Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - D1Accord

Strony: [1] 2 3 4
1
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 17 Kwietnia 2015, 21:17:34 »
W skrócie. Jeśli zrobisz badania i zdasz egzamin na licencję to w momencie zatrudniania u przewoźnika dostajesz skierowanie na badania na świadectwo maszynisty dodam że są takie same jak na licencje. czyli jedne po drugich. całą grupą robiliśmy po okresie półtora miesiąca tyle ile trwał kurs liencji.
Jeśli chodzi o PKP Icc to sprawa jest prosta organizuje się u nas nabór zazwyczaj pod koniec roku listopad/grudzień ostatni był właśnie teraz w grudniu/ styczniu. Następny będzie najprawdopodobniej na koniec tego roku lub początek 2016.
Zostaje jeszcze szukanie u prywaciarza ale z tego co się orientuje najszybciej taki kurs będzie organizował DB Schenker około czerwca.
Icc nie zatrudnia na darmowe szkolenie bo trwa ono 2 lata!! Podpisujesz lojalke na 5 lat -  2 lata szkolenia i 3 lata jeżdżenia i zarabiasz w okresie szkolenia zaczynając od 1280zł.

2
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 07 Stycznia 2015, 18:34:30 »
Licencja jest wydawana na 10 lat, natomiast co 2 lata musisz odbywać badania okresowe.

3
Kacu
Pamiątka że lepszej nie trzeba a tak szczerze to nasza 1044 jest jedną z lepszych lokomotyw i moją pierwszą jaką kiedykolwiek w życiu prowadziłem.

4
No faktycznie. Wszystko się zgadza sprawdziłem w grafiku 22.06 miałem służbę na EP07-1044 wracaliśmy z Węglińca a dalej pojechaliśmy nią na Ostrów Wlkp.

5
Pamiętasz może datę kiedy robiłeś te zdjęcia? Nie był to może 22 czerwiec?

6
Kacu
Mam okazję przyjeżdżać do Węglińca i zabierać naszą lokomotywę z pociągiem EIC Wawel do Wrocławia. Niestety mamy tam 3 godziny przerwy do przyjazdu pociągu z niemiec i niestety widzę co się dzieje na stacji no i nie dzieję się prawie nic wręcz ruch zerowy. A wygląd dworca tak jak mówisz budzi przerażenie.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Badania psychotechniczne Wrocław
« dnia: 10 Czerwca 2014, 22:44:29 »
Pozdrowienia dla tej pani blondynki :-), z którą znamy się już świetnie po 3 krotnych psychotestach na licencję zachowanie licencji oraz świadectwo. Także Niebugocław jeszcze sporo badań przed tobą na Paczkowskiej. Trzymam kciuki. I moja dobra rada nie musisz skreślić wszystkiego lepiej rób wolniej a dokładnie abyś się nie pomylił bo każda pomyłka dyskwalifikuje a jak ci zostanie parę rzędów to cie przepuści zwłaszcza ona. Wbrew pozorom fajna babka są tam gorsze uwierz mi. A byłeś w naszej super ciemni? Jak tak to opisz wrażenia to jest dopiero nieporozumienie tam to dopiero można oblać.

8
Bieżące kolejowe / Odp: Kurs Licencji Maszynisty
« dnia: 02 Czerwca 2014, 16:36:55 »
W moim przypadku komisja była zupełnie zewnętrzna. Nie słyszałem, aby ktoś zdawał przed swoimi instruktorami licencji, zawsze jest komisja z zewnątrz, a goście z utk nie są zawsze - na moim egzaminie ich nie było.

Przecinki poprawiają czytelność. Czy Ty jak z kimś rozmawiasz, to wypowiadasz całe zdania jednym tchem? Chyba nie.
Benek



9
Bieżące kolejowe / Odp: Kurs Licencji Maszynisty
« dnia: 31 Maja 2014, 22:23:05 »
Wtrącę się co do ilości wyjeżdżonych godzin przez maszynistę stażystę u mnie w icc mamy do wyjeżdżenia 1200 godzin a w tych godzinach różne służby spalinówka jazdy pociągowe oraz służby MD czyli na szopie. Przed tymi 1200 godzinami jeździ sie 320 godzin na szlaku i 160 manewrów jako obserwator.

10
No niestety jak to ładnie nazywają w icc jako maszynista stażysta dostanę 1300 plus dodatki jak już będę jeździł z instruktorem. Także na początek szału nie ma. I to może wiele osób odstraszyć mnie osobiście rok temu odstraszyło, ale wróciłem do tematu.

11
Ja osobiście mam 30 lat w tym roku i postawiłem wszystko na jedną kartę przez 10 lat byłem mechanikiem samochodowym, niestety to nie było to co chciałem robić bo zawsze chciałem być maszynistą, wiec zrobiłem licencję i za miesiąc mam zacząć prace jako stażysta w icc. Spełniam swoje marzenia choć zarobki na początek dużo mniejsze. Także zachęcam wszystkich którzy mają takie marzenia a mogą je spełnić niech z nich nie rezygnują bo wiek nie jest przeszkodą. A mimo iż ja mam 30 to nie jestem najstarszy bo najstarszy ma w grupie 39.

