Dzień dobry!
Mam pytanie dotyczące umieszczania sygnalizatora sygnału zastępczego przy torze niewłaściwym na wysokości semafora wjazdowego. Taka sytuacja występuje np. na stacji Stalowa Wola Południe od strony stacji Nisko (z drugiej strony stacji sygnalizator Sz został zastąpiony semaforem). Ogólnie chciałbym się dowiedzieć jak wygląda prowadzenie ruchu pociągów, kiedy jeden tor jest zamknięty. Normalnie przed semaforem wjazdowym jest tarcza ostrzegawcza w odległości drogi hamowania i w takim przypadku sytuacja jest dla mnie jasna. Jak to wygląda kiedy wjazd na stację odbywa się z toru niewłaściwego? Jaka prędkość obowiązuje na szlaku od poprzedniej stacji do sygnalizatora Sz? I potocznie skąd maszynista wie, że zbliża się do sygnalizatora Sz?
Pozdrawiam
Link do schematu stacji Stalowa Wola Południe (dostęp 27.12.2021):
https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php?title=Stalowa_Wola_Po%C5%82udnie