Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - CX MANIAK

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Witam.
 Wreszcie coś z moich klimatów, ale mam kilka uwag jako osoba prowadząca lokomotywy WLS-50 w ruchu turystycznym. Pojazd ma zbyt małą moc, oraz niewłaściwą charakterystykę silnika. Zawsze nawet z pięcioma czteroosiowymi wagonami ruszam z trzeciego biegu, także pod wzniesienie. Silnik s324 w tej lokomotywce ma potężny dół. Dwójki używam do manewrów, czy przetoczenia 10-cio wagonowego składu który już trochę waży. Jedynka według instrukcji służy tylko do ruszenia, ja nie używam prawie wcale.
Pozdrawiam wąskotorowo.

2
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Tryb wieloosobowy - MaSzyna
« dnia: 10 Stycznia 2022, 22:49:03 »
Tak tu się z Tobą całkowicie zgadzam, zarówno dyżurny jak i maszynista ma dostęp poprzez exe do sterowania scenerią, czyli tak jak zauważyłeś pozostaje grono zaufanych ludzi do gry w trybie wieloosobowym.
Pozdrawiam.

3
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Tryb wieloosobowy - MaSzyna
« dnia: 09 Stycznia 2022, 21:17:38 »
@jakubg1 można sterować w pewien sposób stacją jak to nazwałeś poprzez mapkę w exe @Milka. Jest tam możliwość zmiany sygnałów na semaforach, sterowania rozjazdami, oraz podgląd gdzie dany skład się znajduje. Oczywiście nie odda to w pełni prawdziwej pracy dyżurnego, ale daje pewne możliwości zabawy w multi.

4
Witam.
Testowałem wczoraj misję z towarem Ostrów Wlkp.-Olechów. W Kaliszu byk z talbotami nie mógł wyjechać na szlak. Ai nie dawało rady poprawnie nim ruszyć, szarpało składem blokując wyjazd pośpiechowi, co w konsekwencji spowodowało skierowanie mojego składu na bok w Nowych Skalmierzycach. Pomogło dopiero przejecie składu i ruszenie z miejsca ( exe "Dymy"). W Opatówku potwierdzam samochód na przejeździe, z tym że nadjechał on z lewej gdy zbliżałem się doń, następnie zatrzymał przed torem po którym jechałem i tak mu już zostało. Być może jest jakaś "dziura" w drodze w tym miejscu. Napięcie tradycyjnie kilkukrotnie spadało do 2,4kV, ale generalnie dało się  jechać pomimo ciężkiego składu. Niestety ze względu na późną porę, zmuszony byłem wyłączyć symulator na wysokości Sieradza.

5
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 08 Października 2021, 10:00:53 »
Witam.
 U mnie tak samo na najnowszej paczce z kaliską, włokniarz nie dostaje rozkładu i cała sceneria się korkuje. Identycznie jak u @EP08-015. Jeszcze sprawdzę czy będzie poprawa po podmianie plików z eventami.

6
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 01 Października 2021, 21:35:33 »
Witam.
 Przejechałem kawałek w demo SimRaila i powiem szczerze graficznie mnie ta gra nie urzekła. Scena jest strasznie przepalona w światłach, zmiany nastaw niewiele tu pomogły. Sama płynność symulacji jest akceptowalna. Są jakieś tam przycinki, ale to szczegół. Moim skromnym zdaniem gra wymaga jeszcze dopracowania w finalnej wersji.   
 Pozdrawiam.

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Września 2021, 22:33:58 »
@Tmj, czy byłaby możliwość dodania z gałęzi @Milka słynnej mapki poglądowej scenerii, ze sterowaniem rozjazdami, semaforami. Wielokrotnie dzięki niej udawało się uratować scenariusz gdy poszło coś nie tak.
Pozdrawiam.
Ps. Chyba że już jest tylko ja nie umiem włączyć. 

8
Na warsztacie / Odp: Wrzosy - otwarte testy
« dnia: 03 Września 2021, 23:06:49 »
Witam.
  Przejechałem misję z IC 8310 i znalazłem kilka rzeczy które można by poprawić.
 1. Tuż za podg. Arkadia przy jednotorze po prawej stronie lewituje sobie kępa trawy. Drobny szczegół aczkolwiek dobrze widoczny z kabiny siódemki.
 2. Brak w wielu miejscach zakończeń/kotwień sieci jezdnej na rozjazdach sieciowych. Kilka lat wstecz taka praktyka była często stosowana i akceptowalna, niemniej jednak przy tak pieczołowicie wykonanej scenerii i otoczeniu, kłuje to mnie osobiście w oczy. Choć przyznać trzeba że poprawienie tego wymaga sporego nakładu pracy.
Pozdrawiam serdecznie.

