Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JAN21

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Ta archiwalna linia 546 dostępna dawno temu w maszynie, nijak ma się do tej w rzeczywistości. W żadnym stopniu nie można jej nazwać scenerią realistyczną, a co dopiero na terenie Polski

2
Przez Tarnowskie Góry i przez Toszek. Do tego LK144 od Tarnowskich Gór do Fosowskich jest w stanie przejezdnym pod siecią trakcyjną.
Dopisane
Jeszcze  w moim RSF dojdzie wydłużenie LK132 z Toszka  pod Opole i  od Gliwic pod Kedziedzyn Kozle.  Możliwe ze i to jeszcze wyciągnę jako LK136 w stronę Opola. Także rożne bocznice jak i pozostałości piaskówki fragmentami ułożyłem i linie towarowa Gliwice  przez Kochłowice  do Panewnik. LK 272 tez jest pod Ostrów Wklp czy można podpiąć pod Kaliska jak by pasowała do mapy.
Także wąskotorówka z Bytomia do Miasteczka Sląskiego ma ułożone wstępnie tory.
Dopiszę się.
Projekt KPK-LK nie obejmował linii 309. Wszystko kończyło się na Wojciechu
Piaskowe rysował we własnym zakresie GOP to nie podważałem tego. Jak coś to się skoryguje

3
Faktycznie, o 181 zapomniałem. Dopisałem to, 144 i Suwałki.
Cytuj
a także jest dojazd do Kępna od Katowic przez Lubliniec

Przez węglówkę czy Toszek?

4
Cytuj
reszta "ulepów kładzionych z palca" na mapę wstępu niema

Bardzo bym chciał, pomimo wszystkich błędów i problemów jakie ta sceneria posiada, nadal jest jedną z przyjemniejszych do jazdy (jeżeli tylko scenariusz się wykonuje jak należy), niemniej do mapy to ona w żadnym stopniu nawet nie próbuje pasować.

5
Ostatnimi czasy szerzy się tutaj za mało pro-maszynowej propagandy, za to traci się czas na taką idealizującą komercyjne projektyw szczególności tego którego nazwy nie wolno wymawiać
Z tegoż oto powodu przedstawiam wszystkim, propagandową mapę większości scenerii realistycznych powstałych, aktualnie powstających i planowanych na obszarze Polski.

Gógle Mapa

Jednocześnie proszę o współpracę przy dalszym rozwoju owej mapy, wszystkiego nie idzie spamiętać, gdzieniegdzie mógł wkraść się jakiś błąd, zaś niektóre projekty nie mają swoich wątków na forum, mimo wszystko dobrze było by spisać dla potomnych co i kto gdzieś tam, kiedyś tam zrobił.
Interesują mnie tylko scenerie kładzione w Rainstedzie na podkładach ze zdjęć satelitarnych, reszta "ulepów kładzionych z palca" na mapę wstępu niema, gdyż w żaden sposób nie będzie się ich dało przyłączyć do innych linii, zaś scenerie w oparciu o teren NMT100 lub inne mało dokładne dane będą traktowane jako "Wykonane w przestarzałej technologii"

Osoby chętne do wpisu na mapę mogą w wiadomości prywatnej podesłać email konta Google i dostaną uprawnienia do edycji mapy, albo w odpowiedzi do tego wątku wypisać ładnie: odcinek, stan zaawansowania prac oraz ewentualnych współautorów i coś na potwierdzenie autentyczności (wszak nie chcemy przesadzić z ilością propagandy w propagandzie ;) a wtedy osobiście w wolnym czasie dopiszę.

