Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - amokk6

Strony: [1]
1
ekhm.. ekhm...
Halo, dzień dobry wieczór Witam Serdecznie.

Wielki powrót legendarnej Linii 61! Zmiany względem ostatniej wersji?
-Przeryta struktura katalogowa na wzór tej z Galicyi,
-Całkowicie nowa Częstochowa i odłączenie od "starej" linii_61,
-Wymieniona sieć na tą z Galicyi (zawarta w paczce żeby nie komplikować, nadal wymaga exe z zależności Galicyjskich (z obsługą PBR)),
-Pierwszy raz w ciągu 4 lat, na porządnie naprawione rozjazdy na Kucelince, jak scenariusze się nie posypały (a jest to całkiem możliwe) to na 35% będzie działać,
-Nowy teren w Częstochowie i więcej domków z CityGMLa (tak mam zapisane, ale możliwe, że teren był już wcześniej),
-Jakieś mniejsze lub większe zmiany, poprawki w Kielcach, nie pamiętam bo to już chyba rok jak to robiłem,
-Najpotężniejszy ze wszystkich deweloperów, bez dewelopera postanowił poprawić tabor w scenariuszach żeby nie było braków i zasadniczo tylko dzięki niemu ta paczka się pojawiła, bo takto by kisło kolejne pół roku (oddajcie mu już te range :<)
-Zobligował się również do poprawienia w przyszłości tych różowych cyborgów które straszą w tym jakże pięknym, pustynnym, świętym mieście z tramwajami,

Ogółem to wychodzi na to, że wszystko się ładuje, baza w jakimś stopniu działa, torowisko jest bardziej stabilne, sieć bardziej przypomina sieć, ale całościowo nadal jest lipa i jakoś mnie nie ciągnie do kończenia tego. Scenariuszy nie testowałem, możecie się pobawić i spróbować samemu poprawić, ewentualnie podesłać logi i czekać aż gdzieś mnie znowu natchnie do tego. Może szybciej do tego dojdzie jak zjawi się ktoś kto udekoruje na tip-top Częstochowę. W paczce jest SBT dla jednego scenariusza, można sobie to spokojnie przekopiować i zmienić nazwę coby reszta też się szybko odpalała. Z jednej strony szkoda żeby to kisło (w samym Rainstedzie na liczniku jest ponad 450rbh i pewno drugie tyle przy terenie) szczególnie, że najgorsze (drogi, sieć) jest zrobione. Z drugiej strony ciężko mi przy tym cokolwiek robić po nabraniu doświadczenia przy innych projektach i teraz przynajmniej teren, na pewnym odcinku, wypadało by zrobić od nowa. Podzielcie się swoją opinią na ten temat.

A no i ten, gdzieś w międzyczasie zrobiłem dedykowane semafory (wiszące karzełki dwurzędowe, sześciokomorowe) na Częstochowę Osobową, ale przy przenosinach na nową paczkę gdzieś je wsysnęło, jak znajdę to podrzucę.

https://eu07.pl/userfiles/21553/L61.rar

2
Na warsztacie / Odp: eu160
« dnia: 13 Maja 2024, 16:59:55 »
na planach taka juz byla

3
Bieżące Symulatorowe / Odp: Odp: EU07-001
« dnia: 09 Marca 2024, 18:59:19 »
St czego jeszcze tego nie wydales? Na screnach wyglada bardzo dobrze. Moim zdaniem lepiej to wydac w osobnym katalogu jako EU07-001_v1.

4
Na warsztacie / Wrzosy ET22 Wolica Towarowa - Sandomierz Towarowy.
« dnia: 15 Października 2023, 11:28:53 »
Przedstawiam scenariusz towarowy obejmujący odcinek Wolica Towarowa - Sandomierz Towarowy.

Odcinek z Wolicy Tow. do Dębicy bazuje na przerobionych eventach i składach ze scenariusza pociągu intermodalnego. W Dębicy jest losowanie jazdy prosto do podg. Krapikowik lub jazda drogą okrężną przez Dębicę Towarową. Do wyboru są 2 wersje scenariusza: przejazd na całym odcinku (wrzosy_test_caly.scn) lub podzielony na część do Dębicy (wrzosy_test.scn) i od Dębicy (wrzosy_test_2.scn).
Należy się zastanowić przed uruchomieniem symulacji w jaki sposób zamierzamy pokonać trasę, ponieważ w scenariuszu wrzosy_test.scn eventy są tylko do Dębicy.

