i pojawił się problem, po exporcie do maszyny, obiekt jest jakby zapadniety do srodka, to znaczy textury sa z drugiej strony scianek :/
tak jakby widać środek obiektów tylko
*** ... z ep09 pewnie też tak samo bedzie :/
@piotrek-Wykonaj na kazdym obiekcie po kolei Xform reset - jest to to w zakladce z narzedziami. Nastepnie zamiast zrobic collapse nalezy zrobic delete tego Xforma, obiekt sie nieco powykreca (bedzie trzeba poprawic jego ustawiene i obrot) ale scianki beda juz okej.
Problem lezy w pluginie ladujacym z MSTS'a do 3ds'a i trzeba z tym zyc
@BartWiem ze narazie te osobowki sa srednie, jak pewnie zauwazyles ulepszylem je nieco ostatnio, sam powiniennes sobie zdawac sprawe jak trudno jest zrobic latwy to teksturowania (a taki powienien byc wagon pasazerski) model ktory bedzie mial wnetrze zeby bylo i szczegolowo i tekstury nie byly wielkosci boiska pilkarskiego. Prawda jest taka, ze narazie brakuje dobrych, ladnych, nasyconych tekstur na to co jest. Jesli chodzi o szczegolowy model to mam w 80% ukonczony przedzial do 2. (szczegolowosc na poziomie widoku z wewnatrz w 2. z MSTS) trzeba tylko zrobic mniej szczegolowa wersje zestawic z tego caly wagon i dorobic przedsionki. Jak tylko skonczy sie wszystkim sesja (czyli posrednio mnie rowniez) to sie za to dalej zabiore, na razie zwyczajnie mam inne priorytety.