Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pawel T.

Strony: [1] 2 3
1
Na warsztacie / Odp: Projekt Podlasie '05
« dnia: 28 Czerwca 2022, 20:41:42 »
Kamil super, że podjąłeś się tej roboty. Jakby co w następnym tygodniu wybieram się na objazd linii. Pisz to obfocę co ci potrzeba :)

2
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 22 Października 2017, 17:16:45 »
Witam serdecznie
Mam pewien problem. Uruchamiam symulator, wszystko ładnie działa, jednak jak wybieram misje i naciskam uruchom symulator to wyskakuje błąd eu07.exe - błąd systemu. Nie można uruchomić programu, ponieważ na komputerze nie znaleziono VCRUNTIME140.dll. Spróbuj ponownie zainstalować program, aby naprawić ten problem. Instalowałem Pakiety Visual C++ Redistributable 2007 i 2015 oraz DirectXa, jednak problem nadal występuje. Orientuje się ktoś gdzie leży problem?
Z góry dziękuję za pomoc, pozdawiam

Wypakuj Pythona z archiwum "bin_x64.zip" lub bin_x86.zip" w zależności od tego jaki masz system. Miałem to samo.

3
Bieżące kolejowe / Schematy elektryczne ST44 (wysoki numer)
« dnia: 08 Stycznia 2015, 18:25:51 »
Witam.
Czy ma ktoś schematy lokomotywy ST44 (wysokie numery)?
Chodzi mi dokładnie o schematy elektryczne szafy a jeszcze dokładniej całej listwy z eReMami.
Na Odolanach mamy problem z gagarinem 1106. Brak startu silnika, pompa olejowa traci zasilanie w momencie gdy łapią styczniki rozruchowe i przerywa rozruch. Coś jest popiepszone z RM3, RM4 i nikt nie może dojść o co chodzi.

4
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 08 Stycznia 2015, 18:20:56 »
Jeśli chcesz to PKP Cargo w Warszawie uruchamia kolejny nabór na maszynistów. Licencję i świadectwo robią łącznie w 2 lata.
Jak ktoś zainteresowany dzwonić do Cargo albo pisać na maila to pokieruję.

5
Na warsztacie / Odp: Patch MaSzyna_05.14
« dnia: 30 Czerwca 2014, 23:07:34 »
"L053_Cargo_Part-1" nie do skończenia. Po podpięciu się do SM42 i wciśnięciu Shift + 1 SM42 nie startuje. Po przejściu do niej za pomocą F5, wystartowaniu jej ręcznie i powrocie do kabiny ET41 SMka rusza. Zaraz za mostem następuje hamowanie nagłe i kolizja z ET22 z przeciwka z połamanymi pantografami.

Było o tym na forum, w tej misji należy wykonać wszystko zgodnie z opisem, inaczej takie kwiatki są, przeczytaj dokładnie opis misji i spróbuj ponownie. Ja na najnowszym patchu i exe 20 minut temu tę misję ukończyłem z powodzeniem, działa 100%

Działą na 100% ale chyba tobie. U mnie za każdym razem ET22 łamie pantografy. Poza tym nie bardzo wiem co ma wspólnego robienie czegokolwiek na stacji w Dębicy do łamania pantografów przez byka prowadzonego przez komputer (tym bardziej, że łamie pantografy za każdym razem w tym samym miejscu).
Poza tym nie wiem jak są skrypty pisane ale chyba symulator nie powinien podać sygnału zezwalającego na wyjazd na tor zajęty przez uszkodzony pociąg. :p
L053 całkowo służba-tlk-1 także łamanie pantografów na pierwszych łukach za stacją. Czyżby pantograf wyjeżdżał spod sieci z powodu zbyt dużego przechyłu?