12
Powiem ci tak dokładnie nie wiem bo nie pytałem bo ci staży maszyniści mają gdzieś tak od 3,500 do 5000 nawet. Wiem że mi tylko powiedzieli że dostanę po egzaminie w granicy 2500 do 3000 ale to będzie wszystko zależeć od godzin nocek i weekendów.

13
Mogę ci tylko powiedzieć, że np stażysta dostaje minimalną krajową. A taki już ze świadectwem no to więcej że da się wyżyć.

14
Bieżące kolejowe / Odp: Karta autoryzacji maszynisty
« dnia: 19 Lutego 2014, 12:33:23 »
Bo EU07-15xx to lokomotywy po modernizacji, a że się troszkę różnią to na nie musisz mieć autoryzacje osobną.

15
Bieżące kolejowe / Odp: PKP IC organizuje szkolenia na maszynistę
« dnia: 13 Stycznia 2014, 16:33:13 »
Włączę się do dyskusji i powiem tak, że sam mam krzywy kręgosłup przeszedłem badania wstępne i akurat jeśli chodzi o to to nie robili żadnego kłopotu. Dziś niestety mało kto ma prosty w końcu mamy XXI wiek i młodzież wychowaną na grach komputerowych a nie na zajęciach sportowych.

16
Bieżące kolejowe / Odp: PKP IC organizuje szkolenia na maszynistę
« dnia: 03 Grudnia 2013, 14:08:02 »
Dowiedziałem się iż zaczęli dzwonić dopiero 30 listopada z zakładu centralnego a od dziś zaczęli dzwonić z zachodniego ale z Poznania. Także ci którzy składali podania głowa do góry jest duża nadzieja. Nowością mają być testy psychologiczne na rozmowie.

Dziś zadzwonili do mnie z Zachodniego Zakładu rozmowę mam 10 grudnia we Wrocławiu.

17
Bieżące kolejowe / Odp: PKP IC organizuje szkolenia na maszynistę
« dnia: 19 Listopada 2013, 21:40:31 »
http://utk.gov.pl/pl/bezpieczenstwo-i-nadzo/kompetencje-personelu/licencja-maszynisty/1189,Licencja-maszynisty.html

Na tej stronie znajduje się wykaz podmiotów uprawnionych do przeprowadzania badań lekarskich oraz wszelkie informacje dotyczące licencji maszynisty.

Od ogłoszenia minęło już niestety dwa tygodnie i cisza. Może ktoś posiada jakieś nowe informacje w sprawie przyjęć na szkolenie w icc? 

18
Bieżące kolejowe / Odp: EP09 ze składem towarowym
« dnia: 25 Listopada 2013, 21:42:25 »
W ramach wyjaśnienia nastawienie przełącznika hamulców na G ( czyli towarowy) w lokomotywie powoduje wolniejsze czasy napełniania oraz opróżniania cylindrów hamulcowych. Stosuje się je przy ciągnięciu pociągów towarowych choć istnieją wyjątki ustawienia na osobowy np. podczas ciągnięcia krótkich i pustych składów. Nastawienie na osobowy czyli P powoduje szybkie napełnianie i opróżnianie, natomiast pośpieszne, czyli R powoduje ponadto po przekroczeniu prędkości 50km/h i zamknięciu się styków w prędkościomierza kabiny B umożliwienie wprowadzenia do cylindrów hamulcowych ciśnienia rzędu 0,62 Mpa,  a nie jak w przypadku ustawienia na towarowy czy osobowy ciśnienia rzędu ok. 0,42Mpa.

19
Bieżące kolejowe / Odp: PKP IC organizuje szkolenia na maszynistę
« dnia: 18 Listopada 2013, 21:17:25 »
Powiem szczerze, że pocieszyliście mnie trochę bo już powoli zaczynałem tracić nadzieję. Pamiętam, że rok temu szybciej się odzywali. Wtakim razie niepozostaje nam nic innego jak trzymać kciuki i czekać na telefon od nich. A do jakich zakładów spółki pisaliście formularze? Ja osobiście do Wrocławia.

20
Bieżące kolejowe / Odp: PKP IC organizuje szkolenia na maszynistę
« dnia: 18 Listopada 2013, 16:51:53 »
Chciałbym troszkę odnowić ten temat, gdyż w tym roku intercity po raz kolejny zorganizowało nabór na szkolenie licencji oraz świadectwa maszynisty a termin składania podań był do 11 listopada. I w związku z tym chciałbym zapytać czy ktoś z obecnych na forum składał do nich podania i czy do kogoś się odezwali. Pytam, ponieważ sam się do nich zgłosiłem ale jak na razie cisza zero odpowiedzi mimo iż jestem już w trakcie szkolenia na licencję a u nich chciałbym kontynuować kurs na świadectwo.

