Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ural

Strony: [1] 2
1
Na warsztacie / wąskotorówka
« dnia: 29 Grudnia 2006, 15:12:44 »
Zwrotnice Convertera są w niewiele zajmującej trasie Cieplice. Co do rozciągniętej tekstury trawy to w trasie  Strzęsowiec - Karpice też taka była i wcale nie wyglądało to źle. Jeśli jednak bardzo to przeszkadza to oczywiście mogę zmienić.
Zauważyłem w paczce brak piku inc z 1-stawną tarczą ostrzegawczą.
Instrukcja, jak ją mieć:
* utworzyć w katalogu scenery plik Tk1st.inc
* wpisać w pliku taki tekst:

origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
// model tarczy ostrzegawczej:
node 1500 0 (p1) model 0 0 0 0 PKP/TK1st.t3d none endmodel            

node 800 150 none lines 80 80 80 100.0         //szara linia zeby byl maszt widoczny z daleka
0.0 0.0 0.0 0.0 2.5 0.0
endline

rotate 0 0 0
endorigin



Plik Tk1st.t3d był razem z trasą.

2
Na warsztacie / wąskotorówka
« dnia: 23 Grudnia 2006, 22:08:40 »
Widzę, że brat mnie uprzedził w poście (hahi)
Mam nadzieję, że trasa się podoba i nie ma zbyt wielu błędów. Planuję jeszcze dodanie lotniska o ile starczy samolotów. Gdyby znalazł się tabor (oby) to planuję: przejażdżkę towarową z lxd2 na czele (do kotłowni, złomowiska bądź tartaku), kilka osobowych (pętla i trójkąt do zawracania składu pozwalają na użycie parowozów), może mbxd2 jako dumb...

Tyle ode mnie. Ciepłych, rodzinnych, zdrowych, wesołych świąt. Powodzenia w nowym roku.

...może coś z tego będzie...

3
Na warsztacie / wąskotorówka
« dnia: 01 Listopada 2006, 16:56:46 »
Cytat: "EP08_015"
No nareszcie bedzie pozytek z LXD2 ktora mamy narazie jako nieuzywana. Mam pytanie do autora. Obejzalem screny i na żadnym z nich nie ma toru, który by posiadał podkłady. Bedzie to uwzględnione? Proponuje bardziej tor dać z tekstury podrdzewiałej. Jest taka w całkowie na tym odcinku z krzywym torem.


Nie ma ich ze względów technicznych. Nie ma podkładów do zwrotnic wąskotorowych a takie zwrotnice bez podkładów łącząc się z torami z podsypką nieestetycznie wyglądają.

A semafory nie tylko w Tarnowskich Górach są. Widać je na zdjęciach z ŻKD i o ile pamiętam na największej w Polsce stacji wąskotorowej też są.

Dodano po 2 minutach:

 ... są nawet na wąskotorówce w parku kultury i wypoczynku w Chorzowie na mijankach.

4
Na warsztacie / wąskotorówka
« dnia: 27 Października 2006, 21:00:29 »
Przepraszam wysłałem przestarzałe screeny. Oto współczesne.

http://eu07_304.fotosik.pl/albumy/75419.html

5
Na warsztacie / wąskotorówka
« dnia: 21 Października 2006, 21:06:28 »
Wilko men
Na wakacjach zacząłem prace nad wąskotorówką. Trasa gotowa w 70%, ale niestety pożeracz czasu (szkoła) nie pozwala mi dokończyć. Do zrobienia pozostały:
-obiekty ozdoby
-eventy
-lotnisko z samolotami sportowymi
-teren
-tabor
screeny >>tutaj<<
Jeżeli jest ktoś chętny do pomocy z dużą ilością czasu i 3dsem, to proszę na priv.
Pazdro!