Pomoc w zestawieniach składów:  RafaPolska424, fuji8
Konsultacja dialogów : matfre96

Niektóre składy zostały zaczerpnięte z innych scenariuszy.


https://eu07.pl/userfiles/11222/Wrzosy_et22.7z

Potrzebne chętne 2 osoby do nagrania rozmów na RT (najlepiej kobieta i mężczyzna).

Cytuj
DR: 332130 zgłoś się do Dębicy

M: 332130 zgłasza się

DR: Proszę przygotować rozkaz S

M: Można dyktować

DR: Rozkaz pisemny S nr 15
dla pociągu numer  332130, data dzisiejsza
Działka czwarta: jazda drogą okrężną na odcinku Dębica – Krapikowik linią numer 395
Dyżurna Karpatka

M: Powtarzam:
Rozkaz pisemny S u mnie numer 1, u pani numer 15
dla pociągu numer  332130, data dzisiejsza
Działka czwarta: jazda drogą okrężną na odcinku Dębica – Krapikowik linią numer 395
Dyżurna Karpatka,  maszynista Wafel, godzina 11:00




5
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 09 Lipca 2023, 12:33:40 »
Dzisiaj film troszkę w innej formie, którego sklejenie zajęło trochę czasu, ze względu na czas pracy maszynisty, natomiast chciałem zaprezentować Wam moją opinię na temat Hybrydy od Newagu, troszkę informacji technicznych oraz wrażeń z użytkowania:

6
Na warsztacie / Testy chwilowe: Lubliniec – Kluczbork
« dnia: 25 Kwietnia 2023, 15:53:17 »
Nie wiem, czy będzie zainteresowanie taką formą testów... Czasem po wprowadzeniu zmian wrzucam paczki pod adresem:
http://rainsted.com/warsztat/chwilowe/

Obecnie jest tam paczka linia61-230425.7z, która służy do testów zmian w skryptach sterujących stacjami od Lublińca do Kluczborka. Testuję misję "linia61_towarowy3", gdzie EN57 jako 46935 powinien przejechać przez Lubliniec, dojechać do Kluczborka, tam zmienić kierunek jazdy i wrócić do Lublińca. U mnie działa. Ponieważ inne misje chyba nie sięgają do Kluczborka, do przetestowania są pozostałe misje, w których coś wjeżdża do Lublińca albo z niego wyjeżdża. Zwracać uwagę głównie trzeba na sygnały podawane na semaforach. Błędne sygnały na To mogą wynikać z braku obsługi To w semaforze. Zakres testów obejmuje również wcześniejsze etapy, czyli przejezdność torów oraz ciągłość sieci trakcyjnej. Proszę nie zwracać uwagi na inne błędy w sygnalizacji (np. braki W6a, W13, sygnalizacji przejazdowej), źle stojące naprężacze, ani na otoczenie, gdyż na obecnym etapie testów nie mają one znaczenia.

Wymagane są podstawowe umiejętności w zakresie obsługi plików, aktualizacji składów, awaryjnego przepychania pociągów w razie korka itp. Paczka może wymagać wcześniejszego wgrania paczek linia61-f2208.7z, linia61-f2301.7z oraz linia61-230225.7z (składy z MaSzyna 22.11), spod adresu http://rainsted.com/warsztat/MaSzyna_21.04/. Przed wgraniem paczek zalecałbym zrobienie sobie kopii katalogu scenery. Nie testowałem na najnowszej paczce MaSzyny (nie mam miejsca na dysku).

W dalszej kolejności będę uruchamiał skrypty na trasie Tarnowskie Góry – Lubliniec, potem przejezdność trasy Katowice – Kluczbork. Chyba że mnie ktoś namówi na odgruzowanie trasy Kluczbork – Kępno.

