Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - 418Da

Strony: [1] 2 3
1
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 15 Lutego 2009, 13:49:00 »
Cytuj
Co Pan mu przesłał, że mu wszystko usuneło?
Jak to co? wirusa :P.

 Jeżeli handlujesz/rozpowszechniasz nieopublikowane dodatki do symulatora Maszyna424 otrzymujesz permanentnego BANA, którego nie zdejmujemy.
Jeżeli pobierasz nieopublikowany plik od osoby, która nie jest autorem niepublicznego dodatku, a sam nie należysz do grupy DEVS/BUGS jesteś traktowany na równi jak to Ty rozpowszechniałbyś niepubliczne dodatki do symulatora Maszyna424. W wyniku tego również otrzymasz permanentnego BANA, którego nie zdejmujemy.

REWIZOR

2
Bocznica / Odp: wiadomość osobista
« dnia: 14 Lutego 2009, 14:48:14 »
nie wiem jak jeździć pociągiem
Śmiać się, czy płakać? :]

3
Trasy / Odp: Problem z trasą Drawinowo.
« dnia: 09 Lutego 2009, 19:30:41 »
Cytuj
Może słaby komp i RAM nie nadąża?
Chyba tak. Bo mi w kazdym miejscu symek się zacina. W niektórych miejscach takich jak Grabówek albo szlak pomiędzy Włodowicami a jakąś tam stacją (nie wiem jak się dokładnie nazywa) jest trochę więcej FPS. A trakcję chce wyłączyć, bo trakcja jest główną przyczyną spadku.

4
Rainsted / Odp: Starter nie wyświetla lokomotyw typu SU.
« dnia: 09 Lutego 2009, 18:34:14 »
Niech pan ściągnie starter @Ra ;) http://www.eu07.rainsted.com/ < Tutaj jest do pobrania. Starter ten nie wymaga wpisów do dynamic.dat i wyświetla wszystkie lokomotywy, jakie są wpisane do scenerii. STV tak samo :). Myślę, że powinno pomóc :) Pozdrawiam.

5
Tabor / Odp: Problem z teksturą ET24.
« dnia: 09 Lutego 2009, 16:48:25 »
Problem rozwiązany. Przyczyną był mój wzrok:/ we wpisie dałem 206E-001, a powinno byc 206-001. Wątek mozna zamknąc.

Zamykam.
Akvin

6
Tabor / Odp: ET24 problem.
« dnia: 09 Lutego 2009, 16:33:34 »
[kod]node -1 0 ET24-001 dynamic PKP\ep09 ET24-001 206e-001 206e 0.0 headdriver 3 0 enddynamic[/kod]

A nie powinno byc tak??
Raczej nie, 206-001 tak się nazywa ta tekstura.

7
Tabor / Problem z teksturą ET24.
« dnia: 09 Lutego 2009, 16:10:24 »
Cześć. Ściągnąłem ET24 wypakowałem do katalogu EP09 dodałem wpis: node -1 0 ET24-001 dynamic PKP\ep09 206e-001 206e 0.0 headdriver 3 0 enddynamic Po zaladowaniu się loka jest biały. Nawet w logu nie pisało "Failed" przy ładowaniu tej tekstury. Nie wiem co jest tego przyczyna, próbowalem dojsc do tego, ale nie doszedlem. Dodalem tez oddzielny katalog na et24 i to samo. Z góry dziękuję za pomoc. :) pozdrawiam.

8
Bocznica / Odp: Od nowa...
« dnia: 06 Lutego 2009, 18:30:32 »
Kurde... to się już robi żałosne... Po prostu dziecko neo dorwało się do forum :|

9
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 05 Lutego 2009, 17:49:36 »
Zerwali sieć trakcyjną w Zwierzyńcu...

10
Bocznica / Odp: Sceneria manewrowo3.
« dnia: 04 Lutego 2009, 13:50:41 »
Odpaliłem sobie trasę... brak miliarda eventów, po chwili error. Niestety, cały log jest za duży, więc wyślę jego koniec, bo nigdzie indziej nie ma failedów.
Parameters mismatch: dynamic object 5051-304510-1 from
pkp\sgs\412za
Na tym kończy się mój log po czym wyskakuje error: Aplikacja zostanie zamknięta itd. Z góry dzięki :)

11
W moim rejonie to tak: EN57 - co chwilę, ET22 - bardzo często, SM42 - dość często EP/EU07 - czasami, ST44 - bardzo rzadko, SM31 - od święta. Pozdrawiam.

