1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nastawnik/Pulpit do komputera - Wskazówki i gotowe projekty.
« dnia: 06 Września 2019, 14:36:56 »
I na wyłączonym pokeys'ie, na różnych exe, "ustawieniach fabrycznych", bez zmian.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Ta wzmianka o uzależnieniu na którą się powołujesz oparta jest na tym, iż semafory, które mogą nadać sygnały S2, S6, S10, S10a nie muszą być uzależnione od następnych semaforów. W pozostałych przypadkach, gdzie na jakimś sygnale jest zawarte zielone pulsujące, pomarańczowe, lub pomarańczowe pulsujące, no to logiczne, że semafor nadający taki sygnał musi być uzależniony z następnym, prawda?
Nieprawda. Akurat to uzależnienie jest odwrotne, to znaczy następny semafor nie musi być uzależniony od semafora nadającego sygnał S2, S6, S10, S10a. W pozostałych przypadkach, gdy wskazanie zawiera pomarańczowe, pomarańczowe pulsujące, zielone pulsujące, to sygnał na następnym semaforze jest od niego uzależniony.WTF?! Btw pytanie "prawda?" zawierało ironię.
Parafrazując pytanie na początku. Na wyjazdowym mamy S7. Następny minięty semafor nadaje sygnał S2. Z jaką prędkością powinien jechać pociąg, po minięciu sygnału S2. Nie jest to może ściśle według instrukcji I-e1, opis S7. Ale to podobnie jak mamy sygnał S5, na następnym semaforze mamy S2 zamiast S1. Co to znaczy z przodu dwa odstępy wolne? Pojęcie to występuje tylko przy opisie S3. Jeden odstęp jest wolny, jak górny sygnał na semaforze jest pomarańczowy ciągły, lub sygnał S5.Mhm, tak. Duże frytki i cola...
Czy na wyjazdowym może być podany sygnał S13?No absolutnie, broń Bóg.
Pojedyncze światło zielone ciągłe S2 oznacza jazdę maksymalną prędkością.Dobrze.
Pojedyncze światło zielone migające S3 oznacza jazdę z maksymalną prędkością, z przodu dwa odstępy wolne.Dobrze, pod warunkiem, że jest to semafor samoczynnej blokady liniowej (z wyjątkiem ostatniego) lub semafor wyjazdowy na szlak wyposażony w samoczynną blokadę liniową, ewentualnie jeszcze semafor wjazdowy na posterunek odgałęźny, który nie jest wyposażony w semafory wyjazdowe.
Całkiem inaczej to wygląda jak masz wskazanie dolne, samo światło pomarańczowe, pomarańczowe z pasem pomarańczowym, lub pasem zielonym. Wtedy górne zielone migające oznacza, następnie ograniczenie do 100km/godz., S11, S11a, S7. Górne zielone ciągłe oznacza, następnie jazda z maksymalną prędkością, S10, S10a, S6. W drugim przypadku opisanym przez ciebie, najczęściej jest sygnał S10.Taa.. w tym momencie nalanie sobie szkockiej jest dobrym pomysłem.
W E1 tego nie ma. Było w innej instrukcji która dziś już nie obowiązuje.Było w E1, z 98' odnośnie sygnału S3. Ludzie, czytajcie najnowsze i aktualne instrukcje, a nie opieracie się na instrukcji sprzed 20lat i jest nie potrzebne zamieszanie. Dobrze, że jeszcze nikt nie opiera się na E1 z lat 50'tych gdzie był Sr4 z trzema ramionami i trzema światłami zielonymi. To było kiedyś i takie instrukcje są jako ciekawostka, że kiedyś coś takiego było.
S5 na czterostawnej = 160km/h. Z tym że jeśli przejedziesz z tą prędkością obok tego sygnału to możesz przerżnąć S1 na następnym.Znowu. No gdzie masz, że S5 na samoczynnej blokadzie czterostawnej = 160km/h?
No sam sobie odpowiedziałeś. Nie taka prehistoryczna, bo wciąż jest i ma się świetnie.Cytat: Marcin SGdzie? Na czym? Światło pomarańczowe na górze i zielone na dole, czy odwrotnie?Od kiedy to dolne światło może być zielone? Pomijając prehistoryczną sygnalizację.
Już opisałem to wyżej jak ma się zachować. Lekką podpowiedź możesz przeczytać w §3 pkt 13, ppkt 3, ust. B.Cytat: okoZgodnie z instrukcją semafor: zielony pasek na dole, pomarańczowe dolne i górne migające - sygnał S7 - 100 km na h przy tym i przy następnym semaforze. Jakie powinno być prawidłowe zachowanie maszynisty gdy dostanie S7 na semaforze wyjazdowym w czasie wyjazdu na SBL. Rozumiem że jedzie tak aby 100 miał przy wyjazdowym ale i przy następnym a gdy zobaczy że semafor wskazuje sbl wskazuje S2 to od tego semafora jedzie rozkładową?Czyli jak mam sygnał S7, to jadę z prędkością 100km/godz., rozkładowa mnie nie interesuje. Dopiero jak dostanę sygnał S2, jadę rozkładową.
S5 na czterostawnej ogranicza prędkość do 100km/h.Jak znajdziesz mi taki przepis w E1, punkt dla Ciebie.
Następny semafor. Mam rozumieć, że SBL'ka może podać, którąś z tych opcji...?Cytat: jakubg1S7 na wyjazdowym...Na następnym semaforze należy oczekiwać sygnału S9, S8, S7, S6.
Ehh.. (solidny łyk kawy)Cytat: Marcin SNa sieci PKP jest stosowana sygnalizacja prędkościowa. Sygnały zezwalające na jazdę z ograniczoną prędkością obowiązują "odtąd, dotąd" w zależności, czy jest to semafor kształtowy, czy świetlny, następnie jest jeszcze różnica czy jest semaforem wjazdowym, wyjazdowym lub drogowskazowym.Też tego nie rozumiem. Możesz wyjaśnić, a nie podawać linka do instrukcji.
Jak masz światło pomarańczowe z zielonym światłem, to jedziesz 100km/godz..Gdzie? Na czym? Światło pomarańczowe na górze i zielone na dole, czy odwrotnie?
Rozkładowa cię nie interesuje.Dokąd? Do końca trasy? Do następnej stacji?
Jak szlakową 160km/godz., to też jedziesz 100km/godz.?Yyyy.. Pomidor?
interpretujemy go że przy wyjazdowym 100 a w przodzie mamy 2 odstępy wolneTa wersja jest poprawna.
Exe 475rc8 nie pomogło, wciąż PWM nie reaguje. "Wszystko jest na 0".Co dokładnie zostało zmienione w komunikacji z PoKeys? Bo teraz wszystkie PWMy nie pracują.Postaramy się przywrócić działanie PoKeys do stanu poprzedniego. Ostatnim działającym poprawnie jest 475rc8 z wątku w dziale na warsztacie.