Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MariuchA

Strony: [1]
1
Pomoc w tworzeniu / Odp: wydzielenie torów
« dnia: 16 Grudnia 2019, 12:48:47 »
 Powiem jak premier - projekt Skierniewice-Łódź+ :)

2
Pomoc w tworzeniu / Odp: wydzielenie torów
« dnia: 16 Grudnia 2019, 09:59:21 »
 Bardzo dziękuję panowie. Szukałem nie tam gdzie było trzeba. Po długiej przerwie wróciłem i będę starał się dokończyć wypociny, które daaawno temu zacząłem.

3
Pomoc w tworzeniu / wydzielenie torów
« dnia: 15 Grudnia 2019, 19:02:38 »
 Witam. Podpowie Ktoś jak wydzielić do osobnych plików tory, drogi itd. do osobnych plików? Kiedyś znalazłem takowy programik w archiwum, niestety przepadł mi gdzieś. Z góry dzięki.

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Odłącznik sekcyjny
« dnia: 16 Lipca 2015, 23:51:21 »
 Dzięki Stele. O efektach dam znać. Dobranoc.

  Dodano: 18 Lipca 2015, 09:02:01
Odłącznik wydzielony. Dzięki za pomoc.
Cel osiągnięty. Zatem wątek zamykam.
Sawi

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Odłącznik sekcyjny
« dnia: 16 Lipca 2015, 22:29:21 »
 Hejka. Jest w słupie " -stb1-3k-izo ". Nie wiem czy można wydzielić go z pliku. Zależy mi żeby istniał jako osobny element sieci. Pokombinuję. 

6
Pomoc w tworzeniu / Odłącznik sekcyjny
« dnia: 16 Lipca 2015, 11:41:23 »
 Cześć koledzy. Szukam modelu odłącznika. Znalazłem tylko w komplecie z słupem. Czy może ktoś wie czy jest osobny model? Ewentualnie jak go uzyskać. Z góry dzięki. Pozdrowionka.

7
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 04 Października 2014, 23:13:19 »
Witajcie. Nie znalazłem podobnego wątku, dlatego zapytuję tutaj. Jak wstawić ścianę lasu w edytorze Ra? Kombinuję różnie niestety bez skutku. Czy zakładka "dodaj ścianę lasu" w edytorze działa?

Odkopałeś temat sprzed 10 lat. Scaliłem wiadomość z tym tematem.
Benek

8
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 30 Września 2014, 15:13:43 »
 Dzięki Ra za naprowadzenie na trop. Przyczyną było kilka błędnych wpisów. Wszystko gra. Pozdrawiam.

9
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 30 Września 2014, 13:46:37 »
 Nie uruchamia scenerii z "EXPORT.scn".


Font init
Used font from GLUT32.DLL.
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from $.scn
Scenery sky definition
cgskj_altostratus004.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.dds
Loading - texture: textures\tpd-oil1.dds
Loading - texture: textures\rail_screw_rused1.dds
Loading - texture: textures\tpd-oil3.dds
Loading - binary model: models\pkp/rezonator.e3d
Loading - texture: textures\pkp\rezonator.dds
Loading - texture: textures\ip\pkp\2006\w6_001.dds
Loading - binary model: models\ip/pkp/w6.e3d
Loading - texture: textures\\metalplatedirt1.dds
Loading - texture: textures\tabl\d3-m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s5ypzpcpb_dd.e3d
Loading - texture: textures\sem\glowice.dds
Loading - texture: textures\sem\#pkplight_lenses.dds
Loading - texture: textures\sem\pomaranczowy.dds
Loading - texture: textures\sem\bialy.dds
Loading - texture: textures\sem\zielony.dds
Loading - texture: textures\sem\czerwony.dds
Loading - texture: textures\sem\slupy.dds
Loading - binary model: models\sem/slupy/s5ypml.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d5yp.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/w24v1.e3d
Loading - texture: textures\sem\w_lens.dds
Loading - binary model: models\ip/pkp/w9.e3d
Loading - texture: textures\pkp\wskazniki1.dds
Loading - binary model: models\tory/napedy/ele1-rzp-p.e3d
Loading - texture: textures\tory\napedy\naped_jea29.tga
Loading - texture: textures\tory\napedy\zwrr.tga
Loading - texture: textures\tory\napedy\zarowka.tga
Loading - texture: textures\tpbps-new2oil.tex
Loading - binary model: models\tory/napedy/ele1-rzl-p.e3d
Loading - texture: textures\tory\napedy\zwrl.tga
Loading - texture: textures\6-9-9\noil1.dds
Loading - binary model: models\tory/napedy/ele1-rzl-l.e3d
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.dds
Loading - texture: textures\tpd-stare.dds
Loading - texture: textures\tpd-stare.tex
Loading - texture: textures\rail_screw_reused1.dds
Loading - binary model: models\rainsted/r190-r.e3d
Loading - texture: textures\metal\rust.dds
Unrecognized command: 0.0
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitTraction
InitTraction OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
FirstInit is done
cgskj_altostratus004.t3d
init
Loading - binary model: models\cgskj_altostratus004.e3d
Loading - texture: textures\sky\sky_altostratus004.dds
Ground init OK
Player train init: sm04-002

 Przed aktualizacją startera było ok.

 

10
Na warsztacie / Odp: Instalator+Starter+Edytor (Rainsted)
« dnia: 30 Września 2014, 12:18:23 »
 Cześć. U mnie wszystkie scenerie poprawnie. Nie wczytuje pojazdów z "EXPORT". Jest na to jakaś rada?
Pozdrawiam.

