Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - stregielek

Strony: [1]
1
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 02 Stycznia 2018, 20:41:07 »
Szła i cały czas idzie na idzie serwer w OVH, przez co nikt nie musi dokładać do projektu z własnej kieszeni.
Publikowane są regularne rozliczenia (dla tych co wpłacali) ile tej kasy jest i na co poszła w danym czasie.
Skarbnikiem jest zupełnie inna osoba niż mateu.
Ale lepiej gadać, że ktoś coś kradnie, defrauduje czy baluje za hajs userów.

2
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 14 Maja 2017, 10:54:06 »
Zapraszamy do obejrzenia zapisu z transmisji LIVE. "Koleja Slaska z Karszynka".

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1758199834471832&id=1522730218018796&refid=8

3
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 06 Kwietnia 2017, 18:21:11 »
Dzięki uprzejmości tworców sceny PTT/TrainzArt wasze scenerie wzbogacą się o znaczą ilość nowych obiektów.

http://img.uetam.pl/image/AVBZ
http://img.uetam.pl/image/AGqe
http://img.uetam.pl/image/ASt3

4
Pomoc doraźna / Odp: Karta graficzna - dobór
« dnia: 31 Marca 2017, 14:47:52 »
Nie słuchaj porad ludzi "znających się', tylko kupuj to co Tobie odpowiada najlepiej. Testów na wyższość AMD nad Nvidiia/I jest od lat bez liku i co z tego wynika ?? ;)

5
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 11 Marca 2017, 01:22:44 »
Wersja:
0.9.1p2
LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Przedstawiamy changelog wersji 0.9.1p1 -> 0.9.1p2:
dodano więcej opcji przy spawnach (elektryczny, spalinowy, EZT)
dodano sygnał powtarzający który współpracuje z semaforami kształtowymi
poprawiono błąd który powodował "latające" ładunki,
w edytorze rozdzielono sieć trakcyjną od bramek (wraz z obsługą warstw powinno to znacznie ułatwić tworzenie sieci trakcyjnej)
nowy tabor: ET41-144
ET41-072
158a_A9mnopuz_044
YB_As_024
YB_B10nou_008
YB_B10nou_060
YB_B10nou_842
YB_B10nou_984


6
Zerknijcie jak działa wersjonowanie scenerii u nas to troche wam będzie łatwiej. Każdorazowa edycja pliku .sc powoduje wygenerowanie sumy kontrolnej i załadowanie nowego pliku .sc na serwer w momencie uruchomenia trybu dyżurnego.
W ten sposób klienci podłączający się zawsze mają aktualną wersję scenerii bo pobierają ja z serwera.

7
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 06 Marca 2017, 13:22:18 »
Dwa cukiereczki które pojawią się w TD2 dzięki uprzejmości @Patryk_Farana. Screeny ze stacji Bielsko-Biała Wschód.

http://img.uetam.pl/image/WIfC
http://img.uetam.pl/image/WUbs
Dzięki za zmianę :) @m5991

8
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 03 Marca 2017, 21:00:51 »
Przedstawiamy changelog wersji 0.9.0p3 -> 0.9.1p1:

przywrócono stare shadery - crashe i freezy powinny ustąpić,
dodano maksymalną długość składu do spawnu przy semaforze. Dla każdego semafora z możliwością podstawienia się trzeba zmienić tę wartość na większą od 0. Uwaga należy pamiętać że składy podstawiają się 20m od semafora!,
więcej nowych syren,
poprawki w systemie UL/DL scenerii,
maksymalna długość składu to teraz 750m,
dodano przycisk w edytorze składów do załączenie zimnego startu,
poprawiono więcej wycieków pamięci,
poprawiona scena w menu.

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe
UWAGA! Instalację należy wykonywać zawsze pod jedną, tą samą ścieżką z nadpisywaniem istniejących tam plików!
Pliki użytkownika (tj. scenerie, zapisane pociągi, pliki bindów) nie zostaną nadpisane.

9
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 17:38:32 »
Ja sobie zadanie pytanie, kto dopuścił tego dyżurnego do pracy, po wpadce z dnia poprzedniego ze złym szlakiem i cofaniem.
Ta osoba powinna być imiennie wymieniona w raporcie i uczestniczyć w postępowaniu sądowym.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 14:48:52 »
Polecam każdemu lekture raportu z tego wypadku. Troche ciarki przechodą po plecach ...

