Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ahmedo

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 17 Września 2021, 12:17:05 »
Po pobraniu rev. 130, podczas służby na IC8310 wystąpił następujący problem na stacji Mokra:
Część składu 6DG-33 została na torze głównym stacji, przelot był podany mimo zajętego toru i nagły nie wystarczył.
https://eu07.pl/userfiles/22570/Clipboard01.jpg
https://eu07.pl/userfiles/22570/Clipboard02.jpg
https://eu07.pl/userfiles/22570/Clipboard03.jpg

Znalazłem w starterze powód zaistniałej sytuacji, mianowicie szósty wagon za kioskiem jest pusty i ma sprzęgi na 0.
https://eu07.pl/userfiles/22570/Clipboard04.jpg

Poprzednio problem ten nie występował i wszystkie scenariusze były przejezdne.

Poprawione +++ | @M

2
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 03 Września 2021, 16:32:35 »
Scenariusz na intermodalu TDE330120 przejechany bez przeszkód.
Z mojej strony jedyna ingerencja to zmiana maszyny na ET22-1036.

Moje uwagi:
- Zbyt krótka droga hamowania od wskaźnika W8 do mostu przed miejscowością Nurzec. (60 km/h)
- Zbyt krótka droga hamowania od wskaźnika W8 do uszkodzonego torowiska przed Hipolit podst. (20 km/h)
- Samochody lubią przejeżdżać przez skład po minięciu lokomotywą przejazdu (zauważyłem 3 takie przypadki) oraz raz zdarzył mi się przejazd autobusu przez przejazd i opuszczone rogatki przed lokomotywą.
- Otwarty przejazd na wjeździe do Dębicy Towarowej. +++ Poprawione | @MaciejM
- Łysa sieć trakcyjna (brak wskaźników, bezprądowej itp. ale już ktoś o tym wspominał)

Ogólnie na chwilę obecną jestem naprawdę pod wrażeniem. Nawet na moim poczciwym laptopie o dziwo FPS był stabilny i jechało się nadzwyczaj przyjemnie.
Świetna robota!

3
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 09 Kwietnia 2021, 06:29:20 »
Jeżeli nikt się nie zgłosi to wezmę Czapajew nr. 15.

4
Na warsztacie / Odp: Drawinowo od nowa
« dnia: 04 Kwietnia 2021, 22:44:50 »
Mogę robić za mechanika na którejkolwiek misji która jest jeszcze nie obstawiona.
Nie posiadam pro dyktafonu. Mam do dyspozycji laptop, porządny telefon i jakieś tam słuchawki z mikrofonem też się znajdą.
Ale na mechanika myślę że wystarczy względnie czysty głos.
W razie naprawdę gwałtownej potrzeby i realistyczności odezwę się do kolegi który jest obecnie nastawniczym/dyżurnym ruchu.
Ma sporo sprzętu radiołączności w domu i pewnie nie było by problemu nagrać coś rzeczywiście na prawdziwym odsłuchu z radia.
PS. W razie słabej obsady to i moją Żonę poproszę o pomoc np. jako dyżurna.

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Stycznia 2018, 22:46:58 »
Testujesz na plikach z 18.01? Punkty 1 i 3 powinny być ogarnięte. Co do dwójki, to teraz jest to inaczej liczone, niż proste ustawianie flagi uszkodzenia, i imo zbyt czułe.

Paczka 17.07 + wszystko co do tej pory oficjalnie wydane.
Testowane na exe 180128.
Na oryginalnym exe z paczki 17.07 problemy nie występują.

