Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - seb@

Strony: [1]
1
Wydział zamówień / Odp: Dźwięki do ST43
« dnia: 30 Września 2016, 19:02:43 »
Trochę odkopane ale mam taką możliwość, napiszcie mi czego dokładnie potrzebujecie, uda mi się na dniach to ogarnąć. Jeśli chcecie mogę za jakiś czas dograć SU46 i ST44-12XX. Pozdrawiam

2
Screeny / Odp: Poradnik hamowania
« dnia: 17 Maja 2016, 15:15:40 »
Żaden problem, wystarczy dać "falę" na sekundę-dwie, mi do tej pory nie zdarzyło się w ten sposób przeładować składu na zaworach Dako ;) A porpos przeładowywania przewodu głównego, to nic nie pobije kranu H14K1 :P

3
Bocznica / Uruchamianie MaSzyny=wyłączanie komputera
« dnia: 28 Marca 2014, 12:40:04 »
Witajcie. Problem polega na wyłączeniu się całego systemu Windows (jak przy wyłączaniu komputera) podczas uruchamiania się symulatora. Sytuacja powtarzała się już kilkukrotnie. Postawienie systemu na nowo rozwiązywało to na okres 1-2 miesięcy.
System Windows 7 SP1.

Nie potwierdzam. U mnie nie ma problemów. Zapoznaj się z tym wątkiem: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.0.html, jeśli chcesz uzyskać jakąkolwiek pomoc. To co opisałeś nie pozwala wyciągnąć żadnych wniosków.
Benek

4
Tabor / Odp: Przewód główny - brak popełniania
« dnia: 31 Marca 2013, 22:03:58 »
Po zmienieniu z SPKS na zwykłe exe wrzuciłem z powrotem oryginalne pliki .chk z paczki z 2013r. Trzeba będzie postawić od nowa, dziękuję za pomoc. No i można zamykać ;)

Zamykam.
adsim

5
Tabor / Odp: Przewód główny - brak popełniania
« dnia: 31 Marca 2013, 12:51:27 »
http://w213.wrzuta.pl/film/3IDWy4Su8mI/maszyna problem już nagrany ;) Linia 61, misja na TLK, wpisy oryginalne

6
Tabor / Odp: Przewód główny - brak popełniania
« dnia: 31 Marca 2013, 00:41:11 »
Problem pojawił się ponownie. Stało się tak po zaktualizowaniu Rainsted. Z tym że problem nie ma natury ciągłej tylko mieszaną (tzn. raz działa, raz nie). Zachowanie podobne jak poprzednio. Kran na pozycji jazda lub popełnianie uderzeniowe a przewód dalej jak przy hamowaniu nagłym.
- Tabor na scenerii (każdej) jak w oryginalnej paczce 2013, próbowałem zmieniać ręcznie jak i przez Rainsted - cały czas taki sam błąd.
- Korzystam z exe 13.2.765.408
- Dzieje się tak na taborze sterowanym przez gracza jak również przez komputer
Plik log załączam, a przykładowy wpis wygląda tak:

trainset rozklad et41 6.0 0.0
//$o Misję rozpoczynamy w Ozimku na lokomotywie 182 111-5 spółki LOTOS. Prowadzimy pociąg towarowy relacji Ozimek - Lubliniec. W Fosowskich krótki postój w celu przepuszczenia pociągu osobowego relacji Lubliniec - Fosowskie. Przy dojeżdżaniu do Lublińca proszę uważnie nasłuchwać radia! Odczepiamy skład beczek i następnie wykonujemy manewry. Po zakończeniu manewrów zapalamy końcówki i jedziemy luzem do Pluder w celu zabrania zdefektowanego pociągu, na którego czele stoi T448p. Po podczepieniu naciskamy SHIFT+9 i nasłuchujemy radia.
node -1 0 182_111-5 dynamic pkp\181_v1 182_111-5 182 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 a55976 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx3 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a69548 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_pcc2 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a40610 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_transchem3 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a46962 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx2 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a21029 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec3 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a59698 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec5 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a16373 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_transpol2 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a43758 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx2 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a26822 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec6 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a25108 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_pcc2 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a51299 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_pcc3 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a35417 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_transpol 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a49674 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec4 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a17678 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec6 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a41516 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_gatx4 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a35174 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec4 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a25116 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec3 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a12811 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_transpol2 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a44402 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_transchem2 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a43759 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec6 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a42730 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_transchem3 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a21331 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec8 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a61280 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec5 406ra 0.0 nobody 3 42 fuel enddynamic
node -1 0 a23264 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_transchem3 406ra 0.0 nobody 0 42 fuel enddynamic
endtrainset

