1
Symulator / Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« dnia: 09 Maja 2022, 22:03:51 »
Czy można zamówić opcję odbić w 60FPS? Niestety starter wie ode mnie lepiej, czego oczekuję i mi zmienia to na 25 co chwila.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Dodany też parametr sound.volume.paused, ale tak jak wspominałem nie zauważyłem różnicy w symulatorze.
trainset td/rozklad tdo_n1734 0 0.1
node -1 0 EP07-422 dynamic pkp\303e_v1 303E-EP-TV-422 303E-EP-TV 0 headdriver 99.WH25.L0 0 enddynamic
node -1 0 a9nouz_1978294-2 dynamic pkp\14xa_v1 a9nouz_1978294-2 140a-10 0 nobody 115.WH25.L0 0 enddynamic
node -1 0 b_170a dynamic pkp\z2_v1 b11mnouz_61512170064-0 G90_2KL_170A 0 nobody 115.WH25.L0 0 enddynamic
node -1 0 wrnouz_8870209-4 dynamic pkp\113aa_v1 wrnouz_8870209-4 113aa_etap_ii 0 nobody 115.WH25.L0 0 enddynamic
node -1 0 b9nopuvz_8470012-5 dynamic pkp\111arow_v1 b9nopuvz_8470012-5 111AROW_II 0 nobody 115.WH25.L0 0 enddynamic
node -1 0 bp_111a-20 dynamic pkp\14xa_v1 b9nopuz_2978066-2 111a-20 0 nobody 115.WH25.L0 0 enddynamic
node -1 0 b10nouz_2078765-8 dynamic pkp\14xa_v1 b10nouz_2078765-8 174A 0 nobody 0.WH25.L0 0 enddynamic
endtrainset
Nowa wersja, zmiany:Tutaj uwaga -- rozdzielczosc ekranu a rozdzielczosc bufora to dwie rozne rzeczy. W uproszczeniu, bufor to "plotno" na ktorym malowany jest obraz symulacji, a ekran to "rama" na ktory jest on nastepnie naciagany. Nie powinno sie z gory i automatycznie narzucac identycznych rozmiarow jednego i drugiego, bo wiele gier (w tym i tych AAA) uzywa bufora o rozdzielczosci nizszej niz rozdzielczosc ekranu; pozwala to na wyzszy framerate niz malowanie w "pelnej" wyswietlanej rozdzielczosci, przy niewielkim spadku jakosci. U nas sluza do tego wpisy rozdzielczosci bufora wlasnie, i/lub wpis gfx.framebuffer.fidelity pozwalajacy na polautomatyczny dobor parametrow tak, by uzyskac jedna ze standardowych rozdzielczosci (720, 1080, 1440p)
- parametry rozdzielczości kopiowane do gfx.framebuffer.