12
Tabor kolejowy / Odp: EN57-3000
« dnia: 01 Lutego 2009, 22:09:14 »
Jechałem tym kiblem. Może nie jest zbyt piękny, ale wygodniej się jedzie niż w spotach - według mnie. A tak na marginesie to przesadzają trochę z tymi malowaniami. Ładniej by ten kibel wyglądał w barwach KM. :)

Po co cytujesz wypowiedź przedmówcy? To nie ma żadnego sensu.
Akvin

13
Bocznica / Odp: Problem z dźwiękiem lxd2
« dnia: 01 Lutego 2009, 13:09:39 »
Proszę bardzo :) http:...................... i http: ......................... 418Da.



Znowu zaczynasz ...

REWIZOR

14
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 01 Lutego 2009, 10:32:00 »
Nie. Takie były już wskazówki.

15
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 30 Stycznia 2009, 18:40:13 »
Siódemka skazana na rzeź...

16
Bocznica / Odp: Wydzielone z lini61...
« dnia: 30 Stycznia 2009, 17:42:49 »
Świetna robota :), ale czy lampy będą ze smugami czy bez smug?

17
Tabor kolejowy / Odp: Siódemki PKP IC
« dnia: 30 Stycznia 2009, 13:54:44 »
No to o starym malowaniu PKP Cargo można zapomnieć... http://img207.imageshack.us/img207/1011/dsck1228ig7.jpg
oraz pulpit EU07-007 [budynia] http://galeria.kolejowa.net/albums/userpics/10002/IMG_1298.jpg PR uzbierało najwięcej siódemek... Co do IC http://www.kolejland.rail.pl/ciek_ic.html proszę :) tutaj są spisane wszystko loki jakie mają malowanie IC.

18
Bieżące kolejowe / Odp: EP23 - pytanie
« dnia: 29 Stycznia 2009, 20:01:19 »
Cienko szukałeś.
http://pl.wikipedia.org/wiki/EP23

Dzięki :) przydało się :> no rzeczywiście masz rację, ale ja korzystam z książek. Temat do zamknięcia.

19
Bieżące kolejowe / EP23 - pytanie
« dnia: 29 Stycznia 2009, 19:54:33 »
Witam. Mam takie pytanie, czy ktoś może orientuje się co się teraz dzieję z lokomotywą EP23? A dokładniej w jakim zakładzie jest. Czytałem niektóre artykuły, ale nie było odpowiedzi na moje pytanie. Czy istnieje jeszcze ten lok? Czy jeszcze został po nim ślad?

20
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Stycznia 2009, 19:22:13 »
Coś się zwrotnice pochrzaniły...

21
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 28 Stycznia 2009, 16:12:27 »
Zachód słońca...
Pzdr.

22
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 28 Stycznia 2009, 13:11:34 »
Popołudniowy towar do Jelitkowa :] ze zdefektowanym gagarem...

23
Pomoc doraźna / Odp: Pokaz slajdów w symku...
« dnia: 28 Stycznia 2009, 13:10:05 »
Problem rozwiązany :) wyczyściłem dysk i pięknie działa. Można zamknąć.


Zamykam.
REWIZOR

24
Tabor / Zwierzyniec - Bug
« dnia: 28 Stycznia 2009, 12:17:47 »
Witam. Na Zwierzyńcu pośp. wstawiłem sobie ET22 z 201E Pack'a. Manewruję na tory do składu, podczepiam się, przechodzę do drugiej kabiny, semafor zmienia się na S10 powoli ruszam i nagle ku mojemu zdziwieniu patyki opadają same, wyłącza się wyłącznik szybki, i skład zaczyna "sam" hamować. Gdy próbuję ponownie uruchomić loka nie mogę podnieść patyków. Słychać wtedy tylko syk dźwięku ich opuszczania. Zmieniłem skład na EU07,EP09,EP23 i to samo. Posiadam exe z dizel packa. Z góry dzięki :)

25
Pomoc doraźna / Odp: Pokaz slajdów w symku...
« dnia: 26 Stycznia 2009, 15:40:34 »
Ja również ostatnio cierpiałem na pokaz slajdów. Przyczyną było nagrzewanie się procka i płyty głównej. Oczyściłem wiatraczki z kurzu i wszystko wróciło do normy.
Dzięki! U mnie też ostatnio nie było odkurzane :) Odkurzę i zobaczę :) Jeszcze raz serdeczne dzięki.

