Ustawienie odległości rysowania "na sztywno" nie jest dobrym pomysłem, powinna być możliwość wyboru w pewnym zakresie (od powiedzmy 500 m dla bardzo słabych komputerów do 4 czy nawet 5 km) właśnie ze względu na użytkowników – jeden posiada słabego kompa, inny potwora mogącego uciągnąć wszystko w maksymalnych detalach bez spadku FPS.
Zgadzam się w 100%. O ile dobrze pamiętam, kilka lat temu była dyskusja/ankieta na temat rozbudowanych ustawień opcji graficznych. Jednak wtedy miało być to przeznaczone do SPT. Teraz, kiedy
Ra rozbudowuje exe, wzbogacając je w funkcje stoworzone przez klika osób z dews, otwierają się przed nami zupełnie nowe możliwości. Dla mnie najważniejsze sprawy, które wymagają dopracowania to:
- sterowanie przez AI
- skrócenie czasu ładowania scenerii
- wzbogacenie ustawień graficznych
Co do wzbogacenia/rozbudowania mechanizmu sterowania lokomotywą – to trzeba odpowiedzieć na zasadnicze pytanie – czy gra jest warta świeczki? Bo może się zdarzyć sytuacja, że powiedzmy program osiągnie granice swoich możliwości, kiedy dołożenie nowych funkcji nie będzie możliwe, albo zaczną się konflikty w samym programie. Wtedy tylko SPT, albo nic...
P.S.
Ra, dzięki za wyjaśnienie mechanizmu skalowania tekstur.