1
Na warsztacie / Odp: Kolej wąskotorowa cegielni Bielowice - Nowy Sącz
« dnia: 14 Marca 2024, 22:26:17 »
Witam.
Wreszcie coś z moich klimatów, ale mam kilka uwag jako osoba prowadząca lokomotywy WLS-50 w ruchu turystycznym. Pojazd ma zbyt małą moc, oraz niewłaściwą charakterystykę silnika. Zawsze nawet z pięcioma czteroosiowymi wagonami ruszam z trzeciego biegu, także pod wzniesienie. Silnik s324 w tej lokomotywce ma potężny dół. Dwójki używam do manewrów, czy przetoczenia 10-cio wagonowego składu który już trochę waży. Jedynka według instrukcji służy tylko do ruszenia, ja nie używam prawie wcale.
Pozdrawiam wąskotorowo.
Wreszcie coś z moich klimatów, ale mam kilka uwag jako osoba prowadząca lokomotywy WLS-50 w ruchu turystycznym. Pojazd ma zbyt małą moc, oraz niewłaściwą charakterystykę silnika. Zawsze nawet z pięcioma czteroosiowymi wagonami ruszam z trzeciego biegu, także pod wzniesienie. Silnik s324 w tej lokomotywce ma potężny dół. Dwójki używam do manewrów, czy przetoczenia 10-cio wagonowego składu który już trochę waży. Jedynka według instrukcji służy tylko do ruszenia, ja nie używam prawie wcale.
Pozdrawiam wąskotorowo.