1
Pomoc doraźna / Odp: Sygnalizacja manewrowa Tb1
« dnia: 23 Listopada 2023, 21:52:12 »
W Starterze, są przecież dokładne opisy scenariusza. Zawsze można podejrzeć
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
//pomijanie ściągania w Lisowie
node 100 0 none eventlauncher 847.618 264.858 -2103.834 100 w 0 manewrystop_lisow manewrystop_lisow end
//komórka aby inne pociągi nie oddziaływały na eventy w Lisowie
node -1 0 memcell_manewry_lisow memcell 0 0 0 a 1 0 none endmemcell
event manewrystop_lisow updatevalues 0 memcell_manewry_lisow a 0 0 endevent
a jednak tak bardzo się nie słyszało o takich sytuacjach, że maszynista opuszcza pociąg.Maszynista czekał na zmiennika, więc pociągu nie opuścił, a co za tym idzie pilnował lokomotywy i składu. A po za tym postąpił słusznie. W takich sytuacjach wychodzą cięcia i oszczędności na kolei, a także złe planowanie i to nie tylko w PKP IC. Info o tym, że czekał na zmiennika można znaleźć w tym artykule.
nieowskaźnikowane przystanki w km 107, 120, 135 i 140 – w 107 i 135 nie ma szans zatrzymać się w peronie z prędkości rozkładowej/drogowejBędą dodane w nastepnej wersji.
do 44 km jakieś 4-5 postojów, później jakieś 30 km przerwy – trochę rzadko, niczym na węglówce/CMKDodam co najmniej 2 przystanki więcej (wstępnie) więc będzie, ale i tak zostanie odcinek pomiędzy gdzie nie będzie stacji, coś właśnie a'la CMK. Perony jeśli dobrze pamiętam na przystankach na 210m, na stacjach w zależności jak są w rzeczywistości, w odpowiedniku Katowic są długością... jak w Katowicach, to samo w odpowiedniku stacji Nowy Sącz i Chabówka. Plus chyba z 300m na innych stacjach. Nie wiem, może zmierzę przy następnej okazji.
odniosłem wrażenie, że standardowo perony na scenerii mają 250–300 metrów
51.59 MB |