Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JAN21

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 08 Lutego 2020, 22:47:05 »
#teamNvidia, mam to samo :P I5-9400F, 16GB RAM i 750Ti. Multisampling na 0, FPSy praktycznie cały czas na poziomie 60. Dopóki kamerą się nie macha, dopóty idzie płynnie. Tak mocno próbowali i kombinowali żeby działało na AMD, że teraz produkty od "Zielonych" się buntują ;)

2
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Stycznia 2020, 17:44:30 »
Nawet nie zauważyłem, że już wykryte :P Miałem wcześniej pisać, ale z głowy mi wyleciało

3
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Stycznia 2020, 17:32:09 »
Z rumunem na jakimś exe z przed miesiąca z tego co pamiętam to grzałka wyłączała się zaraz przed 40*, spadało gdzieś do 35 i ruszało znowu do 39.99* co uniemożliwiało uruchomienie silnika..

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Stycznia 2020, 23:27:58 »
Chyba głównie chodzi o te dziwne zjawiska na Haslerze

5
Na warsztacie / Odp: Zaczątek shadera wycieraczek
« dnia: 17 Grudnia 2019, 22:10:29 »
Na razie do efektu ścierania. Ani exe nie obsługuje animacji wycieraczek, ani nawet modele nie są pokrojone pod nie :)

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Grudnia 2019, 22:10:30 »
I teraz ani SSAO, ani Blooma, ani nawet kontrastu podbić :(

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Grudnia 2019, 21:57:36 »
Tak się zapytam z ciekawości :) Dlaczego gdy "zainstaluje" ReShade-a  (sama obecność pliku opengl32.dll wystarcza) to magicznie znikają punkty światła? Wszystkie poza niektórymi lampami ulicznymi, a tamte stają się duże i kwadratowe. Wiem, wiem, modyfikacja, brak wsparcia i takie tam, ale ciekawi mnie to po prostu ;)

8
Ten sam Romek już w Górnej Wsi, po lewej stronie widoczny późnopopołudniowy jesienny Osobowy z Wysokiej do Zamościc. Tylko się trochę zamgliło bo te łyse góry w tle brzydkiee (a za daleko som i drzew już nie widać)

Wstawiamy tylko screeny z wydanymi dodatkami. Bocznica.
Benek

9
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 27 Listopada 2019, 16:29:36 »
Niestety nie wiem :( Chyba autor nie udostępnił nowszej wersji

10
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 27 Listopada 2019, 08:11:11 »
Wiem, w zasadzie to cała zapora się trochę powyginała i nie było widać dopóki tą teksturą tego nie przykryłem. Poprawię dzisiaj :)

11
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 26 Listopada 2019, 22:39:36 »
Ujdzie? :)

12
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 25 Listopada 2019, 16:18:58 »
Myślałem nad tym, ale osobiście nie widzę sensu. Nawet ta siatka mija się trochę z celem. Tory są z 150-250m od zapory, więc nikt nie zauważy takich braków :)

13
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 24 Listopada 2019, 23:57:20 »
Wracam z kolejną porcją wiadomości :) O zalewie chyba nic jeszcze nie wspominałem, a no jakoś tak wyszło, że i na niego się udało wynaleźć miejsce. Dokładniej na obrzeżach Suchowoli, w okolicy stacji Suchowola Południe - A właśnie! Od niedawna już nie Południe tylko Suchowola Jezioro - gdzie to przybył kolejny tor. A wzdłuż torów trochę asfaltu już nawet leży. Co do jeziora, trzeba będzie jakoś ładnie wykulać brzegi, powstawiać jakieś plażę może jakieś łódki wypuścić na wodę :P, na zaporze zaś ustawić ławki i latarnie. Jest jakiś sposób, żeby taką drobną teksturę siatki było widać z daleka? Bo tak jak jest obecnie to staje się widoczna z jakichś 20-30 metrów dopiero, więc równie dobrze mogło by jej nie być jak ma się tak zlewać. Na trzecim screenie widać o co chodzi :) Dzisiaj bez widokówki bo za długo schodzi na to dekorowanie..