7
Tabor / Przewód główny - brak popełniania
« dnia: 25 Marca 2013, 22:16:15 »
Witam. Mam problem z odluzowaniem składu, mianowicie przewód główny jest cały czas jak przy hamowaniu nagłym (0MPa). Problem występuje przy składzie powyżej 6-ciu wagonów + lokomotywa. Korzystam z ostatnio opublikowanego exe (nie SPKS).

Za mało informacji. Gdzie użyte wpisy pojazdów, log, cokolwiek?
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3022.0.html
Proszę uzupełnić informacje, inaczej będzie bocznica.
adsim


Kryzys zażegnany, wklejenie "świeżego" exe załatwiło sprawę. Ale co do problemu:
- składy zmieniałem wpisując je ręcznie w scenerię lub przy użyciu Rainsted
- działo się tak na każdej mapie oraz na każdym taborze
- uruchomienie autopilota nie rozwiązywało problemu
- najbardziej dziwnie zachowywała się EP09. Wskazówka prędkościomierza wskazywała prędkość 160km/h, nastawnik, nawrotnik oraz bocznik w ogóle się nie ruszały, lampki CA/SHP świeciły cały czas światłem ciągłym (nie było buczka ostrzegawczego ani "zerwania" hamulca)
- korzystałem z exe 1.8.696.390 (wklejenie wersji 13.2.765.408 zlikwidowało błąd)

8
Dlaczego w czasie jazdy na szlaku po rozwinięciu pełnej prędkości w spalinowym pojeździe trakcyjnym  niezależnie su45 czy su42 a może jeszcze inny, prądnica nabiera bez powodu wyższe obroty?

Nie miałeś na myśli amperażu? Chodzi tobie o wskazania przyrządów czy dźwięk jaki wydaje?

Tnij cytaty. Notka moderatora w cytacie jest zbędna.
Rozi

9
-v11A "WHAAAT?!" :D

10
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 10 Marca 2013, 15:01:17 »
Ciekawe co by z takiego połączenia wyszło :D

Regulamin, obowiązki, pkt 2. Proszę poprawić.
adsim


Pomimo logowania się brak reakcji = bocznica i ostrzeżenie.
Rozi

11
Mijanka w Pawonkowie

12
Bocznica / Odp: Dźwięki silnika w spalinowozach - potrzebna pomoc
« dnia: 04 Marca 2013, 15:39:50 »
Kryzys zażegnany, można zamknąć temat :)

Temat wielokrotnie wałkowany, proszę używać wyszukiwarki.
Bocznica.
Rozi

13
Bocznica / Odp: Dźwięki silnika w spalinowozach - potrzebna pomoc
« dnia: 04 Marca 2013, 15:04:52 »
Tzn w symulatorze odtwarza cały czas tak samo, czyli taki "zamulony" ten dźwięk jest. Jeśli go odtworzę np. w winampie to jest różnica. Dźwięk wyciągnąłem z innego symulatora.

14
Bocznica / Odp: Dźwięki silnika w spalinowozach - potrzebna pomoc
« dnia: 04 Marca 2013, 14:26:47 »
Jeszcze jedno pytanie. Jaki program polecacie do obróbki dźwięków? Próbowałem już przerobić ten plik i cały czas tak samo odtwarza jak przed przerobieniem...