Na mapę (pośrednio oraz bezpośrednio) wpisali się:
- Toprus
- Celuś
- Sm 42 driver
- krzysiuup
- GOPdriver
- Ra
- AIR
- GG
- Danniel
- DjSon231
- Kubcio58

Pozdruwki

6
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 31 Marca 2024, 12:15:29 »
To trzeba nowych uczyć czegoś poza sklejaniem tekstur i robieniem zdjęć

7
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 20 Lutego 2024, 01:05:04 »
Podrzucam link do ostatecznej wersji Linii 107, w takim kształcie w jakim została wydana: https://eu07.pl/userfiles/21553/Linia_107-r4.rar

8
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 05 Lutego 2024, 20:57:41 »
Tak ma być, to jest scenariusz szykowany pod oficjalne wydanie L107, stąd też dostępne tylko składy przejezdne po tejże linii. A oryginalna Galicja_południe powinna ciągle istnieć w swoim pierwotnym kształcie.

9
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 04 Lutego 2024, 19:10:10 »
Wrzuciłem paczkę na Gógle dysk powinno być szybciej i bezproblemowo. Nie mam pojęcia skąd problemy z pobieraniem z maszynowego serwera.

10
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 28 Stycznia 2024, 23:22:08 »
Do pobrania jest Hotfix łatający dziury w torowisku, w ciągu Linii 107: https://eu07.pl/userfiles/21553/Hotfix_Galicja_R7.rar

11
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 16:09:53 »
Nie mam zbytnio koncepcji, to już któraś 1650 z kolei która ma problem z tym exekiem. Może spróbuj na tym odpalić: https://eu07.pl/userfiles/21553/exe.rar 

12
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 15:42:57 »
Spróbuj wypakować jeszcze raz folder "shaders" z zależności i podmienić wszystkie pliki. Podaj też specyfikacje komputera, w szczególności model karty graficznej.

13
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 27 Stycznia 2024, 12:04:41 »
A z dobrego exeka odpalane? Na zwisach są te same tekstury co na słupach stalowych.

14
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Stycznia 2024, 12:07:11 »
Jakiś log czy coś się pojawia? Shadery i dodatkowe efekty shaderów masz włączone?

15
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pytania o eventy
« dnia: 21 Stycznia 2024, 20:30:32 »
W ten sposób przypisując, trzeba bezpośrednio wywołać event odpowiedzialny za sygnalizacje SHP. Analogicznie działa to z ograniczeniami i wszystkim innym czego działanie jest zależne od tabelki skanowania.
W tym przypadku zamiast:
event kaletnik891:event2 multiple 0 none rez101_shp endeventBędzie:
event kaletnik891:event2 putvalues 0 none (p2) (p3) (p4) CabSignal -1 -1 endeventNie jestem pewien czy do działania potrzebne będą współrzędne czy można wpisać zera, na L61 przy ograniczeniach wpisywałem, ale chyba nie testowałem czy działa bez.

16
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 05 Grudnia 2023, 20:18:02 »
Wszystko jest w porządku. Galicja_TMZ11781 nie ma żadnego rozkładu przypisanego na starcie. Jest to też bardzo roboczy scenariusz, robiony na prędce pod jakiegoś livestreama. W zakładce Galicja, jest scenariusz Galicja_poludnie. Tam są opisy i rozkłady.

17
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 05 Grudnia 2023, 09:51:56 »
Nie wszystkie składy mają rozkłady przypisane.

18
Unikać wielokrotnego naciskania "Ctrl + Shift" przy lataniu po mapie. Nie ma na to żadnego pewnego rozwiązania, niemniej ja tego problemu już nie doświadczam zbyt często, więc istnieje jakaś zależność którą nie sposób mi znaleźć.

Od ciągłego trzymania tej kombinacji klawiszy, problem u mnie nigdy nie wystąpił.

19
Potwierdzam, problem występuje przy wielokrotnym naciskaniu Ctrl + Shift podczas przemieszczania się po scenerii. Nie jest to zależne od scenerii, ani nie ma na to żadnej reguły. Ot po prostu lecisz sobie po mapie, chcesz polecieć szybciej a tu nagle wbija radiostopa.
Stare to jak świat, na pierwszych "Gurach" jeszcze występowało.

