Zapomniałeś dodać, że prestiżem tym są 3-wagonowe TLK-i zestawione z najgorszych wagonów, jakie posiada spółka.
Chyba kolego nie za bardzo wiesz o czym piszesz ;-) A jeśli mówisz, że TLKi są zestawione z najgorszych wagonów, to chciałbym, żeby wszystkie pociągi w Polsce (nie licząc EC i IC) miały taki standard jak TLK! Długość składu to inna sprawa, jak ludzie nie jeżdżą, to po co targać więcej wagonów, gdy 3 w zupełności wystarczą? Krótszy czas przejazdu, mniejsze koszty. Poza tym pociągi dalekobieżne z wysoką frekwencją są zestawiane regularnie po 12-14 wagonów, a w sezonie nawet więcej, więc nie pisz tylko o skrajnościach.
Ale co tu przypuszczac? Czarno na bialym widac, ze PKP PLK decyduje za PR nie podajac racjonalnego uzasadnienia.
Podali uzasadnienie: PR nie mogło się zdecydować, które pociągi odwołać, więc PLK podjęła decyzję za nich. Ktoś to musiał zrobić, bo przeciąganie sprawy nie mogło trwać w nieskończoność.