1
Tabor kolejowy / Odp: *** TABOR KOLEJOWY ***
« dnia: 24 Stycznia 2010, 18:20:14 »Cytuj
4. załączyć wyłącznik szybki przez naciśnięcie przekaźnika PRZEKAŹNIK ZAŁĄCZAJĄCY WYŁĄCZNIK SZYBKI,Chyba pominąłeś jeden punkt... w ten sposób na pewno nie załączysz przetwornicy
5. załączyć przetwornicę główną z tablicy szafki nn przez przyciśnięcie przycisku ZŁĄCZANIE PRZETWORNICY GŁÓWNEJ Z TABLICY,
Dziękuję.
Krzysiek626
W takim razie podam jak to powinno wyglądać po wejściu do przedziału NN:
- załączamy odłącznik nożowy baterii
- naciskamy przyciski "Odblokowanie PR", "Odblokowanie PNGJ", "Odblokowanie PNGK"
- wszystkie wyłączniki pakietowe muszą być w położeniu "1-1"
- w przypadku braku powietrza w zbiorniku pantografów należy je uzupełnić za pomocą tzw. małej sprężarki w tym celu wyłacznik pakietowy wyboru sprężarki ustawiamy na sprężarkę pantografów i naciskamy przycisk uruchamiający sprężarkę pomocniczą tak aby osiągnąć ciśnienie przynajmniej 0,35MPa
- po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia podnosimy jeden bądź dwa pantografy
- po upewnieniu się iż pantograf dotknął drutu jezdnego należy w przypadku starych WS-ów nacisnąć zworę PZWS (przekaźnik załączający WS), jeżeli mamy do czynienia z nowym WS-em należy odczekać aż WS zgłosi gotowość do załączenia "WS Gotowy do załączenia"
- po załączeniu WS-a należy zewrzeć za pomocą pakieciaka PWR "Zwarcie PWR"
- następnie załączamy przetwornicę - nową naciskają zworę przekaźnika impulsowego przetwornicy, w przypadku starej należy dodatkowo trzymać przycisk "Załączenie przetwornicy z tablicy" do czasu aż zakończy się rozruch przetwornicy
- teraz możemy załączyć sprężarkę główną za pomocą pakieciaka "Rozrząd sprężarki z tablicy"
- po osiągnięciu ciśnienia co najmniej 0,5 MPa "na szafie" należy ustawić pakieciak "Zwarcie PWR" w położenie zasadnicze tj "1-1"