Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Thalys

Strony: [1]
1
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 02 Stycznia 2018, 19:37:01 »
Moi drodzy,

Uprzejmie informuje, że zgodnie z licencją moich modeli, jedyną osobą, która może pobierać korzyści majątkowe w postaci dotacji, supportów i innych form wsparcia jest autor modelu, wobec czego nie życzę sobie zasilać swoją pracą kont innych ludzi. Wycofuję moją zgodę na dalsze użytkowanie mojego modelu 3D jednostki EN57.

Pozdrawiam
Michał

2
Poszukuję, chcę zrobić / ED59 "Acatus" - zdjęcia pod tekstury
« dnia: 12 Lipca 2009, 14:35:40 »
Witajcie!
Pilnie poszukuje zdjęć ED59 (aktualnie jeżdżącego jako InterREGIO na trasie Wawa - Łódź) na tekstury. Interesuje mnie komplet zdjęć z zewnątrz z dokładnie obfoconymi szczegółami, foty poglądowe i foty stricte pod tekstury (90* do boku pojazdu), jak i wnętrze + kabina. Żeby moja prośba nie była pusta dodam, że model może zostać przekazany do jednego z developerów i wydany do MaSzyny (docelowo jednak potrzebuje fot do stworzenia go do Trainz). Mam nadzieje, że ktoś ma jakikolwiek materiał pod ten pojazd, bo ten, który posiadam jest niewystarczający, a model już powoli powstaje.
Pozdrawiam!


   « Dodano: 14 Lipca 2009, 12:35:34 »
Mała zmiana planów. Materiał zewnętrzny mam. Potrzebuje natomiast zdjęć z wnętrza pojazdu i kabiny. Licze na jakikolwiek odzew. ;]
Pozdrawiam

3
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 12 Czerwca 2009, 10:59:10 »
Dziękuje.

Od siebie dodam, że mesh już poleciał do Poscikka na PW. :)

A w samym Trainzie model prezentuje sie tak:

4
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 11 Czerwca 2009, 21:19:41 »
Chwile sie nie odzywałem, gdyż byłem zajęty przygotowywaniem modelu do eksportu do samego Trainza. Pojawiło się pare rzeczy do poprawki, które już zostały poprawione. W tym momencie właśnie pracuje nad drzwiami i ich animacją, wózkiem i pantografem.

Mała prośba. Ma ktoś może dźwięk zamykania drzwi w kibelku/spocie u siebie na twardzielu? Bardzo byłby mi przydatny. :) Dodam, że nie chodzi mi o bzyczek, tylko o sam dźwięk zamknięcia drzwi. :)

Pozdrawiam!

5
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 20 Maja 2009, 00:31:36 »
O! Dzięki za zwrócenie uwagi. Faktycznie było tam za mało miejsca. Przedstawie zatem trzy kolejne screeny. Nowe rzeczy to między innymi lusterka, schodki przy drzwiach służbowych, barierki, rynienki dachowe wraz z odpływem i ściana tylna razem z gumami. Polycount 9293poly jak na tą chwilę. ;)

6
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 19 Maja 2009, 20:17:20 »
Tak, jest krzywa. Tzn. była. :) Większość rzeczy w tym modelu jest zrobione totalnie 3D, tak samo jak schowek na matryce wyświetlacza:

7
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 19 Maja 2009, 18:11:50 »
No to już poprawione. ;)

8
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 14 Maja 2009, 23:45:04 »
Szacowałem sobie przed chwilą w ilu mogę się zamknąć. Cały ezet może ważyć około 18tys polygonów.


   « Dodano: 17 Maja 2009, 20:01:18 »
Hyhy, no i SPOT nabrał kształtów. Zrobiłem mu zgarniacz, sprzęg, całe podwozie i wywiewki na dachu. Generalnie do wydłubania pozostaje jeszcze wnętrze, drzwi wraz z animacją oraz trąbki. Posyłam screen.


   « Dodano: 19 Maja 2009, 16:52:49 »
Hyhy, czyli tak. Sporo się pozmieniało. Na sam początek... Na pierwszym screenie widać jak powoli zaczyna się kształtować wnętrze widoczne z zewnątrz. Na drugim screenie mamy pogląd na podwozie pojazdu, które powstało z dwóch jednostek (foty z dwóch różnych pojazdów). Trzeci screen ukazuje drugą stronę podwozia, widać tutaj rure od miski ustępowej. ;> Na czwartym natomiast widać czoło. Tutaj dokonało się troszkę zmian. Po pierwsze wszystkie reflektory zostały już "wsadzone" do środka, dodałem im ładne uszczelki, pozbyłem się też napisu "Wrocław Gł" z wyświetlacza, pojawiła się również wycieraczka. Ostatni Screen ukazuje cały model, z nowości: wszędzie już są szyby, dodatkowo pojawiły się ramy poprzeczne w oknach z lufcikami (niektóre lufciki zostaną uchylone. :)). Całość niestety waży troszkę dużo bo już 8177 poly.

