Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - traktor

Strony: [1]
1
Symulator / Odp: poziomy głośności
« dnia: 02 Maja 2020, 00:50:03 »
Przecież wszystko jest opisane wraz ze składnią. https://wiki.eu07.pl/index.php/Plik_multimedi%C3%B3w_(mmd)#Sekcja_sounds: Zmiana amplitudy może nie działać dla dźwięków niemodulowanych.

O to mi chodziło, dzięki!

2
Symulator / Odp: poziomy głośności
« dnia: 02 Maja 2020, 00:30:57 »
W pliku mmd możesz ustawić głośność każdego dzwięku.

Tyle to ja wiem :) tylko który wpis odpowiedzialny jest za stukot?

3
Symulator / poziomy głośności
« dnia: 01 Maja 2020, 23:55:59 »
Czy jest możliwość tweakowania poziomów głośności, np. stukotu kół, lub innych dźwięków?

4
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 01 Maja 2020, 21:21:51 »
(z fb, na polecenie Admina) Przydało by się powiększenie okna na opis scenariusza, jak również załączenie opisu scenariusza w samym symulatorze (np. pod klawiszem F3, pod aktualnymi poleceniami, np. po ponownym naciśnięciu), ale to już prośba do Panów Developerów rozwijających Exe. I moze jeszcze jakas opcja benchmarku?? Po za tym czapki z głów! Śledzę rozwój Maszyny od 2008 roku i jestem pełen podziwu <3

5
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.01 - problemy
« dnia: 21 Stycznia 2020, 16:57:38 »
Brawo Państwo Deweloperzy za kolejną paczkę!

L053_calkowo-sluzba-tlk: przestaje się ładować, w logu zatrzymuje się na "Bad geometry: degenerate triangle encountered (vertices: 0.00, 5.00, 0.00 + 0.00, 0.00, 0.00 + 0.00, 5.00, 0.00)"

6
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 18.10 - Problemy
« dnia: 11 Października 2018, 23:16:47 »
Nie ma okna dialogowego właśnie.

7
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 18.10 - Problemy
« dnia: 11 Października 2018, 23:04:39 »
No właśnie sprawdzałem teraz i - co ciekawe - na exe z dzisiejszego uaktualnienia (tego co po 15:11 się pojawiło w warsztatowym wątku - eu07-x64_181011.rar) problem nie występuje, wszystko działa jak należy, nie występują problemy z kartą - a i shaderowe exe śmiga również bez problemu.

8
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 18.10 - Problemy
« dnia: 11 Października 2018, 22:55:22 »
Niestety bez zmian - z tym, że po usunięciu imgui.ini, w ogóle log nie pokazuje wciśnięcia F1, 2 i 12.

9
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 18.10 - Problemy
« dnia: 11 Października 2018, 22:46:38 »
Działa tylko F4 i F11. F1, 2 i 12 nie wyświetlają nic.

edit:
Po naciśnięciu F1, F2 i F12 log pokazuje, że było naciśnięte F3.

10
Pomoc doraźna / Maszyna 18.10 - Problemy
« dnia: 11 Października 2018, 22:36:41 »
Wątek założony w celu zgłaszania nieprawidłowości zaobserwowanych w MaSzynie w wydaniu 18.10.

Proszę pamiętać o:
  • dokładnym opisie problemu (jaką lokomotywę uruchamiasz, na jakiej scenerii, co się dzieje);
  • w przypadku crashy i błędów graficznych, informacji o konfiguracji sprzętowej (procesor, pamięć karta graficzna i wersja sterowników do niej – szczególnie ta informacja jest cenna);
  • pliku log.txt, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w katalogu głównym symulatora; UWAGA! Należy sprawdzić, czy w starterze Rainsted zaznaczona jest opcja Zapisywanie przebiegu symulacji w "log.txt"; znajdziesz ją w zakładce "Ustawienia"; log musi być z uruchomienia, w którym wystąpił błąd (nie generuj pliku log na innej, działającej scenerii, i w przypadku korzystania z innego taboru, tylko po to, żeby był); Jeśli błąd dotyczy nie podania jakiegoś sygnału lub utknięcia AI na szlaku, należy ustawić kamerę w/obok takiego pojazdu i wcisnąć F12 po czym rozwinąć zakładkę AI scan table.
  • w przypadku crashy pliku .dmp; jeżeli się nie wygenerował poinformować o tym
  • w przypadku podmiany składów, pliku $sceneria.scn, umieszczonym jako załącznik do wiadomości; znajduje się on w folderze scenery;
  • ewentualnie screenie obrazującym problem (przypominamy o Regulaminowym umieszczaniu screenów); Na screenie powinny być wyświetlone informacje diagnostyczne spod F12, czyli stan błędnie zachowującego się pojazdu, lub współrzędne miejsca z błędnie umieszczonymi obiektami.
Wiadomości raportujące błędy, a będące nieprzydatne do ich lokalizacji/usunięcia, będą przenoszone na bocznicę.

Prosimy nie zgłaszać w wątku problemów wynikających z nieprawidłowej instalacji paczki, bądź własnych w niej modyfikacji!

Przed napisaniem wiadomości prosimy przeczytać plik informacyjny readme.html i poszukać w nim rozwiązania swojego problemu.


Ewidentne braki w funkcjonowaniu pojazdów, oskryptowaniu scenerii, o których jesteś przekonany, że nie leżą po twojej stronie klawiatury, proszę zgłaszać bezpośrednio w BUGTRACKERZE PACZKI CAŁOŚCIOWEJ. Tu mają dużą szansę zaginąć.


------------------------------
Czapki z głów za podniesienie Maszyny na tak wyższy poziom, tą ostatnią paczką!

Natomiast - nie działają funkcje przypisane do klawiszy od F1 do F9. W sensie - po prostu te klawisze nie wywołują nic. Co może być przyczyną?

11
Na warsztacie / Odp: Shaderowe exe do testów
« dnia: 07 Sierpnia 2018, 15:55:16 »
Czy wiadomo dlaczego niektóre tekstury MAT są białe (w exe z shaderami)?

Btw - brawo za te shadery, Maszyna wbiła teraz mega wysoki level pod względem grafiki!

12
Bieżące kolejowe / Bardzo ciekawy konkurs
« dnia: 28 Czerwca 2010, 13:47:19 »
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/article/4/1244.html

"Koleje Mazowieckie ogłaszają konkurs na projekt malatury nowych lokomotyw elektrycznych TRAXX P160 DC. W konkursie mogą brać udział osoby obywatelstwa polskiego będące uczniami, studentami lub absolwentami szkół i uczelni plastycznych i artystyczno-technicznych. Konkurs będzie trwał od 24 czerwca do 12 lipca 2010 roku."(...)

13
Uruchamianie Symulatora / Odp: EXE Kurs'a 90
« dnia: 17 Listopada 2009, 14:29:02 »
Dzięki, Ziomal!:)

To zamykam.
ZiomalCl

14
Uruchamianie Symulatora / EXE Kurs'a 90
« dnia: 17 Listopada 2009, 14:23:49 »
Witam, czy ktoś mógłby wrzucić na jakiś serwer exe Kurs'a90? Wszystkie dostępne linki już wygasły a to było jedyne exe na którym się dobrze jeździło..

Strony: [1]