Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - chudya

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: Skrypt do programu Blender
« dnia: 15 Lipca 2018, 10:20:53 »
Dobrze, już znalazłem rozwiązanie swojego problemu. Dziękuję za pomoc :)

2
Bocznica / Odp: Skrypt do programu Blender
« dnia: 23 Czerwca 2018, 14:07:10 »
Maszyna: D:\kolej\Maszyna_EU07
Eksportować próbowałem najpierw do F:\Users\Artur\Moje dokumenty\Blender\bariera.  W tym samym folderze jest i model i tekstura. Potem próbowałem eksportować do D: i F:
Dla wszystkich lokalizacji błąd jest ten sam.
Gdzie mam umieścić tekstury, model i dokąd eksportować?

3
Bocznica / Odp: Skrypt do programu Blender
« dnia: 23 Czerwca 2018, 13:57:23 »
Ścieżkę ustawiłem, save wcisnąłem. Kiedy otwieram User preferences, to ścieżka tam widnieje.
Blendera mam na C, Maszynę na D, a Moje dokumenty i podfolder z danymi Blendera na F.
Jak to poustawiać, żeby skrypt działał?
Próbowałem eksportować na wszystkie powyższe dyski, ale błąd wyświetla się taki sam.

4
Bocznica / Odp: Skrypt do programu Blender
« dnia: 23 Czerwca 2018, 13:32:24 »
Nie wiem, czy powinienem pisać w tym wątku. Jeśli nie, proszę o przeniesienie we właściwe miejsce.
Mam nast. problem: przy próbie eksportu otrzymuję komunikat błędu
Value error: path is on mount 'F', start on mount 'D'
location:,unknown location.:-1
Jak mogę coś poprawić, aby skrypt działał prawidłowo?

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Kwietnia 2018, 17:22:44 »
Tam tez byłem i pobierałem... niewłaściwy pliczek :) Sorki za gapiostwo i dziękuję Wam za pomoc.

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Kwietnia 2018, 17:15:09 »
Czy chodzi o ten wątek: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.0.html ?

Zrobiłem tak, jak zostało napisane:
krok 1: sciagnac plik z bibliotekami - dla wersji 64-bitowej http://eu07.pl/userfiles/24014/bugs-eu07cplusplus64_libraries.rar
krok 2: wypakowac zawartosc do katalogu symulatora, nadpisujac istniejace pliki
krok 3: uruchomic dla pewnosci vcredist_2008 i vcredist_2015 i zainstalowac zawartosc
krok 3b: w przypadku wersji 64-bitowej dla pewnosci warto tez sciagnac i zainstalowac podstawowy pakiet jezyka Python, do pobrania z https://www.python.org/ftp/python/2.7.13/python-2.7.13.amd64.msi (przy instalacji mozna uzyc ustawien domyslnych)
krok 4: sciagnac aktualna wersje exe z zalacznika, i umiescic w katalogu symulatora
pobrałem * eu07-x64_180423.rar (719.52 kB - pobrany 0 razy.) - z powyższego wątku, post pierwszy.

Odpalam Rainsted, wybieram powyższe exe, scenerię i skład. Uruchamia się symulacja, ale w głośnikach cisza.
Kiedy wybieram eu07.exe, dźwięk jest.
To co ja robię nie tak?

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Kwietnia 2018, 00:45:33 »
Może temat już był, ale przeczytać 44 strony to ponad moje siły; może ktoś mi podpowie, dlaczego dźwięk u mnie działa tylko na domyślnej wersji 18.03, a na każdej nowszej pobranej z tego wątku (próbowałem kilka) mam ciszę w głośnikach?

8
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 24 Kwietnia 2018, 00:42:48 »
Przejechałem dziś spory kawałek na cegielski1, po czym składam głębokie wyrazy uznania autorowi! Kawał fenomenalnej roboty!

Strony: [1]