6
Na warsztacie / Odp: Patch MaSzyna_05.14
« dnia: 28 Czerwca 2014, 22:00:18 »
"L053_Cargo_Part-1" nie do skończenia. Po podpięciu się do SM42 i wciśnięciu Shift + 1 SM42 nie startuje. Po przejściu do niej za pomocą F5, wystartowaniu jej ręcznie i powrocie do kabiny ET41 SMka rusza. Zaraz za mostem następuje hamowanie nagłe i kolizja z ET22 z przeciwka z połamanymi pantografami.

7
Tabor / Odp: Przeładowanie w TEM2
« dnia: 27 Czerwca 2014, 21:40:15 »
Temat do zamknięcia. Dzięki za pomoc.

Ok.
Benek

8
Tabor / Odp: Przeładowanie w TEM2
« dnia: 27 Czerwca 2014, 19:47:49 »
Po napełnianiu uderzeniowym dając kran w pozycję "Jazda" przeładowanie spada do poziomu około 5 atmosfer w czasie aż 6-7 minut. W tym czasie w cylindry lokomotywy idzie nam powoli powietrze hamując lokomotywę. Efekt jest taki że lokomotywa staje bo do cylindrów powoli ale idzie ponad 2 atmosfery.
Nie twierdzę że kran działa źle tylko zastanawiam się jak radzą sobie mechanicy w takich przypadkach. Bo na manewrach z długimi składami hamulca się używa a przeładowanie w przewodzie nie jest wskazane.
Plik dat z powyższego hamowania w załączniku.

9
Tabor / Odp: Przeładowanie w TEM2
« dnia: 27 Czerwca 2014, 19:28:01 »
Nie twierdzę, że kran działa źle.
Nie znam Matrosova dobrze i mogłem pomylić z jakąś jego modyfikacją ale gdzieś znalazłem opis kranu i różnił się od twojego tym, że pozycja "odcięcie" była opisana jako "Jazda z automatycznym usuwaniem przeładowania". Matrosowa dopiero się uczę.
Poza tym tylko w ten sposób mogę szybko usunąć przeładowanie po napełnianiu uderzeniowym.
Po napełnianiu uderzeniowym dając kran w pozycję "Jazda" przeładowanie spada do poziomu około 5 atmosfer w czasie aż 6-7 minut. W tym czasie w cylindry lokomotywy idzie nam powoli powietrze hamując lokomotywę. Efekt jest taki że lokomotywa staje bo do cylindrów powoli ale idzie ponad 2 atmosfery.
Nie twierdzę że kran działa źle tylko zastanawiam się jak radzą sobie mechanicy w takich przypadkach. Bo na manewrach z długimi składami hamulca się używa a przeładowanie w przewodzie nie jest wskazane.
Plik dat z powyższego hamowania w załączniku.

10
Tabor / Odp: Przeładowanie w TEM2
« dnia: 26 Czerwca 2014, 22:42:14 »
Żeby było śmieszniej maszyna przestała mi zapisywać plik dat :/ Nie wiem co jej dolega. W Każdym razie na nowym exe jest to samo z tym zastrzeżeniem że pozycja "jazda" nie skutkuje usunięciem przeładowania. Tylko z pozycji "Jazda z automatycznym usuwaniem przeładowania" usuwa przeładowanie ale wtedy w cylindry idzie powietrze i hamuje skład.
MichałŁ Dając pozycję "Jazda z autom. usunięciem przeładowania" przy przeładowaniu z wyrównawczym na poziomie 6 barów do cylindrów wędruje 1 - 1,5 bara zaś przy 7 barach w wyrównawczym do cylindra idzie 2 bary.

Jutro postaram się wrzucić taśmę jeszcze raz o ile rainsted ją zapisze.

  Dodano: 26 Czerwca 2014, 22:59:44
Rainsted wcześniej zapisywał sobie dat'y w głównym folderze gry a teraz zapisuje sobie w folderze "physiclog" :/
.dat w załączniku.