6
Bieżące kolejowe / Przepisy na wąskotorówkach
« dnia: 21 Sierpnia 2006, 15:53:31 »
Od pewnego czasu zastanawiam się jak to jest ze wskaźnikami, semaforami itd na wąskotorówkach. Na różnych zdjęciach w internecie widziałem, że coś tam jest inaczej niż na normalnotorowych. Na stronie GKW są zdjęcia dwukomorowych semaforów świetlnych. Zamiast tarcz ostrzegawczych widywałem sam wskaźnik W1. Z kolei na fotografiach z ŻKD widziałem, że semafory są czterokomorowe. Są też takie wąskotorówki na których semaforów w ogóle nie ma np. na Bieszczadzkiej Kolejce Leśnej. Wobec tego mam kilka pytań odnośnie wąskotorówek, bo w internecie NIE MA takich instrukcji, przepisów, itd.

1.Jakie semafory się tam stosuje?
2.Czy są tarcze ostrzegawcze?
3.Jakie prędkości szlakowe?
4.Jaki promień i długość zwrotnic?
5.Czy występują tarcze manewrowe?

Z góry dziękuję za wyjaśnienia.

7
Na warsztacie / Pierwsza trasa początki
« dnia: 15 Sierpnia 2006, 20:49:00 »
To skoro wy tworzycie trase "multishort" to chyba lepiej bym nie zczynal swojej. Co do stacji...prawie jak z Calkowa. Tylko trawa, drzewa, troche domostw...(tekst poprawiony przez "bykom stop" ale w Anglii, przepraszam za ewentualne "byki")

Dodano po 3 minutach:

 screeny...hmmmmm lepsza 1 tekstura trawy na trasie niz wiele.

8
Bieżące Symulatorowe / Trasa z shortów
« dnia: 03 Czerwca 2006, 18:37:01 »
Widzę, że wygrała trawa grassgreen1.tga. Tak więc od dziś zapraszam do wysyłania linków do shortów na wiadomość prywatną. Bardzo proszę, by trasy mieściły się w 1 pliku scn. Jeśli już komuś tak bardzo nie podobają się postawione przeze mnie normy niech przesyła trasy tak, jak je stworzył, coś się wymyśli, żeby było ładnie połączone. Każdy short bardzo mile widziany. Kto wie czy nie wyjdzie z tego piękna trasa...
Dla najlepszych twórców przewidziane plusiki ;->
...oczywiście jeżeli takie "plusikowanie" w ilościach hurtowych jest nielegalne, proszę administratorów lub moderatorów o zaprotestowanie.

9
Pomoc w tworzeniu / Widoczność terenu
« dnia: 03 Czerwca 2006, 18:19:24 »
Możesz wpisać większą wartość mgły, by było widać dalekie obiekty. Domyślnie ustawiona mgła powoduje zbielanie i znikanie wszystkiego co możliwe. By było widać coś z odl. 8km potrzebna jest mgła większa od 8000 metrów. Spróbuj dać np. 10.000

10
Bieżące Symulatorowe / Trasa z shortów
« dnia: 23 Kwietnia 2006, 21:05:33 »
Cytuj
Jedna uwaga. Skoro już koniecznie chcesz tworzyć jakiś standart modułowy do Maszyny, to z trawą proponuję taki patent, jak w modelarstwie kolejowym: taki sam kolor trawy obowiązuje tylko na brzegach modułu. Dzięki temu uzyskuje się płynne przejście kolorystyczne pomiędzy modułami, a jednocześnie nie ogranicza twórców.

...ale jak to będzie wyglądało: najpierw grass.bmp, później pasek grassgreen1.tga, a następnie grassdarkgreen1.tga? Czy chodzi tu  co innego???

Dodano po 2 minutach:

 ...no oczywiście jeśli chodzi o jasność trawy, to można coś takiegozastosować...

11
Bieżące Symulatorowe / Trasa z shortów
« dnia: 21 Kwietnia 2006, 20:44:53 »
Cytat: "Poscikk"
To bedzie fajny efekt. Raz jest trakcja a raz nie.


