A spróbuj na nowszym exeku. Było trochę poprawek na to w ostatnich miesiącach. Tylko nie wiem czy wszystkie fizyki z poprzedniej paczki będą kompatybilne, ale do testu nie zawadzi.
Które flagi sprzęgów inaczej ustawia? Któryś mógł mieć poszamaniony dozwolony mostek, ale chyba to wyprostowaliśmy w między czasie.
Manewry są okodowane na wyświetlenie tarczy po przyjęciu komendy odpięcia. W sumie nie sprawdzałem nigdy zachowania na ezt, ale może tak być, że będzie czekać na rozłączenie.
Okej, uruchamiam symulator z załącznika w pierwszym poście z tematu exe (eu07-x64_210408), próbujemy, w edit wrzucę wynik. Wszystko robię tak jak ostatnio.
Różnica między automatycznymi flagami sprzęgów w przejściu między składami (w przejściach między członami jest tak samo, wszystko zaznaczone):
Elf: mechaniczne, hamulec, ukrotnienie,
przejście, 8atm.
Impuls: mechaniczne, hamulec, ukrotnienie, 8atm.
WynikiDokładnie takie same jak wcześniej, oprócz tego że tu mi się ani razu nie udało ponownie połączyć składów. Kilka razy spróbowałem je rozpinać i spinać (ins i del) ale nigdy się w tym pocałunku jakoś nie zgrały, przy bardziej zdecydowanej próbie (najazdem) jasno dały sobie do zrozumienia że nic z tego nie będzie (crash). Materiały w załączniku.
Oczywiście ustawienia sprzęgów domyślne, nie te z Elfa.
Uwagi:
1. Dopiero teraz zauważyłem że jest w kabinie guzik od odpinania >facepalm<, nie skorzystałem z niego tylko na bezczela ręcznie rozłączyłem przy głowicach deletem. No ale w sumie na Elfie też tak robiłem i działało...
2. Coś jest na pewno nie tak z maszyną stanów tempomatu — czasem mimo że jest wyłączony i jest zgaszona kontrolka na ekranie to nie da się go włączyć — nie zbadałem tego jeszcze dokładnie ale to będzie coś w stylu że np. jak się go wyłączy z nastawnikiem na zero albo minus to nie będzie się dało włączyć z nastawnikiem na plusie.
3. Na nowym exe nie działał wyświetlacz radia.
Errors raczej nieważne bo godzina modyfikacji jest z 20 minut przed crashem.