11
Tabor / Odp: Przeładowanie w TEM2
« dnia: 26 Czerwca 2014, 20:39:48 »
Rozruch do 60km/h, hamowanie pełne, luzowanie, kran w jazdę, rozruch, automatyczne hamowanie (powietrze w cylindrze), luzowanie, kran w jazdę z automatycznym usuwaniem przeładowania, automatyczne hamowanie( powietrze w cylindrach) itd. Pare prób zrobiłem. Dat w załączniku

12
Tabor / Odp: Przeładowanie w TEM2
« dnia: 26 Czerwca 2014, 20:08:25 »
Zrobiłem próbną jazdę po TD. Po odpaleniu scenerii w w głównym 5 atm, w zasilającym 8atm. Można jechać. Rozpędziłęm SM48-120 z 1-toma węglarkami do 60km/h po czym wykonałem hamowanie pełne. Rezultaty w załączniku:

Pierwsza faza to rozpędzenie się i hamowanie pełne. Potem druga i trzecia faza to luzowanie składu i kran na pozycję jazda i kontynuowanie jazdy. Po rozpędzeniu się do 30km/h nagle do cylindrów wraca 2 atmosfery i hamuje skład. Potem luzowanie i rozruch i znowu przy około 30km/h do cylindrów wraca powietrze. Tym razem 4 atmosfery. Przy czym ciśnienie w przewodzie głównym bez zmian. 5 atmosfer.

Przy okazji. Zrobiłem hamowanie nagłe, dałem luzowanie i zostawiłem kran na tej pozycji na około 5 minut. Po 4 minutach mimo przeładowanego przewodu głównego nagle nie wiem skąd w cylindry poszło 4 atmosfery.

13
Tabor / Odp: Przeładowanie w TEM2
« dnia: 26 Czerwca 2014, 19:01:27 »
youBy wrzuciłem tamarę z 15-toma węglarkami na TD i zrobiłem parę prób.
Na standardowym exe.
Przestawienie kranu w poz. "Jazda z automatycznym usuwaniem przeładowania"... powoduje powrót powietrza do cylindrów w całym pociągu. Przeładowanie zostaje zlikwidowane (poprzedni spadek ciśnienia do 6,5 - 7 atm nie mam pojęcia czym był spowodowany) ale w cylindry idzie od 1 do 2 atmosfer.
W przypadku hamowania nagłego, odluźnienia i dania kranu na pozycję automatycznego usunięcia przeładowania w cylindry poszło nawet 3 atmosfery.
W przypadku exe eu07_480_spks
Jak wyżej z tym że pomiędzy pozycjami kranu "jazda" i "Jazda z automatycznym usuwaniem przeładowania" nie ma żadnej różnicy.
Na standardowym exe nie usuwa przeładowania po daniu kranu na poz. "Jazda" a na exe spks przeładowanie usuwa.

Co do odluźniacza... pneumatyk mówił mi kiedyś że po daniu odluźniacza maszynista zazwyczaj musi lecieć po składzie i ręcznie przestawiać wszystkie rozrządcze w wagonach bo niby odluźniacz je blokuje (zacinają się). Nie wiem o co mu chodziło dokładnie (jestem elektrykiem a nie pneumatykiem) ale uczulał mnie żeby nigdy nie używać odluźniacza.
Mi jako elektrykowi wspaniale brakuje tu przekaźnika czasowego podczas rozruchu silnika ale to już inna bajka :)

14
Tabor / Przeładowanie w TEM2
« dnia: 26 Czerwca 2014, 17:37:14 »
Witam,
Postanowiłem sobie trochę pojeździć na manewrowie lokomotywą SM48. Nie mogę sobie poradzić z przeładowaniem przewodu głównego po luzowaniu składu.
Według readme:
"W celu luzowania przestaw kran kamulca w pozycję "napełnianie, luzowanie" Num . lub 3×Num 9. Po wyluzowaniu składu powróć do pozycji "jazda" Num 4 lub 1×Num 3."
Powstaje wtedy przeładowanie które teoretycznie powinno zejść po daniu kranu na poz. "Jazda z automatycznym usuwaniem przeładowania".
Przeładowanie wtedy znika bardzo powoli i nie do końca (z nawet 8-miu atmosfer spada do około 7 - 6,5) aczkolwiek pojawia się wtedy powietrze w cylindrach hamulca.
Można wtedy ciachnąć odluźniaczem ale z tego co słyszałem wtedy po całym składzie byśmy lecieli przestawiać rozrządcze...
Nie mam pomysłu jak pozbyć się przeładowania. Nie mogę znaleźć niczego na forum. Ktoś może coś doradzić?
Pozdr.