O takie jaja nie ma się co obawiać. Elektryczne trasy będą łączone z elektrycznymi, a spalinowe ze spalinowymi. Jak będzie brakło odcinków, to sam dorobię :>
Jeśli chodzi o nadmiar reguł, chodzi o to, by na każdym shorcie nie było za każdym razem innej textury, itp...

12
Bieżące Symulatorowe / Trasa z shortów
« dnia: 21 Kwietnia 2006, 20:29:05 »
Hej
Po pewnym czasie przyglądania się forumowi stwierdziłem, że powstaje wiele różnych tras, których projekty upadają z powodu braku cierpliwości do pisania długich tras. Tymczasem wielu forumowiczów tworzy tzw. shorty, które nie pokazują się na forum, bo jeździ się nimi 5 minut. Żeby nie tracić tylu, być może bardzo ładnych, ale krótkich tras, planuję je połączyć w 1 długą.
Ale...istnieje kilka kryteriów bez których łączenie ich będzie drogą przez mąkę:
1. Short musi się kończyć na pełnych wartościach metrów (nie 49.29832, tylko 50).
2. Teren musi zaczynać się i kończyć dokładnie tam gdzie tory (jak nożem uciął).
3. Końcówki torów <shorta> muszą kończyć się obrócone o kąty: 0, 90, 180, 270(teren też).
4. Tekstura trawy musi być we wszystkich shortach taka sama. O tym zadecyduje wynik ankiety trwającej do 31 maja (40 dni)
5. Trasa musi być napisana w 1 pliku *.scn.
6. Póki co proszę nie wstawiać eventów.
7. Rozciągnięcie trawy: 10xna100m
8. Jasność trawy: 150
Pozdrowionka Ural
p.s. Traski proszę linkować na pw.

13
Publikacje / Trasa w góry na Mazury
« dnia: 18 Grudnia 2005, 17:33:02 »
Nie wiem co może być nie tak. Wpis:
node -1 0 126 dynamic road\Fiat #yellow.tga Fiat126p 3 0.0 headdriver 220.0 4 Passengers enddynamic

Dodano po 3 minutach:

 ...i nie wiem też skąd abnormal termination. Możecie pokazać końcowkę log.txt?
U mnie był tylko 7@error ,mimo że był plik z rozkładem jazdy. Ale trasa chodziła

Dodano po 6 minutach:

 Koljna rzecz:
Cytuj
- sygnalizacja to ma przedstawiać niby że co ?;] - Proponowałbym odsunąc wjazdowe chociaż te 150 m od ostatniej zwrotnicy w strone szlaku i dac je 5-komorowe, a wyjazdowe z torow, po ktorych zjezdzamy w bok dać 4-komorowe. Przesuń też tarcze ostrzegawcze blizej semaforow. Szlakowax10+100 m starczy ;-) Może jakas nastawnia i przejazd gdzieniegdzie?;] To byly wrazenia ze stacji poczatkowej stonki.
- Jak masz stacje koncowa, to semafor wjazdowy daj pom-czerw-pom-bia, a semafory ochraniajace koziol czerw+bia. Wyjazdowe normalnie 4 i 3 komory.
Zwrotnice są krzywe :( Po co W4 przed przejazdami ? STacje dalej te sosenki wchodza w skrajnie i nie ma to przed ksztaltowym wjazdowym

w4 przed przejazdem widziałem ne prywatnej trasie w okolicy Wrocław Klecina.
Czy naprawdę potrzebne są 5-komorowce gdzie szlakowa+40 km/h?
To na prywatnej trasie ze szlakową 30 też ma chyba ograniczony sens.
Co o tym myślicie?