11
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 02 Marca 2017, 09:54:57 »
Przedstawiamy changelog wersji 0.9.0p1 -> 0.9.0p3

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Główne zmiany
- eliminacja wycieków pamięci. Gra powinna być stabilniejsza, crashe i freezy powinny ustąpić,
- poprawione braki ładunków,
- nowy system syren (na razie nie zaimplementowany do końca),
- poprawki w komunikacji z SWDR,
- poprawiony zegar,
- poprawione artefakty (mam nadzieję :)))
- poprawione przezroczyste słupy i brak cieni generowanych przez nie,
- poprawki w wydajności renderowania.


UWAGA! Instalację należy wykonywać zawsze pod jedną, tą samą ścieżką z nadpisywaniem istniejących tam plików!
Pliki użytkownika (tj. scenerie, zapisane pociągi, pliki bindów) nie zostaną nadpisane.

12
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna vs TD2
« dnia: 01 Marca 2017, 15:35:35 »
U nas jest taki problem, że po pewnym czasie nie przestaje syczeć ... SPKS'u narazie nie ruszaliśmy i chyba jest identyczny bo z maszynowym bo autorem jest ta sama osoba :)

13
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna vs TD2
« dnia: 01 Marca 2017, 15:29:50 »
Wysiadanie to było już i w starym exe, jest też opcja przejażdzki na stopniu węglarki dla maszynisty czy dyżurnego ale trzeba z tym uważać bo łatwo zostać rozjechanym ;)
Myśle, że z wymianą dzwieków nie będzie problemu, ale to juz @Pitek się wypowie.

14
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna vs TD2
« dnia: 28 Lutego 2017, 22:18:37 »
Tym projektem jestem też onieśmielony, nie widzę się w trybie multiplayer w TD2, co na tamtejszym czacie napisałem.

To jest mi najciężej zrozumieć bo jeżdza u nas zarówno zawodowi maszyniści jak i kilkunastoletnie dzieciaki ;)
Na zachęte screen z podg Kraków Przedmieście.

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna vs TD2
« dnia: 28 Lutego 2017, 13:48:36 »
A MaSzyna doczeka się lepszego (...) sterowania ruchem. To tylko po prostu zajmie jeszcze kilka lat.
@Paul zrobił sterowanie eventami z zewnętrznej aplikacji już lata temu, a 3 lata temu sam mi to zaprezentował. Do TD2 pewnie nie było problemu tego przystosować.

Przecież SCS jest w codziennym użytku TD2 od bardzo dawna :) Obecnie obsługuje SBL oraz przejazdy stacyjne i szlakowe z ToP.
Stacje na semaforach kształtowych stały się w sumie podobną ciekawostką jak w rzeczywistości.
Niczym niezwykłym są stacje obsługiwane na 3-4 standardowych ekranach SCS.
Jako przykład ekstremalny, pulpit w rozmiarach 4K do obsługi LCS Jastrzębie.




16
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna vs TD2
« dnia: 28 Lutego 2017, 12:59:30 »
czy TD2 nadrobi bazę taboru i scenerii. Nie mam pojęcia.

Co do scenerii to muszę dość mocno zaprotestować.
W codziennym ruchu TD2 są obecnie fikcyjne i realne LCS'y po 10-15km rozpiętości. z kilkoma stacjami w środku, obsługiwane przez żywego dyżurnego i z mijanymi po drodze kolegami :)
Nie da się tego porównac do jazdy z beczkami Orlenu po całkowicie po raz xxx. Kaliska to mały rozbłysk na czarnym jak atrament niebie.
Nakład pracy jaki jest potrzebny na stworzenie takiej mapki w TD2 jest o jakies kilka prędkości światła mniejszy niż w Maszynce.
Obecna integracja z edytorem rainsteda albo nakładanie map z geoportalu prosto do edytora, daje dwie proścutkie drogi tworzenie scenerii.
Ma to oczywiście swoje złe strony, bo powstają stacje-badziewiaki ;)

17
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna vs TD2
« dnia: 28 Lutego 2017, 09:36:26 »
Spróboj wersji 64 bitowej TD2 dostępnej w launcherze jako developerska. Jest dużo stabilniejsza niż 32 bit wydana  jako główna z powodu "kompatybilności".
Więcej tego błedu nie popełnimy i w launcherze 32 bit będzie jako opcja.
Problem trzesących się tekstur został naprawiony.

Generalnie podsumowanie jest niezłe, dość uczciwe, poza sceneriami które w TD2 biją Maszyne na głowe. Pozatym zgadzam się, żę połączenie sił dałoby SUPER-SYMULATOR.

18
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 25 Lutego 2017, 10:23:25 »
Miło mi poinformować, że została wydana wersja oficjalna 0.9.0 TD2.