14
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Listopada 2019, 09:56:06 »
Ma też opcje nie ingerowania w plik .ini (Używaj globalnych ustawień eu07.ini, czy jakoś tak) i wtedy nie powinien robić takich cyrków
Edit: Przynajmniej kiedyś to funkcjonowało, teraz patrzę i chyba już nie

15
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 15 Listopada 2019, 23:31:53 »
Dobry wieczór :) Podobno od 120 dni już nic się w temacie nie pojawiło, to dzisiaj cosik wrzucę. Coś tam się cały czas dzieje, w większości teren i drogi. Otoczenie na widokówkach wstawiane na szybko edytorem, stąd tyle widocznych błędów, no ale przynajmniej widać jak to się będzie prezentować pod koniec :) Ostatnimi czasy powstaje teren na odcinku od Zawad do Zamościc wraz z odnogą do Suszców Zdrój (dawna stacja bez nazwy, dzięki @DP99 za propozycje ;) ) Cały czas zmieniam technikę tworzenia tego dziadostwa i dlatego tak bardzo skaczę po tej mapie :P Mam nadzieje, że wygląda to w miarę sensownie, bo teren to straszna mordęga i nie chciał bym tego już jakoś mocniej przerabiać.. Teraz tylko będę musiał w to jakąś drogę (krajową/wojewódzką) odwsidowsi wcisnąć :P
@Tomnord15 jak mówiłem tak zrobiłem - Nie dość, że znalazło się miejsce na jeszcze jeden tunel, to i na most się znalazło :>

16
Gdzieś w Górach cd.
Luźny Romek przetacza się po moście, na Szlaku Zamościce - Górna Wieś. Jelcza podrzucili nieznani sprawcy ;)

Polecam świeże vba na jurajskie choinki. ;) @Stele

17
Pomoc doraźna / Odp: Wymienne tekstury domków
« dnia: 04 Października 2019, 22:10:08 »
Pięknie, dziękuję :) Żadnych odstępstw od normy nie zauważyłem

18
Pomoc doraźna / Odp: Wymienne tekstury domków
« dnia: 04 Października 2019, 11:33:03 »
Tak też nie działa chyba że, robię to źle (w Inc, w miejscu przypisania tekstury)

19
Pomoc doraźna / Odp: Wymienne tekstury domków
« dnia: 03 Października 2019, 11:32:05 »
Czy jakbym ładnie poprosił, to była by możliwość zaimplementowania takiej opcji? Urozmaiciło by to trochę to niezbyt różnorodne otoczenie :)

20
Pomoc doraźna / Wymienne tekstury domków
« dnia: 03 Października 2019, 00:17:49 »
Dobry wieczór! Mam bardziej pytanie niż problem. Czy istnieje możliwość pod model statyczny (dom) podpięcia dwóch tekstur wymiennych? W takim sensie że, jak siódemki mają osobno definiowane tekstury kół, tak chciałbym definiować losowo dachy w domkach.
Zrobiłem pliki .mat ,2, w modelu map: -2, a po załadowaniu dach jest całkowicie bez tekstury, w logu cisza o jakim kolwiek dachu. Może jednak robię coś źle? No chyba że, to po prostu nie funkcjonuje w czymś innym niż "siudemki" to sobie odpuszczę :)

21
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 22:59:23 »
Pliki pobrane jeszcze raz z repo i nadal lipa. Chyba będę musiał w takim razie zainstalować całość od nowa, ta moja syfiarnia cuda już wytwarza... Na td dym jest, ale z jednego komina, w Górach niema w ogóle, na bałtyku znowu z jednego komina. Zostawię instalacje na noc i rano się odezwę czy działa..

