9
« dnia: 25 Marca 2021, 20:03:48 »
Różnic jest kilka.
Po pierwsze - w pozycji "wył" następuje wyłączenie obwodów rozrządu, m.in gasną lampki sygnalizacyjne na pulpicie, nie działają przyciski kontroli lampek, a w niektórych EZT również elektryczne wycieraczki i spryskiwacze szyb. Jednostkę uruchamiamy z pulpitu w pozycji "0".
Po drugie - po przestawieniu nastawnika kierunku z "wył" na inną pozycję następuje zadziałanie SHP - włącza się brzęczyk i po 3 sekundach jeśli nie skasujemy, nastąpi zrzucenie powietrza z PG (en57, en71, ed72) - w SPOT-ach po 3 sekundach słychać tylko pyknięcie elektrozaworu SHP, gdyż w PG nie ma powietrza
Po trzecie - SPOTy - po przestawieniu nastawnika kierunku na "wył" następuje zrzucenie powietrza z PG.
Jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopiszę ;)
Jeśli chodzi o blokowanie wału również sprawdzę to i dopowiem.