9
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 20 Lutego 2021, 12:57:07 »
Witam.
 U mnie na dysku też leży i gnije jakaś "Nadodrzanka" zamieszczona na forum dawano temu do testów, przez nieznanego mi już autora. Trakcja z tego co pamiętam jest i kilka stacji, z terenem ogólnie bieda. Być może jest to ta sama sceneria o której wspomina @Stele.

10
Na warsztacie / Odp: Projekt Śląsk - Porty.
« dnia: 01 Lutego 2021, 18:37:53 »
@Pozdze, myślę że "lud" ma cichą nadzieję na połączenie tworzonej trasy z "kaliską" na wysokości ZWK, stąd takie wyniki ankiety. Sam mam problem na co się ostatecznie zdecydować... Co byś nie wybrał, będzie to zawsze nowa trasa do symulatora.

11
Na warsztacie / Odp: Nowe składy
« dnia: 29 Stycznia 2021, 19:52:30 »
Zawsze staram się szukać rozwiązania problemu sam. Tu zmieniłem po prostu kibla na innego niebiesko-żółtego bez Knorra (1864) i jeździ, hamuje. Oczywiście jest to nieudolna proteza. Co do sterowania wybacz ale EN57 z Knorrem to wręcz egzotyka w maszynie, pomijając fakt że bardzo rzadko wybieram EŻT do prowadzenia na sceneriach. 

12
Na warsztacie / Odp: Nowe składy
« dnia: 29 Stycznia 2021, 16:27:10 »
Witam.
 Potwierdzam problem z EN57 wyposażonym w kran Knorra. AI nie umie nim hamować. Zresztą sam sprawdziłem, że działa dopiero hamowanie nagłe na 5-tej pozycji. Reszta pozycji oprócz luzowania jest "martwa"

13
Na warsztacie / Odp: Nowe składy
« dnia: 22 Stycznia 2021, 11:14:56 »
Tak też pomyślałem, jeżeli taki był zamysł autora modyfikacji, to dodało realizmu minionej epoki. Kiedyś tak było, węgiel, koks miał zieloną falę, a pośpiechy czy osobowe stały pod tyczkami:-)

14
Na warsztacie / Odp: Nowe składy
« dnia: 22 Stycznia 2021, 09:29:55 »
Tak tylko w retro, bo w oryginale jest tam em120 i wpis jest poprawny. Generalnie to gdy ostatnio jechałem znowu  RPE32124, to nie dość że ponownie szlak był zamknięty, to dodatkowo od Turowa, aż po Dębicę wjazdy były na Sz, mało tego w Turowie wyprzedził mnie ot tak towarowy z węglem, co spowodowało spore opóźnienie, niemożliwe do nadrobienia.

15
Na warsztacie / Odp: Nowe składy
« dnia: 21 Stycznia 2021, 22:37:21 »
Tak, zdecydowanie brakowało obsady w drezynie Wmb10. Po dodaniu bot-a pojazd wyjeżdża na zamknięty szlak. Proponuje poprawić wpis w pliku scn z pierwszego postu.
Pozdrawiam.

16
Na warsztacie / Odp: Nowe składy
« dnia: 19 Stycznia 2021, 13:55:17 »
Witam.
 Pojechałem wczoraj pośpiesznym rpe32124 Sandomierz-Dębica. Wrażenia generalnie pozytywne, jedynie co to skład jest zbyt długi, bo w Dębicy nie mieści się w peronie. Sprawa druga, zrobił się korek przed Rudawą. Okazało się że nastąpiło zamknięcie toru na odcinku Pawlon-Rudawa ( zdarzenie losowe). Po kliku minutach stania pod S1 w Żernikach odkryłem że problem ma drezyna, która zamiast wyjechać na zamknięty szlak w celu naprawy, stoi i ruszyć nie może. Wychodzi na to że AI nie potrafiło jej odhamować ( udaje się to dopiero po "wyjściu" z kabiny -F4 ). Testowane na exe by Milek. 
 Generalnie pomysł na takie "retro" według mnie jak najbardziej trafiony. Ba, można by jeszcze się nieco cofnąć w czasie i zrobić składy z wagonami oliwkowymi.
Pozdrawiam.
Edit: Drezynka ma obsadę nobody w pliku scn. może tu tkwi problem?