22
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 09 Sierpnia 2019, 22:44:07 »
Dobry wieczór :)
Zgłaszam brak dymu w SU45 i SU46, po zmianie nazwy dymnic na smokesource_medium, zaczęła dymić tylko jedna :P Exe shaderowe - 190808, 190809, i to z 19.08, efekt bez zmian

23
Na warsztacie / Odp: Dym z komina
« dnia: 08 Sierpnia 2019, 18:41:37 »
A dało by się dodać to do configu dymu? Bo mimo wszystko wygląda to źle, ty mu w gaz a dym jak z ogniska :p

24
Na warsztacie / Odp: Dym z komina
« dnia: 07 Sierpnia 2019, 20:16:03 »
Jeszcze bym zaproponował, zwiększanie prędkości dymu zależnej od obrotów

25
Symulator / Brak dźwięku rozruchu w SN61
« dnia: 21 Lipca 2019, 23:31:13 »
Jak w temacie, po wciśnięciu przycisku rozruchu parę sekund ciszy i od razu dźwięk silnika. Zamiana dźwięku na inny w mmd nic nie daję, nie znam się na tym na tyle, żeby próbować dalej grzebać :P

26
Pomoc doraźna / Odp: Zamarzająca Maszyna na Shaderowym EXE
« dnia: 21 Lipca 2019, 19:06:52 »
Znaczy się.. Ciężko powiedzieć, coś tam się przemieszcza, coś tam się odbija, ale nie działa jak powinno. Na filmie widać całość tej anomalii https://youtu.be/NRpHHmNth7M

27
Pomoc doraźna / Odp: Zamarzająca Maszyna na Shaderowym EXE
« dnia: 19 Lipca 2019, 22:36:27 »
To w takim razie, żadnych takich problemów na Twoim exe niema. Mimo wszystko dziwne jest to, że .sbt generowany przez Exe Milka ma 17MB więcej niż przez Twoje. Za chwilę na PW podeślę Ci cały ten bajzel :P

28
Pomoc doraźna / Odp: Zamarzająca Maszyna na Shaderowym EXE
« dnia: 19 Lipca 2019, 21:54:51 »
Ja już sam się dziwie co tu się odwala.. Teraz zauważyłem na dodatek, że przy .sbt umarł także shader wody... Odpalony przez Rainsteda bez .sbt  >60fps, powtórnie odpalony przez Rainsteda O dziwo również >60fps. Plik ma około 30mb. Odpał bez .sbt na exe Milka - 11fps, powtórny odpał tym razem exe TMJ i... 30fps. Plik ma 47mb

Edit: Na TD ten problem nie występuje. SBT waży tyle samo z tego i z tego. Klatki również tak samo

29
Pomoc doraźna / Odp: Zamarzająca Maszyna na Shaderowym EXE
« dnia: 19 Lipca 2019, 21:02:51 »
Wychodzi na to, że problem wydajnościowy u Milka był tylko przejściowy.. Dzisiaj odpalam Maszyne, exe od Milka próba pierwsza - normalnie z użyciem .sbt - 11fps. Próba druga - z pominięciem .sbt - 15fps. Na exe Tmj, tak jak wcześniej, próba pierwsza - 32fps. Próba druga - >60fps. Dziwi mnie ten przeskok, aż o co najmniej 30 klatek na exe od TMJ, mimo iż Vsync jest wyłączony, więc nie w tym rzecz..

30
Pomoc doraźna / Odp: Zamarzająca Maszyna na Shaderowym EXE
« dnia: 18 Lipca 2019, 10:36:32 »
Aktualnie nie mam dostępu do komputera. Jak tylko jutro wrócę to dam znać. Co do tego spadku, to jest on o tyle dziwny, że jeśli tylko wyświetlał jakiekolwiek tri,(prócz plane-a rozciagnietego pod cała mapą) to utrzymywał się równiutko na tych 3fps. A jeszcze miałem pytać, czy zapisanie terenu jako model będzie problematyczne pod jakimiś względami dla np. wydajności?

Strony: [1] 2 3 ... 5