1
Pomoc doraźna / Odp: Słupki hektometrowe
« dnia: 16 Kwietnia 2015, 21:25:54 »
Istnieje jakiś gotowy inc takiego słupa z tablicą hektometrową?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
str= (getUserProp ptObj "ExportString")
Tu skrypt pobiera do zmiennej str ciąg znaków od właściwości obiektu(User Defined), przykładowo:include;otoczenie\obiekty_stacyjne\nastawnia_opuszczona.inc;%;%;%;%;%;;;;;end //Passive
Następnie w linijce 1244 podmienia % na konkretne dane: ptObj.name (-ptObj.pos.x) ptObj.pos.z ptObj.pos.y ptObj.rotation.z_rotation
Na końcu zapisuje do pliku czyli to:ostreampt= getKnotPoint splObj 1 1
Format ("% ") (formattedPrint (-pt.x) format:".3f" ) to:ostream
Format ("% ") (formattedPrint (pt.z) format:".3f") to:ostream
Format ("% % //point 1\n") (formattedPrint (pt.y) format:".3f") (getUserProp splObj "Roll1") to:ostream
Analogicznie reszta. Trzeba też poprawić eksport trakcji, mesh itd... wszystko.Czy idzie gdzieś zmienić, aby eksportowało trójkąty z ambient i diffuse z wartościami 255.0? Oraz bez rozszerzeń tekstur?Odpowiedź na foto.
#FBSlideLikeBox_r {
display:none;
}
i slider znika.
//script;size: 10 2;
opcjonalnie może być://script;size: 10 2 8;
wartości oznaczają: długość(x), szerokość(y), wysokość(z).Bierze się to stąd, że flex w maxie nie odzwierciedla dokładnie położenia toru w MaSzynie.Prawda to jest? Coś mi się wydaje, że to niemożliwe.
ja byłem przeważnie widoczny z browarem w ręku na drezynie z bractwa z napisem "drezyniarze.pl":)) nie trudno mnie było zauważyc:).Nawet znalazłem fotke :)
Wracając do Starzyn - nie upomniał się o wskaźnik W24Z całym szacunkiem ale nie musiał. Dodam tylko, że to jest kompromitacja instrukcji ir1 i jego autorów.
A nie jest przypadkiem tak, ze przy pomocy skalowania mozna zrobic z helpera prostokat?fajne rozwiązanie :).
Mam pewien pomysl, ktory na pewno ulatwilby zycie trasopisarzom... mianowicie wymiarowanie helperow. Moja koncepcja jest taka - pomierzyc wszystkie budynki/detale poprzez zaimportowanie ich/cokolwiek innego, w pliku inc obiektu wstawic jako komentarz jego wymiary - np. //$script 10x15 , nastepnie pobieranie tych wymiarow przez skrypt podczas wstawiania i odpowiednie skalowanie, przy tym mozna byloby uniknac pomylek w nazwie plikow includowanych. Pierwsza kwestia do rozwiazania, to czy jest w ogole mozliwe zrobienie takiego czegos w MaxScript (czy jak ten jezyk sie tam zwie). Tak, wiem, latwo pisac, ale o ile piekniejsze byloby zycie bez milionow testow, czy obiekt jest dobrze wstawiony ;)Skrypty już częściowo pobierają dane z inców. Np. w jak wstawia się include to pobiera opisy plików. Żaden problem by można było dorobić jakiś parser.
Cos na wzor bramek od sieci.Kiedyś zrobiłem semafory z linii :) Można używać helperów i linie.
[WYSOKIE_LISCIASTE;wysokosc=18;szerokosc=5;random=4;nazwa=tree.inc]
...
[NISKIE_LISCIASTE;name=drzewo.inc]
Ja też bym miał pytanie odnośnie skryptów. Czy byłaby możliwość zrobienia skryptu, który by był wstanie przenosić elementy scenerii pomiędzy Layersami?Zaznaczasz obiekty i na Layer Manager zaznaczasz odpowiedniego layera do którego mają być przeniesione obiekty. Następnie klikasz "+".