14
Publikacje / Trasa w góry na Mazury
« dnia: 17 Grudnia 2005, 09:19:00 »
...i po pół roku trasa nareszcie jest gotowa.

Paczek jest kilka, bo duży plik nie wchodził.

http://republika.pl/ural_trasy/mazury_1.zip
http://republika.pl/ural_trasy/mazury_2.zip
http://republika.pl/ural_trasy/mazury_3.zip
http://republika.pl/ural_trasy/mazury_4.zip

Nie zrobiłem do niej jeszcze kompletnego pliku HTML z opisem,choć należałoby. Kilka rzeczy odnośnie trasy, o których należy wiedzieć:
#Wymagane paczki: Całkowo, Transylwania, Nd, Moczniki, gagarin LHS(jeśli się nie ma można zmienić wpis), Eaos pack (zrobić też plik eaos1.bmp z ulubionej tekstury), W27
#Testowana trasa w wersji 220204 i unoffie (1 semafor działa niepoprawnie, ale t nie przeszkadza)
#Jazda trasą.
Szyny typu Rail_screw_rused są bardzo śliskie
W unoffie autosan jest w katalogu autosan, nie w H9(zmienić wpis)
Na jednej ze stacji sygnały manewrowe podawane są gwizdkami przez dyżurnego ruchu(ten sokista), przejrzeć E-1

pozdrawiam (wesołych świąt i loka pod choinkę, sylwestra na etanolu tylko nie za dużo)
Julek Ural

15
Publikacje / Trasa w góry na Mazury
« dnia: 18 Października 2005, 20:14:31 »
Cytat: "dehu"
Sory że sie wtrącam, ale czy tam będzie tylko ten diselek? Strasznie nie lubie nim jeździć... Więc moja petycja brzmi: Prosze o inny lok :)

będzie jeszcze sm03 i SM42.

16
Publikacje / Trasa w góry na Mazury
« dnia: 03 Września 2005, 21:36:04 »
Cytat: "eu7_304"
Wbrew próśb @ Urala postanowiłem zapoznać Was z naszym nowym projektem. Jest to narazie traska ok. 11. kilometrowa

Zrobił to wbrew mojej woli, toteż się nie dziwcie że taka krótka bo będzie dłuższa. Na razie to nawet trawa nie wszędzie jest i zrobione poniżej połowy. Następna publikacja po ukończeniu prac(chyba, że eu7_304 znów zrobi kawał;-)) Tylko jak wyjdzie to bardzo proszę nie być idealistami i nie oceniać trasy jakby wyszła z 3dsmaxa, bo mi skrypty nie działają. Mogą być pewne niedopracowania w trójkątach, ale reszta na pewno będzie dobra. Postaram się zrobić jak najciekawszątrasę.
Pozdrawiam
ikswomyzrkS nailuJ<<< :-}

17
Bocznica / W15
« dnia: 20 Sierpnia 2005, 20:12:36 »
Wstawiłem includem

18
Bocznica / W15
« dnia: 19 Sierpnia 2005, 20:10:44 »
Dobriden
Zauważyłem dziwną właściwość wskaźnika w15. Gdy wstawiam go tak jak inne wskaźniki to widzę tył wskaźnika. Po przekręceniu go pokazuje on w prawo nie w lewo gdzie jest semafor. Poprawiłem plik wskazniki2.bmp Umieszczam go tu:
http://www.eu07_304.webpark.pl/wskazniki2.bmp
Czy dać do downloadu?
Gdy wyjdzie moja trasa będzie potrzebne.
Pozdrawiam

19
Pomoc w tworzeniu / Nie działający event
« dnia: 09 Sierpnia 2005, 13:22:51 »
Dobry

event man2 multiple 20.0 nd none wr3+ endevent

Jaki bład jest w tym zdarzeniu, że nie działa?
Event chcę wyzwolić przez najazd składu na tor.

20
Infrastruktura kolejowa / kształtki
« dnia: 08 Sierpnia 2005, 14:24:38 »
Zauważyłem na trasach LOKalnych:
Tarcza ostrzegawcza, semafor wjazdowy(bez tarczy), semafor wyjazdowy
Skąd maszynista ma wiedzieć, że po sr2 na wjazdowym  na wyjazdowym będzie miał sr1 skoro nie ma tarczy?