11
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zatrzymywanie AI na p.o. - pytania?
« dnia: 17 Września 2014, 08:56:44 »
 Dzięki panowie za rady. Problem rozwiązany. Przyczyną było błędne wpisanie numeru toru w parametrach w4. Pozdrawiam.

12
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zatrzymywanie AI na p.o. - pytania?
« dnia: 16 Września 2014, 08:32:36 »
 
 Cześć. Pomimo wielu prób nie mogę poradzić sobie z zatrzymaniem AI pod W4. Wiele wskazówek jest na forum
ale chyba coś spieprzyłem. Proszę o poradę i ewentualne wskazanie błędów i braków we wpisach.
 Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale korzystam tylko z edytora Rainsted.

//w4

include ip/pkp/w4n.inc Chrusty#1 -2852.334 207.719 -14407.099 -16.615 0 0 1 2 end

//wpis do toru

node -1 0 t1aChrusty track normal 113.454 1.435 0.15 25 35 0 flat vis
Rail_screw_used1 7.8 tpd-oil1.dds 0.6 0.883 1
-2852.088 207.814 -14415.79 0
0 0 0
0 0 0
-2884.507 208.161 -14307.15 0
0
velocity 120
event1 Chrusty#1_stopinfo
endtrack

//skład


trainset OE001 startowy1Kl 80.0 0.1
node -1 0 EN57-1542 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542RA 6BAII  0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1542 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542S 6BSII  0 nobody 55 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1542 dynamic PKP\EN57_V1 EN57-1542RB 6BBII  0 nobody 55 0 enddynamic
endtrainset

 Rozkład jest poprawny, zapisany w sceneriach.

 Dzięki za rady wszelakie. Pozdrawiam.

ps. Jeszcze jedno pytanie. we wpisie w4 ostatnie dwa parametry wiem co znaczą, a te przed nimi ( u mnie 0 0 )? Analizowałem wpisy w innych sceneriach, bywa różnie.

Reg. obowiązki 11b.
Proszę poprawić wiadomość, ująć odpowiednie treści w znacznik code.
Benek

13
Bocznica / Problem z przejazdem
« dnia: 24 Sierpnia 2014, 15:15:28 »
 Cześć. Mam problem z utworzeniem przejazdu z grupy ''zrób to sam''. Jeśli znajdzie się dobra dusza i wyjaśni procedurę będę wdzięczny. Z góry dzięki. Pozdrawiam.

Reg. obowiązki 8.
Mało konkretów. Napisz następnym razem sensowniejszą wiadomość.
Benek

14
Rainsted / Odp: Tworzenie tras w Rainsted
« dnia: 25 Czerwca 2014, 12:09:25 »
 Cześć. Mam problem z wstawieniem bramki i znaków (np.W-4) w edytorze. Proszę o wskazówki.
Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

15
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tabliczki do semaforów
« dnia: 12 Czerwca 2014, 15:54:07 »
 Cześć. Czy mógł by Ktoś wyjaśnić mi procedurę tworzenia tabliczek do semaforów w generatorze? Próbuję ale bez skutku. Dzięki i pozdrawiam.

16
Rainsted / Odp: Rainsted: Peron, Sieć Trakcyjna oraz inne rzeczy
« dnia: 03 Czerwca 2014, 07:54:17 »
 Cześć. Dzięki za wskazówki. Mam jeszcze pytanie odnośnie peronów. Ra w drugim poście tego wątku napisał aby pobocza drogi ustawić pionowo. Jak to zrobić?

 Dałem radę. Przepraszam za zawracanie głowy. Pozdrawiam.

Ok, zamykam, bo to dość stary wątek.
Benek

17
Rainsted / Odp: Rainsted: Peron, Sieć Trakcyjna oraz inne rzeczy
« dnia: 02 Czerwca 2014, 23:11:57 »
Przepraszam panowie, że marudzę. Szukam, czytam, przeglądam i chyba podziarmoliło się mi już. Gdzie znajdę tekstury na drogi? Z góry dzięki za wskazówkę. Pozdrawiam.

Nadmiar białych znaków jest niewskazany. Poprawiłem.
Benek

18
Rainsted / Odp: Wstawianie rozjazdów w edytorze scenerii.
« dnia: 20 Maja 2014, 10:59:03 »
 Dzięki za wyjaśnienie . Mam jeszcze dwa małe zapytania:
Czy rozjazdami w edytorze można sterować tylko za pomocą kombinacji "shift+t" ?
 Drugie odnośnie SM-03 i składów wstawionych na scenerię. Co zrobić, żeby zostawały zapisane na stałe do pliku. Po każdym exporcie zabawa z wpisaniem od nowa zajmuje dużo czasu. Pozdrawiam.

19
Rainsted / Odp: Wstawianie rozjazdów w edytorze scenerii.
« dnia: 19 Maja 2014, 09:06:45 »
  Cześć. Jakiś czas temu zacząłem swoją przygodę z symulatorem. Do chwili obecnej z problemami jakoś dawałem sobie radę - z pomocą forum oczywiście. Nie mogę doszukać się informacji odnośnie zwrotnic w edytorze. Dokładnie chodzi o skracanie i wydłużanie rozjazdu. W przypadku skrócenia (jak do krzyżowego np.) podsypka jest. Jeżeli rozjazd wydłużę podsypki brak. Czy i jakie znaczenie ma szablon zwrotnicy? Jaki model podsypki pod taki rozjazd zastosować? Pozdrawiam.

Strony: [1]