15
Bocznica / Dźwięki silnika w spalinowozach - potrzebna pomoc
« dnia: 04 Marca 2013, 13:13:49 »
Witam wszystkich. Chciałbym zasięgnąć informacji na temat tworzenia dźwięków silnika w MaSzynowych dieslach, szczególnie chodzi o SU45/46. Jakie one powinny mieć wartości w Hz, ile bitów itd. Mam 2 pliki dźwiękowe z dźwiękiem silnika, jeden odtwarza się za wolno a drugi za szybko. Zmiana wartości Hertzów nie zrobiła różnicy.

16
Bocznica / Odp: ČD 163
« dnia: 16 Września 2009, 13:19:12 »
Kabiny nie będzie, gdyż obecnie .exe nie obsługuje rozruchu impulsowego.

A nie dałoby rady zrobić prowizorycznej kabiny? Mam na myśli rozwiązanie zastosowane w MaSzynowym ET22-2000. Jeśli chodzi o materiały mam pełno zdjęć kabiny.

Odpowiedź już padła. Chcesz ponegocjować z autorem modelu, proszę kontaktować się na PW. Bocznica

Krzysiek626

17
A propos zdechnięcia tej lokomotywy, ona ma wbudowany układ który opuszcza pantografy jeśli napięcie w sieci spadnie poniżej 2,5kV...

Dlaczego ma opuszczać pantografy przy spadającym napięciu? Nie może po prostu puszczać jakiś czeski odpowiednik PZNa?

Czeski instruktor tłumaczył dokładnie o tym systemie maszyniście. Jadąc kiedyś na innej 163-ce napięcie w sieci wyniosło 2,3kV no i patyki poszły w dół

18
Co do tej Skody to ona ma takie tendencje nawet na najłagodniejszym rozruchu. Zależy wszystko jak podstacja sie trzyma. Przy nie których przy rozruchu trzeba kilka razy wyrzucić się z pozycji bo nie daje rady i wywala ją a niektórymi nie trzeba sie martwić tylko ustawiasz automatyczny rozruch i jedziesz. Przede wszystkim nasze szlaki nie dają tej lokomotywie rady. Komputery na szlaku przy jej przejeździe zaczynają wariować (np. czujniki temperatury osi). A propos zdechnięcia tej lokomotywy, ona ma wbudowany układ który opuszcza pantografy jeśli napięcie w sieci spadnie poniżej 2,5kV... No ale najwyraźniej ta miała zepsuty ten system :D

19
Sytuacja podczas jazdy na 163-xxx-x (wole numerów nie wymieniać).  Ruszamy i mechanik do mnie z dziwną iskierką w oku: "Wywalamy podstacje?". Nie wierzyłem że to mu sie uda ale przekręcił wskaźnik "moc uciągu" (odpowiednik niskiego/wysokiego rozruchu tyleż że ma 12 pozycji) Fajnie sie woltomierz obserwowało:3,4kV;2,5kV;1;9kV i wkońcu podstacja sie poddała xD

20
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 05 Sierpnia 2009, 18:12:18 »
http://www.garnek.pl/skupa/5654708 - A tu budyń patrzący w bok :)
Chyba ten budyń sie czegoś bał :D

21
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 08 Lipca 2009, 22:54:48 »
Komentarz chyba nie potrzebny :P

22
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Czerwca 2009, 11:49:33 »
Ciekawe ile mechanik musiał sie doszorowywać z farby :P

23
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 04 Maja 2009, 22:29:59 »

Aluzja??
Gdzie ty tu aluzje widzisz?

Pewnie @jacekst44 miał na myśli Elektropacka i Dieselpacka II :)

24
Bocznica / Wydzielone z Najlepsze screeny
« dnia: 15 Grudnia 2008, 23:09:47 »
ET22-922 z pierwszym składem złapana na zdjęciu przez nastawniczego


ET22-922 podłączona do drugiego składu i gotowa do odjazdu



25
Screeny / Odp: ALBUM
« dnia: 03 Grudnia 2008, 21:55:59 »
Pomyliłeś chyba typy wagonów,też takie coś miałem. w Eaosie dałeś chyba taki wpis:

node -1 0 5300807-1 dynamic PKP\Eaos eaos-lwb eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic

a powinien wyglądać tak:

node -1 0 5300807-1 dynamic PKP\Eaos eaos-lwb 401W 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Strony: [1]