21
Na warsztacie / Tramwajowo
« dnia: 06 Sierpnia 2005, 21:29:40 »
Na jego trasie nie ma flexów(widać na mapce z jeta). A jak da się zrobić flex zerowej długości, przede wszystkim jak jest zaznaczany przez jeta, bo z moją trasą stało się dokładnie to samo a nie chcę pisać całej trasy od początku:-(

22
Pomoc w tworzeniu / Pożeranie tras
« dnia: 04 Sierpnia 2005, 13:50:05 »
Cytat: "jaras"
event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

//wjazd warczawa
event warczwj multiple -60 none warH_s2 endevent
manewry warczawa
event man1 multiple -900 none warC_ms2 warH_s1 endevent
event man2 multiple -1020 none warA_ms2 wr3+ warC_s1 endevent
A czemu dałeś ujemne Delay w event ... multiple ...?

Cytat: "Autor [b
Scenery.doc[/b]"]
    [*]Delay - opóźnienie przy uruchamianiu zdarzenia
    może byc ujemne, wtedy wywoływane jest cyklicznie, ale to jest nieprzetestowane[/list]
    Radziłbym Ci z tego nie korzystać - może to właśnie jest przyczyną...

    I jeszcze jedno:manewry warczawaDomyślam się, że jest to komentarz, ale wtedy powinien być poprzedzony przez "//". Jeśli tak jest - trzeba dopisać.

    No nie wiem, co by mogło być jeszcze przyczyną - sprawdź to co opisałem i najwyżej znowu napisz.

    manewry warczawa miałem wcześniej w "//", ale potem kiedy sie wywalało wszystkie eventy dałem w "//" i dalej to było, ale kiedy pisałem tego posta, to chciałem wszystkie eventy dać spowrotem i przypadkowo ten komentarz stał się nie komentarzem.
    A poza tym na początku event:
    event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

    działał poprawnie

    23
    Pomoc w tworzeniu / Pożeranie tras
    « dnia: 04 Sierpnia 2005, 12:24:00 »
    Napisałem 0,2 trasy W góry na Mazury, wstawiłem semafory,  dorobiłem zdarzenia i...
    DYF
    Program wykonuje nieprawidłową operacje. Skasowałem ostatnie posunięcia i to samo. Log txt kończy się:
    Loading - texture: Rail_screw_rused2.bmp
    OK

    Czy trasa może spowrotem działać, czy 10h roboty zmarnowane??
    eventy wyglądały:
    event start multiple -60 none kl2_s2 endevent

    //wjazd warczawa
    event warczwj multiple -60 none warH_s2 endevent
    manewry warczawa
    event man1 multiple -900 none warC_ms2 warH_s1 endevent
    event man2 multiple -1020 none warA_ms2 wr3+ warC_s1 endevent

    24
    Trasy / Manewrowo
    « dnia: 03 Sierpnia 2005, 11:11:42 »
    Dź(w)ięki!!! :)

    25
    Trasy / Manewrowo
    « dnia: 01 Sierpnia 2005, 12:14:49 »
    Jak zmienić zwrotnicę w Manewrowie? Próbowałem T i t, ale nie działa.

    26
    Pomoc w tworzeniu / ZWROTNICE
    « dnia: 16 Lipca 2005, 16:28:55 »
    Zdobłem javę i jet działa. Jak się w nim robi flex?

    Szczęśliwemu znawcy odpowiedzi serdeczne "Thanks from the mountain" :) !

    27
    Pomoc w tworzeniu / pisanie tras
    « dnia: 15 Lipca 2005, 11:00:58 »
    Mam w lokalizacji:
    "E:\Program files\3dsmax5"
    i zmieniłem w 3dsmax.ini na

    [Directories]
    Fonts=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Fonts
    Scenes=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Scenes
    Import=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Meshes
    Export=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Meshes
    Help=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Help
    Expressions=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Express
    Previews=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Previews
    Images=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Images
    Sounds=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Sounds
    PlugCFG=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\PlugCFG
    MaxStart=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Scenes
    VideoPost=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\VPost
    Heidi Drivers=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Drivers
    AutoBackup=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\AutoBack
    Materials=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\MatLibs
    Scripts=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Scripts
    Startup Scripts=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Scripts\Startup

