Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MArt

Strony: [1] 2
1
Osobowy do Macierzewa.

Reg. Obowiązki: 2
Rozi

2
Koniec.

3
Urok starych zdjęć.
Pierwsze ujęcie  (Orwo color  NC21), drugie (Orwo NP20")

4
I jego kombajn Bizon...
ET42-012 z osobowym Fosowskie- Lubliniec. Wyjazd ze stacji Pludry.

5
ET22-R004 z pociągiem towarowym numer TME2855.

6
Prezes Elektrociepłowni Dobre udał się na wycieczkę.

7
EP09-005 z IKSEi3513
Powrót z IKSEi5318

8
EP08-006 i EP05-23 na szlaku Bałtyk Główny- Bałtyk Miasto.

9
Wieczór, mgła. Odcinek Pawonków - Pludry.

10
Tabor kolejowy / Odp: Zbicie czuwaka/SHP
« dnia: 21 Grudnia 2011, 04:34:26 »
Nie zapominając również o EW55 ;) Gwoli ścisłości, to w którą stronę poruszał się nastawnik w tych ezetach? W przeciwną stronę niż w EN57 mam rację?
W pierwszych EN57 był identyczny nastawnik, wyposażony w grzybek od czuwaka pasywnego.

11
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 12 Września 2011, 03:46:35 »
Kolego Tyrystor. Tym razem, też kolega testował możliwości EP05-023?

12
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 12 Września 2011, 03:22:33 »
Znowu ten Bałtyk i EU07-418. Mgła, szarówka, poranek.

13
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 02 Września 2011, 02:30:50 »
1. SKM pod Alakowicami.
2. Wieczorny osobowy, odjazd ze stacji Turów.

14
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 07 Sierpnia 2011, 17:07:45 »
Pomocnik obsługuje nawrotnik, syrenę, oraz czyta nocą mechanikowi rozkład. Nowy rodzaj zderzaków w Bipach.

15
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 24 Lipca 2011, 00:59:28 »
Z powodu defektu siódemki i braku jakiegokolwiek elektryka. Pośpieszny poprowadziła wyciągnięta z krzaków SU45-010.

16
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 13 Lipca 2011, 15:34:51 »
fot. 1 ED73-001 odpoczynek na stacji docelowej;
fot. 2 EP07-1066 opuszcza stację Pawianowo;
fot. 3 EP07-1066 szlak Jelonkowo - Psiary Śródmieście;

17
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 06 Lipca 2011, 00:35:53 »
Stacja Lubliniec.

18
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 27 Czerwca 2011, 01:09:58 »
Dwa "Budynie". Pierwszy to EP07-1004, mijający przystanek Skwarki na linii 053. Drugi to EP07-1066 z MPPE 5316 wyjeżdża ze stacji Drawinowo.

19
Pomoc doraźna / Odp: Problem z tworzeniem nowego składu.
« dnia: 03 Grudnia 2010, 14:44:40 »
Nie możesz poprowadzić lokomotywy 401Da, ponieważ nie posiada ona kabiny. Dlatego też nie pojawia się ona w okienku wyboru składu, specjalnie wbudowana funkcja w instalatorze Ra. W przypadku EU43 powinno być identycznie.

20
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 10 Listopada 2010, 16:52:30 »
Lok: EU07-172
Sceneria: Moczniki Cargo
Po zatrzymaniu przed S1 (blokada czterostawna), kolega rozpędza się do pełnej prędkości, a powinno być 20km/h.

21
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 22 Października 2010, 19:53:36 »
A dodatkowo ponowny egzamin z ruchu.