17
Bieżące kolejowe / Odp: Wrocław.potracenie.
« dnia: 31 Grudnia 2020, 20:21:07 »
 Szkoda ludzi, ale niestety łażenie po torowisku to delikatnie mówiąc głupota. Ostatnio jak jechałem jesienią, tyle że po wąskim, to w ostatniej chwili "torowi spacerowicze" schodzili na bok. Jak gdyby miejsca im było za mało na spacery.

18
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Grudnia 2020, 15:39:16 »
@pozdze z ciekawości spróbowałem jazdy na TD z 40 węglarkami na haku et22, brutto prawie 3000t, i niestety pomimo różnych kombinacji skład nie chciał zacząć falować. Ale mam pewną teorię. Wiem że zjawisko występuje tyle że nie zawsze. A może po prostu w pewnych okolicznościach komputer gubi się w obliczeniach i fizyka zawodzi. Wniosek ten wyciągnąłem z sytuacji że gdy na scenerii jest bardzo dużo składów, to takie błędy zdążają się częściej. Czy przypadkiem nie było w exe tak, że gdy komp nie daje rady, fizyka jest liczona w sposób uproszczony? Coś mi tak świta w łepetynie.
Pozdrawiam

19
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Grudnia 2020, 13:37:49 »
 Witam.
U mnie również w Orzechowie podany był przelot, mało tego w Wilisiu na rozjeżdzie stała wykolejona SU42 i bohun z pociągu regio. Według loga w wyniku kolizji z ST43 (to mógł być błąd symulacji).
EVENT LAUNCHED by ep09-025: sbl_jan-wawa2_2_s1
Test: MemCompare - sbl_jan-wawa2_2_sem_mem - [*] && [0.00] == [-1.00] && [*] - Fail
EVENT LAUNCHED by ep09-025: sbl_jan-wawb_2_sem_ligh0
Bad driving: st43-195 and su42-510 collided with velocity 15 km/h
Bad driving: su42-510 derailed
Bad driving: osob2_pasazerski-01 and su42-510 collided with velocity 19 km/h
Bad driving: osob2_pasazerski-01 derailed
Bad driving: st43-195 and su42-510 collided with velocity 22 km/h
Bad driving: st43-195 and su42-510 collided with velocity 23 km/h
Bad driving: st43-195 and su42-510 collided with velocity 24 km/h
Druga misja przebiegła bez problemów, no może tylko tor wyciągowy pomiędzy kopalnią a punktem zdawczo-odbiorczym mógłby być dłuższy, bo skład się na nim nie mieści, lub odjąć ze dwa wagony, tak też można.

20
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 24 Listopada 2020, 20:19:09 »
 
Co do dróg,  zgaduję że pewnie chciałeś uzyskać efekt takiej rozjeżdżonej drogi gruntowej - ale proste wyglądają jednak lepiej.
A ja się z tym stwierdzeniem nie do końca zgadzam. Właśnie drogi gruntowe " spod linijki" wyglądają nienaturalnie. @Rozi, błagam nie prostuj zbytnio tego.

21
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Listopada 2020, 14:23:46 »
Witam.
 Trakcja na kaliskiej jest jaka jest, każdy to wie. Co nie zmienia faktu że podstacja nie przywróciła zasilania po przeciążeniu. Tak jakby uległa "zawieszeniu" tak to wyglądało. Nadmierny prąd spowodowałem ja, jadąc ET22 z nastawą wysokiego prądu rozruchu - tego jestem pewien. Stało się to pomiędzy NS a OW, gdy w przypływie fantazji podczas rozpędzania "byka" z ciężkim składem koła zaczęły rolować a ja nonszanladzko posypałem piasku na szyny. Tym samym zamknąłem amperomierze, co było dalej już wiadomo. Teraz pytanie, czy wymagany jest całkowity brak poboru prądu, aby odcinek został zasilony ponownie, czy wystarczy wartość dopuszczalna. Bo gdyby na przykład AI trzymało non stop WS-a w celu uruchomienia lokomotywy po zaniku napięcia sieci, to w pierwszym przypadku podstacja się nie włączy, a kilka pociągów było na zasilanym odcinku akurat w ruchu. Dlatego pytam jak to jest z tym w exe. 
 Załączam errors- ucięta powtarzająca się ponad 130tyś razy linijka o przeciążeniu na końcu, bo nic ona nie wnosi.

