Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - zygmunt

Strony: [1]
1
Bocznica / Nowe exe (najnowsze w Devs) - Loteria z wywalaniem...
« dnia: 03 Sierpnia 2006, 19:08:12 »
Cytat: "Český_Krtek"


Nie zdziw się jak dostaniesz odpowiedź za tydzień czasu, bo jak Mariusz powiedział - Krzysiek wyjechał na wakacje.



I tak też teraz wyjeżdżam, więc nawet gdybym dostał tę odpowiedź za dwa tygodnie, to cieszyłbym się z tego, że w ogóle ją dostałem, a nie narzekał "co tak długo" :P Dla mnie liczy sie ostateczne rozwiązanie problemu, nawet jesli wymaga to cierrpliwości. Przecież lepiej poczekać i coś naprawić, niż męczyć się kłócić, narzekać i nie uzyskać efektu. Ponawiam propozycję napisania bezpośrednio do Krzyśka, bo jedynie tak możemy osiągnąć pożądnay efekt, czyli rozwiązanie problemu z exe. oczywiście pod warunkiem, iż Krzysiek będzie na tyle miły, aby się tym z nami podzielić ;]

2
Bocznica / Nowe exe (najnowsze w Devs) - Loteria z wywalaniem...
« dnia: 03 Sierpnia 2006, 18:51:13 »
Chodzi o to, że mogłeś powiedzieć jakie jest rozwiązanie i podkreślić, że wymyślił to Krzysiek. W każdym razie ja się nie czepiam, bo postąpiłes wg. własnego uznania. A Wy zamiast prowadzić żmudną dyskusję, moglibyście wysłać PW do Krzyśka i zapytać Go o to. Za ten czas co czytałem Wasze posty, sam to zrobiłem :)

3
Bocznica / ED72 & EP09 -Podswietlnie elementów w kabinie.
« dnia: 27 Lipca 2006, 16:53:29 »
Dokładnie. U mnie też nie ma textur manometrów- wyświetlają się tylko strzałki :/ Ale amperomierz i voltomierz całkiem fajnie wyszły :)

4
Publikacje / ED72 Light
« dnia: 26 Lipca 2006, 19:36:23 »
Wszystko spoko, tylko zauważyłem pewne niedociągnięcie. nie przeszkadza mi ono, ale mimo wszystko... Mianowicie drzwi są jakby "za małe" i na dole powstaje duża szpara. Daję też screena (jakby nie było nic widać, to proszę rozjaśnić monitor :P).

5
Trasy / Scenery
« dnia: 25 Lipca 2006, 00:22:25 »
ja np. na linii 546 zamiast eu07 mam taki wpis: node -1 0 ET41-145-A dynamic PKP\ET41 et41-145.bmp 203E-A 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ET41-145-B dynamic PKP\ET41 et41-145.bmp 203E-B 0.0 connected 3 0 enddynamic
ale nie wiem czy u Ciebie zadziała bo nie wiem czy masz te textury... nie pamiętam czy ja je ściągłem czy miałem... a i to jest lok ukrotniony :)

6
Trasy / Scenery
« dnia: 25 Lipca 2006, 00:13:12 »
moemnt kolego przecież masz paczkę całościową; tam masz dużo scenerii :) możesz je dowolnie konfigurować pod względem składów itp. więć o co Ci chodzi :?:

7
Bocznica / Link do plików
« dnia: 24 Lipca 2006, 20:08:39 »
przeciez ten link jest na forum... ja go wziąłem STĄD

8
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 24 Lipca 2006, 16:37:55 »
1) Nie masz trawy bo jeszcze jej nie stworzyli w tej scenerii; to co ściągnąłes wypuścili tylko po to by zapytać jak sie widzi sama trasa...
2) nie wiem skąd ja można wziąć o ile w ogóle można;

9
Bocznica / Tkwię w miejscu
« dnia: 24 Lipca 2006, 01:17:03 »
przeceż w TYM temacie Ci napisałem co masz zrobić :?: ile jeszcze założysz takich samych tematów :?: poczekaj, aż inni odpowiedzą w tym, który już raz założyłeś... polecałbym Ci rychłe usunięcie tego tematu, bo jak znam życie, to dostaniesz warna...