21
Bieżące kolejowe / Odp: Nietypowe malowanie eu/ep07/8.
« dnia: 18 Listopada 2013, 16:35:16 »
Witam. Dziś ją widziałem przejeżdżającą przez Wrocław Psie Pole w godzinach popołudniowych w kierunku dworca głównego.

22
Bocznica / Odp: Pomocnik maszynisty
« dnia: 02 Września 2013, 21:42:35 »
Dokładnie wszystko zależy jaki bada cię lekarz. Ja badania okresowe mam wyznaczone na 4 marca 2014 roku mam nadzieję że pójdzie wszystko dobrze.
Reg. zakazy 10.
Proszę poprawić.
Benek


Słowotok. Bocznica.
Benek

23
Bieżące kolejowe / Odp: Pomocnik maszynisty
« dnia: 01 Września 2013, 20:19:37 »
Domio: Ja jak przechodziłem badania to musiałem przeczytać każdą jedną tablice. Na szczęście z tym nie mam kłopotów. No i okulistka powiedziała mi że osoby które nie widzą barw nie dostają pierwszej kategorii. Może w innych ośrodkach trochę lżej traktują niż u mnie we Wrocławiu. I tak jak pisze kolega krzysiek626 tych tablic jest 36 i w dodatku musiałem czytać od początku do końca plus wybrane losowo także gdy ktoś ma jakieś zaburzenia to to odrazu wyjdzie. Zresztą oni czepiali się o wszystko bo okulista to nie wszystko jest cała masa innych badań do przejścia.

24
Bieżące kolejowe / Odp: Pomocnik maszynisty
« dnia: 27 Sierpnia 2013, 20:54:22 »
A ja dodam od siebie, że jeśli chodzi o wzrok to ostrość wzroku dla osób ubiegających się o licencję maszynisty to 0,8 bez korekcji. W praktyce wygląda to tak że jeśli ostrość masz 0,8 to nieprzeczytasz dwóch ostatnich linijek na tablicy. Ale to niewszystko oprócz tego ważne jest rozpoznawanie barw za pomocą tablic Ishary. Jeśli masz nieprawidłowe to zapomnij o pracy jako maszynista.

25
Czyli już od lipca zaczniecie jazdy? Powiedz mi wider niewiesz czy wszyscy zdali egzaminy na licenję i rozpoczeli warsztaty z całej grupy? I czy mogę napisać do ciebie na PW bo mam parę pytań w związku z tym, gdyż sam miałem być w tej grupie i zrezygnowałem z własnego wyboru.

Nie będziemy tolerować takiej pisowni. Tego się nie da czytać.
Nie mogłeś wysłać na PW tej wiadomości do usera @wider? Forum to nie gg.
Benek

26
Witam.
Chciałbym zapytać się osób biorących udział w szkoleniu na licencję maszynisty w intercity jak przebiega szkolenie.

Reg. zakazy 26.
Poprawiłeś post, jednak usunąłeś mój wpis, a więc nadal nie znasz regulaminu.
Niestety dostajesz ostrzeżenie.
Benek

27
Napisałem do kolegi Generixa.
Domio mnie też właśnie interesuje z racji zamieszkania i ponoć z najlepszych warunków zatrudnienia.

28
A orientuje się ktoś czy będą jakieś przyjęcia w cargo w dolnośląskim zakładzie?

29
Tabor / Odp: [solved]Instalacja ET21-106
« dnia: 20 Marca 2013, 19:46:20 »
Witam.
U mnie również po próbie instalacji wyświetla się stan instalacji 0%

30
Bocznica / Odp: Likwidacja lini kolejowych w Polsce- petycja
« dnia: 19 Marca 2013, 19:38:24 »
Bardziej czegoś merytorycznego niż już ktoś napisał w tej sprawie niewymyślę http://www.rynek-kolejowy.pl/41524/Kolejna_petycja_Bronia_linii_Sucha_Beskidzka_-_Zywiec.htm.
Natomiast jeśli chodzi o mnie to mój sentyment do tej lini bierze się z tąd iż moja rodzina pochodzi z tamtych rejonów i mieszkała w sąsiedztwie tej lini, a  ja osobiście wielokrotnie jezdziłem tą trasą za czasów jak pociągi jeździły co 2 godziny i tak krajobrazowej trasy nigdzie więcej niespotkałem.
Dziś faktycznie jeździ już tylko sezonowo pociąg przewozów regionalnych IR Giewont. Jednak dlamnie trasa ta jest najszybszym łącznikem dolnego śląska z zakopanym, a ponadto niejest wymagana w tej sytuacja zmiana lokomotywy w Suchej Beskidzkiej, natomiast co do łącznika są plany budowy http://suchabeskidzka.naszemiasto.pl/artykul/1773286,sucha-beskidzka-pociagi-beda-smigac-pod-tatry,id,t.html

W tej chwili ignorujesz moją uwagę o staranniejsze pisanie. Nie będę drugi raz poprawiał Twoich wiadomości. Ostrzeżenie i bocznica.
adsim

Strony: [1] 2 3 4