serwer nie działa albo hasło jest inne bo nie idzie się zalogować.

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 20 Listopada 2012, 09:25:42 »
Jakieś konkretne propozycje data i godzina ?

16
Infrastruktura kolejowa / Odp: Zasilanie elektryczne kolei w różnych krajach
« dnia: 11 Października 2012, 22:30:08 »
Szczerze ?! Daltonistą nie jestem ale aż musiałem zasięgnąć porady wujka gogle bo koloru turkusowego to ja kilka lat już nie widziałem, nie lepiej napisać Jasno Niebieski?               

17
Bieżące Symulatorowe / Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 07 Października 2012, 21:19:44 »
@Ra na temat multiplayera proszę o więcej info:
   1.Na jakim exe?
   2.Jakieś wytyczne co dokładnie sprawdzać?

18
Tabor kolejowy / Odp: Widoczny dym mazutu przy lokomotywach dieslowskich
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 14:42:21 »
Nie rozumiem założenia takiego, że na biegu jałowym jest dokładnie tyle powietrza ile jest potrzebne do pełnego utlenienia paliwa, a przy wyższych obrotach stosunkowo mniej, to raz.
Pokaż mi gdzie ja tak napisałem
Cytuj
Dwa, nawet jeśli masz tyle tlenu ile potrzebujesz, a nawet nadmiar, to wcale nie jest to gwarancją tego, że paliwo spali się w 100%. Co więcej, śmiało można powiedzieć, że nie ma takiego silnika wysokoprężnego, który spala całe paliwo w 100%.
Sprawny silnik powinien dopalać całe paliwo.
A jeżeli ty twierdzisz inaczej to masz jakieś podstawy ku temu więc je tu przedstaw chętnie poczytam.
Cytuj
Poza tym sprężarka spręża powietrze, a nie turbina, nie mylmy pojęć.
Jak byś poczytał to byś wiedział że sprężarka jest to urządzenie napędzane wałem korbowym lub silnikiem elektrycznym.
A turbina jest napędzana gazami spalinowymi w tym przypadku mówiąc o turbinie spalinowej.
A po za tym ty się w tym momencie czepiasz szczegółów.
Cytuj
Inna kwestia, że w skład spalin wchodzą nie tylko niedopalone węglowodory.
Tak ponieważ paliwo nie jest idealnie wolne od innych związków chemicznych.

19
Tabor kolejowy / Odp: Widoczny dym mazutu przy lokomotywach dieslowskich
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 08:42:14 »
A w turbodieslu przypadkiem ilość powietrza wprowadzanego do komory w ciągu jednego cyklu nie jest zależna od obrotów na turbinie? Czyli poniekąd od tego na jakich obrotach pracowaliśmy wcześniej? Poza tym ssanie - prędkość obrotowa też ma wpływ na to jak duże podciśnienie się tworzy w komorze, a to wpływa na ilość pobieranego powietrza.
Poza tym nie wiem skąd wziąłeś ten stosunek powietrza do oleju napędowego.

I chyba w ogóle błędnym jest założenie, że paliwo spala się w całości.
Chłopie minuta szukania w google wpisując olej napędowy i masz to http://pl.wikipedia.org/wiki/Olej_nap%C4%99dowy
a tam masz wyraźnie coś takiego jak stała stechiometryczna paliwa: 14,5 kg powietrza/kg paliwa więc ja nie wiem czego ty nie rozumiesz. Silnik spalinowy ma określoną pojemność skokową i ona jest zawsze taka sama nie zależnie od obrotów. A turbina która jest zasilana energią gazów spalinowych próbuje wcisnąć do komory więcej powietrza. Co jej się zawsze udaje. Dobrym jest założenie że paliwo spala się w całości jeżeli zaistnieje warunek spalania stechiometrycznego. A on przy stałej prędkości obrotowej i wyregulowanych wszystkich urządzeniach istnieje zawsze. Dopiero przy zwiększaniu obrotów warunek ten przestaje istnieć.
W niektórych lokomotywach np w SP32 albo w regulatorach silników D100 i D49 jest specjalne urządzenie nazywane ogranicznikiem dymienia. Uzależnia ono maksymalną dawkę paliwa od ciśnienia doładowania.
Oczywiście mam tu na myśli cały czas regulatory Woodward albo im podobne wynalazki.
No tego pewien nie byłem aczkolwiek się domyślałem. Ale w ruskich maszynach typu M62 i TEM2 to raczej chyba odpada. Wiesz może czy to jest jakieś proste urządzenie na zasadzie włącz wyłącz czy bardziej rozbudowane.