15
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 01 Stycznia 2013, 13:24:41 »
Wracając do poprzednich dylematów na temat ET42 i SPKS. Na paczce bez SPKS ET42 działa bezproblemowo. Żadne tamary nie jeżdżą innymi torami, nic nie wykrzacza, maszyny normalnie odpalają i normalnie jeżdżą. SPKS wymaga niestety jeszcze konkretnych prac.

16
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 30 Grudnia 2012, 17:20:20 »
Czyli że jak? SPKS działa tylko na exe dołączonym do paczki spks zaś nie działa na 390 i innych. Za to na tym exe na którym działa powoduje że AI głupieje i np nie rusza z miejsca jak na l053 cargo part 1 oraz teraz na l053 służba TLK 1. Tutaj kibel nie chce ruszyć z miejsca.

17
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 30 Grudnia 2012, 17:09:31 »
Na 325 i 365 SPKS działa? Bo na 390 jak pisał kolega manometry głupieją...

18
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 30 Grudnia 2012, 16:52:54 »
Po kolejnych testach. To raczej nie wina Czapajewa że nie ruszają Tamary ani Smród. Zamiast ET42 pojechałem oryginalnym Jamnikiem i efekt jest ten sam. Może to wina SPKS? Dzisiaj wygrywałem od nowa czystego symka + SP1 + ET42 + SPKS i to są jedyne modyfikacje. Skoro nie wina Czapajewa pozostaje tylko SPKS.

19
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 30 Grudnia 2012, 16:24:16 »
W przypadku ET42 na exe 390 nie udało mi się jeszcze ruszyć Czapajewem. Pracuję nad tym. Natomiast na standardowym exe potwierdzam wypowiedź jussi19. AI się wykrzacza. W przypadku L053 Cargo part1 Tamary mimo podanego sygnału na semaforze nie ruszają u mnie z miejsca. Dojeżdżam do TM, dostaje białe i dalej manewrując przecinam im tor a przed nimi na semaforze dalej wjazd podany. Zmieniam kierunek jazdy, podczepiam się do smroda i cóż. Tu się misja kończy. AI nie odpala smroda.

20
Bocznica / Odp: Zwierzyniec_transport
« dnia: 08 Listopada 2012, 17:37:48 »
@Paweł T. a nie zauważyłeś, że wszystko tworzą amatorzy a nie profesjonalne osoby?

A ja byłe profesjonalistą jak tworzyliśmy dodatek który później chciało kupić Topware za 10000zł? Po prostu tworzyłem i wiem ile to pracy kosztuje i wiem czym  kończy się wydawanie takich baboli. Napisałem co myślę i myślę że napisałem prawdę. Wiele osób tak uważa. Widzę że w maszynę ostatnio grają już tylko sami twórcy i testerzy. Tworzą ją dla własnej przyjemności a zwykły gracz nie może odezwać się nawet na forum bo powiedzą "zrób sam lepiej". Tym jakże miłym akcentem żegnam się z dyskusją. Nie ma sensu kontynuować gdy ludzie mają swoje racje i są w nie bezgranicznie wpatrzeni. Dobranoc.