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Stycznia 2018, 02:11:36 »
Z moich obserwacji:
- Brak tradycyjnej "symfonii" Traxx'a.
- Po jakimkolwiek poślizgu maszyna podczas jazdy wydaje dźwięk uszkodzonych obręczy mimo iż status pokazuje OK.
- Niedoświetlone przyrządy (częściowo lub całkowicie), np. prędkościomierze w ST44, ET22. Manometry w Traxx'ach.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 09 Stycznia 2015, 23:37:58 »
Korzystając z okazji.. Jak to jest z tą szkołą średnią? Naczytałem się/rozmawiałem sporo na ten temat i odpowiedzi bywały różne.
Czy jest to ogólnokrajowy wymóg rozporządzony przez jakiegoś ministra kilka lat temu, czy jednak kwestia spółki/prywaciarza czy trzeba czy nie mieć średnie wykształcenie?
Na forum jest wiele osób obeznanych i związanych z pracą na kolei, więc liczę w końcu na jednoznaczną odpowiedź.
Pozdrawiam!

Wydzielam i zostawiam.
Benek

8
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wakacyjne spotkanie Maszynowsów.
« dnia: 26 Lipca 2014, 01:26:53 »
Dobrej foty nigdy nie za wiele ;) W ten akurat weekend kończę nocki, czyli (teoretycznie) piątek i sobota wolna. Jako że jestem tuż po przyjściu potomka na świat, to nie jestem w stanie się określić na 100% czy będę. Lecz nie ukrywam że chciałbym Was znów zobaczyć.

9
Bocznica / Odp: Problem z hamulcami TEM2
« dnia: 05 Marca 2014, 00:21:21 »
Otóż: W grze
Symulatorze.

Radzę się zapoznać z obsługą hamulca knorr'a.
http://eu07.pl/theme/Maszyna/dokumentacja/inne/readme_pliki/sterowanie.html
"Obsługa kranu hamulca H14K1"

10
Symulator / Odp: Obsługa zaworu maszynisty hamulca zespolonego
« dnia: 17 Lutego 2014, 01:44:45 »
Słyszałem co najwyżej o Czapajewach i 4200t brutto, lecz obecnie..
"Węglarka FPL jest o ponad 9% krótsza od innych wagonów tego typu. Przy standardowych ograniczeniach na szlakach sieci PKP PLK pozwala nam to na formowanie 45-wagonowych składów (standardowo 40 wagonów w pociągu). Zwiększamy tym samym masę ładunkową pociągu o 12,5%, ograniczając koszty transportu."

Na to wygląda że 4800t brutto być może jest możliwe o ile dopuści to PLK.

A co do: "Przy prowadzeniu składu towarowego 4800 ton brutto, długości 864m ma to znaczenie."
Łamiesz przepisy ponieważ: (przytoczę żeby nie było niedomówień)

ZESTAWIANIE POCIĄGÓW - § 28.
 Długość pociągu
"Pociąg towarowy, którego hamulec jest:
1) wolno działający - może mieć długość zasadniczo do 600 m, zależnie od długości torów stacyjnych, na które przyjmuje się ten pociąg.
 Większą długość, lecz nie więcej niż 750 m, pociąg ten może mieć pod następującymi warunkami:
a) długość torów stacyjnych, na które przyjmuje się ten pociąg, jest odpowiednia;
b) miarodajne spadki na szlakach nie przekraczają 12 %o;
c) pociąg prowadzony jest na hamulcach zespolonych,
2) szybko działający - może mieć długość zasadniczo do 300 m.
 Większą długość niż podano w pkt 1 i 2 pociąg towarowy może mieć tylko za zezwoleniem Głównej Dyspozytury Infrastruktury Kolejowej."

Nikt o zdrowych zmysłach nie puścił by byka z takim składem. ~~

11
But the newest EXE is called 424.
I think that's what PA1930 had on mind.

12
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 01 Lutego 2014, 10:15:31 »
EP07-1051 PKP IC to jest anglik? Ja widzę, że jest ze składem. To jak może zjeżdżać na szopę? Po prawej jakiś wagon. Po lewej fragment ostatniego wagonu składu. To kup sobie aparat fotograficzny. Nie przemawia do mnie, sorry, ale robiłem telefonem komórkowym. Czy każda fotka musi być na forum?
Tak EP07-1051 obecnie PKP IC to jest tzw. Anglik. Nie na darmo ktoś w Dyrekcji ZPR wpadł na pomysł pomalowania jej w barwy Angielskiego pierwowzoru ku czci licencji English Electric Co. Ltd. i Associatted Electrical Industries. Nawet do dziś bodajże wozi za szybą polską i brytyjską flage.
Ma włączony prawy reflektor pod czynnym stanowiskiem maszynisty, czyli pewnie gotowa do manewrów. A wagony już odpięte bądź w trakcie. R4TCH3T był tam więc On wie lepiej.