20
Tabor kolejowy / Odp: Widoczny dym mazutu przy lokomotywach dieslowskich
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 00:18:11 »
Nie nazwał bym tego efektywnością spalania bo silnik spalinowy spala paliwo jednakowo.
Tu chodzi o skład mieszanki jaki silnik diesla dostaje jest to stosunek powietrza do oleju napędowego 14,5:1 czyli 14,5 kilograma powietrza na kilogram paliwa. czyli objętościowo wychodzi przy założeniach że na poziomie morza w temperaturze 20 °C powietrze suche ma gęstość około 1,2 kg/m3 a olej napędowy gęstość: 0,82–0,845 kg/dm3 po przeliczeniu 1kg paliwa to 1.21litra a że przyjęte są metry 3 to po przeliczeniu wychodzi  0.00121m3,
więc 14,5:1 to 11.66m3:0.00121m3 a po zmianie jednostek na litry żeby spalić 1.21 litra paliwa potrzeba 11660 litrów powietrza to jest optymalne spalanie diesla. A jak wiadomo w silniku diesla reguluje się obroty dawkowaniem paliwa to im więcej paliwa na 14,5 jednostek powietrza tym więcej dymu bo nie dopala paliwa to jest nie zachodzi spalanie całkowite i zamiast produktów spalania w postaci CO2 i H2O mamy spalanie pół całkowite CO i H2O lub niecałkowite C i H20 im mniej paliwa na 14,5 jednostek powietrza  wtedy nie ma w ogóle dymu ale i całe powietrze nie zostaje w komorze spalone co obniża temperaturę spalani i moc wytworzoną. Ciebie by interesował przypadek pierwszy. Dlatego stare silniki kolejowe kopcą przy zwiększaniu obrotów bo regulator daje od razu całą dawkę aż do uzyskania pożądanych obrotów. A dawka ta jest zawsze większa dla silnika z turbo doładowaniem niż dla silnika bez
co nie jest w żaden sposób weryfikowanie bo nie ma urządzeń kontroli jak przepływomierz. Tylko mechaniczny regulator obrotów co ma wbite na stałe wszystko. Do tego dochodzi jeszcze wartość ciśnienia atmosferycznego co też zmienia gęstość powietrza wilgotność,temperatura.

21
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejne modernizacje truposzy.
« dnia: 19 Sierpnia 2012, 20:42:26 »

 Na obecnie remontowanym i zerwanym torze (bodaj nr. 1) pomiędzy Mysłowicami a Jaworznem (ew. wcześniej, bo nie pamiętam gdzie ten remont się zaczyna) zaczynają już drzewa rosnąć.

Remont zaczyna się od stacji Sosnowiec Jęzor (SJr) a kończy się za przejazdem a przed semaforem wjazdowym do Jaworzno Szczakowa (JSA) do tego na szlaku blisko JSA dochodzi podg Długoszyn który przyjmuje pociągi z Sosnowiec Maczki (SMa) i grupy towarowej Jaworzno Szczakowa JSB. Więc Młyn tam jest niesamowity.

22
Symulator / Parametr engine w mmd (Problem)
« dnia: 03 Sierpnia 2012, 19:06:21 »
Witam o tuż ustawiałem dzisiaj nowe turbo w Tamarze no i się pojawił problem w parametrze engine
Cytuj
engine: tem2-silnik.wav 350.0 10.0 0.8 0.04 0.75
w żaden sposób nie mogę ustawić tą wartością (pogrubioną) turbo jak by mi pasowało, próbowałem już wszystkiego i wpisywałem 0 ,5 a wpisałem nawet i 10 a symulatorowi to i tak obojętne. Powiem szczerze że już to od dłuższego czasu widziałem ale jakoś mi to nie przyszło do głowy że coś jest nie tak. Ten drugi parametr odpowiadający za próg słyszenia dźwięku działa a wiem że ileś tam wersji wstecz ochocho i jeszcze trochę działał prawidłowo.

23
Symulator / Odp: Licznik kilometrów
« dnia: 07 Kwietnia 2012, 19:08:18 »
Tu jeszcze jest kwestia na jakiej zasadzie by to miało funkcjonować. Bo naliczanie przez hasler od zera przy każdym uruchomieniu symulatora to mi się wydaje mało fajne i nie potrzebne w takiej postaci.

24
Kolejna rzecz to brak zainteresowania użytkowników. Wg mojej ankiety multiplayer znalazł się na 38. miejscu, z aż trzema głosami na 802 oddanych.
Nie zgadzam się z tym twierdzeniem.
Podstawowa rzecz nazwa wątku "Co jest obecnie największą wadą MaSzyny?" Ta ankieta nie była ukierunkowana w celu jakie nowości chciałbyś aby były wprowadzone tylko tak jak wyżej jest napisane co jest w maszynie do bani że w oczy kole i to trzeba natychmiast poprawić. Więc uważam że kierowanie się tą ankietą w pracach nad pewnymi rzeczami nie powinno mieć miejsca.
Co do kwestii samego zainteresowania mam informacje i wiem że jest dużo wiecej osób niż myślisz które czekają na multiplayera.