  Dodano: 08 Listopada 2012, 17:39:06
Kolego Pawel T., MaSzyne tworzą ludzie, którzy poświęcają swój wolny czas aby coś nowego wnieść do symka. Zapewniam cię że to nie są żadni licencjonowani programiści, graficy cze modelarze... Są to normalni użytkownicy ogarnięci w danej dziedzinie czy dziedzinach. To że czasami zdarzają się jakieś błędy to rzecz normalna. Jest to darmowy symulator ba POLSKI symulator a nie tam Amerykański jak Auran czy Rockstar Games, co oni na takie błędy nie mogą sobie pozwolić bo po to płacą swym ludziom aby nie robili bądź eliminowali błędy innych. Zapewniam Cię że jak by nam twórcom maszyny (ja w mniejszym stopniu)  płacono za to co robimy to po 1 MaSzyna była by płatna a po 2 nie było by błędów. Coś za coś. Uszanuj to co inni robią. Takiś mądry to proszę, zrób coś lepszego albo popraw owe błędy co wychwyciłeś.... A nie oczerniać innych ... A po za tym są odpowiednie działy na tym forum które służą do zgłaszania błędów, więc to uczyń i oczekuj na poprawki a nie pisać zbędne posty, które nic nowego nie wnoszą. Tyle ode mnie.

Kolejny. Zakazuje mi napisać o błędzie i samemu go poprawić. Ostro.

21
Bocznica / Odp: Zwierzyniec_transport
« dnia: 08 Listopada 2012, 17:28:28 »
Słuchajcie jechałem Gagarem, później zmieniłem na Byczka, w obu przypadkach faktycznie przyśpieszenie następuje bardzo powoli(...) Ja jakoś żadnego błędu nie miałem, cały scenariusz przejechałem "od deski do deski".

Hmm to jak to jest ten błąd czy nie bo podobno za wolno się rozpędza tobie ten skład ale jednak to nie błąd. To co? Magia?

@Pawel T. no to jak ty nie kładziesz lachy to weź się za robotę i popraw. To nie jest zabronione.

Nie no tak łatwo powiedzieć komuś kto nie zna silnika gry prawda? Jak napiszesz na forum post że w grze Hard Truck: Haulin w dodatku "Mapa Polski" występuje taki i taki błąd też ci jako twórca tak odpiszę. Poprawisz? Najlepiej na łatwiznę iść nie? To weź i popraw sobie. Jedni piszą że nie wnosimy wkładu żadnego do rozwoju a drudzy że sam sobie błąd popraw. To w końcu mam błędy zgłaszać czy je od razu naprawiać? A por***ć nie załatwić?

  Dodano: 08 Listopada 2012, 17:29:43
Kładzie lachę? Człowieku ogarnij co Ty piszesz. Jakby kładli lachę to...a z resztą co ja będę się tłumaczył. Nie rozumiesz podstawowej sprawy i tyle. A z powodu twoich fochów nie będę zmieniał całego scenariusza. Większość osób czy to BT, czy inni userzy nie mieli problemów.

Wyjaśnij mi w takim razie dlaczego ten błąd nie został poprawiony skoro nikt lachy nie położył?

Błąd exe. Wypuszczamy scenariusz z błędem bo exe nawala. Salon Mercedesa wypuszcza model Atego z dziurą w oponie bo Pirelli dało oponę zeszłoroczną... Geniusz

22
Bocznica / Odp: Zwierzyniec_transport
« dnia: 08 Listopada 2012, 17:24:01 »
... w obu przypadkach faktycznie przyśpieszenie następuje bardzo powoli ale mimo to skład systematycznie przyśpiesza. Wiadomo, że po 50 metrach nie rozpędzimy się do tych 50km/h. Cierpliwie powoli operować nastawnikiem.

ST44 rozpędza skład dość ostro. Przy semaforze przy ostrym rozruchu (testowo) osiągnąłem prędkość 20km/h. Musiałem odjąć żeby z rozjazdów nie wypaść. Aczkolwiek ST45 rozpędzała się faktycznie nienaturalnie powoli.