13
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wyniki spotkania MaSzynoców 28.12.2013
« dnia: 29 Grudnia 2013, 11:33:51 »
Jak kogoś miasto pominąłem to krzyczeć.

Olkusz!
A co do spotkania to mega sympatycznie. Rewelacyjnie było Was wszystkich poznać.
Tak jak powiedziałem mojej kobiecie po powrocie.. żałuję tylko że nie porobiłem żadnych zdjęć ale, było tyle ciekawych osób, tematów i rozmów że człowiek nie myślał o zdjęciach. (chyba że hasający po habryńdziach Mati) ;)
Dzięki Panowie za świetnie spędzony dzień.

14
Inne niekolejowe / Odp: Życzenia świąteczno - noworoczne.
« dnia: 24 Grudnia 2013, 14:33:21 »
Zdrowych, spokojnych Świąt i wspaniałego sylwestra Wam wszystkim życzę.

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Spotkanie MaSzynowców w Katowicach
« dnia: 21 Grudnia 2013, 18:36:53 »
Ja tak jak pisałem mogę być w zależności od potrzeby.
Czekam tylko na dokładniejsze dane co do godziny przyjezdnych do odebrania z dworca, bądź oficjalnej godziny spotkania.

16
Bocznica / Odp: Pytanie Zbijanie SHP
« dnia: 15 Grudnia 2013, 11:32:56 »
Pewnie to przez nastawnik kierunkowy na pozycji neutralnej. Daj na pozycje jazda naprzód i zbijesz.

17
Bieżące Symulatorowe / Odp: Spotkanie MaSzynowców w Katowicach
« dnia: 28 Listopada 2013, 02:00:20 »
Ja z Olkusza mam busy przynajmniej raz na godzinę i jadę ok. 40 minut więc jeśli trzeba będzie kogoś bardzo wcześnie przechwycić to i przed 6 rano mogę przybyć.
Co do godziny to myślę że pierwsze osoby które mają najbliżej mogą spotkać się np. na dworcu PKP ok. godziny 8-10 i montować "grupę powitalną".
Na początek można spokojnie koczować gdzieś z aparatami (wkońcu jesteśmy miłośnikami kolei a nie wielbicielami siedzenia w ciepłej knajpie) i łapać przyjezdnych, a po południu udać się do jakiegoś przytulnego lokalu się "ogrzać" jakimś przyjemnym trunkiem i poznawać się/porozmawiać dokładniej.

18
Bieżące Symulatorowe / Odp: Spotkanie MaSzynowców w Katowicach
« dnia: 27 Listopada 2013, 20:58:25 »
Ja także wstępnie się pisze.

19
Bieżące kolejowe / Odp: PKP IC organizuje szkolenia na maszynistę
« dnia: 18 Listopada 2013, 18:51:49 »
Ja również jak koledzy wyżej.
Jeżeli ktoś będzie miał info lub odzew z IC niech da znać w temacie.

20
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 31 Sierpnia 2013, 14:11:58 »
Olkusz oficjalnym powiatem Miłośników Kolei :)

Oficjalnym to może nie, ale ostatnio wielu mechów jest bardzo zadowolonych ze zdjęć które im robie, odwdzięczając się uśmiechem i ładnym Rp1 ;)

Reg. zakazy 10.
Wstaw przecinki, czyli więcej niż jeden przecinek.
Benek

21
CTL'owski Byk po nagłym. Na szczęście się udało.

Zapoznaj się z Regulaminem, bo poleci ostrzeżenie. Robisz bałagan, a nie poprawiłeś jeszcze starego posta.
Benek

Strony: [1]