25
Pytanko: gdzie tkwi problem - na serwerze, czy w programie Rainstad i czy w najbliższym czasie jest szansa, aby się z tym uporać?
Na to pytanie nie da się odpowiedzieć bo serwer jest zaszyty w rainstedzie. Wiadomo jedynie tyle że do exe komendy dochodzą ale powiadomienia o wykonaniu komend już tylko do pewnego momentu do serwera dochodzą później coś się wiesza w połączeniu czy to na odległość czy na localhost i serwer wywala brak wykonania rozkazów u klientów zajętości torów też się wieszają a w rzeczywistości wszystkie rozkazy wykonane a że serwer i klient jest w ranstedzie wiec tam jest problem.
A jeżeli chodzi o czas i szanse te pytania kierować do kolegi @Ra.

26
Co do nie zajętości torów to w exe już to jest bo miało to pracować w multiplayerze ale komunikacja między serwerem a rainstedem się zawieszała i prace nad poprawnością tego elementu jak i całego multiplayera stanęły z nie wiadomych przyczyn.

27
Inne niekolejowe / Odp: ACTA - początek końca internetu?
« dnia: 21 Stycznia 2012, 19:45:25 »
Żadne referendum, ważniejsze sprawy były i obyło się bez referendum. Konsultacje społeczne jak najbardziej...
Cytuj
Według mnie to powinien być pierwszy impuls (jeśli ten dokument bedzie podpisany) do przemyślenia tego wszystkiego co się w Polsce dzieje. Jak dla mnie to nic innego jak rewolucja nie pomoże.
Nie masz racji, z takich powodów nie robi się rewolucji, nie jest to też powód do przemyśleń kto i jak nami rządzi. Są ważniejsze sprawy w Polsce do załatwienia z których może być niepokój społeczny. Nie należy przesadzać z tym patosem...
Jak byś dobrze przeczytał to nawiązałem już do ogółu wydarzeń z ostatnich miesięcy a nawet pójdę dalej lat. A po prostu napisałem że tą sprawą powinna się zacząć czara goryczy polskiego społeczeństwa przelewać.
Nie masz racji, z takich powodów nie robi się rewolucji, nie jest to też powód do przemyśleń kto i jak nami rządzi. Są ważniejsze sprawy w Polsce do załatwienia z których może być niepokój społeczny. Nie należy przesadzać z tym patosem...
Nie masz racji bo to my ich wybraliśmy aby działali w naszym interesie dla naszego dobra. Społeczeństwo nadało im władze by było lepiej jeśli tak nie jest powinni być rozliczani ze swoich błędów i lenistwa.To że siedzą w Warszawie w sejmie to nie są wakacje tylko ciężka praca dla ludu za to biorą ciężkie pieniądze.

28
Inne niekolejowe / Odp: ACTA - początek końca internetu?
« dnia: 21 Stycznia 2012, 19:21:19 »
A w tym wszystkim nie poruszyliście jednego ważnego aspetku.
Polski rząd podpisując ten dokument robi samowolke. Według mnie powinno być w tej sprawie przeprowadzone referendum powinny być prowadzone otwarte publiczne dyskusje a tu po cichu za plecami. I to robią ci co przez nas wybrani aby działać w naszych interesach. Według mnie to powinien być pierwszy impuls (jeśli ten dokument bedzie podpisany) do przemyślenia tego wszystkiego co się w Polsce dzieje. Jak dla mnie to nic innego jak rewolucja nie pomoże.

29
Bieżące kolejowe / Odp: Pismo od UTK-ku ds. Rekomendacji PKBWK
« dnia: 04 Stycznia 2012, 22:23:22 »
Jeżeli chodzi o datę. Jak byś się dobrze przyjrzał jest to kserokopia z faksu która została później jeszcze raz na skanerze odbita. Jak dostałem to pismo do ręki daty już nie było nie wnikam jak i dlaczego daty nie ma. Pieczątka i podpis też jest już ledwo widoczny więc uważam że data zaginęła w akcji.

30
Bieżące kolejowe / Odp: Pismo od UTK-ku ds. Rekomendacji PKBWK
« dnia: 04 Stycznia 2012, 20:30:33 »
Pismo było adresowane do ogółu branżowego a po za tym nie widziałem żadnych przeciwwskazań w tym piśmie które wykluczały by je z publikacji.

Strony: [1] 2 3 ... 5