23
Bocznica / Odp: Zwierzyniec_transport
« dnia: 08 Listopada 2012, 17:20:06 »
Błąd zaszyty w exe objawiający tylko w tym scenariuszu? To skoro Exe nie daje rady to może scenariusz należało zmienić? Ty jest błąd ale uj z tym bo to wina Exe?
Powiedz mi, co dla Ciebie jest jest tak rażącym błędem, że aż tak Ciebie to boli?
Błędem jest to że w scenariuszu powstaje błąd i autor scenariusza laskę kładzie bo to wina Exe a twórcy exe laskę kładą bo co będą się przejmować bo ktoś robił scenariusz i włożył w to kupę pracy i wszystko idzie w łeb bo jest błąd nie z jego winy. To mnię boli że jeden lache kładzie na drugiego. Jak spółki w PKP

24
Bocznica / Odp: Zwierzyniec_transport
« dnia: 08 Listopada 2012, 17:15:01 »
Skoro dla Ciebie to marny symulator to u góry jest ''wyloguj się'' i cześć. Pojeździj sobie na innym kolejowym symulatorze gdzie przyspieszysz do 100km/h w 3 sekundy i z tej prędkości wyhamujesz także w 3 sekundy.

Woku z całym szacunkiem... czytaj ze zrozumieniem. Napisałem o zwykłym userze który pierwszy raz pobiera maszynę i zaistniałej sytuacji. Ja uważam że jest to ponadprzeciętny projekt. Dlatego siedzę w nim już ze cztery lata. Ale sory dziwi mnie fakt że coraz gorsze buble są wydawane. Pytam się: dlaczego błąd opisany w temacie występuje i dlaczego nikt go nie poprawił przed wydaniem scenariusza?


Rozumiem ludzie pracują tip. Ale kur.. róbcie swoją robotę do końca
@Pawel T. to nie używaj symka jak tak bardzo Ci przeszkadzają "niedogodności", albo zrób lepiej mistrzu. Naprawdę, ostatnie co chce się widzieć to żale wylewane przez oczekiwaczy na forum. Nie macie chyba pojęcia ile pracy wkładamy w ten projekt, nieraz przy ograniczonym czasie. Znasz VBusa? Jakoś tam nie widzę narzekań takich jak mamy w stosunku do MaSzyny - niektórym się poprzewracało od momentu gdy symek wkroczył w nagły rozwój.

Przeszkadzają mi. Oczywiście że przeszkadzają bo jeszcze nie widziałem programu w którym powstały błąd poprawiał by jego jakość. Zrób lepiej mistrzu? Tak się składa że mam spore doświadczenie w może nie tego typu sprawach aczkolwiek podobnych bo sam siedziałem w pewnym projekcie ponad pięć lat. I z własnego doświadczenia wiem że wydawanie nowych dodatków itp zawierających coraz więcej błędów w przyszłości poskutkuje tym że cały projekt się zawali. A co do wydawania scenariuszy z błędami w maszynie powiem tyle. Niektórym tak się przewraca już w głowach od robienia tych scenariuszy itp że wydają takie rzeczy mimo tego że zawierają błędy. I nie bo nie potrafi usunąć błędu a z lenistwa. Bo ma już dosyć. Aby wydać. Sory ale nie wierzę że nie dało się tego błędu usunąć.

A gdyby praca niektórych ludzi, to byś jeździł 1 typem lokomotywy i mógł tylko użyć klawiszy które są odpowiedzialne za patyki i światła. Przez takich jak Ty odechciewa się tworzenia, bo zamiast wspomagać, dawać pomysły to tylko potraficie pisać że coś nie działa!

Jak zgłosisz błąd to robi się dyskusja i wynika odpowiedz "Jak ci nie pasuje to nie graj" (jak kilka postów wyżej). Jak zgłosisz jakiś pomysł w końcu dostajesz odpowiedz "To sobie zrób to sam". I że co? Woku gubisz się we własnych myślach.