22
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Listopada 2020, 12:14:09 »
Witam.
 Technologia VR w Maszynie, czyli wkraczamy w XXI wiek. Jakiego sprzętu trzeba do odpalenia tego cuda, oprócz gogli oczywiście. Czytałem że poniżej sześciu rdzeni nie ma to ponoć sensu.
 A tak z innej beczki:
 Jak są zdefiniowane podstacje trakcyjne w exe? Pytam gdyż ostatnio jedną popsułem na amen. Podstacja wyłączyła się na skutek poboru zbyt dużego prądu (ja to spowodowałem), po czym wykonała trzy próby linii i się niestety nie włączyła. Cały czas wykazywany był prąd ok 6500A - załączam kawałek loga i screen. Sytuacja miała miejsce na "kalisakiej", exe z gałązki @Milka. 
...
Bad driving: ep07-129 derailed due to end of track
Bad model: failed to locate sub-model "ClockMhand" in 3d model(s) of "et22-222"
Bad model: failed to locate sub-model "ClockMhand" in 3d model(s) of "et22-753"
sound: negative sound playcount!!
Bad model: failed to locate sub-model "ClockMhand" in 3d model(s) of "et22-753"
sound: negative sound playcount!!
sound: negative sound playcount!!
Power overload: "pds5" disabled for 1.000000s
Power overload: "pds5" disabled for 1.000000s
Power overload: "pds5" disabled for 1.000000s
Power overload: "pds5" disabled for 10.000000s
Power overload: "pds5" disabled for 10.000000s
... ( do końca log txt powtarzana jest ta sama linia )
Power overload: "pds5" disabled for 10.000000s

23
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Listopada 2020, 19:51:00 »
Witam.
 @Milek możesz mieć rację. Po prostu chcieliśmy super fizykę, to AI jest za głupie na długie składy. Nie występuje to zawsze i wszędzie. Sytuację taką zauważyłem całkiem przypadkiem na linii61 misja Wojsko ( testowa sceneria ). Szarpie się mocno przy ruszaniu towarowy z węglem jadący jako ozdoba przez Heby Nowe. Jeszcze spotkałem podobny przypadek bodaj na linii 053, ale gdzie dokładnie nie pamiętam. Generalnie pociągi które mają ten problem, posiadają jak mi się wydaje jedną wspólną cechę. Mianowicie są prowadzone Bykami czyli ET22. Na zakończenie, nie jest to jakiś straszny problem na sceneriach, jedyne co powoduje, to opóźnienia.
Skład z ,,Wojska" ma taki oto wpis:
node -1 0 ET22-233-W.68066 dynamic PKP\ET22_V2 201E-W-233 201E-W 0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 a45849 dynamic PKP\430W_V2 81515374275-5 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a62863 dynamic PKP\430W_V2 82515356048-7 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a62160 dynamic PKP\430W_V2 82515356050-3 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a55554 dynamic PKP\430W_V2 82515356059-4 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a32284 dynamic PKP\430W_V2 82515356097-4 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a14414 dynamic PKP\430W_V2 81515374275-5 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a68797 dynamic PKP\430W_V2 82515356146-9 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a61508 dynamic PKP\430W_V2 82515356148-5 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a55506 dynamic PKP\430W_V2 82515356048-7 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a48606 dynamic PKP\430W_V2 82515356160-0 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a14061 dynamic PKP\430W_V2 82515356050-3 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a68504 dynamic PKP\430W_V2 82515356059-4 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a55407 dynamic PKP\430W_V2 82515356097-4 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a15138 dynamic PKP\430W_V2 82515356146-9 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a16018 dynamic PKP\430W_V2 82515356150-1 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a39281 dynamic PKP\430W_V2 82515356165-9 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a26886 dynamic PKP\430W_V2 82515356200-4 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a12725 dynamic PKP\430W_V2 82515356205-3 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a37358 dynamic PKP\430W_V2 82515356251-7 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a43587 dynamic PKP\430W_V2 82515356268-1 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a45849 dynamic PKP\430W_V2 81515374275-5 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a62863 dynamic PKP\430W_V2 82515356048-7 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a62160 dynamic PKP\430W_V2 82515356050-3 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a55554 dynamic PKP\430W_V2 82515356059-4 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a32284 dynamic PKP\430W_V2 82515356097-4 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a14414 dynamic PKP\430W_V2 81515374275-5 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a45849 dynamic PKP\430W_V2 81515374275-5 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a62863 dynamic PKP\430W_V2 82515356048-7 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a62160 dynamic PKP\430W_V2 82515356050-3 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
node -1 0 a55554 dynamic PKP\430W_V2 82515356059-4 430W 0 nobody 3 1 coal enddynamic
endtrainset