7
Mając dużo wykresów ruchu z 2007 roku, zabrałem się w końcu za generowanie rozkładów. Dane oraz część rozkładów przygotował kolega @MW. Trasa Katowice – Kluczbork jest umiarkowanie przejezdna, wymaga to jeszcze trochę poprawek, co pewnie jeszcze zajmie parę tygodni. Również dorobione muszą zostać skrypty sterujące stacjami. Zasadniczo trasa jest składana z komórek, ale chyba jeszcze nie powstał plik SCN, który dołącza wszystkie potrzebne komórki. Dopracowanie wyglądu scenerii i szczegółów pewnie zajmie jeszcze bardzo dużo czasu.

W załączeniu wstępny zestaw rozkładów. Wymagają one jeszcze dopracowania szczegółów (parametry szlaków, prędkości, uzupełnienie mijanych posterunków, ujednolicenie nazw, ostateczna weryfikacja poprawności) — jest to jednym z celów uruchomienie sceneriusza.

Koncepcja sceneriusza

Start około 11:35 z rozkładami z 2007 roku.
  • Głównym pociągiem jest osobowy 46939 z Katowic (11:55) do Kluczborka (14:24). Z Kluczborka można następnie jechać jako 64942 w przeciwną stronę (14:30-17:32).
  • Można też wyruszać 64938 z Lublińca w stronę Katowic (11:37-13:32), następnie jechać jako 527 do Herbów Nowych (13:43-15:39, ewentualnie dalej na Wieluń).
  • Z Lublińca również wyjeżdża 46937 do Kluczborka (11:35-12:21), po dotarciu do Kluczborka można jechać jako 64940 do Katowic (12:30-15:32).
  • Pociągi osobowe będą mijać dużą liczbę pociągów towarowych: 988, 7480, 61784, 8001, 74760, 64366, 47663, 46181, 48781, 46361, 83160, 63180, 16881, 89380, 8988. Do rozważenia jest możliwość prowadzenia wielu z nich.
  • Pewnie jakieś pospieszne będą na odcinku Katowice – Chorzów Batory (73100, 36111, 83106, 38101), a coś przemknie poprzecznie przez Lubliniec (62102), jednak w tych godzinach nie ma sensownego pośpiesznego do prowadzenia.
  • Jako uzupełnienie mogą powstać dodatkowe misje na pominiętych odcinkach — w stronę Opola, Częstochowy, Kępna, Zduńskiej Woli, Żywca — jeśli coś ciekawego da się poskładać.
Rzeczy do ustalenia

Potrzebna mi będzie pomoc w opracowaniu następujących tematów:
  • Manewry w Katowicach pomiędzy 11:35 a 11:55.
  • Obsługa zmiany kierunku jazdy w Kluczborku (w którym miejscu kończy bieg pociąg i czy manewruje).
  • Obsługa zmiany kierunku jazdy w Katowicach.
  • Zestawienie składów pociągów (tekstury na 2007 rok).

8
Tabor kolejowy / Odp: Baza dźwięków taboru
« dnia: 06 Kwietnia 2023, 16:40:15 »
Przesyłam dźwięk EZT 34WEa z zewnątrz.



9
Tabor kolejowy / Odp: Baza dźwięków taboru
« dnia: 02 Marca 2023, 21:03:54 »
Witam, przesyłam dźwięki: nastawnika głównego, nastawnika kierunkowego, bocznikowania oraz dźwięk przycisku SHP z EP07-1032. Może się do czegoś przydadzą.
https://eu07.pl/userfiles/24504/EP07-1032%20sounds.rar

10
Na warsztacie / Odp: Odświeżenie otoczenia linii 053.
« dnia: 01 Marca 2023, 20:52:14 »
Kolejny dzień intensywnych prac uważamy za udany :D
Krótki changelog który będzie pojawiał się co aktualizację:
- Odcinek Krapikowik - Swoszowice po prawej stronie w kierunku Turowa ukończony w 100%, natomiast po lewej w ok. 85%.
- Ukończono prace nad odcinkiem Swoszowice - Psie Pole
- Rozpoczęto prace nad odcinkiem Dębica Osobowa - Dębica Towarowa
Niestety z powodu ukształtowania terenów nie jesteśmy w stanie ładnie udekorować skarpy przed wjazdem do Psiego Pola.