22
Bieżące Symulatorowe / Odp: Linia 53, otchłań.
« dnia: 18 Października 2010, 21:01:03 »
Po analizie taśmy kolegi, można stwierdzić następujące zdarzenia: Po pierwsze: na odcinku Dębica Towarowa - podg. Jaźwiny  (nazwa z taśmy kolegi EU07-457) prędkość wynosi 60 km/h, kolega jechał 70km/h. Po drugie widać zatrzymanie w Ropczycach. Zwolnienie do 30 km/h na przejeździe. Zatrzymanie przed semaforem podg. Jaźwiny. I dotąd wszystko się zgadza, oprócz prędkości. I tu zaczynają się rozbieżności, otóż zatrzymanie w Psim Polu, trwa od 7-10 minut. Kolega zatrzymał się wprawdzie przed semaforem, ale postój trwał zbyt krótko. Dalej widać zwolnienie przed Turowem do 60km/h wymuszone wskaźnikiem w27. Na stacji w Turowie jest kolejne zatrzymanie, a kolega Tomaszek_Lodz kontynuuje jazdę z stałą prędkością 60km/h, później 70km/h, aż do wykolejenia.
Wniosek: Według mnie kolega Tomaszek_Lodz, gdzieś przejechał S1 i znalazł się w planie pociągu, który miał go minąć w Psim Polu. Na skutek czego w Turowie droga leżała na prosto i na semaforze świeciło się S2. Co doprowadziło kolegę do omawianej sytuacji, zamiast na właściwą trasę do Sandomierza.
P.S. Wniosek na podstawie porównań taśm kolegi Tomaszek_Lodz; Kolegi EU07-457 http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=12288.0;attach=20047;image;Kolegi Kacu http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=12288.0;attach=17669;image; Kolegi LHS_ST40S http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=12288.0;attach=16765;image

23
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 13 Października 2010, 19:45:17 »
Wieczorny osobowy.

P.s. Kociary podg.

24
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 14 Października 2010, 23:33:30 »
Lok: EU07-216
scn: Zwierzyniec_POSP, Zwierzyniec_OSOB;
Wag.:P45202 - 5xBdnu + 1xBdu + 2xAdznu + 1xWLAB; O85912 - 6xBdnu + 2xADznu;
Uwagi: jedna połączona taśma z obu scenerii.

Lok: EU07-172
scn: Zwierzyniec_TOW
Wag.: T77892 - 8xEaos + 6xLgjs + 4xGags + 2xShimmns + 2xSis; T78945 - 11xRs + 6xHcrrss + 2xShimmns + 2xEaos;

25
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 04 Października 2010, 11:53:48 »
No to w takim razie wszystko w porządku.

26
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 03 Października 2010, 23:34:09 »
Sceneria: Moczniki-Cargo
Lok i składy wagonów: jak u kolegi Pinokio
Uwaga: W jednym miejscu wyhamowalem całkowicie skład zamiast wytracić prędkość. Przyznaję mój błąd.
Po zatrzymaniu przed SBL wskazującym S1, rozpędził się kolega do 60km/h.  Czy może kolega odpowiedzieć na takie pytanie. Jaki sygnał  w momencie jego mijania wskazywał ten semafor? S1, czy może S5?

27
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 27 Września 2010, 02:28:44 »
SKM SJ 899 złożony z zespołów EW58 024/006 relacji Alakowice - Nowy Port. Podstawia się w perony Alakowickiego dworca.

28
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 20 Września 2010, 02:12:29 »
Powrót z popychu, postój przed semaforem wjazdowym stacji Moczniki.

29
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 19 Września 2010, 13:42:12 »
Ale przecież te punkty, które podał kolega Rozi pochodzą właśnie z Instrukcji o technice pracy manewrowej Ir-9 (R-34) http://kolej.krb.com.pl/ir9/ir9.html. A dokładniej z Rozdziału II Technika Wykonywania Manewrów;  § 9 Wykonywanie manewrów i podawanie sygnałów przy manewrach; Punkt 29 mówi cytuje:
Cytuj
Manewry z reguły wykonywane są na torach zajętych, w związku z czym należy je wykonywać z prędkością gwarantującą zachowanie bezpieczeństwa ludzi, pojazdów kolejowych i ładunku. Zachowanie bezpieczeństwa zależne jest od wzrokowej obserwacji dróg przebiegu, sygnałów i przeszkód oraz stosowania bezpiecznej prędkości jazdy w zależności od warunków.
I te właśnie warunki mogą być podane w RTS, jeżeli nie ma podanych mamy możliwość pracy manewrowej do 25km/h. 

30
Bieżące Symulatorowe / Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« dnia: 19 Września 2010, 03:04:50 »
Prędkość jazd manewrowych nie może przekraczać 25 km/h

Na tej misji przejeżdżamy przez rozjazdy, więc Vmax = 20km/h :)
Nie zgodzę się. Po rozjazdach, nie przejazdach. W tym wypadku 25km/h. No chyba, iż po drodze występuje sytuacja z punktu 2, wtedy oczywiście 20 km/h. Ale na Zwierzyńcu taka sytuacja nie występuje, czyli 25km/h

Strony: [1] 2