24
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Listopada 2020, 17:06:30 »
Witam.
 Z tym AI na towarowych to jest generalnie sprawa dość złożona. Gdy mamy długi i ciężki skład sztuczniak rusza i daje kolejne pozycje, ale skład się w tym czasie rozciąga, czyli automatycznie zwalnia bo opory ruchu rosną. Normalnie należy odjąć kilka pozycji żeby nie wybiło nadmiarowego, tym czasem AI zachowuje się jakby nie wiedziało co z tym fantem zrobić. W konsekwencji wybija nadmiarowy, AI go kasuje i próbuje jechać dalej. Oczywiście składem wtedy miota tył-przód ( bezwładność wagonów ) prąd to maleje, to wzrasta i znowu wybija zabezpieczenie i tak kilka razy. Normalnie z tego co pamiętam należy chwilę odczekać aż skład się ,,uspokoi" i dopiero wtedy zadawać kolejne pozycje.
Pozdrawiam.

25
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Listopada 2020, 11:04:04 »
Dokładnie oto mi chodzi, tylko może niezrozumiale napisałem. Sterowanie poprzez mapkę 2D, działa na wszystkich typach rozjazdów. Natomiast przekładanie na scenerii za pomocą klawiszy T/t w przypadku manualnych, lub gdy dodana jest komenda sterująca ( niektóre zwrotki mają dopisaną).

26
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 06 Listopada 2020, 10:12:19 »
Najnowsze exe @Milka jest z przed bodaj 5 dni. Steruje się scenerią klikając na dodatkowej mapce 2D, a nie bezpośrednio w rozjazdy na scenerii. To działa tylko w przypadku manualnych ( z bambułami ). Dodatkowo wyświetlana jest zajętość torów, oraz obsadzone pojazdy. O sterowniu semaforami już wspominałem.
 Link do jego wersji - https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts

27
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2020, 23:29:10 »
Witam.
 Dobra temat ogarnięty, działa. Coś mu mój wpis poprzednio nie pasował. Fajna sprawa ,,sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem" Można też testować scenariusze na idiotoodporność.
Pozdrawiam.

28
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2020, 16:25:38 »
Witam.
 Sprawdziłem na Twoim exe i niestety nie działa. Semafory owszem możemy obsłużyć z poziomu mapki, zwrotnic już niestety nie. W ogóle to dziwna sytuacja jest, bo jak dodam wpis o sterowaniu do ini, to gdy uruchomię Maszynę, komenda ta czarodziejsko znika. Dziwna sprawa. Sprawdzałem na exe 201101. Być może u mnie jest coś nie tak.
Pozdrawiam.

29
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 31 Października 2020, 00:36:56 »
Witam.
 Ja natomiast ma taką propozycję. Czy byłaby możliwość dodania w exe w trybie "debugmode" obsługi rozjazdów za pomocą klawiatury/myszy? Zapytacie pewnie po co to potrzebne, a no w przypadku posypania scenariusza, lub gdy AI zgłupieje, zawsze można próbować uratować misję. Szczególnie na dużych sceneriach typu "Kaliska" gdzie zdarzają się czasem dziwne sytuacje.
 Wiem że można dodać komendę w inc-ach, ale nie zawsze to działa jak powinno, szczególnie w przypadku rozjazdów krzyżowych.
Pozdrawiam.

30
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 21 Października 2020, 21:15:59 »
U mnie AI sobie nie radzi na tym składzie, daje 1 pozycje na nastawniku, chwilę czeka, następnie daje trzy pozycje pociąg zaczyna ruszać, w tym momencie AI dodaje jeszcze kilka pozycji pociąg  naciąga się i zwalnia, rośnie amperaż i wywala nadmiarowy i tak w kółko. Exe najnowsze z warsztatu. Jeszcze ma na to wpływ napięcie w sieci ponieważ przy napięciu 2700V amperaż na byku wynosi 550A, potem następuje wzrost napięcia na 3200V i wywala nadmiarowy bo wzrastają ampery ponad 650A.
Na kaliskiej jest problem z napięciem sieci w miejscu słupów kotwiących/naprężaczy. Te odcinki mają jakby przypisane stałe napięcie zasilania, kiedyś debugmode wyświetlał sieć kolorami i było to dobrze widoczne. Nie wiem czy teraz jest podobnie. I rzeczywiście w miejscach krzyżowania sekcji są skoki napięcia, mogące powodować wywalenie nadmiarowego przy znacznych prądach rozruchu.

Strony: [1] 2 3 ... 8