10
Publikacje / Podświetlenie przyrządów w EU07
« dnia: 19 Lipca 2006, 20:10:28 »
Przy tym wpisie do scenerii:node -1 0 EU07-032 dynamic PKP\Eu07 EU07-032 4E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic wszystko jest ok, ale kiedy zastosuję ten:node -1 0 EU07-485 dynamic PKP\EU07 eu07-485 303E-M1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic to skład znika z okna "start" i w ogóle nie mogę go uruchomić... wpisy w pliku dynamic.dat dokonane no i oczywiście wszystko co było w paczce, zostało ładnie skopiowane :) co to może być :?:

11
Bieżące Symulatorowe / Wysypujący się tabor
« dnia: 14 Lipca 2006, 18:53:56 »
mi się często na stonce wykrzacza; co do innych to na obecną chwilę sobie nie przypominam, ale jeśli coś zauważę, to od razu dam znać :)

12
Publikacje / Wielopakopak Elektrycznego Zespołu Trakcyjengo.
« dnia: 13 Lipca 2006, 15:53:33 »
masz rację, to nie kibel z paczki, tylko ten, który oryginalnie występuje na tej trasie; jednak wystarczy abyś podmienił w tym wpisie to, co różni go, od zapisu w pliku read me z paczki i pociąg się podmieni :) (zakładając, ze prawidłowo wgrałeś wielopak) ale skoro Tobie nawet na oryginalnym wpisie nie działa, to ja nie wiem gdzie i jak Ty pokopałeś w plikach gry...

13
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 13 Lipca 2006, 12:47:25 »
Nooo teraz jest miodzio ;) wszystko chodzi tak, jak powinno i anglik też; dojechałem do karzełka i miałem ciągle Ms1, ale przypuszczam, że tak ma być, bo potem jest stacja i koniec trasy :P a właśnie, mam taką małą uwagę... na samym początku jest strasznie dużo semków... nie wiem, czy tak jest w realu, ale jeśli tak, to podziwiam maszynistów tam jeżdżących, bo co chwilę jakiś sygnał; poza tym u mnie wszystko, w jak najlepszym porządku;

14
Publikacje / Wielopakopak Elektrycznego Zespołu Trakcyjengo.
« dnia: 13 Lipca 2006, 11:07:25 »
ja mam taki wpis i u mnie wszystko działa, jak działać powinno:
trainset none ns33 50.0 0.0
//$o Po załadowaniu naciskamy Shift+2
node -1 0 EN57-795ra dynamic PKP\en57 en57-795ra 6ba 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
node -1 0 EN57-795s dynamic PKP\en57 en57-795s 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EN57-795rb dynamic PKP\en57 en57-795rb 6bb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EN57-796ra dynamic PKP\en57 en57-795ra 6ba 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EN57-796s dynamic PKP\en57 en57-795s 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 EN57-796rb dynamic PKP\en57 en57-795rb 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic
endtrainset

Mauryk, spróbuj to przepisać i powiedz, czy zacznie działać :)

15
Bieżące kolejowe / wypadek:(
« dnia: 12 Lipca 2006, 22:49:49 »
też się tym początkowo sugerowałem, ale zobacz co pisze małymi literkami; jak masz napis "6.01 BERLIN- WARSZAWA EXPRESS" to tam jest też napisane: "do Berlina Zoo Garten"; wynika z tego, że po prostu na tej kartce zakończyli ten rozkład na dużej stacji i pewnie ciągnie się dalej, na następnej aż do Berlina; przynajmniej tak mi się wydaje, skoro pisze, że do Berlina...

16
Bieżące kolejowe / wypadek:(
« dnia: 12 Lipca 2006, 22:38:02 »
http://img402.imageshack.us/img402/7382/232tv.png zgodnie z tym, jest to osobny pociąg, który wyjeżdża z Poznania o 6.01 i kieruje się na Berlin Zoo Garten, poprzez Frankfurt/Oder (Frankfurt nad Odrą) i w tym momencie to jest dla mnie zrozumiałe, tylko nie wiem dlaczego, w takim razie nazwali go BWE...

