Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bve2

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Na warsztacie / Odp: Galicyjska Kolej Transwersalna
« dnia: 01 Sierpnia 2022, 22:56:09 »
Czy przewidujecie dedykowane obiekty do trasy? Dworzec autobusowy w Sanoku jest dość nietypowy , wypadałoby go odtworzyć, tym bardziej że jest zaraz przy dworcu...
klimat z przełomu XX i XXI wieku.
Obiekty dedykowane jak przyjdą, to przyjdą, jeżeli nie ma jakiegoś krytycznego (Dworzec w Poznaniu, hala we wrocławiu), to można bez problemu odłożyć na kiedy indziej.
Caly problem polega na tym ze stary dworzec autobusowy w Sanoku juz nie istnieje od paru lat , a zdjecia starego sa wprawdzie ,ale takie ze nie da sie z tego sklecic zadnej tekstury. Chyba ze istnieje gdzies jeszcze podobny blaszak to od biedy mozna go tam postawic . Zreszta cale otoczenie stacji Sanok jest dosc charakterystyczne , i o ile  budynek dworca kolejowego juz jest w symku ,to jakos ciezko bedzie odtworzyc Stomil i Autosan ,ktore znajduja sie w obrebie trasy... No i ten blaszak (dworzec autobusowy), ktory stal naprzeciw dworca kolejowego.

2
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 01 Sierpnia 2022, 22:44:30 »
Wątek spadł na drugą stronę więc lekka aktualizacja że coś się przy projekcie robi:

Czy nie daloby rady zasypac miedzytorza tluczniem?

3
Na warsztacie / Odp: Galicyjska Kolej Transwersalna
« dnia: 10 Lipca 2022, 14:07:48 »
Czy przewidujecie dedykowane obiekty do trasy? Dworzec autobusowy w Sanoku jest dość nietypowy , wypadałoby go odtworzyć, tym bardziej że jest zaraz przy dworcu...

4
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 07 Lutego 2022, 13:50:13 »
Wav byl ok , ten drugi format był dziwny, mój edytor tego nie łykał.

5
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 07 Lutego 2022, 13:44:56 »
Szkoda że tylko gong był w wav. , bo już bys to mial zrobione , no ale widzę że sprawa załatwiona.

6
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 20 Stycznia 2022, 11:56:44 »
Miałem się nagrywać,  ale możesz wziąć moje rozmowy. U mnie kompletny brak czasu.

7
Jest najnowsza beta tego programu. Dostępna na sklep  Google play  - LCS Symulator. Są 4 stacje do wyboru , które musisz przechodzić po kolei. Jak się przełącza zwrotnice to jest ok sekunda opóźnienia,  nie należy ciągle stukać w ekran.  Była też gra w rodzaju Mechanika en57 ale nie pamiętam już dokładnej nazwy, poza tym nawet beta byla płatna co już było kompletną bzdurą.

8
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 29 Grudnia 2021, 13:13:30 »
trainset linia053_wrzosy/rj_8310/eie8310 woa011 -65 0.1
node -1 0 EP07-1024 dynamic PKP\303E_V1 303E-EP-ZEZ-1024'21 303E-EP-ZEZ-1xxx-np 0 headdriver 99 0 enddynamic

IC 8310 - brakuje mi tego loka w najnowszej paczce - musialem podmienic na inny.

9
Tarcze w Kaliszu od ZdW nie łapią semafora wjazdowego, wg tarcz S1 a na semaforze S13a, pociąg 52106.

U mnie ten sam blad na tej samej misji

10
Na warsztacie / Odp: Początek prac nad scenerią "Bochnia"
« dnia: 03 Grudnia 2021, 16:04:30 »
Zastanawiam sie czy nie moznaby jej odswiezyc troche , w koncu doszlo sporo nowych obiektow , roslinnosci itp. Edytor jest biedny ale jest...

EDIT: Na szybko sprawdzilem scenerie  - trzeba podmienic w starterze wszystkie sklady , otoczenie praktycznie od nowa trzeba robic, brakuje mnostwo obiektow (różowe pola). No i nie zapominajmy że Bochnia przeszla modernizacje ,wiec od nowa dworzec i uklad torowy trzeba robić.

11
Na warsztacie / Odp: Początek prac nad scenerią "Bochnia"
« dnia: 19 Listopada 2021, 11:10:41 »
Proponuję zrobienie Krakowa Głównego sprzed modernizacji , kiedy jeszcze nie był przykryty. Możesz się posiłkować trasą która wyszła pod MSTS / Open Rail , jednak na ile prawdziwy tam jest układ torowy tego nie powiem , no i najważniejsze, tamta trasa była ciągnięta w drugą stronę. Czyli Płaszowa nie ma. Za to modele dworca Głównego jak i peronów są,  wystarczyłoby je skonwertować. O ile autor oczywiście wyrazi taką zgodę.

