Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EU07-483

Strony: [1] 2 3 ... 71
1
Bieżące kolejowe / Odp: Wjazd do stacji - rozkaz N lub S
« dnia: 02 Grudnia 2019, 17:00:08 »
Mylisz się kolego, inne zasady obowiązują przy wjeździe z zamkniętego toru szlakowego lewego

Co ty myślisz? Że z 55 paragrafu Ir-1 możesz sobie zrobić spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością? ;-)

2
Bieżące kolejowe / Odp: Powrót EP05
« dnia: 14 Października 2019, 13:49:24 »
Trudno powiedzieć, co z tego wyniknie.
'
Nic trudnego - pojedzie... ;-)

3
No chyba że ogłosimy wszem wobec że prasa kłamie? :)

No jak widać, nie będzie to hasło na wyrost. Zwłaszcza w tematach kolejowych.

4
Ale chyba nie zrozumiałeś - ja informację o tym zdarzeniu nie czerpię z mediów. Więc nie ma źródła.

5
Zapoznaj się lepiej z zasadami obowiązującymi w tym wątku. Jeśli podajesz jakąś informację to dołączasz jej źródło.
Źródło: EU07-483.
Co z tymi docinkami?

6
Możesz mi podkreślić gdzie są te 'docinki'? Wyprowadzenie z błędu to docinki?

7
Najpierw potrącił ich pierwszy, potem drugi pociąg, jadący na przeciwnym torze
To akurat nie jest prawda, drugi pociąg najechał na rower.

8
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka w lokomotywie.
« dnia: 01 Sierpnia 2019, 10:24:51 »
Zgodnie z instrukcją słuchanie muzyki w kabinie podczas jazdy jest zabronione, tak samo jak korzystanie z telefonu komórkowego
A o jakiej instrukcji mówimy? Jakiego przewoźnika?

9
Tabor kolejowy / Odp: Rezystory rozruchu/hamowania EP09 i ET42.
« dnia: 17 Lipca 2019, 19:13:42 »
Ep 09 na pierwszej pozycji ma pełna oporność i zamknięte styczniki So1 i So2
SO1, SO2, SO3, SO4

10
Bieżące kolejowe / Odp: Pantografy w Bombardier Traxx
« dnia: 25 Kwietnia 2019, 12:30:33 »
Chyba nie zrozumiałeś wypowiedzi @biovital. Jemu chodzi, że pantografy są rozdzielone nie z powodów 'elektrycznych', a z powodu zastosowania różnej skrajni i konstrukcji sieci trakcyjnej.

11
Bieżące kolejowe / Odp: ETCS na E30
« dnia: 17 Kwietnia 2019, 08:21:36 »
LOL - dwie kamery. Jedna z okiem na szlak a druga z okiem na komputer pokładowy. Takie to trudne do ogarnięcia?
On pyta jak to zmontować, a nie nagrać. Czytaj ze zrozumieniem, a nie LOLuj.

Od Wrocław Brochów p.odg do Opola Zachodniego nastawiali wskaźników dotyczących obowiązywania ETCSu i zgadnijcie? Dalej jeżdżą 130km/h. Dlaczego? No tego właśnie nie wiadomo.
Wiadomo - system dalej jest nieczynny.

12
Rozumiem że Twoim zdaniem stan techniczny taboru IC lub PR jest bardzo dobry?
A co jest z nim nie tak? Kiedy mieliśmy jakiś wypadek spowodowany stanem taboru IC bądź PR?

A gdy mech nie trafia w perony i wyjeżdża za zamknięty semafor to nic wielkiego?
I myślisz, że to w ostatnich latach tylko się zdarza? Bo prawdziwi maszyniści są na emeryturach? Wyprowadzę cię z błędu - wzrosła jedynie wykrywalność. Kiedyś takie przygody zamiatano pod dywan aż miło.

13
Gdyby IC i PR byli przewoźnikami lotniczymi to średnio raz w tygodniu mielibyśmy katastrofę. Ze względu na stan techniczny taboru oraz jakość wyszkolenia załóg. Prawdziwi maszyniści są w znacznej mniejszości, ewentualnie na emeryturach.

Rozumiem, że swoją fachową ocenę opierasz na własnym doświadczeniu zdobytym podczas ciężkich, nocnych służb na linii 053?