17
Bieżące kolejowe / wypadek:(
« dnia: 12 Lipca 2006, 22:32:04 »
ja to zrozumiałem tak, że o 6.01 wyjeżdżał nowy pociąg z Poznania do Frankfurtu i był nazwany BWE, czyli albo ja jestem idiotą, albo PKP jest już tak doszczętnie pokopane; chyba że to nie jest cały rozkład i ten pociąg dojeżdżał do Berlina, ale mimo to nie powinien się nazywać BWE, bo wyjeżdżał z Poznania; ja to tak interpretuję; jeśli jestem kretynem, to mnie poprawcie, bo chętnie się w takim razie czegoś nauczę :P

18
Publikacje / Wielopakopak Elektrycznego Zespołu Trakcyjengo.
« dnia: 12 Lipca 2006, 21:54:05 »
teraz to już zbaraniałem totalnie i kompletnie nie wiem, o co Ci chodzi; na tym screenie masz normalny skład EN57 i o ile dobrze widzę, to nic nie podmieniłeś, bo taki chyba "oryginalnie" występuje na tej trasie...

19
Bieżące kolejowe / wypadek:(
« dnia: 12 Lipca 2006, 21:47:10 »
osobiście mogę dodać tylko to, że jestem po stronie osób, które uważają, że skoro pociąg ma oznaczenie BWE, to znaczy że kończy w Warszawie... nie sądzę, żeby PKP było aż tak do granic możliwości nielogiczne, żeby nazwać ekspres "Berlin- Warszawa", który kończyłby w Poznaniu... ale sprzeczać się nie będę, bo żadnego rozkładu nie czytałem, więc pewności mieć nie mogę...

20
Bieżące kolejowe / wypadek:(
« dnia: 12 Lipca 2006, 21:28:21 »
że się tak wtrącę, to czy to przypadkiem nie jest temat o wypadku, jaki miał miejsce, a nie o rozkładzie jazdy ?? jeśli się mylę, to mnie poprawcie... a to, jaki wtedy był rozkład chyba- przynajmniej wg. mnie- jest w tym wszystkim najmniej ważne; bo ostatecznie jak mocno powiązane jest oznaczenie pociągu z tym, że się on wykoleił ?? proponuję więc zakończyć OT :P

21
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 12 Lipca 2006, 21:14:17 »
Cytat: "mookie"
u mnie jest takie ustawienie anglika <
i jadę na slepy tor, a jak chcę jechac do tyłu, to wjezdzam na drugiego nulltracka
no dokładnie to samo mam i dlatego mówiłem, żeby go obrócić, bo wtedy skręcałoby się od razu w lewo i nie byłoby problemu, ale Krzysiek626 powiedział, że jest dobrze tak, jak jest i to wina prawdopodobnie exe. a nie trasy; tak więc czekam, aż to przetestują i powiedzą dokładnie o co chodzi :)

22
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 12 Lipca 2006, 18:01:22 »
Cytat: "Krzysiek626"
powinno się świecić coś takiego <

U mnie też to jest, ale mimo to, lok jedzie prosto i nic nie może tego zmienić... ale możliwe, że chodzi o exe; na obecną chwilę korzystam z drugiej, czyli najnowszej wersji paczki całościowej;

23
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 12 Lipca 2006, 16:56:44 »
Już wiem o co chodzi; to Twój przypadkowy- jak sądzę- błąd; po prostu to skrzyżowanie jest ustawione odwrotnie :D mianowicie powinno skręcać w lewo, ale jedziemy prosto i wjeżdżamy w nulltrack; jeśli jednak zatrzymamy się i zawrócimy, to skręcimy w lewo!! nie wiem na jakiej zasadzie wczytuje się takie elementy do scenerii, ale pewnie będziesz musiał to obrócić ;)

24
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 12 Lipca 2006, 13:09:34 »
trasa naprawdę bardzo fajna i myśle, że nie zapeszę, jeśli już na tym etapie ja pochwalę, ale podobnie jak kolega kilka postów wyżej, mam problem z nulltrackiem; Jemu poradzono żeby poczekać dłużej, więc ja też poczekałem, ale nadal mnie wywala na ten boczny tor... nie wiem, popróbuję dalej, może sam sobie poradzę... aaa właśnie; rozumiem, że obecny brak "karzełków", to tylko przejściowe, zważywszy na postęp prac ?? :P

