Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - faelern

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 23 Lutego 2024, 17:20:12 »
Na scenariuszu kopalnia b jest problem przy wypychaniu drugiego zestawu wagonów na górę - zwrotnica ustawia się na wprost, powinna pozostać w położeniu na bok. Kolejny błąd pojawia się po wyciągnięciu na górę SM42, po przejechaniu obok ustawionych wagonów Tm wyjazdowy wyświetla poprawnie Ms2, ale po minięciu rozjazdów i zmianie kierunku semafor A pozostaje czerwony. W trakcie oczekiwania przed semaforem konsola wypluwa w zawrotnym tempie zapętlony taki komunikat:
Type: Multi-event
EVENT ADDED TO QUEUE by st44-358: kop_wjazda_zdawczy
EVENT ADDED TO QUEUE by st44-358: kop_wjazda_kopalnia
EVENT ADDED TO QUEUE by st44-358: kop_wjazda
EVENT LAUNCHED by st44-358: kop_wjazda_zdawczy
Test: MemCompare - orz_kopalnia - [wolny] == [zdawczyA] && [*] && [*] - Fail
EVENT LAUNCHED by st44-358: kop_wjazda_kopalnia
Test: MemCompare - orz_kopalnia - [wolny] == [kopalniaA] && [*] && [*] - Fail
EVENT LAUNCHED by st44-358: kop_wjazda
Test: MemCompare - kop_status_glowicepnpd - [*] && [0.00] == [0.00] && [*] - Pass

Załączam pełny log.

2
Pomoc w tworzeniu / Odp: Automatyzacja tarczy ostrzegawczej
« dnia: 26 Stycznia 2023, 19:38:39 »
Dobra, mam, dziękuję.

3
Pomoc w tworzeniu / Automatyzacja tarczy ostrzegawczej
« dnia: 26 Stycznia 2023, 19:03:42 »
Czy jest sposób na przypisanie tarczy ostrzegawczej do semafora? Na przykład, żeby po wywołaniu S2 na semaforze tarcza ostrzegawcza automatycznie wyświetlała Os2.

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tworzenie płaszczyzn w 3ds
« dnia: 12 Maja 2022, 22:24:39 »
Okej, udało się ogarnąć - prawdopodobnie broiły stare skrypty i jeszcze starszy 3ds. Ściągnąłem maxa 2018, skrypty od Jana i bangla. Dziękuję za pomoc!

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tworzenie płaszczyzn w 3ds
« dnia: 10 Maja 2022, 21:36:35 »
Jaki plik zapiąłeś?
grassdarkgreen1.dds

Ps. w tej konsoli przy uruchamianiu maszyny udało mi się zauważyć "failed to load..." i tutaj ten krzaczek z liter i cyfr, co było do przewidzenia ale może to jakaś wskazówka.

6
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tworzenie płaszczyzn w 3ds
« dnia: 10 Maja 2022, 21:27:38 »
Jest postęp, nie wiem która porada pomogła bo zastosowałem się do wszystkich na raz, ale udało się przynajmniej "coś" zobaczyć w symulatorze - płaszczyzny są, ale jako białe prostokąty, jakby bez tekstury. W logu maxscript jest jakaś dziwna ścieżka do tekstur, takie same krzaczki są w eksportowanym pliku scm.

Fragment logu maxscript:

Node: GeometryClass Editable_mesh Plane01
Sciezka textury: D:\maszyna\textures\{83A5FFCD-C462-42B7-A416-9B4348F4E096} OK
Rozbicie: #("D:", "maszyna", "textures", "{83A5FFCD-C462-42B7-A416-9B4348F4E096}") Tekstura: {83A5FFCD-C462-42B7-A416-9B4348F4E096} OK

Fragment scm:

//-------------------------------------------------
// Plane01
//-------------------------------------------------
node -1 0 none triangles material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial {83A5FFCD-C462-42B7-A416-9B4348F4E096}
-77.3427 -11.7995 147.617    0.0 1.0 0.0  -0.109891 -0.056156 end
-84.9993 -11.7995 147.617    0.0 1.0 0.0  0.195055 -0.056156 end
-84.9993 -11.7995 162.234    0.0 1.0 0.0  0.195055 0.221922
endtri

7
Pomoc w tworzeniu / Tworzenie płaszczyzn w 3ds
« dnia: 10 Maja 2022, 20:53:53 »
Parę dni temu zabrałem się za tworzenie własnej scenerii, wszystko było cacy dopóki nie zachciało mi się wstawić terenu. Ten, utworzony w 3ds max (2010), w symulatorze jest niewidoczny. Próbowałem na różne sposoby: linią, którą potem dzielę skryptem na trójkąty, płaszczyzną, podzieloną na wiele małych segmentów (czytałem, że te nie mogą być za duże), nic nie działa. Przekopałem wszystkie poradniki, które znalazłem w internecie dotyczące tworzenia scenerii w 3ds, robiłem wszystko krok po kroku, bez skutku. Wszystko inne działa, tory, semafory, domki etc. Jakieś pomysły?

Strony: [1]