Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Morfius

Strony: [1]
1
Poszukuję, chcę zrobić / Instalator
« dnia: 27 Kwietnia 2005, 13:23:09 »
To po co gadac?
Ja już próbowałem trzy raz sklecić całego Eu07 i nie udało mi się. Zawsze były jakieś błędy. Bardzo by się przydała paczka, która zawiera wszsystkie dotychczasowe dodatki. W końcu mógłbym pograć...

2
Inne niekolejowe / Symulator Tramwaju - Reaktywacja
« dnia: 27 Kwietnia 2005, 13:09:48 »
Jeśli chodzi o symulator autobusu to zapewne wielu osobą nie obca jest strona Forum Virtual Bus
Dla osób, które dawno lub wogóle nie zaglądały mam miłą wiadomość, że powstało okolo 10 modeli ze robionym wnętrzem, animowanymi drzwami, pasażerami na przystankach i autobusach. Nadal trwają prace na Vbus NG, ale to co jest w aktualnej wersji też jest niczego sobie.

A propo symulatoru tramwaju. Była kiedyś stronka o symulatorze Motor czy jakoś tak, ma ktoś może linka. Wogóle istnieje jeszcze ten symulator. Tyle tam było beta testerów, że bałem się, że nic w końcu nie wyjdzie :]

3
Uruchamianie Symulatora / Nie chce działać po Xp
« dnia: 25 Kwietnia 2005, 16:09:41 »
A jeste wersja nieoficjalna, ktora trawi wyższe sterowniki?

Dzięki za pomoc. W końcu se pogram :]

4
Uruchamianie Symulatora / Nie chce działać po Xp
« dnia: 25 Kwietnia 2005, 15:25:24 »
Najnowesze sterowniki do Geforce4 (dzisiaj ściągane)
Żadne komunikaty się nie pojawiają. Nie odpowiada "program" np. sm08-180 podajrze.

CAŁY LOG!
Cytuj
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce4 Ti 4200 with AGP8X/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.3
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

I po prostu: not responding... i trzeba zakonczyc....

5
Uruchamianie Symulatora / Nie chce działać po Xp
« dnia: 25 Kwietnia 2005, 13:35:55 »
Mam winodws xp. Zainstalowalem głowny program plu paczek 22.06.04 i nie dziala... co jest grane?

6
Trasy / Funkcja klawiszy definiujących zdarzenia w scenerii
« dnia: 24 Kwietnia 2004, 14:16:29 »
Te zdarzenia są zdefiniowane z góry, czy samemu się je definiuje. Na czym miałyby polegać te zdefiniowane zdarzenia?

7
Trasy / Funkcja klawiszy definiujących zdarzenia w scenerii
« dnia: 24 Kwietnia 2004, 10:16:29 »
Witam od niedawna zainteresowałem się symulatorem EU07 i jestem bardzi mile zaskoczony jakością jego wykonania.
Przechodząc do meritum tematu: Do czego służą klawisze 1,2,3..., które są określone mianem  "Klawiszy definiujących zdarzenia w sceneri" ??

Strony: [1]