12
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 17 Kwietnia 2021, 15:34:38 »
Czy format wav/pcm , sample rate 22kHz , sample size 16 bits będzie wystarczający?

13
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 14 Kwietnia 2021, 00:16:07 »
Tutaj przykład robiony przeze mnie do Trainz.

14
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa (rozmowy RT).
« dnia: 13 Kwietnia 2021, 18:17:31 »
A co z zapowiedziami peronowymi? Mam kilka różnych gongów, które można by wykorzystać, a komunikaty nagrać Ivoną i dodać pogłos...

15
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 08 Kwietnia 2021, 21:55:06 »
Mogę pomóc przy misji 18.

16
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 05 Kwietnia 2021, 21:53:26 »
Do swojej misji wysle gotowe obrobione nagrania , bedzie slychac jak przez radiotelefon.

17
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 04 Kwietnia 2021, 21:51:28 »
Misja nr 13 - maszynista - moge uzyczyc swego glosu.

18
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 03 Kwietnia 2021, 16:29:27 »
Jedną misję mógłby nagrać, ale co z resztą? No chyba że jeden glos wystarczy, choć wątpię.

19
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 03 Kwietnia 2021, 15:09:10 »
Czy to znaczy ze w ogóle jest cisza na radiu? Czy tylko bez tego dodatkowego exe?

20
Na warsztacie / Odp: l053 - zalesianie
« dnia: 02 Kwietnia 2021, 23:01:43 »
Wyglada to niezle , szlak ok , byle na peronach nie panoszylo sie trawsko za bardzo. Nie zniechecajcie kolegi panowie , inaczej wszyscy bedziemy czekac na Simrail2021...

21
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 26 Listopada 2020, 00:04:30 »
Widzę kolego że wyciągasz z grafiki maksymalnie co się da, zwłaszcza podoba mi się że starasz się przykrywać tą jednorodną teksturę terenu. Chyba będzie to najlepiej wyglądająca trasa w Maszynie.

22
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 17 Listopada 2020, 20:13:17 »
To nie był przytyk, ale podpowiedź...

23
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 16 Listopada 2020, 22:52:19 »
Budynki zazwyczaj stoją przy jakichś drogach, a te wszystkie stoją na gołej trawie...

24
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 23 Października 2020, 00:01:23 »
Mam nadzieję że świat w symulatorze będzie żywy, tak jak w Maszynie. Tzn. dźwięki otoczenia  , radiotelefon w kabinie , zapowiedzi z megafonów itp. W innym przypadku symulator będzie nic niewartą kopią TSW2.Przejrzalem też dostępne screeny , póki co właśnie do złudzenia przypominają tsw2 , poza tym widać brak mieszania tekstur teł (vide podsypka na torach). Chciałbym żeby to było połączenie najlepszych cech TD2 i Maszyny , wtedy chętnie zakupię ten produkt.

25
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 20.09 - problemy
« dnia: 27 Września 2020, 19:57:56 »
l61+l144 brak tekstur domkow w okolicy Czestochowy

26
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 28 Czerwca 2020, 21:41:10 »
Czy bedziesz staral sie mieszac tekstury terenu czy wszedzie bedzie taka zielona trawa? Wszystkie scenerie przez to wygladaja podobnie...

27
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna vs TD2
« dnia: 01 Kwietnia 2018, 00:53:17 »
W Maszynie brakuje tez plynnego przejscia pomiedzy teksturami . Brakuje mieszania teł gruntu - ta zielona trawa wszedzie po prostu razi i nie pasuje do wszystkiego.

28
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 03 Lutego 2010, 23:24:33 »
@Ra - a czy planujesz dolaczenie do edytora takiego okna z podgladem w 3d? Bardzo by to ulatwilo budowanie trasy.

29
W Sanoku byly 3 bocznice - jedna do elewatora zbozowego - nigdy tam nic nie widzialem  - obecnie rozebrana
-druga do Autosanu - rozebrana OIDP w 2001r - przed rozebraniem tylko zlom na EAOS-y tam ladowali
-trzecia do Stomilu - uzywana do dnia dzisiejszego , choc coraz rzadziej.

30
Na warsztacie / Odp: Wagony 111a/112a ...
« dnia: 24 Sierpnia 2009, 23:41:01 »
@FLOYD  - nie znajdziesz lepszych tekstur na te wagony ? Te są mało ostre i o ile z dalszej odleglosci jeszcze to wyglada nieźle , o tyle z bliska juz jest duzo gorzej. No chyba ze robisz wersje pod slabsze kompy to ok.

Strony: [1] 2 3 ... 6