14
Wyręczę Cię - EU07-216 powinna zostać wczoraj oklejona.

15
Bieżące kolejowe / Odp: Powstaje polski odpowiednik VagonWEB
« dnia: 05 Grudnia 2018, 20:19:02 »
Pociągi prowadzone FLIRTami (np. 3702) mają v-max 160, a nie 130 jak u Ciebie na stronie.

17
Bocznica / Odp: NIEPODLEGŁA
« dnia: 11 Listopada 2018, 08:03:15 »
(...)możemy cieszyć się równierz takimi pojazdami jak EU07, Griffin i inne, którymi możemy cieszyć się w MaSzynie.(...)
Dziękuję równierz za to że możemy pisać na tym forum po polsku.(...)
Chyba nie wszyscy mogą pisać po polsku...

18
Bieżące kolejowe / Odp: Zmodernizowany typ pantografu ET22
« dnia: 02 Października 2018, 20:56:34 »
Różnią się prowadzeniem ślizgacza, a nie ślizgaczem. Na zdjęciu jest AKP-4E.

19
Bieżące kolejowe / Odp: Zmodernizowany typ pantografu ET22
« dnia: 01 Października 2018, 21:07:34 »
5ZL ma dwa amortyzatory teleskopowe.

20
Bieżące kolejowe / Odp: Zmodernizowany typ pantografu ET22
« dnia: 01 Października 2018, 20:23:40 »
co stanowi typ pantografu 5ZL.

To jest pantograf AKP-4E. 5 ZL nie mają 'małego pantografu'.

22
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 19 Września 2018, 15:53:19 »
W 2009 roku zaczęły jeździć z pociągami po polskich torach. Pierwsze było PKP Cargo.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
« dnia: 06 Września 2018, 00:29:01 »
Prace są jeszcze w toku.
Teraz to już tylko kosmetyka - 9 lipca zakończyła się konstrukcja rocznego rozkładu jazdy.

24
Bieżące kolejowe / Odp: Porównanie Elfa, Darta i Flirta 3 PKP IC
« dnia: 24 Sierpnia 2018, 09:23:24 »
Fotele dart - flirt są identyczne np.
Nie są.

25
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Sierpnia 2018, 09:02:06 »
Cylindry nie są odcinane, są luzowane.

26
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Sierpnia 2018, 08:28:48 »
Ja nie mam pojęcia dlaczego uważasz, że hamulec ED ma wspierać hamulec pneumatyczny. To raczej hamulec pneumatyczny wspiera ED, gdy jego siła spada wraz se spadkiem prędkości. ;-)
A tak na poważnie, to we wspomaganiu hamulca pneumatycznego chyba chodzi o to, że sprzężony jest z hamulcem zasadniczym i wspiera hamujący skład pociągu. Innego wsparcia w jego działaniu nie widzę.

Generalnie nie znam pojazdu, który na te same osie działa hamulcem ED i pneumatycznym.

27
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Sierpnia 2018, 23:32:28 »
Żeby nie podkuć maszyny.

28
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Sierpnia 2018, 22:05:59 »
Nie wiem, nie mam możliwości sprawdzenia. Na EP09 wciśnięcie odluźniacza powinno spowodować przesterowanie PHJ do jazdy.

Ja się nie czepiam, po prostu rozwiewam twoje wątpliwości. Twój poziom znajomości EP09 jest dla mnie obojętny.

I jak TUHEX może wpływać na odcinanie CH skoro podczas hamowania ED ciśnienie w cylindrach jest?
Nie ma go - w pierwszym etapie hamowania faktyczne ciśnienie w cylindrze wzrasta, jednak po przesterowaniu się PHJ i pojawieniu prądu hamowania następuje wyluzowanie cylindrów. Brak wyluzowania jest jedną z nieprawidłowości w działaniu ED.

29
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Sierpnia 2018, 20:51:43 »
Obstawiałem rozłączanie liniowych a nie PHJ.
Bardzo kiepsko obstawiałeś. Zresztą styczniki liniowe nie wchodzą w skład obwodu podczas hamowania elektrodynamicznego.

30
Sygnał zastępczy na PBL do granicy posterunku, nie do ostatniego rozjazdu.

Strony: [1] 2 3 ... 71