11
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Lutego 2023, 21:19:09 »
EU07-052, bok + czoło skos:
https://eu07.pl/userfiles/28235/EU07-052.rar
Autorem zdjęć jest @carlii26.

12
Wypakować do głównego folderu i powinno działać: https://eu07.pl/userfiles/21553/l61_poprawka.rar

13
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Grudnia 2022, 14:15:55 »
EP07-1012 stan na 24.12.2022

Plik: https://eu07.pl/userfiles/24889/EP07-1012.7z


14
Forum / Odp: Boże Narodzenie 2022
« dnia: 23 Grudnia 2022, 14:34:48 »

15
Forum / Boże Narodzenie 2022
« dnia: 23 Grudnia 2022, 14:33:24 »

16
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia poglądowe taboru do Maszyny.
« dnia: 18 Grudnia 2022, 19:15:36 »
EU160-030 Tyskie (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/EU160-030-r2.7z

17
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 16 Grudnia 2022, 01:35:16 »
Nie została opublikowana w takim stanie, proszę nie wprowadzać w błąd.

Usterką jest niepoprawna ścieżka w plikach zbiorczych terenu. Rozwiązanie na gorąco, to podmienić pliki l98_ter.scm oraz l99_ter.scm w folderze scenery/tatry/teren, na te umieszczone w załącznikach do tego posta. Poprawioną paczkę całościową scenerii zamieszczę w wolnej chwili.

Ed. 14:33 - jeszcze jedna poprawka, podmieniono załącznik.

18
Bocznica / Centralne zamykanie drzwi PESA
« dnia: 11 Grudnia 2022, 11:27:47 »
Treść Usunięta....

19
Bocznica / Odp: [ANKIETA] Wyrzucenie scenerii "Moczniki" z paczki
« dnia: 07 Grudnia 2022, 20:06:30 »
Może to jest ten czas, żeby "przeprosić" się z projektem Zakopianki i iść w tę stronę?
Tak tylko...

20
Na warsztacie / SU42-521 PolRegio
« dnia: 05 Grudnia 2022, 23:17:43 »
Witam! Dziś prezentuję mój postęp prac nad nową teksturą. Na dzień dzisiejszy jest odwalona niezła fuszerka, ale postaram się uduskonalić teksturę.

21
Na warsztacie / Sceneria Jeziorka do pobrania - WiP
« dnia: 03 Grudnia 2022, 21:54:44 »
Podobnie jak z Bieszczadami, trwa akcja czyszczenie magazynów.

Po pobraniu użytkownik ma do dyspozycji NIEDOKOŃCZONĄ scenerię "Jeziorka", o długości około 15 kilometrów, obejmującą kawałek bocznicy Elektrociepłowni Siekierki znajdującej się w Warszawie. Szlak prowadzi od punktu zdawczo-odbiorczego w Jeziornie do samej elektrowni. Teren wzięty z geoportalu z pomocą Jana21.

Vmax 30km/h z ograniczeniami do 20 na przejazdach i 3-5km/h na wadze przy hałdzie. Rozjazdami możemy sterować samemu (i pojechać na przykład na wysypisko popiołów :)).

Otoczenie jest poniżej jakichkolwiek standardów, scenerię wrzucam jedynie do pobawienia się, jakby ktoś na przykład miał sentyment do tej trasy. Chętnych oczywiście zapraszam do dekorowania na własną rękę i podsyłania w wątku efektów... może coś z tego wyjdzie. Stan na okolice roku 2019.

Dziękuję Janowi za pomoc z terenem, nauką rainsteda i poprawkami. Kogutowi za ogarnianie całości ze strony technicznej, oraz Parka za pomoc w dekorowaniu.

Link do pobrania: https://eu07.pl/userfiles/28312/jeziorka.rar
Wymagane pliki t3d drzew i krzaków w tym wątku: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31581.0.html

22
Bieżące kolejowe / Odp: Kandydat na maszynistę Intercity
« dnia: 03 Grudnia 2022, 00:10:44 »
Na stronie Intercity ponownie pojawiły się oferty szkoleń licencja + świadectwo w lokalizacjach widocznych w załączniku.