I przy okazji. Zostałem zjechany przez forum bo napisałem że Scenariusz zawiera poważny błąd i nie powinien zostać opublikowany z takim błędem. Ale najlepiej kogoś zgasić nie? Zgasić a nie rozwiązać problem. I co panie Woku? Jak jest jakiś problem to go zgłaszam i zostaje zjechany a ty piszesz że
Przez takich jak Ty odechciewa się tworzenia, bo zamiast wspomagać, dawać pomysły to tylko potraficie pisać że coś nie działa!

25
Bocznica / Odp: Zwierzyniec_transport
« dnia: 08 Listopada 2012, 16:56:15 »
Tak. Nie po to są wydane gotowe scenariusze żeby coś zmieniać później? To co do cholery robią betatesterzy itp? Nie widzą błędów? Są testerami dla przyjemności czy jak? Pobierz jeszcze raz? Co Maszynę i wszystkie dodatki oddzielnie? Ten lok nie działa tu, ten tam, ten sypie eventy jeszcze gdzie indziej. Tu nie używać tego tu tamtego a tu tego używać bo się spiepszy tylko pamiętać żeby nie używać innego czegoś.

Siądzie nowy gracz. Ściągnie maszynę. Odpali. Przeczyta readme, instrukcję odpalenia siódemki. Trach nie działa. Ale lipa. Do usunięcia. Kolejny marny symulator. Takie zdanie taki ktoś będzie miał.

26
Bocznica / Odp: Zwierzyniec_transport
« dnia: 08 Listopada 2012, 16:50:03 »
Pierwsza rzecz. Jaka Fala? Czytam opis i muszę się domyślać co oznacza "Fala". Czy chodzi o klawisz ~ czy o co bo nie rozumiem. Na Laptopie fala nie służy do niczego... Czy nie można napisać po prostu żeby nie luzować składu tylko kran ustawiać w pozycji "jazda"?
Poza tym jest to błąd scenerii bo nie sądzę aby w przepisach kolejowych był zapis mówiący o zakazie luzowania składu. Tym bardziej złomowanego.
Rzecz druga. EU07 ma zaciągnięty hamulec pomocniczy. Ok rozumiem. Tylko dlaczego on nie chce puścić? A może falą go potraktować?
Po trzecie. Jak można dopuścić żeby wydany został scenariusz z błędami tak widocznymi? Raz już to napisałem i powtórzę. Niedługo odpalając maszynę trzeba będzie otworzyć podręcznik i przeczytać co trzeba zrobić a czego nie żeby wyeliminować dwanaście błędów i pojechać. Tu podnieść pantografy bo tnie, tam nie używać klawisza 9 bo się ze**a po całości.

Ściągnąłem sobie jakiegoś loka, już nie pamiętam jakiego. Od tamtej pory po kolei sypie się maszyna. Na zwierzyńcu przestały przestawiać się zwrotnice. L053 Cargo part 1 EP09 zatrzymuje się z TLK w rozjazdach. Koniec gry. W L053 macierzewo .. cośtam dziewiątka rusza w pogoń za mną z żeberka gdy ja ruszam TLKą. Paranoja. W EZTach po przejściu do drugiej kabiny i powrocie nie działają żadne manometry łącznie z podświetleniem. To samo dotyczy 6Dg. Manewrowo 3. Towar staje w rozjazdach blokując całą stację.
I to jest produkt mający odnieść jakikolwiek sukces? Brać się do roboty. A teraz sory. Idę odpalić maszynę. Najpierw zrestartuje rainsted bo wywala błąd przy podmianie składu, później podniosę pantografy i opuszczę, dam głos RP1, zakleję izolacją klawisz dziewięć i jakąś "falę" chodź i tak nie używam i może pojadę... Jak eventy wszystkie zaskoczą. Bo jak nie to pewnie znowu coś trzeba będzie wcisnąć. Klawiatury zabraknie niedługo...

