1
Nie liczy sie ilosc, ale jakosc :P
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Cytat: "mixer"Przestaw sobie pociąg na drugi tor i pobaw się w rozpędzanie. ;)tylko jak to zrobić? bo sposób podany przez Wingera na przełożenie zwrotnicy NIE DZIAŁA!!!
Cytat: "Gneisenau"Szczerze powiedziawszy zgadzam się z Piotrkiem. Po co wyważać od dawna otwarte drzwi?Przecież tramwaj to z grubsza nic innego jak miejska lokomotywa, toteż na dobrą sprawę wystarczyłby tylko porządny model z kabiną, oraz miejska trasa.
A moim zdaniem to wcale nie jest to samo. Robiąc symulator kolejowy należy skupić się jedynie na wiernym odwzorowaniu zasad ruchu kolejowego, samochody to tylko dodatek. Natomiast ruch tramwajowy jest integralną częścią ruchu drogowego. Nie wyobrażam sobie symulatora tramwaju bez skrzyżowań, licznych samochodów, sygnalizacji świetlnej itd. To raz.
Dwa, linie kolejowe w dużej mierze przebiegają przez tereny niezurbanizowane, natomiast tramwaj to cecha charakterystyczna większych miast. A większe miasto to dużo bloków, sklepów, etc. Nie wiem po prostu, jak z FPS...
Mimo wszystko życzę Twórcom powodzenia i pozdrawiam!
Cytat: "Duras"To bedzie i bez polaczenia z Nebula (Trasy itp...)
Sprawy z motorem kierujcie na to forum www.motorforum.xt.pl
Bo tutaj juz nic procz tego nie bede pisac
Alez mnie tacy ludzie wkurzaja - podobno sie obraziles? To idz juz stad...
Odnosnie wymagan EU07 podanych na stronce: ja gram w najnizszej dostepnej w menu rozdzielczosci (chociaz da sie w pliku konfiguracyjnym ustawic nawet 320x240) i na Rivie TNT wyciagam na duzej stacji ponad 20 fpsów, a w polach ponad 50fps.
BTW. Mysleliscie o tym zeby udostepnic EU07 na licencji GPL? Mogloby to znacznie przyspieszyc rozwoj tego dobrze zapowiadajacego sie symulatora.
Cytat: "Duras"Cytat: "Mutopompka"Nie wydaje mi się, aby wszyscy DEVS-owie ją robili..... :( Ale może? Kto wie?
Po prostu dwoch programuje a 16 robi textury :)
Nie rozumiem Twojej insynuacji. Tworzenie MaSzyny sklada sie z wielu elementow, nie tylko z przenoszenia sie na srodowisko nebuli, w devs zatem znajduja sie rozne osoby ktore zajmuja sie szeroko pojetym symulatorem i raczej nie robia one tekstur. Wynikajace z twoje wypowiedzi dychotomiczne traktowanie ludzi na tych co programuja i tych co robia "***" jest nieco krzywdzace dla tych ktorzy spedzaja wiele godzin chociazby na trasopisanie, albo modelowanie. Nie mowie ze jest to najwazniejsze, ale pomysl jakby wygladal symulator bez tych wszystkich ludzi.
P.S. Aha i wrzucenie McZapkiego do "teksturujacych" zakrawa juz na MaSzyn-owe bluznierstwo
Duras, pomagasz przy tworzeniu nebuli?