23
Tabor kolejowy / Odp: Baza dźwięków taboru
« dnia: 28 Listopada 2022, 19:55:44 »
https://eu07.pl/userfiles/24504/EP07-370%20d%C5%BAwi%C4%99ki.rar
Bry, podsyłam dźwięki nastawnika i boczników z siódemki 370. Pozdrawiam

24
Tabor kolejowy / Odp: Baza dźwięków taboru
« dnia: 24 Listopada 2022, 17:32:38 »
https://eu07.pl/userfiles/24504/EU07-005%20dzwieki.rar
Witam, podsyłam dźwięki nastawnika głównego i bocznikowania z dwóch kabin oraz dźwięk hamulca pomocniczego. Dźwięki z lok EU07-005.

25
Tabor kolejowy / Odp: Baza dźwięków taboru
« dnia: 23 Listopada 2022, 18:12:15 »
Przesyłam dźwięki nastawnika i bocznikowania kolejnej EP09.
https://eu07.pl/userfiles/24504/nastawnik%20ep09.7z

26
Na warsztacie / Odp: D29-97/98/99/94/117 - Zakopianka
« dnia: 20 Listopada 2022, 19:18:33 »
Tl;dr:

Nagłe zakończenie projektu, wydanie stanu aktualnego tak jak jest, archiwizacja plików źródłowych, pożegnanie. Wszelkie informacje dotyczące paczki, instrukcje obsługi, znane błędy na dole, a poniżej lektura wyjaśniająca o co chodzi.

Lektura:

Decyzja jest pokierowania sytuacją panującą w społeczności symulatora. Brak perspektyw jego rozwoju, ilość dodatkowych prac jakie trzeba wykonać żeby dany projekt móc dalej go prowadzić, ograniczenia symulatora ale przede wszystkim - oporność części zespołu przed zmianami połączona z wrogością. W takich warunkach nie da się pracować. Brakuje wielu podstawowych elementów, wielu funkcjonalności, obecnie nie ma nawet jednej osoby która regularnie by rozwijała *.exe symulatora. Wewnętrzne podziały i błędnie zdefiniowane kierunki rozwoju, braki standardów; te problemy już kilka lat temu doprowadziły do znacznego zahamowania prac nad symulatorem, i wielokrotnie przyczyniały się do odejść wielu osób na przestrzeni kilkunastu lat. Tabor jest priorytetowany ponad scenerie. Braki nawet cienia chęci do pomocy nie tylko nad samymi sceneriami, ale też narzędziami do ich tworzenia powoduje, że te wychodzą raz na kilka lat, albo mają pełno mankamentów - począwszy od już układu torowego. O krzywych przejściowych i profilu pionowym mogliście nigdy nie słyszeć, ale na udostępnionych fragmentach będziecie mieli okazję się przekonać jak bardzo istotne są to elementy. A takich braków jest znacznie, znacznie więcej, w każdym "aspekcie" scenerii.
Próbowaliśmy coś w tym zmienić. Przygotowane zostało kilka poradników, kilkaset kilometrów scenerii, kilkaset modeli. Mimo to ani pomocy, ani aprobaty brak - nasze działania są marginalizowane, traktowane lekceważąco, krytykowane. Albo sytuacja jest tak jak kilka lat temu odwracana ogonem - to my spowalniamy rozwój, latami budujemy scenerie, i mamy czelność chcieć coś zmieniać. Na tym toksycznie konserwatywnym podejściu nie jest możliwe przeprowadzenie istotnych zmian. Kilka lat temu potraktowany w podobny sposób został Ra - odsuwanie się od jego osoby na przestrzenia lat doprowadziło do "konieczności" zastąpienia Rainsteda Starterem, ponieważ "nie dało się" wprowadzić istotnych funkcjonalności. Jest to fakt. Ale można było inaczej. Dokładnie tak samo jest w tej chwili i naszym przypadku.
Gdyby na racjonalnych argumentach i debatach się kończyło, to by się to inaczej potoczyło. Jednak zachowania poszczególnych osób są po prostu kuriozalne i nie do zaakceptowania. W 12 miesięcy jak bardzo się zmotywowałam do pracy, tak w 12 miesięcy rozwijanie symulatora zostało mi po prostu obrzydzone. Począwszy od krytykowania tego, że miałam "czelność" wyrażać opinię na temat innych projektów, poprzez marginalizowanie prowadzonych przeze mnie prac do "jakiejś tam kolejnej scenerii, boże, ta znowu o tej srakopiance", kończąc wyzywaniu mnie, czy nawet podważaniu tego czy w ogóle jestem kobietą w odpowiedzi na moje bronienie się.
I tak - mogłabym się tym nie przejmować i robić swoje w zaciszu. Lecz prędzej czy później takie dyskusje i tak zostałby przeprowadzone, ale już w momencie gdy projekty miałyby być wydawane, a zmiany wprowadzone. Już samo to, że w moim czy innych osób kierunku kierowane były słowa "Gówniarze, szczyle"... Doskonale prezentuje to sytuacja z ST44. Ostatnie kilka lat model tworzony był tak, że większość informacji jakie były publikowane to, że albo jest on tworzony od nowa, albo trzeba zrobić coś inaczej. Kolejne lata mijają a jedyne co słychać, to kłótnie o losowe kwestie na mm, oraz że każdy poświęca swój własny czas. Co ważne, pojawia się stwierdzenie, że każdy w swoim wolnym czasie dokłada własną cegiełkę do symulatora. W końcu gdy model zostaje sprowadzony z innego źródła, to dosłownie wybija szambo. Model jest krytykowany, autor jest krytykowany, osoby odpowiedzialne za sprowadzanie modelu do symulatora są wyzywane, podejmowane są wszelkie próby zatrzymania modelu. To jak jest w końcu z tymi cegiełkami? Każdy może, czy tylko wieloletni męczennicy?