25
Trasy / Zanik podłoża w nocy...
« dnia: 05 Lipca 2006, 00:15:31 »
Cytat: "Mariusz1970"
że komenda time 21:34 6:00 21:30 endtime ma wpływ na kolor niebieski

tak, dokładnie; po wykasowaniu tego wpisu wszystko wróciło do normy i jest bardzo dobrze :) dziękuję za pomoc; sorry że zadaję tak banalne pytania, ale jestem zielony jeśli chodzi o edycję tych plików, bo dopiero zaczynam swoją przygodę z MaSzyną :) chyba każdy kiedyś zaczynał, więc myslę, że przynajmniej w małym stopniu mnie rozumiecie;

26
Trasy / Zanik podłoża w nocy...
« dnia: 04 Lipca 2006, 23:19:45 »
Witam; mam kolejny problem, tym razem ze scenerią; otóż na linii 546 zamiast EN57 wstawiłem sobie ED72 i załączyłem; lok wygląda świetnie, ale patrzę, a tu całe podłoże (trawa, perony itp.) mają kolor nieba, czyli tak jakby zanikły; więc postanowiłem zmienić zapis dotyczący atmosfery na taki atmo 0.06 0.07 0.12 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200 0.06 0.06 0.06 0.00 0.00 0.0 0.00 0.00 0.00 endlight
ale zmienił się w zasadzie tylko kolor nieba, a problem pozostał... nie wiem dlaczego tak się dzieje, bo w każdej innej scenerii wszystko działa, jak działć powinno (zresztą linia 546 też działa poprawnie, ale na innych składach) czyli problem dotyczy tylko i wyłącznie tej; abyście mniej więcej zrozumieli o co mi chodzi zamieszczam linki do screenów:
widok na peron
stacja "dzierżawa jednostka...
a oto widok z kabiny żeby nie było wątpliwości
czy ktoś ma pomysł jak to zniwelować :?: szukałem na forum czegoś, co mogłoby mi pomóc, ale niestety na nic takiego się nie natknąłem

P.S zapomniałem dodać, że jeśli w trybie freefly poruszy się myszką, to czasem na chwilę podłoże się pojawia, ale po kolejnym ruchu znów znika... [/url]

27
Publikacje / Niespodzianka do ED72 i EP09
« dnia: 04 Lipca 2006, 21:30:44 »
mnie tam się podobają :P przynajmniej teraz nie ma tak łyso :D fakt, że mogłyby być bardziej dopracowane, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma, a ten mały akcent mimo wszystko dodaje uroku :)

28
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 03 Lipca 2006, 16:18:28 »
nie no ta kabina która przedstawiliście to jest właśnie coś takiego o co pytałem :D już nie mogę się jej doczekać bo jest o niebo lepsza od tej obecnej :P

29
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 03 Lipca 2006, 02:52:03 »
widzę że moje pytanie- prośba wzbudziło niemałe kontrowersje za co chciałbym przeprosić...
1. Jeśli Kubas_14 twierdz że zrobi kabinę to dlaczego nie niech zrobi a potem ewentualnie się zobaczy czy pójdzie ją wgrać w symka
2. Jeśli nie pójdzie to trudno a jeżeli jakimś sposobem się uda to będzie to z pożytkiem dla wszystkich
 Takie jest moje zdanie :) być może bujam w obłokach jak pewnie powie Mariusz1970 ale zawsze warto mieć choć trochę nadziei :P

30
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 02 Lipca 2006, 17:24:00 »
witam; posiadam paczkę całościową w której jest już kabina SM42 po ulepszeniach; jednak czy nie dało by się zrobic jej... jakby to powiedzieć nieco bardziej przyjaznej dla oka :?: osobiście kompletnie sie na tym nie znam więc nawet się za to nie zabieram... ale może byłby ktos chętny i mógłby to zrobić :?: przypuszczam że ucieszyłby tym wielu wielu użytkowników ;) oczywiście rozumiem że walory graficzne nie są w tym wszystkim najważniejsze ale myślę że np. kiedy jadę na trasie "Całkowo" (dodałem tam sobie Stonkę) to odpowiednie wnętrze umiliłoby mi i mnie podobnym osobom tę jakże długą trasę :P

P.S Oczywiście nie chciałbym, żeby to zabrzmiało jak "Dajcie mi to bo mi się należy" po prostu zwracam się z zapytaniem czy istnieje taka możliwość :)

Strony: [1]