20
Pomoc doraźna / Odp: Problem z teksturami
« dnia: 15 Listopada 2023, 22:02:49 »
Opcje "Usuwaj nieużywane tekstury z OpenGL" i "Tryb konserwacji pamięci" wcześniej były pewno wyłączone.

21
Pomoc w tworzeniu / Odp: Model podsypki zwrotnic
« dnia: 12 Listopada 2023, 14:15:09 »
We właściwościach rozjazdu.

22
Pomoc w tworzeniu / Odp: Własny plik NMT
« dnia: 08 Listopada 2023, 14:28:00 »
Co rozumiesz przez własny plik NMT? Jakie współrzędne i gdzie je chcesz wpisać?

23
Na warsztacie / Odp: Projekt Podlasie '05
« dnia: 17 Października 2023, 20:37:58 »
533MB za 40km to jest, bardzo dobry wynik. Bieszczadzki Zagórz waży koło 200-300MB, a obejmuje w najlepszej opcji z 10km, także wynik bardzo spoko. Jeżeli ilością detalu Tobie odpowiada, to tak musi zostać :)

24
Na warsztacie / Odp: Projekt Podlasie '05
« dnia: 16 Października 2023, 22:06:42 »
Wszystko wygląda gituwa, widać że sceneria standardem dorówna takim projektom jak Nowa L61 czy Galicja, nie mniej u Ciebie, w oczy rzuca się za duży kafel tekstury trawy. Na moich trasach ma wymiar 7x7m, i według mojej opinii daje to najlepszy efekt. Fajnie, że zostawiasz w terenie takie ciekawostki jak starotorza, a nie skupiasz się wyłącznie na tym co potrzebne do funkcjonowania obecnie istniejących linii :) Z ciekawości, ile waży teren i ile kilometrów obejmuje?

25
Symulator / Odp: Stan torów (scenerii) i kwestia kibli.
« dnia: 06 Października 2023, 21:16:07 »
Na kibelki idealnie nadała by się Galicja, a.k.a. Bieszczady gdyby posiadały perony, oraz nowa część L61, gdyby była przejezdna i dostępna do pobrania (legenda głosi, że na 6 grudnia powinna się pojawić) :/ No ale Bieszczady możesz sobie obczaić mimo wszystko, bo nawet w takim stanie jak są aktualnie, deklasują większość Maszynowych scenerii ;)

26
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 26 Września 2023, 21:51:37 »
A jeszcze takie głupie pytanie, jakie exe macie wybrane? (Starter, Ustawienia, Zakładka Ogólne). Jeżeli jest automat to spróbujcie zmienić na takie jak jest dołączone w zależnościach (eu07-x64_2023-04-31)

27
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 25 Września 2023, 22:02:20 »
Jeszcze jedna kwestia, zobaczcie czy aby nie macie wyłączonego Motion Blur'a (Rozmycie podczas ruchu, w starterze). Jeżeli jest wyłączony to włączcie i zobaczcie czy może wtedy odpali. Pamiętam, że był z tym problem, ale też kojarzy mi się, że było to naprawiane.

28
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 25 Września 2023, 15:42:14 »
A coś więcej? Odpala się ale wysypuje po chwili? Czy jak u kolegi wyżej, w ogóle się nie odpala?

29
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Września 2023, 22:46:26 »
Bardzo prawdopodobne, że problemem jest grafika od AMD. Mogę jeszcze podrzucić inne shadersy: https://eu07.pl/userfiles/21553/shaders-r4.rar Może akurat na tym wystartuje, jeżeli nie to problem na ten moment pozostaje bez rozwiązania.

30
Na warsztacie / Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« dnia: 23 Września 2023, 20:28:39 »
Żadna sceneria się nawet nie zaczyna ładować. Start nie reaguje. Dlatego nie tworzą się logi i errorsy.
To jest wręcz nieprawdopodobne. Jeżeli działa Galicja to jakakolwiek inna sceneria musi chociaż na chwile odpalić Maszynę, wygenerować loga i powiedzieć co ją boli.

Strony: [1] 2 3 ... 13