Tl;dr dla całej lekturki, skierowane głównie do osób odpowiedzialnych za całe zamieszanie:

To, że tworzysz od lat dla symulatora nie daje żadnego immunitetu ani nie sprawia, że twoje zdanie jest ważniejsze. Najważniejszy jest postęp, a zachowania takie jak przedstawione wyżej prowadzą jedynie do jego wyhamowania. Postępując w ten sposób w imię własnych racji i dobra szkodzicie całemu projektowi, i każdemu docelowemu użytkownikowi symulatora. W ten sposób nie zachowują się osoby w kwiecie wieku. Nie tędy droga. Takie zachowania prowadzą i będą nadal prowadzić jedynie do odejść kolejnych osób.

Autorka posta nie zamierza brać udziału w dalszej dyskusji wynikającej z powyższego tekstu. Jedyne odpowiedzi jakich będę udzielać, to te bezpośrednio dotyczące scenerii bądź innych projektów.

Projekt, informacje z nim związane, oraz link do pobrania można znaleźć w pierwszym poście!

27
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 20 Listopada 2022, 13:47:11 »
Pobieranie z repozytorium jest chyba niemożliwe?

Pobieranie z https://eu07.pl/svn/kaliska powinno działać dla wszystkich.

28
Tabor kolejowy / Odp: Baza dźwięków taboru
« dnia: 18 Listopada 2022, 18:01:23 »
https://eu07.pl/userfiles/24504/EP09%20sounds.rar
https://eu07.pl/userfiles/24504/EP07%20sounds.rar
Witam, przesyłam dźwięki nastawników, bocznikowania oraz klucza kierunkowego do EP09 oraz EP07, mam nadzieję, że się przydadzą. Dodatkowo w EP07 dźwięk przycisku CA/SHP, dźwięki hebelków oraz dźwięk hamulca pomocniczego.

29
Na warsztacie / 6Dh-1
« dnia: 02 Listopada 2022, 19:36:27 »
Cześć
Ostatnio zacząłem pracę nad 6Dh. Na razie ukończone jest może 20-25% projektu. Ostoja póki co ma elementy tej dostępnej w MaSzynie obecnie, jednak robię ją od podstaw. Tekstura jest zrobiona na tyle na ile starczyło mi czasu i chęci, oraz tego na ile pozwoliły mi zdjęcia.

30
Na warsztacie / Odp: Kabina EP09-012 z ETCS/ERTMS
« dnia: 29 Października 2022, 23:50:20 »
Dobry Wieczór, wrzucam dzisiejszy wynik prac nad prawą stroną pulpitu ;P
Dajcie znać jak wam się podoba.

Strony: [1]