Mam też mały dylemat... Może Wy się orientujecie jak do jasnej cholery wygląda sprawa drzwi służbowych w SPOTach. Kurde na jednych fotach są takie drzwi, na drugich nie, nie mam pojęcia o co z tym chodzi. W ogóle WTF?

9
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 14 Maja 2009, 20:25:10 »
Zatem tak... SPOT się robi, dopiero teraz znalazłem dla niego czas (już prawie po maturach). Żeby za wiele nie gadać, pokażę Wam co wyskrobałem. ;)

Nie wiem jak wygląda sprawa FPS w MaSzynie, jakie są granice polycountu dla modeli itp, więc byłbym wdzięczny jakby ktoś mi szepnął słówko na ten temat, bo w tej chwili model ma już 2726 polygonów.

I mam nadzieje, że się podoba. :)

10
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 03 Maja 2009, 17:48:21 »
Przedziały będą moje w full wersji 3D (Specjalnie po to mój znajomy latał po szopie i focił całe wnętrze 57-2023, włącznie z kibelkiem :D). Dam je Wam w osobnym meshu (bo to nie będzie to samo co wnętrze widoczne z zewnątrz modelu).


   « Dodano: 04 Maja 2009, 15:11:02 »
A i jeszcze jedno pytanie techniczne... Wrzucać tu screeny z prac?

11
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 03 Maja 2009, 15:34:39 »
Nie ma problemu. Na szczęście Gmax ma tą zdolność do importowania 3DSów (notabene zawsze można je sobie przekonwertować na inny format). Tylko prosiłbym o to, aby razem z kabiną były teksturki. Mapowanie od nowa mogę wykonać. :)

@Rewizor, kiedyś była taka sytuacja ze Skupą, ale nie wracajmy do niej. :) Jakby coś się takiego zdarzyło, to dam znać. ;)

Tymczasem wracam do pracy. :)
Pozdrawiam!

12
Na warsztacie / Odp: EN57-2000 Wersja Beta
« dnia: 03 Maja 2009, 14:34:55 »
Tylko mnie nie skarćcie, że odgrzewam kotlety. Sprawę mam. ;) Otóż jestem w trakcie tworzenia SPOTa (Co prawda dla Trainz [Tak tak, dla Trainz - wiem, że nas nie lubicie. ;)]), ale bardzo interesowałaby mnie wymiana pomiędzy naszymi symulatorami. Otóż już mówię o co chodzi dokładnie.

Mój 57-2023 (Bo dokładnie ten egzemplarz mam na warsztacie) jest tworzony na podstawie schematów i bardzo dokładnych zdjęć, będzie zatem wierną repliką oryginału. Na YT widziałem przypadkiem film z przejazdu 57-2000 w MaSzynie, na którejś z map. Rozumiem, że beta to beta, ale modelik jak sami stwierdziliście ma sporo błędów.

Nie wiem jak wygląda sprawa FPSów i polygonów w MaSzynie, bo mój 57 jest/będzie dość szczegółowym modelem, a chciałbym, żeby obie strony były zadowolone (i żeby płynnie wszystko grało ;d)... Zatem proponuje wymianę... Mój mesh 57-2000 w zamian za Wasz mesh kabiny 57-2000.

Żeby nie być gołosłownym pokażę dwa screeny z budowy. Zaznaczam, że to dopiero początek tworzenia (a ja jestem teraz w trakcie matur, a piszę po to abyście się mogli zastanowić). (W załącznikach)

Od razu mówie, że gdy skończę teksturować wszystkie części meshu poddam attatchowi, weldowi i smoothowi, a żeby wszystko ładnie wyglądało. ;) Oczywiście wszystkie okna zostaną wycięte, będzie widoczne wnętrze w 3D.

Poza tym myślę, że warto naprawić stosunki między MaSzyną i TRSem. Zaznaczam, że z mojej strony nie jest to żaden przekręt, pliki leżą bezpiecznie na moim serwerze i po każdym zapisie są aktualizowane, także wysypanie dysku im nie grozi.
Pozdrawiam!

Strony: [1]