26
Pomoc doraźna / Pokaz slajdów w symku...
« dnia: 26 Stycznia 2009, 15:25:51 »
Witam. Dzisiaj uruchamiam scenerię Strzęsowiec i ku mojemu zdziwieniu po załadowaniu się trasy w kabinie nic się nie rusza :/. Jest to wina pokazu slajdu, nie wiem skąd on się zrobił... Wcześniej płynnie i ładnie chodziła ta trasa, no a teraz...:/ Podam swoje parametry komputera: 512Mb Ram,  pamięć 4Gb, karta graficzna i dźwiękowa zintegrowana. Bardzo proszę o pomoc Was, z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc. :) Pozdr, 418Da.

27
Trasy / Teowniki - problem z teksturami.
« dnia: 24 Stycznia 2009, 19:36:06 »
Witam wszystkich. Bawiłem się teksturami, podmieniałem niektóre tekstury no i niestety skończyło się niepowodzeniem. Teowniki na takich trasach jak : Bałtyk, Zwierzyniec, Drawinowo są białe.  Używam starej trakcji, więc nie wiem jakie pliki odpowiadają za teowniki. Bardzo proszę o pomoc i dziękuję :). Pozdrawiam, 418Da.

28
Trasy / Odp: Problem z trasą Quark 2008
« dnia: 22 Stycznia 2009, 15:56:30 »
Wielkie dzięki :). Pomogło. Wątek można zamknąć :). Pozdr.

29
Trasy / Problem z trasą Quark 2008
« dnia: 22 Stycznia 2009, 14:11:11 »
Witam. Mam taki problem ze scenerią Quark2008. Mianowicie odpalam symka. Po chwili wywalają mi Eventy i wywala mnie z symka. Widziałem już wątek z tym problemem ale nie było na niego odpowiedzi.
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new3.tex
OK
Loading - text model: models\wzpl.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - text model: models\wzll.t3d
Loading - texture: textures\concrete-tiles.tga
OK
Loading - texture: textures\j.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - texture: textures\m.bmp
OK
Loading - texture: textures\n.bmp
OK
Loading - texture: textures\o.bmp
OK
Loading - texture: textures\p.bmp
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - texture: textures\e.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - texture: textures\f.bmp
OK
Loading - texture: textures\i.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - texture: textures\h.bmp
OK
Loading - texture: textures\g.bmp
OK
Loading - texture: textures\s.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - text model: models\pkp/w24.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w24.bmp
OK
Loading - texture: textures\r.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\brick-gray.tga
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2oil.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
OK
Loading - texture: textures\sz1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/zs2cbi.t3d
Loading - texture: textures\sz2.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plateplatform1_side.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - texture: textures\sz3.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/factory3.t3d
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_bottom.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_base.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_window_ghetto.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/doorindustrialgray_aged1.tga
OK
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza_zwrot_zeberko"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza10"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza_zwrot_zeberko"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Loading - texture: textures\roadstonewhite1.tga
OK
Loading - texture: textures\road-side1.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - texture: textures\materials/stonesfinedarkgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\q.bmp
OK
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza18"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Unknown track property: "switch"
Unknown track property: "0.0"
Unknown track property: "duza12"
Unknown track property: "1"
Unknown track property: "endevent"
Loading - texture: textures\tpb-oil1.tex

Na tym kończy się mój log. Proszę o pomoc, ponieważ nie umiem sobie poradzić z tym, a w starterze
nie znalazło żadnych braków etc. Z góry dziękuję :). Pozdr.

30
Trasy / Problem z trasą Drawinowo.
« dnia: 06 Stycznia 2009, 17:59:59 »
Witam. Gdy próbuję włączyć trasę Drawinowo bez trakcji, jej poszukiwania, i uwzględniania spadku napięcia na niej to po kilku sekundach po włączeniu symka wyłącza mi się. Czytałem w którymś wątku, że wyłączenie tych obiektów powoduje większy fps na trasie. A Drawinowo z siec. trakcyjną wynosi około od 2 do 10 fps. Używam exe z Dizel Packa i startera @Ra. Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam. 418Da

Strony: [1] 2 3