    [BitmapDirs]
    Dir1=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\Maps
    Dir2=E:\PROGRAM FILES\3DSMAX5\downloads

    [ObjectSnapSettings]
    DisplaySnapMarkers=1
    SnapMarkerSize=10
    SnapMarkerColor=0,000000 1,000000 1,000000
    UseAxisConstraints=0
    SnapToFrozen=1

    [Performance]
    TransformGizmoRestoreAxis=0
    SFMask=1
    Degrade=0
    UnitType=5
    UnitScale=1.000000
    RealTimePlayback=1
    PlayActiveOnly=1
    DisplayObsoleteMsg=0
    CrossHairCursor=0
    Crossing=1
    ACIPalette=0
    ShowAxisIcon=1
    ExtUseSelSet=0
    ExtAllUseSelSet=0
    TransformGizmo=1

    [PlugInKeys]
    Enabled=1

    [Renderer]
    UseEnvironAlpha=0
    FilterBackground=0
    R25Shadows=0

    [CommandPanel]
    Columns=1
    RollupBreakThreshold=50

    [Modstack]
    Visible=0
    ModStackHeight=128
    ShowAllIcons=0
    ShowAllSets=0

    [WindowState]
    GFXType=OpenGL
    GFXRenderer=
    GFXDevice=
    GFXDirect3DVersion=
    GFXDirect3DDevice=
    GFXDirect3DBuild=
    Size=1032 746
    Place=-4 -4
    Maximized=0
    ListenerWidth=304
    XfmTypeInPos=365 282

    [CustomMenus]
    FileName=D:\3dsmax5\UI\DefaultUI.mnu

    [MAXHistoryList]
    Count=15
    History_00=D:\3dsmax5\Scripts\eu07
    History_01=D:\3DSMAX5\Scenes
    History_02=D:\eu07-080604-unoff\textures
    History_03=D:\user\McZapkie\eu07\source\zmiany\textures
    History_04=C:\Documents and Settings\m4t3u\Pulpit\quark-mc29
    History_05=D:\eu07-080604-unoff\maxy
    History_06=D:\3dsmax5\Scenes
    History_07=D:\3dsmax5\Autoback
    History_08=D:\3dsmax5\Scenes
    History_09=C:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit
    DefaultType=AllFormats
    History_10=C:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit\temp\wieruszow
    History_11=C:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit\temp
    History_12=D:\3DSMAX5\AutoBack
    History_13=D:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit
    History_14=D:\Documents and Settings\Mateusz\Pulpit\temp
    History_15=D:\jel_max

    [FileList]
    File1=D:\3dsmax5\Scenes\braniewski_mlyn.max
    File2=D:\3dsmax5\Scripts\eu07\quark-mc29.max
    File3=C:\Documents and Settings\m4t3u\Pulpit\quark-mc29\quark-mc29.max
    File4=D:\3dsmax5\Scenes\zabek.max
    File5=D:\3dsmax5\Scenes\calkowo.max
    File6=D:\3dsmax5\Scenes\andrzejki2.max
    File7=D:\3dsmax5\Scenes\lebork.max
    File8=D:\3dsmax5\Scenes\andrzejki.max
    File9=D:\3dsmax5\Scenes\wierzbno.max