To jest prawdziwy symulator. Cała klawiszologia zajęta i w dodatku podręcznik pierwszego kontaktu.

Śmiało można banować. Przynajmniej powiedziałem co leży na sercu.

27
Trasy / Odp: l056_calkowo-sluzba-tlk
« dnia: 08 Października 2012, 14:37:02 »
Puki nie zamknięty dołączę się do dyskusji. Pisałem już o problemie "rwania się składu" ale odpowiedzi się nie doczekałem.

"Czy możliwe jest aby przy pełnym bocznikowaniu przy prędkości około 110km/h rozerwało skład? Bo przed chwilą mi się to przydarzyło. Skład rozerwany pomiędzy 5-tym i 6-tym wagonem w składzie 7-mio wagonowym prowadzonym EP07-388 (303E) na prostym odcinku toru."

Problem pojawia się notorycznie bez względu na exe.

Kolejny problem. Po odłączeniu się EP09 od składu w Turowie epoka manewruje na tor postojowy. Zatrzymuje się przed kozłem i tam sobie czeka. W tym czasie ja podłączam się do składu, przygotowuję go do jazdy. W momencie gdy dostaję na semaforze sygnał S10, czekam dalej na gwizdek sędziego. Za to EP09 nagle zmienia kabinę i rusza w moją stronę ignorując karła podającego Ms2. Dojeżdża do mojego składu zatrzymując się kilkakrotnie po drodze. Po zatrzymaniu się kilka metrów ode mnie zmienia kierunek jazdy, przełącza oświetlenie na manewrowe i wędruje z powrotem na tor postojowy ignorując S1!

Czy to jest normalne?

28
Trasy / Odp: L053-Całkowo - Służba TLK - Niski FPS
« dnia: 19 Września 2012, 16:47:48 »
Ok doczytałem się w końcu. Swoją drogą trochę za późno umieszcza się takie informacje w odpowiednich miejscach.
I takie małe pytanie. Czym to jest spowodowane? Bo niedługo będziemy mieli listę startową na której będzie napisane co pokolei wcisnąć lub zrobić żeby wyeliminować 20 błędów uniemożliwiających jazdę:/

Jeszcze jeden problem. Czy możliwe jest aby przy pełnym bocznikowaniu przy prędkości około 110km/h rozerwało skład? Bo przed chwilą mi się to przydarzyło. Skład rozerwany pomiędzy 5-tym i 6-tym wagonem w składzie 7-mio wagonowym prowadzonym EP07-388 (303E) na prostym odcinku toru.

29
Trasy / L053-Całkowo - Służba TLK - Niski FPS
« dnia: 19 Września 2012, 16:15:38 »
Witam. Problem mam z j/w. L053 Całkowo. Po uruchomieniu scenerii na standardowych opcjach i standardowym loku po załadowaniu grafika staje w miejscu. FPS na poziomie około 0,1. Po poruszeniu myszką ruch na ekranie następuje po około 10 sekundach a co za tym idzie sceneria jest niegrywalna.
Miałem kiedyś podobny przypadek na innej scenerii ale po kilku ruchach myszką FPS wracał do standardowego, płynnego.
Inne scenerie śmigają mi, że aż miło.
Karta Graficzna Radeon HD 4570 512Mb
Sterowniki najnowsze.
Loga nie zamieszczam ponieważ w logu nie ma nic. Wszystko standardowo.
Exe standardowe (na 355 efekt ten sam)
PC 2011 rzecz jasna.
Wszystkie inne scenerie działają prawidłowo.

Pisz poziomo.
Zamykam.
Rozi

30
Pomoc doraźna / Odp: Rwące się składy AI
« dnia: 15 Maja 2012, 15:20:29 »
Jak można pytać kiedy wyjdzie coś co nie jest skończone?:)

Chciałem się błędem podzielić bo pierwszy raz coś takiego widzę:) Się poczeka:)

Strony: [1] 2 3