Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - vulcan

Strony: [1]
1
Czy udało się Tobie problem rozwiązać ?
Mam taką samą sytuację pod Windows 11.
Przełączenie z opcji z domyślnego źródła dźwięku nie daje rezultatu.
Po odłączeniu słuchawek przewodowych dźwięk nie pojawia się na głośnikach systemowych, po podłączeniu z powrotem słuchawek również nie ma go nigdzie ani na głośnikach ani w słuchawkach :(

2
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 11 Kwietnia 2015, 01:06:49 »
To nie jest 66001 tylko 66601  :>

3
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 01 Kwietnia 2015, 04:07:27 »
Dobrze zatem czekam na PW.
Maszyny od 001 - 007 trudno będzie złapać, bo póki co bo jeżdżą póki co za Odrą. Z 015 będzie mniejszy kłopot.
Pisz staranniej.
Sawi

4
Na warsztacie / Odp: Radosna twórczość Sebola82
« dnia: 30 Marca 2015, 03:36:18 »
Również mogę Wam pomóc. Jeśli chodzi o Class 66 i 311D właściwie tylko potrzebuję wiedzieć czego potrzeba.
Wszystkie materiały są  trzeba tylko do nich dotrzeć, część materiału zdjęciowego z pewnością  jest do wykonania na gruncie - i to również jest sprawa do ogarnięcia.

Potrzebowałbym tylko wiedzy co konkretnie jest potrzebne, aby model był gotowy do publikacji.

Tytułem wstępu, jeśli chodzi o Class 66 to w Polsce jeżdżą pojazdy posiadające znaczne różnice konstrukcyjne.
Zasadniczo są to podtypy: JT42CWR, JT42CWRM, JT42CWRT-1
Na przykładzie pojazdów FPL-a pojazdy te różnią się charakterystyką trakcyjną ponadto, kolejną różnicą jest wygląd kabiny pod względem jej kształtu i rozmieszczenia urządzeń na pulpicie.
Kolejną istotną sprawą moim zdaniem jest także to, że niektóre egzemplarze posiadają zabudowę klimatyzacji umieszczoną na dachu nad każdą z kabin co istotnie wpływa na widok ogólny modelu.
Jeśli chodzi o FPL to obecnie funkcjonują dwa rodzaje malowania.
 

Strony: [1]