LINK: http://td2.info.pl/download/InstalatorTD2.exe

Główne zmiany
Silnik gry:
- gwarantowane sloty dla darmowych użytkowników (aktualnie 6 dla mechaników, 1 dla dyżurnego),
- dynamiczne ładowanie scenerii,
- znaczne przyspieszenie ładowania scenerii,
- przywrócony system tesktowego zapisu scenerii,
- znaczne przyspieszenie renderowania podkładów, mocowań, trakcji i jej elementów,
- poprawione drganie tekstur po przejechaniu kilkunastu kilometrów,
- wyłączenie niepotrzebnych colliderów po załadowaniu scenerii,
- usprawnienia w systemie wykrywania multikont,
- większa ilość danych dla SWDR, przymiarki do SWDR2,
- poprawiony system slotów dla darmowych graczy,
- poprawione szlaki nie łączące się z torami na stacji,
- poprawiono błąd, który uniemożliwiał inicjowanie pociągu w trybie maszynisty,
- poprawione duplikowane ID obiektów, które uniemożliwiało poprawne sterowanie USRK,
- poprawiono różowe odbicia na niektórych GPU,
- wyczyszczono znaczną część komunikatów drukowanych do loga.

Gameplay:
- start na zimno w lokomotywach ze sterowaniem przez LD (na ten moment 303e i 203e),
- implementacja baterii i rozrządu dla lokomotyw ze sterowaniem przez LD (na ten moment 303e i 203e),
- dodano sterowanie myszką,
- dodano dynamiczną zmianę napięcia,
- dodano wybijanie podstacji w specyficznych warunkach,
- funkcjonalne wskaźniki We
- liczne poprawki w LD od Ryszard-san,
- możliwość podstawiania wagonów przez komendę /sp <semafor> <skład> i usuwania składu przez /rmcar <nazwa izolacji>,
- możliwość stworzenia pliku autoexec.cm w katalogu stacji, z którego to pliku na starcie stacji wykonają się wpisane komendy,
- dodano możliwość załączania i wyłączania SKP na wagonach,
- dodano nową lokomotywę EP08-006,
- nowy Impuls od Jeż,
- ET41 od Patrykos,
- przywrócenie SHP,
- dodano dźwięki stukotu kół,
- nowe odznaki za poziom gracza,
- nowe dźwięki dla 303e.

Edytor:
- nowe rozjazdy do 40 i 60km/h,
- dodano animowane ludziki do wstawienia na scenerię,
- nowe napędy do zwrotnic,
- wiele nowych obiektów do użycia na scenerii,
- więcej low-poly drzew - można ich wstawiać o wiele więcej bez obawy o utratę FPS,
- nowe tekstury dla terenu,
- nowe tekstury ekranów drzew,
- zwiększony maksymalny dystans semafora od toru.

Menu i interfejs:
- od teraz aby szybko skopiować numer pociągu do okna czatu, można kliknąć na nazwę gracza,
- dynamiczna kamera w menu i możliwość jej wyłączenia,
- dodano ikonę online/offline,
- dodano powód na ekranie wykolejenia,
- nowe teksty pomocy,
- spolszczenie części komunikatów,
- poprawki w głównej scenie,
- zmieniona sceneria w menu.

I wiele bugfixów.

Znane błędy:

- rzadkie spawny ze zcrashowanymi wagonami (jeden na drugim),
- crashe aplikacji.



19
Bocznica / Odp: Train Driver 2
« dnia: 24 Grudnia 2016, 23:38:03 »
.

20
Bocznica / Odp: Kto tego Pana powołał, na Administratora?
« dnia: 19 Grudnia 2016, 22:05:56 »
Maszyna niestety dawno umarła, a tego typu wątki to kapliczki ...

Argumenty, cokolwiek? W takim wątku jest to pożądane, w przeciwieństwie do pustych frazesów.

Post nic nie wnosi do tematu. Bocznica. | @macius5991

21
Ta "konkurencja" to tak naprawde wnuczka babuszki Maszyny w prostej linii.
Do tego ma swoje spore problemy, zresztą podobne do tutejszych.
Tam przynajmniej jest nadzieja na ich sensowne rozwiązanie i jakiś postęp.

22
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 13 Listopada 2016, 16:32:48 »
TD2 na najnowszej wersji developerskiej ma bardzo dobrą wydajnośc, spokojnię ciągnie na Fantastic najcięższe scenerie.
Ma za to cały szereg innych problemów, które można by rozwiązać wspólnymi siłami.

Nie do końca rozumiem tutejsze animozje, w końcu cel czyli porządny polski symulator ruchu kolejowego jest wspólny.
Jeżeli ktoś chce pomóc to zapraszam do dyskusji.

23
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 18 Lipca 2016, 11:03:13 »
Zostawiam filmik (tutorial) jak przebiega praca dyzurnego w TD2.

https://youtu.be/HkoFNhMuVvc

Strony: [1]