    [Material Editor]
    AmbientColor=0.000000 0.000000 0.000000

    [62f565d6,110a1f97]
    ObjectSnapPluginState=1 0

    [24960fd5,343a4913]
    ObjectSnapPluginState=0 0

    [1f120de7,30bc716f]
    ObjectSnapPluginState=0 0

    [52256183,106b5fda]
    ObjectSnapPluginState=0 0 0 0 0 0

    [MtlEditorPosition]
    MainWindow=370 -4 367 780
    MagWindow0=186 97 152 190
    [MaterialBrowserDialogPosition]
    ModalDimension=474 75 332 751
    [ImageFilePicker]
    EnablePreview=1
    SequenceFlag=0
    MaxHistory=16
    [ActionContext]
    Context_0=1
    Context_1=1
    Context_2=1
    Context_5=1
    Context_6=1
    Context_3=1
    Context_34fe4c77=1
    Context_160d7c17=1
    Context_38ba1366=1
    Context_34fe2c73=1
    Context_2993eaf=1
    Context_7ed73ca2=1
    Context_7ff73cb1=1
    Context_7bd55e43=1
    Context_39f804f5=1
    Context_39f804f7=1
    Context_6bd55e20=1
    [MAXScript]
    AutoStart=1
    LoadStartupScripts=1
    LoadSaveSceneScripts=1
    LoadSavePersistentGlobals=1
    LoadControllerScripts=1
    Font=Courier New
    FontSize=12
    InitialHeapSize=7.500000
    AutoOpenListener=0
    EnableMacroRecorder=0
    ShowCommandPanelSwitch=0
    ShowToolSelections=0
    ShowMenuSelections=0
    AbsoluteSceneNames=0
    AbsoluteSubObjects=0
    AbsoluteTransforms=0
    ExplicitCoordinates=0
    [RenderProgressDialogPosition]
    Dimension=897 79 379 244
    [RenderVFBPosition]
    Position=166 20
    [FloatingActiveShadeWindowRectangle]
    RectangleXYWH=0 0 664 555
    [PresetOutputSize0]
    PresetWidth=320
    PresetHeight=240
    PresetAspect=1.000000
    [PresetOutputSize1]
    PresetWidth=256
    PresetHeight=243
    PresetAspect=1.265625
    [PresetOutputSize2]
    PresetWidth=512
    PresetHeight=486
    PresetAspect=1.265625
    [PresetOutputSize3]
    PresetWidth=640
    PresetHeight=480
    PresetAspect=1.000000
    [PresetOutputSize4]
    PresetWidth=720
    PresetHeight=486
    PresetAspect=0.900000
    [PresetOutputSize5]
    PresetWidth=800
    PresetHeight=600
    PresetAspect=1.000000
    [EmailNotifications]
    NotifyProgress=0
    NotifyFailure=1
    NotifyCompletion=0
    NotifyEveryNth=1
    EmailFrom=
    EmailTo=
    OutgoingEmailServer=
    [RenderDialogPosition]
    Dimension=367 -17 458 820
    [KeyboardFile]
    CurDir=D:\3dsmax5\UI\
    CurFile=DefaultUI.kbd
    [UserGridSettings]
    AutoActivation=0
    AutoDeletion=0
    FLoatingGridObjectSpaceAlign=0
    [CustomColors]
    FileName=E:\PROGRAM FILES\3dsmax5\UI\DefaultUI.clr
    IconFolder=E:\PROGRAM FILES\3dsmax5\UI\Icons

    chyba jest dobrze.

    28
    Pomoc w tworzeniu / pisanie tras
    « dnia: 14 Lipca 2005, 08:37:28 »
    teraz z Cdillą jest spokój ale wyświetla się:
    Mtlgen.dlt Is Missing a potem się wywala
    Cytat: "kurs90"
    Ważne, że się w ogóle uruchamia, a te pliki, których błąd wskazuje, można usunąć. acha i w logu w katalogu głównym, pozamieniaj ścieżki do 3ds'a na swoje

    Tylko problem w tym że sie to wogóle nie uruchamia!!!

    29
    Pomoc w tworzeniu / pisanie tras
    « dnia: 13 Lipca 2005, 11:47:09 »
    Cytat: "KURS90"
    Ja ściągnąłem i 3dmax mi działa bez zarzutu


    A mi dalej działa z zarutami :-(

    30
    Pomoc w tworzeniu / pisanie tras
    « dnia: 10 Lipca 2005, 19:19:01 »
    O ile pamiętam to ten adres był:
    http://members.lycos.co.uk/maszynaforum/ czy coś takiego. mi w każdym razia nie chodzi 3ds bo brakuje jakiegoś cdilla.dll czy coś w tym stylu.

    Strony: [1] 2